Komentari na vest

Evroliga: I Partizan Mozzart Bet i Crvena zvezda! Pa i plej-in

i

izgoreo me brat

pre preko 1 godinu

Ovaj bata sto na 3-4 razlicita nika pise kako zvezda cetvrti put igra EL NE ZASLUZENO mi je sprzio mozak koliko je nepismen. Druze, nezasluzeno se pise, ako vec oces da budes pametan, daj malo poradi na pismenosti...makar je to danas lako, na google ukucas zeljenu rec i pise ti kako se pise ...ne moras nazad u osnovnu.
B

Bida

pre preko 1 godinu

Ali ljudi nije 4 put 5 put igraju na foru kkp je uzeo kup za vreme korone i bio je ubedljivo prvi alu veliki vodja nan nije dopustio da igramo evro ligu nego njegov klub sto posto takoje

Bogdanovic za 3

pre preko 1 godinu

Dobro koji je se sada argument a da zna se logicno je da Zvezda igra Evroligu kada je igra godinama nema veze sto je cetvrti put nije izborila kao sto je bilo 2013. i 2014. da je igra 2 puta zaredom i to nakon 14 godina posta. Ali zato nije bilo logicno da te 2014. generacija Bogdanovica dobije Evroligu van terena sto bi znacilo sigurno ostanak najtalentovanije generacije u Partizanu na okupu.
B

Bida

pre preko 1 godinu

Tesise 5 put igra na firu
z

zaks

pre preko 1 godinu

Gdje je sad onaj stručnjak što objavljuje "lotvanske" vijesti?
E

Ej

pre preko 1 godinu

Da po cetvrti put igras ne zasluzeno Evroligu, pa ovima se to bas osladilo.
C

Czz

pre preko 1 godinu

Sad postaje jasnije kako jedan tim ubaci 50 poena za utakmicu a onda naprasno isto toliko za poluvrijeme. Zvezdi dato obecanje da ce igrati i molba da zeljkoglu konacno osjeti nesto u rukama osim djevojcica po klubovima. Svi seecni i svi zadovoljni
H

Hahahha

pre preko 1 godinu

Aha to je sigurno

Igy

pre preko 1 godinu

Jos kad bi Coki prepustio tek tako titulu kako da ne.
b

brat moj

pre preko 1 godinu

Taj isti tim je izgubio u četvrt funalu 2:0 od SC Derbija.To smo videli i znamo ti,ja svi Grobari,Željko svi igrači.Jedino sudije nisu želele da bude tako.Zašto oni znaju
с

срб

pre preko 1 godinu

Победа Звезде против Ливерпула је највећа победа неког клуба са екс ЈУ прсостора а и шире од распада државе!!!❤️🤍🇷🇸🏴‍☠️
B

Bida

pre preko 1 godinu

Ne nego partizan real sa zubom i karlosom u timu -0-0 a razbili ih a liverpul igrao sa drugim timom
@

@Gost23

pre preko 1 godinu

Znaš kako kažu: "čega se normalan stidi, budala se ponosi" Tako se i vi ponosite vašim Dr-om. Što se tiče vredja, meni lično zao zbog onoga što se vikalo Nedovića, pa i Čoviićevoj ženi. Al njega ćemo vređati i prozivati uvek, jer je zlo, ljjiga, ljudski odron, čovek koji je pokušao i još uvek pokušava da ugasi najveći KK klub sa ovih prostora, kojeg sa klube vodi najveći svih vremena. A to vas najviše boli, što nemate u kosarci to što ima Partizan.
z

zaks

pre preko 1 godinu

Objasni nam , molim te, kako je najveći košarkaški klub sa ovih prostora ? Kako možeš lagati? Znaš li ti ko su Cibona i Jugoplastika i koliko oni imaju evropskih titula? I sarajevska Bosna ima evropsku titulu kao i vi.Ali vi samo sebe izdižete.
F

Familija

pre preko 1 godinu

Lepo je biti sever partizane jer ti igraš pored MARAKANE komšije tvoje PRVACI SU SVETA uvek si treći i to ti ne smeta idemooooooooo ciganiiiiiiiiiiii
o

ok

pre preko 1 godinu

Znas kako ti si veca ljiga i to nepismena i sa kompleksima ali ti dosad to niko nije rekao. Klosaru jel ti raste ego kad si se osilio da nekom vredjas porodicu. Pazi svaki upis se vidi i sa kog uredjaja je poslat. Koje je tvoje pravo da pljujes druge ljude. Ovo je samo uzvracanje i verujem da te vredja. Pisete gluposti i kad vam covek uzvrati argumentima krecete na njegovu porodicu.
D

Dedadakaze

pre preko 1 godinu

Ovih dana se prave limenke u 3 smene...bice pojačanja...
D

Dedadakaze

pre preko 1 godinu

Bez obzira sto mislim da bi za srpsku kosarku bilo lekovitije i zdravije da zvezda ili fmp NE učestvuje u El-gi....sklonilo bi čovketa i ostale trovače ali ne bi smo imali pravi derbi,pravo nadmetsnje i zato navijam da zvezda bude u EL-gi...tako mislim...
n

nebojsha from cukarica

pre preko 1 godinu

Hvala Zeljko,hvala Zoki!!!
D

Dedadakaze

pre preko 1 godinu

Sramota da zvezda kupuje učešće u EL...ajde bre ceo vrtic za te pare...
G

Gost23

pre preko 1 godinu

Ma ko je to nama na aparatima aa mice male? Stigao Davidovac,sad jos resiti Kalinu i ostaviti Nedovica,tu je Lazic,Lazarevic,ne verujem da ce Petrusev preko bare,Mitrovic i par stranaca i evo ga Kalis opet. A kako su kmecali da se Zvezdi ne dozvoli ove sezone u EL,posteni savic i ekipica oko njega. Hocete li opet bezati i trecu godinu za redim iz domace lige? Kolilo ste zalosni i jadni. Sramota!
K

Komedijo

pre preko 1 godinu

Nama produžio ugovor najbolji bek u Evropi, koga briga za vas? Shvati da mi o vama ne mislimo jedne sekunde.
G

Gost23

pre preko 1 godinu

@KomeNdijo Vama je samo Dr. u glavi,samo njemu pevate na tekmama,vi nemate svoje pesme o vasem klubu jer se sve svodi na vredjanje Dr i njegove porodice a o igracima i pevanju andjusa i celavog "reprezentativca smajlija" ne vredi pricati. Eto koliko vas mi ne interesujemo. A sto si komentarisao na ovaj komentar ako te ne zanimamo? Idi kazi roditeljima da motaju kablove i gase ti internet jer sam sebe demantujes. A za pantera mi je drago sto ste ga potpisali "najboljeg beka",taman da vas ukanali jos jednu sezonu..bice uzivanje gledati!
M

Mauro

pre preko 1 godinu

Slazem se, trudite se da ne mislite, jer drhtite.
b

bratino moja

pre preko 1 godinu

Država sad da da Zvezdi para koliko je Partizanu prošle godine,ništa više ništa manje i eto ga F4

Samo jedno ime znam

pre preko 1 godinu

A gde je bila drzava unazad 10 godina kom klubu je bila naklonjena sta je dobio Partizan nakon 13 godina igranja u Evroligi samo on o sto je osvajao na terenu nista vise i dobijao je ucene i pretnje i od bivse i od sadasnje vlasti ukidani sponzori da bi napravili prividni rivalitet sa Ostojom sto se otelo kontroli i rezultat se vidi.
G

Gost1717

pre preko 1 godinu

Druze, zvezdaš sam..misli malo..ok Davidovac kao 6-7 igrac..ali sto vozdišeš Lazica i Lazarevica je mirikl..kao i Mitra..ok su oni, ova dvojica za odbranu,.Mitar se nekada razigra..ali nama treba prva petorka, to moraju stranci biti. Neda je ok, ali sklon povredama..vidiš da komšije daju Panteru 2 milke po sezoni minimum..verovatno i vise..Laprovitola je dobar igrac, kaze daje Pao 600000 za njega..mi treba 800 i nas je..to je dobar posao..pa napasti jos neke strance..komsije imaju para kao blata..zadrzace sve sem Lesora..a sve pojacani ugovori..pa moras i ti tako onda..oni ne jure kilavog Tea u 38-oj..koji se i sa štapom femka, koji ce nam sad..smetalo..pamet u glavu, pustiti Duska i dati mu kintu
B

B. Grobar

pre preko 1 godinu

Nego sta bi sa Kalisem? Bice Kalis u junu, Kalis u junu....jun prodje, a od Kalisa nista. Jeste li se nesto preracunali ili ste se debelo zaje*ali?
D

Dedadakaze

pre preko 1 godinu

Vama je Kampaco ceo evroligaski budžet nekim klubovima....ajde malo skromnosti....i ajde malo skupljanja sekundarnih sirovina da se pojsča....
G

Gost111

pre preko 1 godinu

Gde su oni frajeri što su kenjali da Partizan nije na terenu zaslužio učešće u EL? Evo sada svo zaslužili. Verujem da ćete te vi odbiti pozivnicu za istu zbog moralnih načela.
Л

Ложач

pre preko 1 godinu

Коју позивницу? Ми смо легитиман члан ЕЛ, и за разлику од вас, неће нам грађани Србије плаћати три милке дивљу карту
@

@ložač

pre preko 1 godinu

Legitimni cega😂😂😂😂, da cetvrti put po redu igrate ne zasluzeno😂😂😂, bas si ti legitiman😂😂😂
9

999

pre preko 1 godinu

Zvezda legitimni clan EL???😂😂😂😂😂😂 Hahahahahahahah pa jel ovo realno da neko napise?😂😂😂
g

gost111

pre preko 1 godinu

:))))) evo lozac nam je objasnio da oni nisu dobili pozivnicu od EL. Da nisu Zeljko i Bodiroga gurali pricu da i vi budete u EL igrali bi EC. Nego nije ti bilo sumnjivo kako nema saopstenja u finalu ABA lige?
a

ajde mocarte

pre preko 1 godinu

Visina ugovora košarkaša iznosi 2.1 milion evra za prvu i 2.2 miliona za drugu sezonu
A

Ahaajaajaajhhhh

pre preko 1 godinu

Pa nece ljudi da pisu gluposti, ko pojedini sto pisu gluposti😂😂😂

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Okej, sad ozbiljno, napisao sam još kad smo osvojili duplu krunu da finalnu seriju jadranske lige nema nikakve potrebe da igramo, već da nam država obezbedi sve što je platila Partizanu prošle godine, to jest, vajld-kard za Evroligu i 2 startera sa poslednjeg F4 već početkom jula. Ne tražimo 3 kao Partizan, mi smo skromniji.
A

Aebre

pre preko 1 godinu

Pa dobili ste Kampaca koji vas je vise kostao nego ova dvojica nas
9

999

pre preko 1 godinu

Pa dobili ste prosle godine dva igraca iz NBA.. jel vam i to malo? Kad bi nekako moglo Duranta i Tompsona, opet bi rekli malo je to.. Vi ste kao vladar, mislite da su drzavne pare vase licne..

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Zamena teza, kao po običaju. Ne, bilo bi isto da smo do 10. jula potpisali Kampaca i Vildozu, i to na dve godine, da imamo celo leto za pripremu tima i još pune dve godine da se taj tim dobro oformi. E, tad bi bilo isto. Vildoza je došao krajem oktobra, kad smo već bili u debelom minusu u Evroligi, a Kampaco tek za Novu godinu. Da ne pričam što nama Vildoza u martu potpisuje predugovor sa PAO, a vi sad uspevate da vratite Pantera sa aerodroma boljom ponudom od Barselonine. I, kažem opet, nama su dovoljna samo dva top igrača, ne trebaju nam baš tri sa F4, kao vama.
9

999

pre preko 1 godinu

A jel zamena teza da ste na pocetku imali Adamsa, Raduljicu, Holanda, Martina, Ilica, Kuzmica, Ivanovica i Lazarevica u ekipi?? Osam totalno neupotrebljivih igraca.. nek su u prosjeku imali 250 hiljada, a imali su i vise vjerovatno to ti je skoro 2 miliona, znaci mogli ste dovesti dva igraca tipa Ledeja i Pantera, ili Ledeja i Exuma i sl..? Jeste imali pare? Jeste. Ko vam je kriv sto ste napunili roster ovim lijevim igracima.. Objavite komentar, a ti budi covjek pa odgovori.. Ocigledno da vam se i predsenik u kosarci kao i fudbalu ugradjuje u plate i transfere, a vi to necete da vidite od mrznje prema Partizanu koji vam je za sve kriv. Eto ove godine cete sigurno imati ogroman budzet, imacete i Arenu.. Pa da vidimo sta cete napraviti.

