Komentari na vest

OCENE – ZVEZDA: Milojev bućkuriš! Silas i Krunić potpuno podbacili

Ч

Чика

pre oko 1 mesec

Систем рада је искључиви кривац за овај резултат! Прво, продужење уговора играчима који физички нису конкуретни. Довођење играча након истека уговора у другим клубовима а да ваљају за ЛШ. Касно довођење играча сваке године. Вероватно још штогод.
D

Doći V

pre oko 1 mesec

Će ubrzo dani godine kad su sva muljarenja rupaša doći na naplatu ko što je sad kod komšija. Da i drugi klubovi van bg posebno nekad velika i moćna Vojvodina iz YU kao i oba Radnička Spartak Napredak budu na svome
М

Марлоне

pre oko 1 mesec

Ништа необично. Играње са позицијом играча може донијети само катастрофу, поготово на овом нивоу фудбала. Наравно, кривац број један је Терзић, који није довео бекове, па се онда стално формација прекомпонује и крпи да би се тај недостатак тима попунио, што наравно не пије воде у Лиги Шампиона. Скоро је Терзић мудровао, како би он да је био у позицији Партизана прије пар година, кад су имали предносту на полусезони, уложио још 5 милиона еура и освојио првенство. Ево управо сад видимо, какав је незналац, који није уложио 5 милиона еура за два бека, па да Звезда освоји који бод у ЛШ, а вјероватно би и кроз те бодове отплатила већину од тих уложених 5 милиона еура. Оно што је сигурно, имамо дефиле, гдје видимо да Спајић није за Звезду, Катаи, Канга и Родић припадају прошлости, а ко је довољно луд да садашњост и будућност Звезде троши на прошлост. Тиму је поред бекова потребан и дефанзивни везни европског калибра, као и нападач, јер ће вјероватно Ендијаи отићи (на овој зимској полусезони једино и могу узети озбиљан новац за њега).
T

Tačno tako

pre oko 1 mesec

Puno je razloga što smo tim za podsmeh u LŠ...od prevelikog broja igrača od kojih su mnogi sumnjivog kvaliteta (Dalsio i sl.), od prevelikog broja isluženih igrača (Rodić i sl.),od prevelikog broja sporih igrača (Spajić i sl.) od prevelikog broja igrača koji su u strmoglavom padu karijere (Krunić i sl.) do toga da nam je ekipa totalno neuigrana što je do trenera apsolutno...realno, na ovako plaćene igrače u našoj ligi bi skoro svaka utakmica trebala da služi kao uigravanje za sledeći meč u LŠ, a naš trener odmara te nazovi glavne igrače, zato se i dešava da igrač ostane duboko iza zadnjeg igrača jer nema automatizma u igri...igrači se ne razumeju u igri, jer se tim BESPOTREBNO stalno tumba...nekada smo znali da nabrojimo ceo tim Zvezde a sad?...sad najvise mozda 3 igrača iz prvih 11...i onda nije čudno što delujemo kao da smo zalutali u Evropu a igrači kao da su na nekoj trening utakmici ( čast pojedincima)...znači ako Terzić zaista želi ono što i pravi navijači Zvezde a to je dobra i efikasna igra pa i ako se ne pobedjuje, vreme je za totalni remont ekipe i promena načina igre...tim od 14 - 15 pravih igrača max koji će konstantno igrati a ostalih 10 ak najbolji iz omladinske ekipe...
S

Suuk

pre oko 1 mesec

Ne moze Spajic da ima istu ocenu kao i svi kad je bio ubedljivo najveci problem Zvezde. Endiaje zasluzio vise od 6, Djiga vise od 5.
S

Sima Arauho

pre oko 1 mesec

Jel igrao Mesi od 20.000.000,00 €?!
Č

Čičak traka

pre oko 1 mesec

Primećen je i višestruki strelac protiv Radničkog, Ilić. Kad je ulazio u igru, pored aut linije.
A