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Naravno da je zamena teza, pošto kategorički ignorišeš činjenicu da se radi o dvogodišnjim ugovorima. Kada je došao Obradović, garantovalo mu se da će barem tri godine, koliko mu traje ugovor, Partizan imati minimum evroligaški budžet. I to vam daje slobodu da potpisujete dvogodišnje ugovore sa top igračima u julu. Ko je Zvezdi ikada garantovao išta, odakle Zvezda sme da se obaveže da plaća milion evra platu nekom igraču i sledeće godine? Mi svake godine, čak i kad osvojimo jadransku ligu, čekamo da vidimo šta će da odluče, ne znamo ni da li ćemo igrati Evroligu naredne sezone. I zato se dovode Martini i Bentili, revitalizuju Kuzmići, Raduljice i Markovići, a čeka jesen da se dovede nešto kvalitetno, kada im padne cena.
9

999

pre preko 1 godinu

Hahaha sta naprica ti sada... Kakve veze ima da li su dvogodisnji ili jednogodisnji? Eto nek su svi ovi imali jednu godinu ugovora, zar nije bolje da su vam ti godinu igrali igraci kvaliteta Leday-Exum ili ovi grijaci tribina?? Trajanja ugovora uopste nema veze sa tim da ste 2mil evra totalno bacili u vjetar.. Logika ti je skroz naopaka, ako vec nemate nista sigurno (mozes misliti kako nemate), zar nije logicno to sto ikas utrositi na provjerene igrace ili na ove loseg kvaliteta? Jedina razlika u svemu je sto kod Partizana igrace biraju ljudi poput Obradovica i Savica, a kod vas i igrace i trenere bira Nebojsa, koji se ocigledno u sve to masno ugradjuje. Vi vjerujte u sta zelite, ali stvari su poprilicno jasne.
B

Babdžos

pre preko 1 godinu

Divan je osećaj gledati npr:u sredu fudbal Zvezda-Mančester a u petak basket Zvezda-Real.
m

miou

pre preko 1 godinu

i njima isto partizan-valensija,partizan-mitjeland hahahahaha
с

срб

pre preko 1 godinu

Звезда,Реал,Барса и Бајерн четри спорстка друштва која имају учеснике у ⚽️ ЛШ и 🏀ЕЛ!!!!! Јер ти си једини клуб велики у Србијииииии!❤️🤍❤️🤍🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸 Рекох још шре три месеца никад мање битна аба лига од ове године,дупла круна је важна за историју ❤️🤍🤍🤍🤍
@

@srb

pre preko 1 godinu

Sezona 2010/2011 FK PARTIZAN, KK PARTIZAN, RK PARTIZAN, VK PARTIZAN U LIGI SAMPIONA, UVEK PRVI UVEK ISPRED SVIH. VK PARTIZAN ŠAMPION EVROPE.
w

what is going

pre preko 1 godinu

Sta je tu lepo? Prvo vas odere Mancester 0:6 a potom i Real 110:60. U fudbalu vam prosek bio 5 primljenih komada po utakmici i 0 postignutih a u kosarci vas Real oba puta odrao 30-40 razlike.
D

Daj faul

pre preko 1 godinu

@what is going… jok nego je vama lepo u protiv Asterasa i AEK Larnake… e zbog njih i dalje drhtite
M

Milorad D lično

pre preko 1 godinu

Niko meni ne može da zabrani da imam dva svoja privatna kluba PartizanIgokeju. Plus su naši klubovi i Mega, Dinamik, Ofy. Jel vam krivo???
G

Gost997

pre preko 1 godinu

Samo 4 kluba imaju predstavnika u eliti u fudbalu i kosarci, Real, Barsa, Bajern i ZVEZDA, toliko ko je veliki klub
R

Raša P

pre preko 1 godinu

Nije sigurno da će Partizan igrati EL jer naučilo to da beži!!!
l

lepo

pre preko 1 godinu

sto i komsije dobise pozivnicu...sad krecemo sa dve pobede kao oni u kls.
g

gost23

pre preko 1 godinu

Kao i prošle sezone !
Z

Zvezda mi je sve

pre preko 1 godinu

Tako je bre. Na prvom meču kod kuće u Evroligi svi da se zahvalimo predsedniku za sve što čini za nas svih ovih godina i bez koga bi ovo sve bilo nemoguće. Neko je već predložio bio da se i u ligi šampiona zahvalimo predsedniku i pružimo podršku, verujem da hoćemo. Živeo Predsednik, živela Zvezda.
R

Raša P

pre preko 1 godinu

Ostoja ti li si???
T

Toto-ko-tunjo

pre preko 1 godinu

Živeo Panter, živeo neplaćen poreski dug...
Z

Zvezda mi je sve

pre preko 1 godinu

Tako je bre. Na prvom meču kod kuće u Evroligi svi da se zahvalimo predsedniku za sve što čini za nas svih ovih godina i bez koga bi ovo sve bilo nemoguće. Neko je već predložio bio da se i u ligi šampiona zahvalimo predsedniku i pružimo podršku, verujem da hoćemo. Živeo Predsednik, živela Zvezda.
E

Ej bre

pre preko 1 godinu

pa sta ako nam ni do klena nisu, barem su komsije od svetskih prvaka!
M

Miki85

pre preko 1 godinu

Ja sam ponosan što imamo dva kluba u Evroligi. Atmosfera na utakmicama je bolja dok je košarka na nivou ostatka Evrope. Još samo da takvi budemo u svemu i nema problema.

gemathegreat

pre preko 1 godinu

Ali ni sa čim niti želim niti treba da se poredimo. Ni do kolena nam nisu.
L

Laktasi

pre preko 1 godinu

Sudeci po komentarima ovde ,grobari doziveli nervni slom xaxxa...
N

Ne

pre preko 1 godinu

Nego ste cetvrti put na mufte usli da igrate Evroligu.
b

branko8

pre preko 1 godinu

Grešiš. Ove godine unapred raćunamo na 2:0
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Nismo ušli na mufte, platili smo parama koje ste vi sakupljali za vaš porez, a završile u limar ostojinom džepu, on je te pare morao da prosledi, dok ima crno-belih ovaca, biće šišanja i vune. 🤣🤣🤣
G

Gosthjk

pre preko 1 godinu

A da neko u ovoj Severnoj Koreji objavi da je zvezda platila milion pozivnicu? Ili se to pise samo kada je Partizan u pitanju?
t

tviter.glavati

pre preko 1 godinu

Ti idi u Albaniju.
R

Raša P

pre preko 1 godinu

Stideo bih se da navijaš za Zvezdu!!!
T

Toto-ko-tunjo

pre preko 1 godinu

Trenutno pitanje je kako neko ko duguje 7 miliona za porez državi uspe da zadrži igrača za koga Barselona nudi 2,8 miliona? Je l' te bar malo sramota?
A

Alelsanderrr

pre preko 1 godinu

Aman bog vise slusati i jedne i druge.Umesto dase radujemo jos jednoj Evroligaskoj lepoj sezoni mi se ovde krvimo.Koje Fmp Koje Igokeac koje dao vise para za ulazak u EL.Bolesna smo nacija i tacka.Vel poz pravim Delijama i Grobarima i dosta prepucavanja ko sta kako.
m

micaga

pre preko 1 godinu

Kao sto je objavila evroliga ove god ce Crvena Zvezda paltiti pzoivnicu cak duplo vise nego Partizan prosle,dakle sa pola milke na milku...
д

да, да...

pre preko 1 godinu

...кад има за Камерун, има и за Србију 😂😂😂
@

@da,da

pre preko 1 godinu

Ima i u fudbalu za Nigeriju😂😂😂
G

GostHilti

pre preko 1 godinu

A ti si se zabrinuo kao da daješ iz svog džepa
D

Da podsetim...

pre preko 1 godinu

Zvezda je na posteno i zasluzeno dobila licencu za EL bez ijednog dinara da plati,a dodikov privatni klub je morao da Kupi licencu za 5mil prosle godine jer EL i titulu videli nisu 11 punih godina,to nikad ne moze biti isto,i to trrba da se upamti!
z

zvezda na...

pre preko 1 godinu

posteno. Alo, gde ti zivis?
P

Posteno

pre preko 1 godinu

Kao i igranje umesto Cibone i Igokee, zelenim stolom, sad opet pozivnica, pa igranje Evro kupa kao deseti u Aba ligi, POSTENJACINE NASE😂😂😂😂
@

@da podsetim

pre preko 1 godinu

Koga da podsetis, sebe da bi te manje bolelo? Sine odakle vama zvezdasima ovoliko suza hahahahhahahhaaha
G

Gost1111

pre preko 1 godinu

Ala ne podnosim ove sa IQ kao broj cipela
C

Covicu

pre preko 1 godinu

Igraci od po 50 godina Kuzmic i Raduljica ne smeju vise da budu u klubu i tacka,resavaj to covece i dovodi nam Marjanovica i jos jednog dobrog centra!
k

kuzmicu Odlazi

pre preko 1 godinu

Tako je druze slazem se potpuno,i ja isto bukvalno sanjam taj dan kada cu konacno videti ledja Kuzmicu da ode iz kluba i da se nikad vise ne vraca,Raduljica takodje kao i Lazarevic i Bentil koji nista bolji nisu od ove prve dvojice!
n

neshha

pre preko 1 godinu

Inače, Bobi i Raduljica su isto godište,a Kuz je 2 godine mlađi.
P

PlEl

pre preko 1 godinu

Nisu problem godine posto je Marjanovic stariji od Kuzmica dve godine, problem je kvalitet a Marjanovic bi svakako mogao dosta toga da donese bez obzira na godine
g

grotlo pakla

pre preko 1 godinu

Sipaj u bunare bez dna. Srbijo oprana si lažnim novcem.

gemathegreat

pre preko 1 godinu

I treba, troši na sebe.
t

truba

pre preko 1 godinu

Operite prljavi novac.
а

абвгдђ

pre preko 1 godinu

Највећи ниво немоћи фрустарције навијача фмп-а је називање Патизана Игокеа, Додиков клуб и остале глупости. Где покушавају да изједначе гашење њиховог вољеног клуба и мењања имена Цз у Фмп, то је дословце човић рекао. Партизан и Игокеа су потписали једногодишњу техничко пословну сарадњу. Партизан није играо домаће утакмице у Александровцу, није било трансфера у току сезоне између два клуба, Игокеа х пута побеђивала Партизан. Све супротно у односу фмп и цзв. Пријатно човићеви рента навијачи.
P

Proveri

pre preko 1 godinu

Ti sam sebe lažeš i u to veruješ.
д

да, да...

pre preko 1 godinu

...Звезда Игокеа, сећам се те промене имена 😂😂😂
A

AS-01

pre preko 1 godinu

Pa to ti je isto kao da sad ovaj režim ugasi tvoj voljeni avangardni klub i morate da ga spašavate na sve moguće načine da preživi. Čega se pametan stidi, budala se ponosi. Niste vi onu Zvezdu ugasili rezultatima, nego režimom koji je bio sopnzor tog vašeg najvećeg uspeha...gašenja gradskog rivala.
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Danilović rekao tada, da ste jedan klub, koji je fuzionisan sa IGOKEOM, što znači "IGOKEARTIZAN", vidite vi to sa danilovićem, nemojte nama da se pravdate, prijatno i doviđenja.
@

@vranjanac

pre preko 1 godinu

To ti vidi sa drmr da ne moze niko FMP--U da zabrani kako ce da se zove😂😂😂, od muke uporedjujes tehnicki sporazum sa preuzimanje necijeg imena i grba aplaus za tebe😂😂😂
d

dddddf1975

pre preko 1 godinu

Prelepa vest....bas je zalosno citati komentare,meni drago jer cu imati tu priveligiju opet da uzivam i gledam veciti derbi u evroligi to je privilegija,generacije iza nikada nisu mogli ni da sanjaju o ovome ....zato pustite zlobu i uzivajte ...
J

Jaman

pre preko 1 godinu

Tako je, konačno normalan komentar. 99% komentara su bezmislene rasprave i rasprave o glupostima.
U

U dodikovom...

pre preko 1 godinu

...privatnom klubu dan zalosti!🤣
B

BLuka

pre preko 1 godinu

Pisao sam ovo kao odgovor na komentar na prethodnoj vijesti o Panteru pa bih volio da mi više navijača Zvezde odgovori na ovo mišljenje, staviću pod navode taj komentar da ne pišem dvaput: "E ovako. Svake godine ste imali veći budžet od Partizana otkad igrate Euroligu. Čak i ove vjerovao ti ili ne i to ne malo u Zvezdinu korist. Da to malo analiziramo. Zvezda je imala 19 igrača u rosteru mi 13. U finalnoj seriji u protokolu (čitaj u civilu) nisu bili Holand, Raduljica, Nikola Ivanović, Dalibor Ilić i Ognjen Kuzmić + Adams (sporazumni raskid ugovora ne znači da ti nemaš finansijskih obaveza prema igraču, ili ti sporazume se da će platiti 50-70% garantovanog ugovora a igrač dobija slobodu da potpiše još jedan ugovor čime će nadomjestiti razliku). Da su ovih 5 igrača umesto u Zvezdi sezonu počeli u Partizanu u finalu bi barem njih 3-4 bili među 12 a kod vas nisu ni u protokolu. Šta ti to govori? Sa druge strane mi imamo jednog koji nije bio u protokolu i to Savu Drezgića. Ponašate se kao da su u Zvezdi igrali Miloš Koprivica, Božo Đumić, Amar Gegić itd. Kampaco je viši rang od Pantera. Panter nikad ništa nije osvojio a prije dvije godine je bio na F4 (jedinom u njegovoj karijeri) gdje je bio jedan od TRI najbolja igrača Milana (a Ledej nije među ta tri). O Kampacu i osvojenim F4-ovima kao glavni plejmejker velikog REAL MADRIDA, Mundobasketu 2019 sa Vildozom kada su nas obojica pokidali i osvojili srebro ne treba ništa dodatno reći. Da napomenem da je nas Argentina izbacila a za nas su igrali Jokić, Bogdan, Micić, Bjelica, Milutinov, Marjanović, Jović, Gudurić, RADULJICA, Lučić... E tu ekipu su Kampaco - Skola - Dek - Vildoza izbacili. Na početku sezone (septembar 2022) da su vam dali opcije između Vildoze ili Exuma, Nedovića ili Nanelija, Petruševa ili Papapetrua, Martin ili Ledej, Bentil ili Andjušić šta biste odabrali? Kad bi mi rekao neko da neki trećeligaš ima 19 igrača u rosteru a drugi 13 ja bih logično zaključio da je ovaj sa 13 skuplji, to je taj kont? Onaj ko ima para za kupovinu dva auta i motor kupiće bez obzira što sve može obaviti realno sa jednim vozilom. Onaj koji nema para vozi to jedno i mijenja kad mu se dio pokvari za razliku od ovog koji ima auto za grad, za selo, motor za kuliranje... I nije 7000 manje nego manje od 4000 protiv Valensije jer Arena bez proširenja prima 18000. Slobodno mi ti ili bilo ko obrazloži gdje griješim i da je Partizan skuplji? Što se tiče strukture budžeta, gdje tvrdite da da je država više dala Partizanu ni tu se ne slažem. Je l' Zvezda ima prihod od preko 5.000.000 € od ulaznica (Euroliga i Aba)? Pobjeda u euroligi, koliko me sjećanje služi, donosi 37.500€ (Partizan ih je imao 20 +2 u playoff-u, Zvezda 17), Partizan je bio 6 a Zvezda 10 što znači da je Partizan i na plasman dobio više. Koliko god da država daje Partizanu i treba jer pored spektakla u Arenu koji vidi cijeli svijet može se zaračunati kao cijena za marketing Srbije. Plus Partizan je ove sezone pratilo preko pola miliona ljudi. Hajde da uključimo digitrone, recimo da je od tih pola miliona samo 5% stranci koji su došli da uživo vide ono što je do njih došlo preko YouTube-a. 5% od pola miliona je 25000. Svako od njih treba platiti kartu za Srbiju, noćiti u Srbiji, nešto pojesti, otići na splav itd. Recimo da svako od njih za 2 dana (uzećemo da ostaju 2 dana što je minimum minimuma) potroši u prosjeku 100€ (bez cijene karte, tj. da samo jedu, plate hotel, prevoz) to 2,5 miliona evra što je direktan prihod naše države Srbije zahvaljujući Partizanu. Zna to i Vučić, samo hoće da predstavi to da pomaže a ne bi da navede koliko i Partizan pomaže zemlji. Možda je i manji broj od 5% ali sigurno nisu trošili samo 100€. Neko ko dolazi iz inostranstva a nije Srbin ako je sirotinja neće dolaziti. Slika tribina iz Arene kada neko iz Brazila objavi da milioni južnoamerikanaca vide da se plaća parama koštalo bi mnogo više od ta 2,5€ koje se slilo direkno u državnu kasu a država za tu sliku je platila manje Partizanu nego što su im preko sponzora dali. Volio bih da marketing tim Partizana objavi koliko je stranih državljana gledalo Partizan u Beogradu i da se okrene narativ koliko Partizan daje Srbiji kao ambasador iste." Volio bih da i ovde neko uputi gdje griješim i gdje mi je logika zakazala.

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Rode, i ja pišem često dugačke komentare, ali ti si mu stvarno dao po znanju, čovek da odvoji slobodan dan da bi pročitao šta si napisao.
J

JAMES BOND 007

pre preko 1 godinu

Svaka cast majstore na komentaru. Potpuna analiza cinjenicnog stanja iz nekog drugog ugla gde si jos jednom dokazao zasto je Partizan INSTITUCIJA KOSARKE! Gust je citati ovakve komentare koji odskacu od stereotipnih, svakodnevnih komentaraa maloletnih i punoletnih ali nezrelih likova... Jos jednom svaka cast na analizi. Sportski pozdrav
J

JAMES BOND 007

pre preko 1 godinu

Svaka cast majstore na komentaru. Potpuna analiza cinjenicnog stanja iz nekog drugog ugla gde si jos jednom dokazao zasto je Partizan INSTITUCIJA KOSARKE! Gust je citati ovakve komentare koji odskacu od stereotipnih, svakodnevnih komentaraa maloletnih i punoletnih ali nezrelih likova... Jos jednom svaka cast na analizi. Sportski pozdrav
n

neshha

pre preko 1 godinu

Dao sam ti minus posle druge rečenice. Više nego dovoljno da se shvati bezvrednost tvog komentara.
L

Lk

pre preko 1 godinu

Samo cu ti na jedno odgovoriti. I pre, a i sada bih izabrao, Nedovica i drustvo pre ovih tvojih. Jednostavno je ogromna razlika u kulturi.
G

Gostdemo

pre preko 1 godinu

evo da krenem od toga da timovi koji su usli preko vajld karte ne dobijaju nista za plasman, 5 miliona od karata mozda ako mislis da je to cisti kes za porez 20 posto to je 4 miliona vec, placanje arene 20 hiljada e po danu bili ste je zauzeli bar 100 dana minimum 30 utakmica i jace plus treninzi dan pre za gostujuce ekipe, to ti je 2 miliona areni znaci da vam u najrealnijim uslovima ostaje 2 miliona od karata, sto je svakako lepa zarada, ali evo nije dosta evo ni za panterovu prvu sledecu sezonu od 2.1 milion , o tome da je zvezda imala veci budzet prosle godine je tek smesno, imas objave evrolige za prethodne sezone gde je zvezda uvek imala najmanji budzet, tj najmanji minimanilni koji smeje kad vec pominjas da je zvezda uvek imala vise, pa valjda je logicno da tim koji je sampion ima vise od drugih, e onda ste zaigrali evrokup, sa budzetom kako je sam ostoja rekao od 13 miliona i posle uniksa najvecim budzetom evrokupa, zvezda te godine budzet 10.5 miliona to su ti zvanicni podaci, e sad dolazimo do prosle sezone, nema zvanicnih podataka za budzet, ali spanska marka je na pocetku sezone objavila budzete partizan 23 miliona 7 najvecu budzet zvezda 11 miliona vise samo od zalgirisa i valensije, pricamo o pocetku sezone, posle je zvezda dovela kampaca i vildosu, vildosa je placane 800 hiljada za taj ugovor to je zvanicno, za kampaca se ne zna vas sportski direktor je rekao 100 h mesecno, al aj nek bude da je i 3 miliona o kojim vi mastate plus ivanovic trener nek ima i milion to bi zvezdin budzet podiglo do 17 miliona a realno je da je na kraju bio oko 15, i dalje mnogo manje od 23. da se razumemo 23 miliona nije budzet za plate igraca to po evroligi moze da bude samo 65 posto ukupnog, znaci partizan je za plate igraca izdvojio bruto 15 miliona evra, a zvezda negde ako 10 miliona. sto moras priznati da je bitna razlika, partizan je tim formirao na leto exum prva petorka barse, naneli prosek 15 poena evrokup, papetru kapitan panate, ostali ledej i panter a dosli da igraju evrokup direktno sa fajnlfora evrolige, avravomic drugi strelac acb lige, lesor iz makabija a pre toga najbolji strelac evrokupa, andjusic cenim da i nije nesto placen decko je grobar, to su sve prekaljeni igraci ali to se i znalo kad je zeljko dosao, nece on sigurno da radi sa vrapcem i ostalima, verovatno ce ove godine sastaviti jos brutalniji tim i ako neka, treba samo budite realni niste opozicija niko vas ne ugnjetava itd date su vam pare itekako, e sad nadam se da ce i zvezdi ove godine da se da jednako pa da nor i mi zadrzimo kampaca, dodamo laprovitolu i jos 3-4 top igraca, pa da u jednakim uslovima vidimo ko je bolji.
S

Sale84

pre preko 1 godinu

Vidi druze ovako, to sto si napisao kilometarski komentar pa u okviru njega zelis da prikrijes ocigledne lazi, nema nikakve veze. Roster KK Crvena Zvezda je sa sve Adamsom i malim Topicem brojao ukupno 18 igraca... s tim sto to uopste nije bio roster tokom cele godine... vec kad je otisao Adams dosao Vildoza i kad je otisao Topic dosao Campazo. Sto govori da je to u sustini roster od 16 igraca .... a druga stvar vas roster je u toj istoj finalnoj seriji ako tako gledas brojao 14 igraca + Glas i ona Poljak sto su otisli u toku sezone.. i dolazis do 16 igraca.. znaci vi 16 mi 18... i to je sad kao neka ludacka razlika. Budzeti kad je partizan igrao evrokup a Zvezda evroligu prosle sezone je bio u korist partizana za 300.000€.. ( objavljeni podaci evrolige) a vi se igrali evrokup a mi evroligu. Godinu dana pre rota budzet Zvezde 7 mil a budzet partizana 6.7 mil.. ( bas ogromna razlika ahahah).... Sto dovodi do zakljucka da ste vi navikli da spinujete, izmisljate stalno nesto itd. Mi igrali godinama sa juniorima i borili se da ne ispadnemo iz Aba lige a vi stalno pominjete tu neke Vrapce, svrake i slicno!!!!
с

срб

pre preko 1 godinu

Подаци Евролиге Новембар 2022 :партизан 17м Звезда 10м,након тога је дошо Кампацо,чак и с њим огромна разлика .Ви сте и у Еврокупу имали већи буџет за милион ,Остоја јавно признао кад се додворавао Бартомеу (тада још увек главном)за позивницу. Власт не готиви Човића и никад неће добити више пара него ли владајући кадар.
B