Anti protivan

pre oko 1 mesec

Oterali; Radojevića, Lazića,Đurića,koji bi ginuli na terenu a doveli skupe i polu fudbalere koji su plaćeni bogatstvo a naša djeca igraju za siću. Neka plate našim igračima pola plate od njihovih i da vidite kako se voli zvezda. Ono sinoć je bilo bolno i žalosno gledati.
G

Gost13

pre oko 1 mesec

Miloju ste mogli komotno 1 da date. Od postave preko pristupa do izmena, čovek ne zna gde bije.
B

Burbon kuga

pre oko 1 mesec

Ovakve rezultate bi imali i sa budzetom od 10 milki. Zvezda sa Zigićem,Bastom,Biševcem itd bi ovu crnu zvezdu naduvala sa tri gola razlike. To je prava Zvezda koja se nije blamirala. Nije imala madjije u upravi svojoj
l

lool

pre oko 1 mesec

Milojeva ostavka bi bila moralni cin
b

bandit

pre oko 1 mesec

Ne znam otkud sad loši igrači a do juče ste ih hvalili igrači koji su plaćeni i po 10 miliona a obične bukve jaki samo za našu namešten u ligu najbolje rešenje je finansijska inspekcija u oba kluba i zvezdu i partizan a onda pohapsti sve koji muljaju i pljačkaju i jedan i drugi klub i stavljaju pare u svoj dzep
1

1100

pre oko 1 mesec

Kako sad buckuris...a gde je cuvena milojevka? Pedantna milojevka...
D

Dr90

pre oko 1 mesec

Mišljenja sam da su dva najviše osporavana igrača pružila najbolje partije u prva 3 kola lige šampiona kada su u pitanju naši fudbaleri a to su Djiga i Šerif
S

Sima Arauho

pre oko 1 mesec

Jel sada Spajić impresioniran Monakom?!
G

Gost1234

pre oko 1 mesec

Silas nije odbrambeni fudbaler!!! Niste doveli decka da igra beka!!! A ovo taktickom haosu od juce i Vinisijus bi izgledao kao debil…..
R

Retro

pre oko 1 mesec

Zato pocinje tekst _ nije Miloje kriv a najkrivlji. On pa uprava
W

Wrong

pre oko 1 mesec

30 godina kriminala i mafije u nasem fudbalu dolazi na naplatu.
X

Xyz

pre oko 1 mesec

Miloje teska neznalica i ozbiljan amater. Ni rezultata ni igre.
U

Utopija

pre oko 1 mesec

E moj ti, ovde ne bi pomogao ni Anceloti sa sve Murinjom.
R

Retro

pre oko 1 mesec

Al kako pocinje recenica za milojevica, nije on kriv.... ma ne brate ja sam. Ok ? Ja sam. Svi su drugi krivi samo trener nije kriv. A samo on je kriv
A

Axiom

pre oko 1 mesec

Pa i nije kriv. Sta mozes sa losim igracima da uradis? Losa liga, nekonkurentna i kao krajnji ishod dobijes ove poluamatere koji ne znaju. Nijedan trener tu ne moze da pomogne.
S

Sima Arauho

pre oko 1 mesec

"Liga nekonkurentna"?!Pa nemojte svaku utakmicu da počnete penalom za vas!Nemojte da svaki pritivnik dobije crveni protiv vas pa da vidis kako bi igraki Evropu.
A

Axiom

pre oko 1 mesec

@Sima Arauho Simo, ko smo to "mi"? Posto govoris "vas" u komentaru. Pa mi navedi ko smo?
R

Retro

pre oko 1 mesec

Pa ko je birao igrace jel trener il ja ? Valjda se on pita ? Il ako mu ne odgovara das ostavku. A ne cutis i posle kad pukne onda nije do trenera a kad je Bahar bio onda jeste do trenera.
T

Tralala

pre oko 1 mesec

Za početak da prouči sisteme i odabere odgovarajući shodno igračima koje koristi
R

Raša P

pre oko 1 mesec

Điga je odigrao odlično!
V

Vlada79

pre oko 1 mesec

Iskreno, Milokeva postavka sinoć je bila loša, Seol na centralnom beku a doveden da igra beka (levog) iako je izvorno desni, Dalsio je realno igrač za našu Ligu i to ne Zvezdu i Partizan, možda za Čuku, Radnički Kg...golman takodje tanak, Spajić strašno spor, Rodić je iskreno bio dobar pre 5-6 godina ali nije on kriv što Terza toliko godina ne može da nadje njemu zamenu, Ilić takodje tanak, kao i Krunić i kad je toliko igrača lošije na terenu, onda se i ostali utope u sivilo. Što se tiče Silasa, on je katastrofa, ne vredi ni dinar, kakvih crnih 10miliona eura. I sad se ja opet pitam, ako smo za Milsona dali 5miliona a ne treba nam, jer video teren nije a za Silasa smo planirali 10miliona, zar nismo mogli da kupimo krštene bekove za po 3-4miliona i da izgledamo ozbiljnije u ovoj Ligi Šampiona?
N

Nenad1246

pre oko 1 mesec

Milson samo Miloju ne valja,a ni Silas. Mora da se shvati da Miloje nije trener za igrače koji će da igraju fudbal već za Goblju, Srnića, Krstičića i slične paljevine koje znaju samo da jurcaju i biju kad je tim nisko postavljen. I to je legitimno al to onda priznaš sebe i nezavlačiš nas kako eto ti to znaš. Nije sramota spoznati svoje limite u poslu kojim se baviš to je normalno u svim profesijam.
E

Ekser V

pre oko 1 mesec

Kakva god postavka da je bila, pojeli bi Zvezdu svakako. Nema tu pomoci. Slaba liga, preslaba za ovaj nivo.
J

JBL

pre oko 1 mesec

Po rečima Zvezdana DR(!!!) Terzića Milojević i Stanković su veliki treneri...u pravu je,veliki su treneri u PING PONG LING LONG LIGI gde tri - četiri kluba(po rečima R.B) igraju za Zvezdu.Gde god su van Srbije radili dobijali su šut kartu.
R

Ranzo

pre oko 1 mesec

Previše individualnih grešaka. Večeras Rodić, Elšnik, Silas, protiv Intera Krunić, Spajić, protiv Benfike Krunić, Glazer. Skoro da nismo primili gol da je bio iz izrađene akcije. Po meni, nije problem u tome što Zvezda nema igrače za ovaj nivo, problem je 1. psihološka priprema (padovi u igri, dekoncentracija) 2. taktička postavka (sinoć je Milojević sam sebe demantovao kad mu je Dalsio zamenio Duartea) 3. nepostojanje 10tke tipa Marina, starog Kataija 4. povrede.
D

Dap

pre oko 1 mesec

Sa Glazerom, Drkušićem, Ivanićem to će izgledati mnogo bolje, bekovi su tanki, i toliko nagomilana krila, mislim da je Kanga kolko toliko bolje rešenje od anemičnog Krunića, pa čak i Katai na krilo bolji od bilo kog Afrikanca na krilu. Tako je kako je, trener da se zapita dokle više ovako.
R