BLuka

pre preko 1 godinu

Timovi sa vajld kartom ne dobijaju kotizaciju za učešće koja je prošle godine iznosila 0,5mil na početku sezone izuzev šampiona Aba i to je jedino što od nagrada ne dobijaju učesnici sa vajld kartom. Nema logike da Euroliga za plasman ne daje sredstva a za pobjedu da daje. Tako da to nije tačno. Ali pošto to tvrdiš slobodno pogledaj statut takmičenja i vidi piše li negdje da se učesnici koji dobiju vajld kard uskraćuju za premije za pobjedu i za plasman. To ti pada u vodu. Samo od dvije utakmice u top 8 protiv Reala gdje je bilo po 8500 karata u slobodnoj prodaji gdje je najjeftinija cijena karte bila 45€ prihod bio 1m€. Samo dvije utakmice. Kupuju se i suveniri u Areni. Izađe majica sa grbom Partizana u boji Kameruna od nove godine onda vidiš da ih mnogo ljudi u dvorani nosi. Ljudi jedu i piju u areni.... Ali eto, neka je ostalo po toj tvojoj računici 2mil profita (iako ja mislim da je više ali da ne davim) to znači da je glavna zvijezda i najskuplji igrač tima plaćena od zarađenih para a ne od države. Koliko sam skontao po komentarima, Zvezdinim navijačima je problem plata Pantera ostali manje više nisu sporni. Vidim da se možemo složiti da i po tvojoj računici može platiti Panter na osnovu profita karata i ostalog na šta se mogu trošiti pare u areni (ja mislim i još jedan igrač uz Pantera od toga plaćen ali hajde). Dakle to nisu pare od sponzora, državnih ili privatnih, Odakle su plaćeni Kampaco, Vildoza, Nedović, Ivanović ako nemate takav prihod od karata kao mi, ili za narednu sezonu ako imate manje prihoda od pobjeda i od plasmana? Zvezda je imala prošle godine jedan najmanjih budžeta u Euroligi i to je tačno. Podsjeti me koji je Partizan bio na toj listi u Euroligi. Ah, pa nije učestvovao zar ne? Igrao je Eurokup sa respektabilnim timom za taj nivo takmičenja sa Panterom i Ledejem kao predvodnicima i ostalim vodonošama bez euroligaškog ili čak eurokup iskustva (Zagorac, Madar, Moore, Smailagić, Trifunović, Avramović, Glas, Koprivica - 8 igrača od 12). Gotovo svi igrači Zvezde od prošle godine su dugogodišnji Euroligaški igrači. Ali to i jeste razumljivo, veći rang takmičenja. Hoćeš da kažeš da igrači sa višegodišnjim euroligaškim pedigreom i rezultatima koštaju manje od igrača bez tog iskustva. Dallas Moore je kidao u Kini a ni u Eurokupu nije mogao imati taj nivo iz Kine. Zvezda to najbolje zna preko Adamsa koga ste odmah poslije mjesec dana šutnuli a momak je bio MVP Australijske lige. Vidim hoćeš da digneš cijenu igrača Partizana kao da su došli kao zvezde. Ja sam već napisao na početku 2021/2022 sezone da su vam date opcije sigurno ne bi birali igrače Partizan. Kad pominješ Lesora ne bi trebao zaboraviti da je Lesoru na pred početak 2021/2022 ponuđeno da igra Eurokup a on je odabrao dvomjesečni ugovor sa Makabijem da se pokuša izboriti za euroligaški ugovor dok je Žižić povređen. Nije zadovoljio i nisu mu produžili ugovor. Kao slobodan igrač u decembru 2021 jasno mu je da poslije loše epizode u Makabiju do kraja sezone ima minimalne šanse da dobije Euroligaški ugovor pa je morao gledati ka Eurokupu. Nakon te epizode u Makabiju sigurno je sebi spustio cijenu. Pamti se njegov promašen zicer protiv Budućnosti kada je Zvezda trebala napraviti brejk, vratiti seriju u Bg i osvojiti tu ligu. Zbog toga ste i ismijavali njega kad je došao u Partizan jer opravdano niste imali osjećaj da vas nešto pretjerano sa njim možemo ugroziti. Exum prva petorka Barse? Znam ja da bi ti to volio. Exum je došao u Barsu u decembru (prva euroligaška (polu)sezona) iz NBA gdje je mnogo obećavao ali su ga povrede iskasapile da je u zadnje dvije sezone gdje je igrao za Jutu i Klivlend odigrao ukupno 41 utakmicu od mogućih 164, tebi ostavljam da provjeriš koliki je to učinak i minutažu imao za tu 41 utakmicu pa da vidim hoćeš li opet tvrditi da je skup. U Barsu je došao zbog povrede Higgins-a. Ispred njega u rotaciji na poziciji pleja po minutaži i učinku (isključujući sada Higginsa koji zbog povrede nije bio tu) bili su Kalates, Laprovitola i Jokubaitis. Da li i dalje tvrdiš da je Exum bio prva petorka Barse? Nisi mi odgovorio za šestorku igrača Holand, Raduljica, Nikola Ivanović, Dalibor Ilić i Ognjen Kuzmić + Adams i bivši trener Jovanović koji se plaćaju a ili nisu igrali u finalu ili su skupili zajedno minut. Šta ćemo sa njima, da li njih 7 zajedno zarađuje 100K za sezonu? Da u prosjeku zarađuju 150K (optimistična procjena) po sezoni to je 1,05mil eura. Kampaco koga niste kao mi mogli priuštiti od karata (kolika god da mu je plata) + 1,05 miliona € koja su ostala zarobljena u civilu pored klupe. Džaba ovo pričati više jer je i dalje vidim u tvojoj glavi je skuplje 13 od 19 (sa trenerom s kojim je sporazumno raskinut ugovor a kojeg kao Adamsa treba isplatiti po sporazumu) iako nemate prihode od karata i ostalu prihode koji uz to idu. Još nisi prokomentarisao opravdanost za uložena sredstva od države. Ja sam ti naveo debelo uproštenom računicom koliko uz minimalnu potrošnju turista (koji su došli da pogledaju utakmicu) van arene od koje država Srbija ima koristi a koje ne bi imala da Partizan igra u Pioniru. Sve što je država Srbija dala Partizanu Srbija je dobila nazad od stranaca turista, naše dijaspore, R.Srpske, CG su novac zarađen vani trošili u Srbiji. To je direktan priliv u kasu zemlje čime se trebao promijeniti termin davanje para države u termin investiranje para države. A koliko indirektno košta promocija Srbije za koju naša zemlja nije dala 1€. Koliko košta zastupljenost srpskog kluba u španskim medijima 10 dana, gdje će se riječ Beograd provući nekoliko stotina puta i koju će pročitati pola Španije (makar samo u naslovu) koja broji blizu 50miliona ljudi. Da se zahvaljujući dobroj košarci i atmosferi isti takvi pišu članci, prenose klipovi van Evrope, gdje se pominje Partizan i Srbija. Da rezimiram ovo na kraju. Koliko god da je država dala Partizanu djelimično ili u potpunosti novčano gledano dobila je nazad (moje mišljenje je i mnogo više) što u potpunosti opravdava ulaganje. Da li je Zvezda vratila i na koji način uloženo? Ja bih rekao ne. Ni direktno (turisti) ni indirektno marketingu zemlje. Nije isto dati jednom djetetu pare a on ti nešto vraća kući a drugi ide samo u provod i sve spiska i traži idući vikend još.
B

Bluka

pre preko 1 godinu

Cijela ova priča je bez uključivanja FMP-a kao filijalu. Gdje u istom rangu takmičenja Zvezda razvija svoje igrače, nikad ne gubi utakmice, ima rukicu više za glasanje, ne stavljaju naslovnog sponzora lige. Svugdje nastupaju zajedno osim u raspravi o budžetima Partizana i Zvezde. Sad bi trebalo ispitati koliko direktno ili indirektno država pomaže FMP i to treba Zvezdi pripisati. Ne pravite se naivni. Za ovih 10 godina FMP i Zvezda su razmijenili ove igrače: Ojo, Apić, Čović, Davidovac, Dobrić, Stefan Đorđević, Lazarević, Gudurić, Kuzmić, Radanov, Simanić, Uskoković, Rebić i Ristić.... Ovo su meni dovoljni argumenti da na to sve FMP se ne smije isključiti iz jednačine. Razvijanje igrača za Zvezdu, puštanje utakmica Zvezdi (FMP za više od 10 godina je pobijeđivaoo sve timove barem jednom, osim Zvezde. A prije 2011 je takođe pobjeđivao sve uključujući i Zvezdu), zapinjanje jače protiv glavnih konkurenata Zvezde.
E

Euroleague

pre preko 1 godinu

Ni ove sezone se necemo paliti na top 8 !
M

Milojko Arsenić

pre preko 1 godinu

Zašto sam se ja onda onoliko radovao osvajanju Aba lige? E sad ću crći bre više!
G

Gost 007

pre preko 1 godinu

Očigledno je da ćete i ovaj period trošiti energiju u svađama umesto da gradite imidž i status svojih klubova. Euroliga uveliko priprema Pariz i London, pitanje je šta će i kad sa Rusima biti. Treba biti spreman za ta iskušenja. Šta mislite čiji će klubovi biti prvi za odstrel kad se to desi? Naravno, otpašće mala i siromašna tržišta kao što je naše. I umesto da se ujedini energija i spremi strategija mi ćemo sebe sami izbaciti iz tih tokova. Barsa i Real, Fener i Efes, a pogotovo Pao i Olimpijakos se ne vole ali kad nastupaju napolju - istupaju vođeni zajedničkim interesima. Jedino MI. Da li smo stvarno najgluplji u ovoj borbi? Španska federacija proceni da je bolje da u EL ide Valensija bez obzira na plasman Gran Kanarije😮Kod nas bi bilo mrtvih glava
v

vratite

pre preko 1 godinu

Da se lepo evroliga drzala svojih pravila recenih ranije da SAMO PRVAK ABA LIGE MOZE IGRATI EL kk partizan bi bio kao njihov batica fk na izdisaju. Uveli su ih kako ijedan drugi klub nisu i nece vise. I zato molim El da sledece godine samo prvak aba lige ima ucesce u njoj pa makar to bili helios ili borac ili split. I za nemacku,tursku,francusku ligu isto,bar prva dva u nacionalnom prventsvu,posto su im lige i timovj jaci od aba lige.
P

Pa

pre preko 1 godinu

Kako da se drzi kad se nije drzala kad prvak bila Cibona i Igokea.
C

Covicu reaguj...

pre preko 1 godinu

Igraco od po 40+ godina poput Kuzmica i Raduljice ni pod tackom razno ne smeju vise da ostanu u Zvezdi i sl.sezone,takodje Bentil i Lazarevic moraji da odu odmah i da im se raskine ugovor,trebaju nam dobra i proverena pojacanja na centarskim linijama i da po svaku cenu zadrzimo Kampaca i Petrusrva u klubu i naredne sezone!
s

srbobratele

pre preko 1 godinu

ode milionce...
n

neshha

pre preko 1 godinu

Za Pantera, do kraja ove godine. A posle još mnogo više.
B

Bodiroga

pre preko 1 godinu

Cemu tolika radost oko ucesca u Euroleague? Kada se vi i onako ne palite na top 8? A da, vazno je ucestvovati…
d

dodikov klub

pre preko 1 godinu

Bice opet 11 godina suse i posta od svih titula i igranja Evrolige za dodikov privatni klub kao i celu zadnju Deceniju,to ce ubrzo da shvate kad dr.Nebojsa krene da pakuje brutalna pojacanja za sl.sezonu,nece im biti dobro!
m

mutant iz laktasa

pre preko 1 godinu

Tako je,bravo!
4

48393929229

pre preko 1 godinu

Sanjajte Panteri, odraće vas Željko...
F

Fmp223

pre preko 1 godinu

Neko stekao na terenu a neko za zelenim stolom dje je sad ta prica limenkeee
n

ng

pre preko 1 godinu

Neko s' drugog mesta neko sa sedmog
G

Gost89

pre preko 1 godinu

Neka igra Zvezda, odma jedan rival manje u borbi za top 8. Jedva čekamo Cokijeva saopštenja :DDD
a

ako su ruze, procvetace...

pre preko 1 godinu

top10 mislis.... istorijska prilika za playoff
V

Voždovac

pre preko 1 godinu

Učesnici Evrokupa malo jači od kisele vode. Čuj ti to, Tauersi, Lajonsi i Vulvsi. Komedija.
P

Prlja

pre preko 1 godinu

Miki je bio na tribini gde svaka susa moze da dodje a nama je ovaj saban Marinkovic sedeo u prvom redu na parketu uz jedinu legendu koju imamo Moku Slavnica.
n

neshha

pre preko 1 godinu

Ta "LEGENDA" je pre par godina popljuvala i ponizila Zvezdu gore nego Vujošević. On legenda odavno nije, a ustvari sa tim stavovima nikad nije ni bio. Tako da išta bolji karakterno on nije od Marinkovića i mnogih drugih.
Z

Ziveo Covic

pre preko 1 godinu

Citam ovde komentare navijaca kluba koji titule i EL video nije 10-11 punih godina i grohotom se smejem,pazi ti njih sta oni pisu spinuju i lazu,kao bodiroga i savic "sredili Zvezdi" licencu za EL,a ista ta dvojica bili najveci Saboteri Zvezde u prosloj sezoni,od vestacke kazne za Kampaca koju je sredio bodiroga do tuzakanja EL od strane savica zbog Topica i slicno!
C

Cova ugasio igokeu

pre preko 1 godinu

Bravo za kom,pravo u metu gde treba!👌👍
G

Gost MS

pre preko 1 godinu

Pa momak,da li ti sam ponešto analizirao i čitaš??? Ili samo čitaš ove nenormalne i crveno i crno sa belim, komentare... Pa zar ti nije očigledno ko je taj čovek!!!! On je falsifikovao dokumenta i klub je kažnjen zbog njega,a ne zbog nas!!! Pa izjave da Vam od januara EL nije prioritet... pa posle Top 8, a sada na kraju ni ABA nije interesantna,samo KUP Srbije i nekakva perverzna KLS,koju ste osvojili sa svega 2 utakmice protiv sopstvenog razvojnog tima!!! Žao mi Vas je,ali je činjenica da su Obradović i Bodiroga mnogo zaslužni od Vaše "legende"...
V

Vratite pare sa Kosova

pre preko 1 godinu

Vidiš u čemu je razlika između normalnog čoveka i panteroida, panteroid je navikao da o svemu odlučuje jedan čovek, kao što jedan čovek u ovoj zemlji odlučuje o svemu, zato Zvezda u svim ozbiljnim sportovima ima više novca od Partizana. U Evroligi postoje pravila, mehanizam zaštite, komisije i regulatorna tela, koja odlučuju o određenim pitanjima, nije to despotija, pa da bude kao ovde, jedna zemlja, jedan tim, jedan vođa... Vama Nebojša da napiše u saopštenju da je sunce ljubičasto, vi biste sutra to prihvatili kao istinu... A istina je ta da vas je Željko sa manje para nadigrao i pobedio, 200.000.000 dinara ste potrošili više prema zvaničnim izveštajima... A Kampaco je došao početkom 2023... Saberite koliko ste para spucali više...
K

KickoCAR83

pre preko 1 godinu

Ja mislim da je zabrana registrovanja igraca bila izrecena pre nego sto je Kampaco dosao u Zvezdu. Znali su da su pod zabranom i doveli ga. Ko je kriv?
Г

Гост442

pre preko 1 godinu

Када се заврше изливи фрустрација, не би било лоше да се направи упоредна анализа ЕК и ФИБА ЛШ, јер питање је да ли уопште има разлике у квалитету ова два такмичења
N

Nenad1246

pre preko 1 godinu

Oba tima dobila pozivnicu. Čemu problem?
P

PFC

pre preko 1 godinu

Nije problem samo nemoj da pricas tako kad smo mi ove godine usli regularno a vi ste platili da udjete.
P

Pa eto

pre preko 1 godinu

Nema problema, nego ih grobari vide i gde ih nema jer su puni neke mržnje. A kako i ne bi posle 10 godina osvajanja ničega.
D

Da se zna...