Rodriguez

pre oko 1 mesec

Hoce, hoce, kako da nece sa njima dvojicom biti bolje. U nekoj tamo bajci...
N

Nije Rodić kriv što još igra u Ligi šampiona

pre oko 1 mesec

Dok je klizanje Rodića kod četvrtog gola Monaka predmet podsmeha na društvenim mrežama, ozbiljnija analiza dovodi do zaključka da je on možda i najmanje kriv za sve što mu se dešava u Ligi šampiona. Jednostavno, nalazi se na mestu gde ne bi trebalo da bude i „neko“ mu je to omogućio. A, što je tu i takmiči se u Ligi šampiona, krivica je uprave Crvene zvezde i koncipiranja tima u režiji Zvezdana Terzića, Marka Marina i Mitra Mrkele.Godinama ne mogu da pronađu adekvatno rešenje na mestu levog beka i drže u ekipi defanzivca čije je vreme igranja fudbala na ovom nivou odavno prošlo. Ostao je i pored napravljenog penala u večitom derbiju, a bio je to jasan signal da je vreme za rastanak. Bio je Rodić 2017. godine veliko osveženje za Zvezdin tim i primer povećanja kvaliteta u odnosu na prethodnike na svojoj poziciji, ali ovo je osma sezona od tada. Trebalo je na svečanosti da dobije zahvalnicu za sve što je dao, ali i klub i on su se opredelili za opciju da se ide do tačke velikog rizika da se brukaju.I upravo se to i dešava. Da nije tužno na šta je Zvezda izgledala u drugom poluvremenu u Monte Karlu, bilo bi smešno kako je najtrofejniji igrač u istoriji kluba proklizao. Nije to samo do terena i igre slučaja, nego i činjenice da nije spreman da odgovori obavezama koje nose mečevi na nivou Lige šampiona. Nije se nikada od Zvezde i Rodića tražilo da budu na potpunom nivou stepena takmičenja kakav je Liga šampiona, ali minimum očekivanja je da se ne kreiraju scene primanja golova za podmseh fudbalske Evrope.Ništa manje sporno nije, a suštinski je i još spornije, kako u bitnim trenucima mečeva u Ligi šampiona reaguje kapiten Uroš Spajić. I tu je u pitanju činjenica da ne može da odgovori u potpunosti obavezama na ovom stepenu takmičenja. Jednostavno, Zvezda ima jako slabo odbranu za Ligu šampiona. Takođe i vezni red. Kad se sve sabere, stižu visoki porazi na gostovanjima i propuštena šansa u prvo kolu da se dođe makar do remija sa Benfikom.
d

ducci61

pre oko 1 mesec

Sve jasno i realno rečeno! Ne razumem ove iz fotelje navijace kad se "ostrve" na nekog igraca, a zaborave sta je taj davao nekad klubu. Pa nije Rodic kriv sto 8 godina nema zamenu, on zeli vise od ijednog stranca da daje maksimum ali je istrosen do iznemoglosti. Kako i trener da pravi tim, taktiku da uigrava linije kad mu serviraju jedan tim za pripreme, pa drugi u avgustu, a sad vec nema od cega ni da ga formira, sto zbog povreda, sto zbog promasenih stranaca. Marin i Mrkela jednostavno nemaju sposobnost da rade skaut igraca i adekvatno popunjavanje tima na svim pozicijama

Miki

pre oko 1 mesec

Terzić i Uprava ovakvim rezultatima su potpuno rasterali publiku sa stadiona. Sramota. Što se ne ugledaju malo na košarku?
D

Drvo

pre oko 1 mesec

Ja sam juce posle utakmice toliko plakao,da sam se na kraju i usrao u gace.
x

xxx.

pre oko 1 mesec

Ovde treba doći do reza i to odmah.Smeniti komplet čitavu upravu i trenera.Dovesti nove ,ne kriminogene ljude u upravu i krenuti od nule. Da se razumemo i laiku je jasno da se u Zvezdu dovode igrači koji ne vrede ni 30 posto od prikazanih.Terzić iz kluba izvlači ogroman novac.
P

Popsi

pre oko 1 mesec

Gde je sada onaj Don Vito Corleone, što je ljubitelj lika i dela druga Milojevića i afričkih “kapitalaca”, dovedenih kao velika pojačanja za LŠ?! Kako su se sinoć pokazali u ovoj novoj “petarda” epizodi! Gukni nešto majstore u odbranu ovih totalnih neznalica!
N