pre preko 1 godinu

Zvezda je dobila a fuzionisana igokeja Kupila za 5.mil, nismo isti fala bogu!
N

Nenad1246

pre preko 1 godinu

@PFCccccc Sto puta ponovljena laž neće postati istina.
a

alhemijasarmicezelje

pre preko 1 godinu

Kaze jedan grobar zvezda stranca nikad nije imala duze od dve godine..ovako idemo.. vilijams dva puta se vracao,kao i volters i rocesti,a dzenkins i cirbes tri puta. Idemo dalje svaki domaci se vratio od kalinica,kuzmica,nedovica,simonovica,mitrovica micica,sad ce i davidovac. vama bas niko nikad ama niko,stranac pogotovo. Jedino novica i birca Tako da malo obavesteni budete i da sarmice i alhemija i prica ta samo su jadna nebuloza.
M

Mop

pre preko 1 godinu

Ma sve majstori. Kad se vratili ni na 20% nisu bili. Vilijams i Volters kapa dole. Mitrović donekle. I kad vam se Micić vratio? Što lažete toliko? Svi blesavi i kao ne znaju a vi prodajete pamet
d

dvaputa

pre preko 1 godinu

@mop Pa kad pratis micica samo donekle i povrsno. Vratio,vratio itekako.
O

Ovo

pre preko 1 godinu

Je cetvrti put na mufte da igraju Evroligu, jednom na mufte Evro kup.
L

Lom

pre preko 1 godinu

Ovaj litvanac neće dati nikako rusima da igraju
N

Nenad1246

pre preko 1 godinu

A što bi i dao?
P

Pazi

pre preko 1 godinu

EL je jednostavno shvatila koliko joj naš derbi donosi u svakom smislu. Tako da se ovo očekivalo. I naravno trebalo bi da bude praksa a ne izuzetak, odnosno da svake godine igraju EL i jedni i dugi.
O

Okečuke

pre preko 1 godinu

Bravo za Žoca i Savića što su uspeli da izlobiraju da i drugi klub iz Srbije igra EL.
P

Pazi

pre preko 1 godinu

Zvezda je prvi klub u Srbiji jer smo osvojili nacionalni šampionat. Vi čak niste ni drugi klub.
s

savkić

pre preko 1 godinu

nije problem,i drugi put

gemathegreat

pre preko 1 godinu

Da da Bog da im se vrati na potomstvo do sedmog kolena.
B

B. Grobar

pre preko 1 godinu

@game....da Bog da, tvoja zena klecala na kolenima ispred mene. Ne iz poniznosti, vec iz prakticnih razloga.
k

klub iz laktasa

pre preko 1 godinu

Zvezdi je licenca DODELJENA od strane EL zbog zasluga i igranja EL punih 10 godina,dok je igokea KUPILA licencu za 5mil.prosle godine,to nikad ne moze biti isto,i to treba da se upamti!
E

Ehhh

pre preko 1 godinu

Obajsni ti to njima...
N

Niki ukbt

pre preko 1 godinu

9 miliona i 800 hiljada
K

Klub iz predgrađa

pre preko 1 godinu

Koliko je para uloženo u panter projekat a jedno učešće u Top8 imate, bolje se zavuci u neku rupu i cvili
k

klub iz laktasa

pre preko 1 godinu

@Klub iz predgrađa, A kako je biti navijac kluba osnovanog 2007 sto titule i EL video nije preko cele Decenije,jel tesko?
l

lova do krova

pre preko 1 godinu

Super,bolje nije moglo.Dobili pozivnicu i nije ni bitno koliko košta. Bitno je da će sada da dovedu 12 igrača potrošiće brdooo para,pisaće saoptenja svaki drugi dan.Vrhunac..ni jednu neće izgubiti fer i pošteno, biće pokradeni od sudija i ostalih stranih faktora. Biće opet nerealno skupih igrača.Da li će se paliti na plej in? Eee to je sada glavno pitanje. Odgovori slede,prvo saopštenje je već "saopšteno"
B

B. Grobar

pre preko 1 godinu

Opet Partizan mora da nosi FMP-2 na grbaci. Realno, treba da igraju EK ili SC (Slavica Cukteras) ligu. Sve drugo bi bilo zlocin za kosarku, kao sport.
V

Vidite

pre preko 1 godinu

U tekstu jasno piše da je i pratizan dobio wild card. Znači isti taj wild card oba kluba. Zvezda takođe ove sezone ne plaća jer je pozvana a nije kupila wild card. Ako ne verujete proverite. Hvala na minusevima unapred, znam da vas boli.
M

McLovin

pre preko 1 godinu

Jeste. Ali osvajacu ABA lige tu kartu placa ABA liga, a ne klub osvajac iz svog dzepa. Tako je prosle godine Zvezda igrala bez da je dala i dinar, a ove godine je to Partizan. E sad, svaki ucesnik Evrolige bez licence dobija od Evrolige 500000 eura pa samim tim kompezuju pare koje trebaju da daju za pozivnici. Tako da je Zvezda na nuli, a Partizan u plusi tih 500000 eura. Prosle godine je bila obrnuta situacija.
r

realno sramota

pre preko 1 godinu

15 miliona evra za licencu,nov tim,to samo sns zvezda moze!
N

Nemanja1989.

pre preko 1 godinu

Sta ce zvezdi pozivnica kad za 10 god ima jedno učešće medju 8 i 0:3 skor. Pa to Dulo radio sa 2mil budžeta bre.
G

Grobarisns

pre preko 1 godinu

HVALA PREDSEDNIKU REPUBLIKE STO NAM JE KUPIO LICENCU PROSLE GOD.I SAD DAO 7MIL.ZA PANTERA,JUG JE CELI PLAVO BELI!
m

mikac678

pre preko 1 godinu

Naslov na jednom portalu "Zvezda u Evroligi i naredne sezone, i Partizan potvrđen". Hshashsha pa ne mogu, vidi im naslova vidi im rugla

Zvezda ispred svih!

pre preko 1 godinu

Dobra vest i prava stvar za nasu kosarku. Nadam se i vecem broju domacih igraca u obe ekipe. Idemooooo
D

Don Vito Corleone

pre preko 1 godinu

Zvezda je dobila za džabe pozivnicu zato što je 10 godina igrala EL, a oni su morali da kupe pozivnicu zato što 10 godina nisu igrali EL. I samo kukaju, samo kmeče kako ih država namerno ruši i uništava zbog Zvezde. A imaju drugu godinu za redom budžet u top 5 budžeta u Evropi. I što im se više daje, oni sve više kukaju. I ove godine su dobili lovu na vreme, da mogu odmah da naprave ekipu, dok će Zvezda dobiti neku crkavicu tamo oko nove godine, kako ne bi opet na vreme kompletirala ekipu, standardna priča, već vidjeno.
4

446

pre preko 1 godinu

DObila je zato sto je bodiroga sredio.da mu se javno zahvalite.
d

de ba malo bona

pre preko 1 godinu

Alo mladicu, budi srecan sto nam oba kluba opet igraju u EL, kakva li je tebe satana obuzela danas. De malo vedrine..
I

Inspektor

pre preko 1 godinu

Ne k.ki molim te. Pljuvali ste Bodirogu kao dušmanima, a sad bar recite hvala. I da za tih deset godina niste postigli ništa.
M

Ma

pre preko 1 godinu

Pusti to, sta kazes za KLS, cenim tvoje misljenje?
M

Mop

pre preko 1 godinu

Ma kako da ne. Ne može EL bez vas dok mi plaćamo vas valjda mole. Ajde bre
m

merllin_pfc

pre preko 1 godinu

Ovo zadovoljstvo ce vas kostati 1 milion. 500.000 necete da vidite na kraju sezone.od euroleague a 500.000 ce te morati da platite. A nas buget je mnogi veci nego sto mozete da zamislite. Nismo bez razloga najgledaniji tim. A sada ce te tek na aparate kada vidite pojacanja
9

999

pre preko 1 godinu

Po tvojoj logici, kako je onda Partiza ispao iz EL kad je godinama osvajao, a upala ekipa koja to nije igrala, a bgm ni osvajala? Gdje su tad zasluge i pozivnice? A daaa, 800 000 evra rjesava sve probleme, tako da se i Cibona skloni da bi vi zasluzeno mogli igrati😂😂😂 Sram te bilo tvojih godina😂
c

cccc

pre preko 1 godinu

@merllin pfc sine ajde da ti spelujemo posto ocigledno ne umes da procitas. crvena zvezda je dobila identicnu pozivnicu kao i vas klub za ovu sezonu. znam da ti je tesko. a ima jos jedna novost za tebe. kk crvena zvezda ce igrati u areni, tako da uzivaj.
D

Don Vito Corleone

pre preko 1 godinu

@Dino Merlin. Samo uživajte, meni je veće uživanje što znam da 65 posto svih Srba na kugli zemaljskoj navija za Zvezdu. A još mi je veće uživanje što ću gledati Zvezdu treći put u pet godina u LŠ, u ubedljivo najvećem i najpopularnijem sportu na kugli zemaljskoj, u fudbalu. A za vas manjine, uvek su ostavljeni oni mali sportovi. Mada i tu ima brdo sportova gde smo bolji kroz istoriju.
N

Nenad B.

pre preko 1 godinu

Igrate kako sam kažeš tolike godine, sa kojim uspehom? Tek ove godine kada je Partizan opet zaigrao EL, Zvezda je uspela da dođe do rekordnih 17 pobeda i opet je bila predaleko od TOP 8, a prethodnih godina i 15.mesto je bilo uspeh. Mi posle toliko godina prvi put igramo EL u ovom formatu i bili na jednu loptu od F4, tako da smo po pitanju igranja u Evropi neuporedivi. Od ranijih uspeha i rezultata, do rekorda po gledanosti, košarkaškog brenda i svega ostalog smo zaista neuporedivi.
E

Esex

pre preko 1 godinu

Citam komentare i shvatam zasto smo kao narod na dnu lestvice..mrznja,zavist i gordost dolaze po nasu srpsku praznu glavu.nema vise obilica vec sve vuk do vuka..
D

Da se zna....

pre preko 1 godinu

Zvezda je pozivnicu za EL dobila POSTENO i bez placenog ijednog dinara zato sto vec 10.god igra to takmicenje redovno,dok sa druge strane fuzionisana igokea je iz pomoc av-a morala da Kupi licencu za 5.mil nakon sto titule i EL videla nije preko pune Decenije i jos Pobegla iz lige,to je ta razlika koju uvek treba napominjati u svakom momentu da se zapamti!
4

446

pre preko 1 godinu

platice kao i svi..pitaj Covica
J

Jestee

pre preko 1 godinu

Upravo. Ali objasni ti to njima....
p

plavacc

pre preko 1 godinu

koje lige?ove što ju je fiba danas ugasila?ahahahahaha
M

Mirkovic CzBgd

pre preko 1 godinu

Nama u prvom redu sedi rijaliti Ivan Marinkovic.Nismo mi za EL vec za Marinkovu baru gde i pripadamo.
H

Henry Hill

pre preko 1 godinu

Ti pripadaš sa tvojima, onima koji navijaju neposredno nakon najveće tragedije u poslednjih Bog zna koliko godina.
D

Dobro pamtim sve

pre preko 1 godinu

Ti si Zvezdaš koliko sam ja Kinez. I vama je na tribini bio Miki Djuričić iz Kupinova, i to na navijačkoj tribini u kopu. Čisto da te podsetim.
S

Starletizan

pre preko 1 godinu

A vasoj igokei u prvom redu sedi sva "elita" iz BG-a poput kristijana golubovica,karleuse,tijane ajfon,mace diskrecije...itd kamera je sve snimila na zadnjem derbiju!
F

Familija

pre preko 1 godinu

Nisi ti mi jer Delije to smo MI a ti si nebitno kokodakalo i sam si a mi smo ARMIJA koja traje armija koja složno korača i grmi armija koja peva Zvezdi bez prestanka armija koja stoji uz klub i koja stoja i ispred kluba kada je to potrebno mi smo lojalna armija kluba i igrača mi smo NAVIJAČI CRVENE ZVEZDE dolazimo iz svih krajeva zemlje i naših zemalja svuda širom sveta korača naša sa kalemegdana četa idemooooooooo ciganiiiiiiiiiiii NAPRED ŠAMPIONI samo napred gazi familijo
S

Stameni

pre preko 1 godinu

Drago mi je sto ce Zvezda igrati ovo kazem kao navijac Partizana bolje Zvezda nego Turk Telekom.
P

Pazi brate

pre preko 1 godinu

Jedan norman komentar od vas grobara. Hvala! Nadam se da idemo i mi i vi na F4 pa tamo šta bude. Eh kad bi bilo finale CZV-PAR to bi bila ludnica. Možda i najbolja tekma ikada.
T

Turk Telekomovci

pre preko 1 godinu

Turk telekomovci.... tuga, očaj....
T

TAKOO JEEE

pre preko 1 godinu

E sad ce Covkins i Dusko cudo da naprave...Nece se vise igrati, shvatio je da je Partizan puno jaci nego sto je bio predhodnih godina..Jak Partizan znaci jacu i Zvezdu i obrnuto...To jeste bolje za nasu kosarku...Sad ce biti velikih bombi, nije iskljucen dolazak Mirotica, Bobija, Tea, i jos puno odlicnih igraca...Kampaco mozda ostane, Zvezda i ovako je imala neupotrebljivih 5 ili 6 igraca i opetje uzela duplu krunu i pobegla rivalu 2 titule...Ostaje zal za tom jednom vise u Ab a ligi, sedmu titulu nije uzela ali dobro je, taman da se resetuje zvezdina uprava...Ajmo sad prelazni rok da bude kao u fudbalu...Sad je bar lakse, elita igra direktno elitno takmicenje...Musema i LS na Mari i EL ponovo u Areni i Pioniru u crveno belim bojama...Ajmo napad na fudbalsko evropsko prolece po ko zna koji put i ajmo na napad na F4 i titulu eurolige...
P

Prolaznik1

pre preko 1 godinu

Teo i Bobi više nisu za ozbiljnu košarku
x

xezlgzwx

pre preko 1 godinu

Kakav Teo i Bobi. Bobi je svoje odigrao i jeste ljudina ali neka ga u NBA. A Teo je imao priliku da dodje pre nego je postao penzioner i odabrao je Virtus, ne mora sad da dolazi.
G

Gost999

pre preko 1 godinu

Partizan je puno jaci finansijski. Na terenu se to nije videlo. Ove sezone su imali 3x veci budzet i na kraju su morale sudije da im donesu ABA ligu, a ni to ne bi uspeli da nisu pogadjali sve sto su bacili na kos a mi maltene nista u prvom poluvremenu i prve i poslednje utakmice. Ili obrnuto, da je sudjenje bilo posteno, slikali bi se, cak i sa takvim procentima suteva. Sad mogu da postanu jaci jer su ocigledno platezno mocniji i od Barselone, ali videcemo, duga je sezona.
1

1212kona

pre preko 1 godinu

Gomila likova u komentarima trosi snagu na ko je sta, koga, zasto, a oba kluba svakako igraju evroligu dok se vi raspravljate, lupetate cifre koje ste naravno videli iz ugovora koje niko nije video, sve znate, a samo se vređate...a Srbija...propada...Samo Sloga Srbina Spasava deco...
H

Hvala vucicu....

pre preko 1 godinu

...sto nam je prosle godine Kupio licencu za EL i platio je 5.mil i sto nam je ove godine dao cak 7.mil za novi dvogodisnji ugovor Panteru,nista ovo ne bi bilo moguce da nije njega da nam pomogne finansiski!

Sakur

pre preko 1 godinu

A koliko je sada platio za licencu ahahahahahhahaha
O

Ogi33

pre preko 1 godinu

Licencu je Partizan platio 500 000E. Ne lazi sine.
D

Daj faul

pre preko 1 godinu

Zakljucak je sledeci… svoj pehar ABA lige mozete da stavite tamo gde sunce ne sija jer na kraju igramo isto takmicenje i imate pehar manje!
P

Porota

pre preko 1 godinu

Kao i vi onaj od prošle godine
M

Maradona 89

pre preko 1 godinu

Takmicenje isto...... Koje smo mi osvojili. Pozz
D

Daj faul

pre preko 1 godinu

Samo sto se mi vise lozimo toliko jer nam je to normalno da osvajamo… a ovaj sto se poziva na titulu prvaka Evrope… komentar je takav da sam prvo pomislio da si rodjen mnogo posle te godine
D

DELIJE SEVER 80

pre preko 1 godinu

MI NIKADA NE VREDJAMO PREDSEDNIKA DRZAVE ZATO OD KADA VLADA TITULU SU SVE NASE..I PLATICE LICENCU I NAPRAVICE RESPEKTABILAN SASTAV!
d

d. g.

pre preko 1 godinu

Taman ste se obradovali Panteru, a sad tuga... Navikli ste se na nju u prethodnoj deceniji.
9

999

pre preko 1 godinu

Zasto bi neko ko je medju top ekipama bio tuzan zato sto je neka ekipa iz donjeg dijela tablice platila svoje ucesce..?? Svejedno igrali vi, Ulm ili Siroki Brijeg, svakako samo popunjavate broj..
B

Bravo Covo

pre preko 1 godinu

Vise volim suze navijaca fuzionisane igokeje nego leba da jedem!
Q

Qard

pre preko 1 godinu

Novi evroligaski derbi sjajno⚫⚪🤝🔴⚪
a

abc

pre preko 1 godinu

partizan je sigurno specifičan po mnogo čemu, igrali Evroligu kao sedmoplasirani, izgubili posle 0:2 u gostima, bili akteri masovne tuče kakve u Evroligi nije bilo do pojave sedmoplasiranog tima i gubitnika u Evrokupu u istoj.
9

999

pre preko 1 godinu

Koje godine je Partizan igrao EL kao sedmoplasirani?😂😂😂
N

Nenad B.

pre preko 1 godinu

Nismo mi samo igrali EL, već ostvarili 20 pobeda, osvojili 6.mesto, igrali Top 8 i na jednu loptu bili od F4, što je za vas svih ovih godina igranja EL misaona imenica.
m

mikibg3

pre preko 1 godinu

Posto vidim da je krenulo prozivanje grobara, cisto da ih podsetim da duguju drzavi preko 7mil eura za porez a placaju pantera 4.3 mil za 2 swzone sto je najvise placen igrac u istoriji nase kosarke. A da ja se izvinjavam, vama dao kes bane nordeus axaxaxxaa...e moji grobari, mozak nula...
4

446

pre preko 1 godinu

Cisto da te podsetim da Fk crvena zvezda smao za struju i vodu duguju preko 30 milioaa evra,a porez je nekih tricavih 70 ,okruglo 100 milki evra..
T

Tako

pre preko 1 godinu

Ste pricali i za Ledeja da igrao za preko milion a on igrao za 600 000.Nego sta kaze FIBA zbog KLS-A?
r

raul

pre preko 1 godinu

cisto da te podsetim da ti je klub ugasen
D

Da, da

pre preko 1 godinu

Samo ne podsecas da vam FK duguje preko 70 miliona, a dovode se pojacanja ko na traci, ali zato kad je pitanju Partizan eto oni podsecaju za dug od 8 miliona😂😂😂
g

gooxy

pre preko 1 godinu

Zar se tako izgovara kampaco?sta je cetri miliona eurica Pantera prema 8 miliona eurica za kampaca i to za sest mjeseci ili ti ga pola sezone!

Sakur

pre preko 1 godinu

A gde nadje bas 4.3 miliona ahahahha jesi to citao ugovor insajder?
h

hi hi hi

pre preko 1 godinu

Vidis oni misle ponovo ce muljati. Onaj bizmismen sto je ponavljao u skoli zaboravio sto je predsednjk rekao. Porez drzavi mora da se plati. Mozda nece platiti. Mogu da setaju sa guruom kolko hoce sasve svojim nevoljama ali porez moraju da plate. Mogu oni da plate bilo koga ali ce od drzave dobiti isti kolac pa nek bacaju pare po ulici. A da kad cemo saznati postenjacine kako ste izbegli oporezivanje za ugovore Obradovica i Andjusica. Nema tajni radice disciplinska el i nema ljutis vi ste tacnije Savic je tuzakao mi ovo nismo pokretali iako smo znali. Nismo isto mi smo vezani za crvenu najradosniju boju. Oprosti me boze kad sam pogledao vas strucni stab u plej ofu ABA lige pa ljudi moji oni kao maratonci samo im falio Pavle Cutura. Crna odela crne kravate cirkus. Mnogo ozbiljni ljudi. O msjko moja.
e

ecka siti

pre preko 1 godinu

Zvezda je pozivnicu dobila ,Partizan je kupio. . . To je razlika. . . Posle 10 godina redovnog igranja evrolige ,pozivnica se nije dovodila u pitanje Sa druge strane , ekipa koja 10 god nije videla EL,abu zavrsila na 7 mestu,evro kup ispala u 1/16, nije igrala domace prvenstvo. . . Pozivnica je mogla samo da se kupi. . . NISMO ISTI. . .
9

999

pre preko 1 godinu

Partizan je kupio kad su bila dva slobodna mjesta, a samo oni i Valensija aplicirali. Zvezda je dobila pozivnicu kad su bila 3 mjesta, a 4 kluba aplicirala? A izvisila ekipa Turk Telekoma koja ima ogroman budzet.. Vrlo tacno i jasno, svaka cast na vasem uspjehu, ne sumnjam uopste da je tako kako vi kazete😂😂😂
z

zli poručnik

pre preko 1 godinu

ipak ćete tu pozivnicu da platite pola miliona,tako kupio ili dobio isto ti dođe
s

south

pre preko 1 godinu

lol
N

Nismo isti

pre preko 1 godinu

Mi ne igramo ligu, gde se FIBA uključila zbog namestanja, igrali ste vi i kao deseti u Aba ligi Evro kup, igrate sad cetvrti put Evroligu ne zasluzeno.
t

tvrtko1

pre preko 1 godinu

No sikiriki platit ce te je i vi.
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre preko 1 godinu

Kao što sam i ranije rekao, da je sreće i pameti i da se gleda košarka kao takva, ovo pitanje se ne bi ni postavljalo, već bi i jedan i drugi tim bili stalni učesnici. Nažalost, u današnjem sportu su samo pare bitne pa manje bogati klubovi moraju da sede ko deca u čekaonici dok drugi odlučuju o tome. Hajde da pokušamo da pokažemo kako je u ovom narodu ipak ostalo zrno normalnosti koliko god to teško bilo, pa da se više prestane sa suludim prepucavanjem. Opet imamo dva kluba u elitnom takmičenju. Sada se treba opustiti pa sa nestrpljenjem da i jedni i drugi čekamo prelazni rok. Pa Bože zdravlja od sledeće sezone u nove SPORTSKE pobede. Nek nam je sa srećom.
M

Mare CzBgd

pre preko 1 godinu

Mi moramo da platimo milion evra za ulaz u EL.
P

Pazi

pre preko 1 godinu

Ne moramo. Jer, nismo aplicirali za kupovinu, već smo je dobili. Grobari su prošle godine kupili, mi ne plaćamo ništa. Slobodno proveri brate.
P

Pesnicom na Ljulja..

pre preko 1 godinu

Izgubili ste Evro Titulu zbog tuče u Madridu. Propustili ste istorijsku šansu bizarnim ispadanjem od Reala.
4

4433

pre preko 1 godinu

Toliko nije ni Panterova cetvrtina plate
O

Olayinka

pre preko 1 godinu

Sve u svemu,ovomsmo očekivali!Samo sad mora dobro da razmisle u Cz,koji će igrači igrati naredne sezone,ako ponovo bude... Novi zeland,Japan,Kenija,itd nema od nas ništa! Videćemo
D

Decenija bez titule

pre preko 1 godinu

A sto posteno ne napisete da je Zvezda dobila licencu na osnovu 10god redovnog ucesca u EL a fuzionisana igokeja je Kupila licencu uz pomoc AV prosle sezone a nije je zasluzila jer je Pobegla iz lige,to mora da se napomene da svi znaju,nismo isti niti ce mo ikad biti,i falim te boze na tome!
I

Iz

pre preko 1 godinu

Koje lige pobegli iz one sto FIBA istrazuje zbog namestanja?
z

zli poručnik

pre preko 1 godinu

budi pošten prema sebi i reci da ove god niste zaslužili igranje u el,kao i još par puta,tako da idi u ćošak i budi miran
k

kmekme

pre preko 1 godinu

Kao zvezdas kaznio bi sve igrace nase kad gubimo protiv cibone u zg i da smo lepo docekali grobare u petoj u pioniru,ako bi je bilo uopste.Dogodine to ne sme da se desava. Oni znaju da realno od 10 tekmi tri dobijaju. Nis kup to pokazuje i svaki neutralni teren. Sad ce Radonja tek da ih bambusa. Uzdaju se oni u svoje Cro klubove,ali nema tu pomoci. Pa ce moliti opet bodirogu i drzavu. Mi nismo,jel smo znali da cemo igrati,sto bi arenu vec kaparisali pre 20dana. Mucenici kojima FK se rasrura,nasli slamku spasa,ali 5 : 5 ih boli.
i

istina

pre preko 1 godinu

ovim je i definitivno stavljena tacka na grobarski mit da su oni neko veliko ime u kosarci
N

Navijaci....

pre preko 1 godinu

....dodikovog privatnog kluba u neverici,ne mogu da veruju sta se desava,ne pomaze im vise ni sabotaza bodiroge ni tuzakanje savica,opet ih ceka 10god bez ijedne titule,dr.Nebojsa ce da se pobrine za to provereno!
O

Ognjeeeen

pre preko 1 godinu

Promenjen format EL je sansa idei da konacno udje u top 10…pa makar posle i da kazu da su igrali doigravanje za top 8…
n

nidza1981

pre preko 1 godinu

ne razumem, ovo se znalo jos pre par meseci, cemu ovoliko ludilo i histerija... Takmicenje koje ne moze da pokrije troskove ucestvovanja u istom...
M

Milisko1930

pre preko 1 godinu

Crvena Zvezda Meridian Bet i ove godine u Evroligi ! Sad kada Dusko skautira ekipu boce druga prica
1

1994

pre preko 1 godinu

Neverovatno šta sve ovde može da se pročita, ljudi moji, obe ekipe u El, umesto da gledaju svoje dvorište i šta i kako za sezonu pred nama ipak bolje da pljujemo onog drugog. Navijači Partizana pljuju nas zbog wild card-a. Prošle godine ga dobili oni... Nebuloza. Mi kenjamo o ostanku Pantera kod njih. Dao im Vučić, eto njima Panter, nama El, aj sad malo da odmorimo od svih koji leče komplekse ovde. Pozdrav normalnima.
P

Pazi

pre preko 1 godinu

Da te ispravim samo. Oni su kupili a mi dobili, razlika je. U prevodu, oni su platili, mi ne.

branislava kostic

pre preko 1 godinu

bonus
M

Milan cica Gurovic

pre preko 1 godinu

Realno je da imamo dve ekipe u Evroligi,samo.se budale prepucavaju dzaba.Dosadni ste vise sa Covicem i Ostojom jel nije bolje kad oba vecita igraju Evroligu.
g

gost1717

pre preko 1 godinu

Sad je 1:1 sa pozivnicama..jedino ne znam kakvi smo mi sa parama, vidim da ste vi široko krenuli, kad ste imali pare za Kevina i new ugovor!!!
Д

Дадо Нк

pre preko 1 godinu

Уживајте бре,шта се само препуцавате,каквих ође пацијената има!
1

1994

pre preko 1 godinu

Top komentar!
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre preko 1 godinu

Stvarno neverovatno. Umesto da se sada lakše diše i da svi budu mirniji i sa nestrpljenjem čekaju pojačanja, oni nastavljaju ko balavci da se svađaju.
S

Slavica Cukteras

pre preko 1 godinu

Na aparatima sam.
S

Samojakooobreeee

pre preko 1 godinu

Bodiroga sredio ovo FMP 2 da bi mogli da igraju top 10, pošto je top 8 za njih naučna fantastika. SEX DROGA BODIROGA
P

Pazi

pre preko 1 godinu

Da se samo on pitao ne bi mi ni igrali. Sreća naša pa nije.
C

Cosic

pre preko 1 godinu

Kako te nije sramota da tako nesto izjavis!Umjesto da svi budemo zadovoljni sto Srbija ponovo ima 2 predstavnika u Evroligi ti dajes tako "bolesnu "izjavu.Ima li u tebi imalo ljudskog dostojanstva ,kad tako nesto pises.Sjeti se samo na koji nacin je Partizan ucestvovao prosle godine ,a nijedan kriterijum nije ispunjavao(500000€ je od drzave dobio,kojoj usput duguje preko10 miliona na ime poreskog duga).Mrznjom prema nekom drugom samo oboljevas,postanes samo ljudska ljustura,izgubis osjecaj za realnoscu,jednostavno postanws beskoristan za citavo drustvo.Ukoliko to ne mozes uz pomoc najblizih da prevazidjes ,otidji posjeti i psihologa i psihijatra jer ja mislim na osnovu ,ponavljam,tvojih "bolesnih "komentara da su ti obojica potrebni.POTRAZI POMOC,STO PRIJE TO BOLJE!
i

istočno sarajevo

pre preko 1 godinu

Kao prvo citiraću našeg predsjednika koliko je Partizan dobio para kaže:"dobili su para k'o pleve..." a drugo "mi imamo našeg Boga a to više nije Bodiroga"
@

@istocno Sarajevo...

pre preko 1 godinu

kog pretsednika citiras, Izetbegovica?
X

X

pre preko 1 godinu

Cestitam braco sa severa, izbegli ste Slavicu Cukteras !!! :)
a

ahahaha

pre preko 1 godinu

Misliš ono što ste vi igrali 10 godina, upppssss što ste morali da platite da bi igrali.
s

sasa 79

pre preko 1 godinu

Cast izuzecima. Koliko je "obolelih" ljudi na ovom sajtu, a sto je najgore slobodno setaju okolo.
M

Milojko Arsenić

pre preko 1 godinu

Živ bio predsednik i svako kuj ga glasa
L

Lee Addy

pre preko 1 godinu

Koliko para vam je dao za ove tri godine, sliku pored ikone da mu stavite.
e

ecka siti

pre preko 1 godinu

Napisite CRVENA ZVEZDA MERIDIAN_BET. . .
N

Navijaci iz laktasa...

pre preko 1 godinu

...SVI KOMPLET NA APARATIMA!🤣
D

Dingo

pre preko 1 godinu

Razlika je u tome sto je zvezda dobila pozivnicu a ne kupila kao neki
P

Pa da

pre preko 1 godinu

A tu pozivnicu je sredio Bodiroga!
p

perinco

pre preko 1 godinu

Hahahahahahaha!!!
4

446

pre preko 1 godinu

LUPETANJE,PLATICE MILION EVRA OKRUGLO.
H

Hahahah

pre preko 1 godinu

Au bre da li ste realni? Ista je procedura svake godine! Najbolje da vas za dzabe pozivaju hahahahaha ti si ponednik
p

prle pfc

pre preko 1 godinu

Jeste dobila je ali za 3.000.000 evra 🤣
G

Gost31

pre preko 1 godinu

Xaxaxa. Pa da, u exel Covke stavio, for free!!!
d

dsczv

pre preko 1 godinu

Hvala predsedniku.
G

GROBARIJUS

pre preko 1 godinu

OVO JE BILO USLUGA ZA USLUGU,DA VUCIC POMGONE ZA PANTERA,DA ZELJKO I BODIROGA POMOGNU ZVEZDI ZA EL/...
S

Sad

pre preko 1 godinu

Izgleda valja Bodiroga i Evroliga?
d

delija sever brr

pre preko 1 godinu

Hvala Vuci ikono nasa,opet nas spasasvas,svaka godina za tebe na vlasti je a nas nesto najelspe..ZVEZDA I VUCCI DVA NAJVECA SRPSKA BREDNA,KRAJ,TACKA.PSOLE NASE PROZVEZDASKE KUCE INFORMER,HEPI,PINK,KURIR,UNE,LUNE..NAJJACI SMO

nismo isti neboisha

pre preko 1 godinu

zbog takvih kao ti nikad bolje nece biti, ne samo u sportskom pogledu, vec svakom pogledu
f

franjo 1

pre preko 1 godinu

Grobari na aparatima......
M

Mr.

pre preko 1 godinu

Evo ne znamo sta cemo od sebe....
s

smešan si

pre preko 1 godinu

Ma smo je zaslužili, a sad Bodiroga vam valja?
a

ako su ruze, procvetace...

pre preko 1 godinu

hahahahahahahahaha.... jaoooj, mi se ni sa vrabcima niamo plasili vas.
N

Niki ukbt

pre preko 1 godinu

Ma vi ste nama u EL najveci problem
G

Gost789

pre preko 1 godinu

U Laktašima jauk i muk.
L

Lel

pre preko 1 godinu

Hahah sinovac opet vam ne gine top 17🤣
n

niko igokei...

pre preko 1 godinu

....ne moze da zabrani tu cinjenicu da titulu videli nisu 10-11 punih godina a EL isto toliko dok im AV nije za 5.mil kupio licencu prosle godine,to je cinjenica i njihova istorija kojom se toliko ponose!
p

perinco

pre preko 1 godinu

Ko je ove godine platio 5 miliona za licencu!?
Z

Znaci

pre preko 1 godinu

Onda je i ove god vama 5 miliona ili se cena smanjila? Hahahahahahhaha
m

missisipi

pre preko 1 godinu

Navikao Covic da uzima od naseg naroda, milion evra placena pozivnica uzetonod usta penzionera.
8

88899

pre preko 1 godinu

Ovo se znalo samo se cekala zvanicna potvrda e sad mora ozbiljno da se poradi na pojacanjima dosta je bilo onih koji se bukvalno ne bave vise profesionalnom kosarkom i onih koji su potpuno nedokazani igraci.
S

Slazem se...

pre preko 1 godinu

Tako je bravo, Kuzmic...Raduljica...Holand...Lazarevic i Bentil pod hitno da dobiju otkaze i odu iz kluba sto pre,ubedljivo najgori igraci u celom timu! Kampaco,Vildoza i Petrusev se moraju zadrzati po svaku cenu!

Kalčopolista®

pre preko 1 godinu

Koliko kosta pozivnica? Pitam za penzionere!
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Manje nego vama.
T

Toole

pre preko 1 godinu

A koliko kosta pozivnica prosle godine za kk i unazad tri licence za fk pitam zbog penzionere?
1

123456789##

pre preko 1 godinu

Isto koliko i vasa prosle sezone, a da ne daje vama Vucko pare ne bree. Panter ostao iz ljubavi 🤣🤣🤣🤣🤣
g

gost23 #

pre preko 1 godinu

Isto koliko i vaša prošle godine. Za Evro kup pretprošle ide gratis.
P

Paaaaa

pre preko 1 godinu

Kaži im da ne košta ništa. Jer licenca nije kupljena već dobijena. Partizan je kupio prošle sezone.
b

bodiroga

pre preko 1 godinu

Hoce neko da cestita sada braco sa Severa? Opet ne valja?
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Da se taj pitao Zvezda bi bila u EK, ali srećom se ne pita on.

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Ma je l' vi to hoćete da kažete da je jedini trofej koji je Partizan osvojio pod Željkom za dve godine ultimativno nebitan?
9

999

pre preko 1 godinu

Pa Partizanu i jeste nebitan, jer mi svakako igramo EL ovako ili onako🤣 Koliko li su onda vase lige nebitne, igrali umjesto Cibone, Igokee, korona sezona, evo sad i ovo.. Doslovno nijedan bitan trofej nemate, osim vase privatne lige gdje igrate sa starijim batom🤣 Al ajde, nek vas Andjus lozi da je to bitno🤣
B

Bnm

pre preko 1 godinu

ZNACI OVE SEZONE REKREATIVCI UPALI NA POZIVNICU KOJU MORAJU DA PLATE. KAZU NAMA PLATILA DRZAVA PROSLO LETO. KO LI CE NJIMA PLATITI? NAVIJAO SAM DA ISPADNU ZBOG MULJANJA SA PAPIRIMA, ALI OVAKO CE BITI UZIVANCIJA DA OPET BUDEMO ISPRED NJIH U EL, MENI JE NAJVAZNIJE REZULTAT U EL A BICEMO BOLJI KAO I PROSLE GODINE!
В

Ви сте последњи

pre preko 1 godinu

Који треба да причају о нечему. Најскупљи тренер, пантер на 4 год, овогодишњи састав плус плаћена позивница за ел. Па се поставља питање зашто Звезда није имала овакве услове у време жутих?
@

@Bnm

pre preko 1 godinu

Zvezda za deset godina koliko igra Evroligu nikada stranca nije mogla da zadrzi duze od dve sezone. Eno vam ga Panter ostaje, odbio Barsinih 1.600.000 po sezoni. Verovatno opet za 800.000.

Sakur

pre preko 1 godinu

Ovo je 4 put da zeleznik igra evroligu a da rezultatom nije zasluzio.Panteri koliko je pozivnica ove godine jel isto 5 miliona ili ahahahahahahahahahahaahahahah
L

Licemerje

pre preko 1 godinu

Ne zaboravi da ste bili sedmi u aba pa ste igrali evrokup. Samo cuti.
@

@Nakur

pre preko 1 godinu

A kako je biti navijac miloradovog privatnog kluba sto titule i EL video nije preko pune Decenije,jel tesko i mucno?
p

prti

pre preko 1 godinu

Ove godine dzabe delili jer niko vise nece da igra ne mogu da skupe dovoljno ekipa da im igra 'elitnu' kosarku. Ovi ljudi odustali ne isplati se EL idu u LS da igraju da uzmu neke pare. Eto kakva je ovo liga.
f

franjo1

pre preko 1 godinu

Ajd u apoteku brzo dok još radi.....
@

@Licimerje

pre preko 1 godinu

A pre toga ste vi kao deseti igrali isto taj Evro kup, i ti ces da pricas o nekom licimerju, i sramoti.
B

BuRsadzija

pre preko 1 godinu

Navedi..sramota treba da te bude ako uopste znas sta je to posle vajldovanja vaseg svake godine i za cipiripi i fibinu ligu cak svake godine,a da ne kazemo kako je prosle godine klub koji bio drugi u Aba ligi i koji ispao u 1/16 tini cipi kupa uleteo u EL. Nego kad ste vi grobari imali stid,sram i normalnost. Znaci 10 lo rangu u el i prvak aba lige 7 godine da ne igra,a petoplasirani turske lige koji sa vama inace cipi kup bivstvovao igra. E vase logike grobarske. A da ste bili drugi sta onda..kukali bi i plakali opet i moljam,moljam bi bilo.
2

21

pre preko 1 godinu

Kakva gluoost i spin,Zvezda je svaki put bila odmah iza kluba koji je odustao od EL.Znači prvi sledeči,dakle na terenu izboren plasman.A Partizan je kao 7-mi igrao EK,e to je nezasluženo
A

Aka

pre preko 1 godinu

Ne znam sto pominjes to kad znas da oni imaju amenziju kad su oni u pitanju, ljudi 4 puta kupuju vajld kard, ove sezone je najavljeno da ce vajld kard jos skuplji da bude 1.000.000 evra ali nije to problem za drzavno mezimce. kako bese ono KK WILD CARDSI hahaahahahahahahaha
A

Aka

pre preko 1 godinu

KK REKREATIVO WILD CARDS DRUKERSI HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
O

Odlično

pre preko 1 godinu

Nego, gde je ovde Mančester Siti kao prošlogodišnji osvajač???
ч

човић

pre preko 1 godinu

Пошто се нисмо ложили на топ 8, увео сам топ 10!
s

snsigokea

pre preko 1 godinu

PANTER SA 7.MIL ZA 2.GOD UGOVORA NAJSKUPLJI IGRAC U CELOJ EVROPI!
M

Milan Bre Bre

pre preko 1 godinu

Plači!!!!
V

Vazi

pre preko 1 godinu

Pa to je duplo manje od ugovora Kampaca, ubedljivo najskupljeg igraca u Srbiji ikada.
g

gunđalo

pre preko 1 godinu

Stavi 70.000.000, kakvih 7
C

Czz

pre preko 1 godinu

Dobro i ? Koja je poenta tvog komentara ? Nama su trojica plus ivanovic presjedjela sezonu aprimala pare. Nakupio se tu dobar milion ipo ni za sta. Da si dao Kalinicu te pare, znaci samo od igraca koji nisu igrali, ove godine bi igrao za nas i sve bi osvojili. Nije sramota ne znati. Sramota je iz neznanja rugati se onima sto znaju.
A

Avenger

pre preko 1 godinu

Ima verovatno 5, i to dođe da je prihvatio slabiju ponudu, ali u Srbiji ne mora klub da plati porez na njegovu platu.
G

Gost MS

pre preko 1 godinu

Momak,samo ću da te podsetim da je Predsednik SNS 12g bio Vaš glavni navijač br 1. O ostalima neću ni da pričam!!!! Neviđena zavist i mržnja prekida prenos dodele pehara ABA na Areni??????? Nije tehnika u pitanju!!! Imali ste više poklonika i u DS,.. Samo Vi sebe ložite i lažite!!! Vama je najbitniji trofej Vaše KLS lige u 2 utakmice protiv sopstvenog razvojnog tima!!!
Z

Zvezda prvak Evrope u košarci 2024 !!!

pre preko 1 godinu

Da prvi čestitam Zvezdi osvajanje Evrolige u sezoni 2023 / 24 !!!!!
M

Mr.

pre preko 1 godinu

KLS nije Evroliga sine....
a

ako su ruze, procvetace...

pre preko 1 godinu

Mr. hahahahahahhahaha... ulepsa mi dan
@

@ssss

pre preko 1 godinu

Čestitam Panterima!Već sam se uplašio da će u Železniku biti dan žalosti!

nikosnikos942@gmail.com

pre preko 1 godinu

Pošteno. Srećno CZ i KKP. Napred Partizane moj!!!!
5

56789

pre preko 1 godinu

ZVEZDA ODBILA POZIVNICU JER NE ZELI DA IGRA PLACENU EVROLIGU😂😂😂😂
g

gostionicarka mara

pre preko 1 godinu

pa nismo mi partizan da bezimo iz nekog takmicenja 😜
g

gostionicarka mara

pre preko 1 godinu

pa nismo mi partizan da bezimo iz nekog takmicenja 😜
h

haha

pre preko 1 godinu

Срећа па је Партизаи обезбедио учешће преко Аба лиге.
I

Iz

pre preko 1 godinu

Kog takmicenja al iz onog sto FIBA zbog nametanja istrazuje?
T

Takojeeebre

pre preko 1 godinu

Moramo dokazati da smo zemlja košarke, država mora da pomogne drzavne klubove...partizan i zvezda bi trebalo da su stalni učesnici LŠ, sta je za drzavu na godisšnjem nivou 100miliona. Grad madrid ima teret kluba preko 2 i po milijarde dok grad beograd nema ni 20 miliona eura, bruka i sramota. Srbija treba biti zemlja sporta a ne rata!
n

nick123

pre preko 1 godinu

Sta misliš odakle pare za sve ove strance Mozda Ostoja i Čović daju iz svog džepa
M

Milosvs92@

pre preko 1 godinu

Jesi li ti lud?? Uporedjujes jednu Spaniju sa ovom nasom jadnom Srbijom. Pogledaj na sta lice, skole, bolnice, igralista, a pare se pumpaju vecito u Zvezdu i Partizan. I ti si nasao da uporedjujes jednu uredjenu zemlju sa nama?? Nisi ti krsten.
h

hemijski

pre preko 1 godinu

Znači niko ne izpada, niko ne ulazi. Tkz. liga bez briga.
Č

Čuješ li se?!

pre preko 1 godinu

Znaš li ti šta je EL?
G

Gostiona

pre preko 1 godinu

Cestitke Covicu i AV
G

G

pre preko 1 godinu

Jel neko mislio da se ovo mije znalo, da bi se dopustilo hrvatskim i slovenackim celnicima i sudijama da rade sta su radili? Da su srpske sudije tek tako preskocile farsu od Aba lige?
Z

Zbunjen

pre preko 1 godinu

A turk Telekom? to je klub u koje su polagali nade igokejasi
P

Panter za 3,tajm aut Ivanović

pre preko 1 godinu

Hvala Bogu, inače ne bi mogli od pantera da živimo,smarali bi o budžetima, Bodirogi...
M

Mr.

pre preko 1 godinu

Hahahahaha
7

7.mil panter

pre preko 1 godinu

10-11 punih godina bez ijedne osvojene titule i odigrane EL za laktaski klub,sta ces gore od toga?
O

OkosBokos

pre preko 1 godinu

Sta da vam kazem grobari, izgleda da smo jaci na poziciji predsednika drzave! Ajmo sad jako Zvezdo, da Raduljica produzi ugovor!

Kalčopolista®

pre preko 1 godinu

Koji je ovo put da nezasluzeno igraju Evroligu? Sad vam Bodiroga ne smeta, a? I oni prozivaju nekog! Obraz djon!
D

Dzoe

pre preko 1 godinu

Sram te bilo! Zahvali drzavi sto uopste postojite!
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Nisam ni sumnjao da će KKCZ da ostane bez EL, jer je u klub ušao Milenium tim.
N

Nek se svako trese...

pre preko 1 godinu

TAKO JE BRE! Daj sad Mirotu i Kalinu pa da konacno napravimo iskorak u EL
М

Мали Алек

pre preko 1 godinu

Црвена звезда и још само Реал, Барса, Бајерн и Милано ће имати представнике и у Лиги Шампиона и у Евролиги следеће сезоне. Цигани, нисмо свесни колико смо велики клуб!!!
И

Ишизаки

pre preko 1 godinu

У фудбалу јесте звезда али је зато у кошарци ФМП.
С

Сале12345

pre preko 1 godinu

Армани Милано не рачунамо, не долазе из једног спортског друштва као наведени клубови...треба бити поносан на тај податак
N

No.1

pre preko 1 godinu

E pa srećne vam rane junaci!!! Svako po korak napred, czv top8, kkp f4... Uzdravlje i da se ložimo i narednjih 12 meseci!
J

Joksa1986

pre preko 1 godinu

Što ste bacali bombe bacali ste, sad dr.Čović kreće ☺️
b

branko8

pre preko 1 godinu

Dobro ya nas/
i

ivan3333

pre preko 1 godinu

Za 10 godina 4 puta su na mufte igrali evroligu. Prvo su usli na stetu Igokee koja je bila prva u regularnom dijelu i naprasno promijenom pravila se odredilo da zvezda ide,pa su platili ciboni da odustane, onda ih je korona spasila i sad moraju da daju milionce za divlju kartu. Klub koji nikad nista nije zasluzio na terenu vec sve oko njega.
P

Pošteno

pre preko 1 godinu

Kao grobar kazem da je ovo i najrealnije. Samo bih zamolio sad one klince sto su prosle god pricali EL ulaznica 5 mil.drzava kupila, da se javno izvine za sve gluposti.
k

kringeee

pre preko 1 godinu

Sta ce Partizan tu
P

Pošteno

pre preko 1 godinu

Kao grobar kazem da je ovo i najrealnije. Samo bih zamolio sad one klince sto su prosle god pricali EL ulaznica 5 mil.drzava kupila, da se javno izvine za sve gluposti.
P

Pošteno

pre preko 1 godinu

Kao grobar kazem da je ovo i najrealnije. Samo bih zamolio sad one klince sto su prosle god pricali EL ulaznica 5 mil.drzava kupila, da se javno izvine za sve gluposti.
S

Storari

pre preko 1 godinu

Fegi 😭
K

KIMAC

pre preko 1 godinu

Napred Zvezda.
P

Pošteno

pre preko 1 godinu

Kao grobar kazem da je ovo i najrealnije. Samo bih zamolio sad one klince sto su prosle god pricali EL ulaznica 5 mil.drzava kupila, da se javno izvine za sve gluposti.
Z

Zaim

pre preko 1 godinu

Zar je neko ocekivao drugaciju vest ?
a

asensio

pre preko 1 godinu

Pa ove iz Zeleznika nista nije sramota.
F

Flipi

pre preko 1 godinu

Sad je trenutak da se napusti Aba liga i formira naša liga

Aleksandar Trajkovic

pre preko 1 godinu

Savic najavio strajk gladju ispred sedista evrolige...
d

drobilica kicme

pre preko 1 godinu

Ma zvezdana nece da prihvati to,jer nisu zasluzili učestvovanje u evroligi na terenu,jer znate oni su veoma posteni.
B

Bodiroga

pre preko 1 godinu

Braco sa severa, je se zahvaljujete pitam za druga?
G

GostLazar

pre preko 1 godinu

Sta je grobari, necemo mi u evroligu a? Pa dok vi niste mogli da udjete kroz ligu, mi smo igrali top 8. Nekoga Evroliga zove zbog zasluga, a nekoga jer drzava plati 3 mil evra
p

prle pfc

pre preko 1 godinu

Jeste..samo što taj zov košta 5.000.000 eura 🤣
P

POSKUPLJENJE

pre preko 1 godinu

Ode gorivo na 300din.. Hleb 100 Mleko 200 .. Uzdravlje..
G

Goxxx902

pre preko 1 godinu

A koliko je sve otislo na vise kad ste vi prosle godine kao 17 u EK dobili pozivnicu za EL? Jesi li i tad pisao o tome?
C

CCCC

pre preko 1 godinu

4C
g

gost1970

pre preko 1 godinu

Aham, bravoo..Gde su gospoda navijaci Zvezde koji su rekli da smo platili 5 000 000e pozivnicu?Posto je pozivnica duplo skuplja znaci 10 000 000, hehe. 4 put za zelenim stolom dobijaju nesto sto nisu zasluzili.. Dusko Ivanovic i Fakundo Kampaco 6.9 miliona drzavni projekti. Sportski pozdrav, vidimo se u Berlinu sledece godine.
Л

Лукаку 98

pre preko 1 godinu

Кад ће распоред?
p

pedja986

pre preko 1 godinu

i sta cemo sad??godinu dana se prica kako je partizan iskoristio rat i upao umesto rusa, kako jedrzava platila licsncu pola mil. drzava nine kupila mesto, vsc se odbija na krajunod zarade, a part je zaradio oko 700k eur i dobicw oko 200, ostalo se odbija za licencu. ove god je licwlenca 1 mil, da li je drzava kupila sad duplo skuplju licwncu? da li ne fmp iskoristio rat u rusiji? koja je sad zvanicna prica?
D

Divlja karta

pre preko 1 godinu

Jedina postena odluka! Hvala predsedniku! Na bilo kojoj Zvezdinoj utakmici i u fudbalu i kosarci nikada, ali nikada nije vredjan predsednik! Zato je bilo i ocekivano da nam drzava pomogne da dobijemo divlju kartu! Hvala svima! Sledece sezone Zvezda puca na F4!
b

bojanmiljko

pre preko 1 godinu

Čestitke i jednima i drugima!!!
k

kako to

pre preko 1 godinu

Partizan nije mogao 10 godina da dobije pozivnicu za Evroligu a sponzorusa iz zeleznika odmah-nicim izazvana-dobija???
G

Gost997

pre preko 1 godinu

Upropastise grobarima euforiju oko multimikionskog obnobljenog ugovora
G

Glu

pre preko 1 godinu

Ćeraćemo se i ove godine! Partizan i samo Partizan...!
b

boka boka

pre preko 1 godinu

losa vest za grobare
p

pacino

pre preko 1 godinu

Crvena Zvezda Vajldkartersi
H

Hehehheh500

pre preko 1 godinu

I koliko je ove godine Zvezda platila Wild card?
P

Pa vidi

pre preko 1 godinu

Nije ništa. Jer, ovo je pozivnica EL a vi ste vašu kupili. Imaš podatak pa nađi na google. Ali nemoj ove naše sajtove pls.
p

prle pfc

pre preko 1 godinu

Pa vidi@ ..tako je, samo što se ta pozivnica plaća od ove godine 1.000.000 eura 😉
g

gille882

pre preko 1 godinu

Jeste to produzili sponzorstvo na jos godinu dana? A zvezdi isteklo ili kako?
c

cokoladni covek

pre preko 1 godinu

Muk u humskoj 1
S

Sei ruhig

pre preko 1 godinu

Das ist sehr schön