Nenad1246

pre oko 1 mesec

Bogje Afrikanci juče bili najbolji u timu Monaka i ni jednog Monačanina.
и

и овде

pre oko 1 mesec

је Бодирога умешао своје прсте против Звезде.... Ускоро опширније....
V

Vreteno

pre oko 1 mesec

Nema ovo veze ni sa Milojevicem, ni sa igracima. Jednostavno, slaba liga. Da bi mogao da igras utakmice na ovom nivou, potrebne su jake utakmice u prvenstvu. I ne, nije sudija kriv, posto je realno rezultat mogao biti 15:1 za Monako. Resenje, ili privatizacija kluba ili regonalna liga.
D

DanTheMan

pre oko 1 mesec

Treba da se smani Liga na 10 ili 12 ekipe
V

Vreteno

pre oko 1 mesec

@DanTheMan Ne. I opet ne. Opet ce drzava da namesta Zvezdi i Partizanu utakmice i osvaja im titule, kao i prethodnih 30 godina unazad. Tako da bilo kakvo smanjenje lige je besmisleno. Nije poenta u smanjenju lige.
A

Asdfjklc

pre oko 1 mesec

Tako je, da im se manje sklanjaju u srbiji bolje bi izgledali u lš
k

kizabg

pre oko 1 mesec

Milojev bućkuriš, sve rečeno
R

Reče mi Kosan...

pre oko 1 mesec

Priča mi sinoć Kosan uz *etničku gibanicu i pivo i citira Njegoša,""Koo na BRDO ,ak' i malo stoji,VIŠE vidi no onaj pod BRDO!"" Šta je USTVARI drug PJESNIK Miloja, 'teo sinoć da nam KAŽE?! I onom tužnom igrom ,a i posle istom,tak'om izjavom za Ti Vi? Teško da i sam PJESNIK ZNAA! Dak mu se DRRRMA KLUPA? More ne da mu se drma klupa,nego mu se drma i na šubari cveće! Jedan poraz u prvenstvu i siguran debakl protiv prvoplasirane BARSE u Espanji, i otpevaće MILOJI Sever onu kultnu Hokijevu ""Nema te više Alija!"",a bogomi i izjest PANAIJU!!!
ш

шуми

pre oko 1 mesec

не може да изгуби у намештеном првенству
g

gost123321

pre oko 1 mesec

Ko nam je kondicioni trener? Šta je sa zadnjim ložama? Sami nam se igrači povrjeđuju...
Z

Zulu warriors

pre oko 1 mesec

Valjda nismo mislili da ligu šampiona možemo da igramo sa Seulom,Spajićem,Rodićem,Olajinkom...Krunić i Silas razočarenje veliko
B

Bata Krstaja

pre oko 1 mesec

A prvorođeni je prognozirao 2:2. He, he.
M

Mile lopov

pre oko 1 mesec

Ma dobro on INAČE bulazni izjedna!
B

Bata Krstaja

pre oko 1 mesec

Miloje i kod 3:1 ne odstupa ni metar. Parkirani autobus se ne pomera. Ali sada nema Bena da iskoči iz busa i da presudan gol.
E

Ete

pre oko 1 mesec

Ovaj Mrkelin bućkuriš ne može ni Anćeloti da posloži. Ilić, Spajić, bekovi, Krunić, Silas, Olanko, pa to je užas.
R

Ryan

pre oko 1 mesec

Zvezda kao i Partizan sve krševe od igrača dovode
D

Duci36

pre oko 1 mesec

Ne razumem ove tzv "strucnjake" koji komentarisu Milojev sastav? A od kojih igraca da sklopi tim, kad nema bekove, nema klasicnog organizatora igre. Otisli stubovi linija Borjan, Drago, Hvang, Bukari. Dovedeni stranci koji igraju bez žara- ne moze ih bicevati ako nece ili jednostavno ne mogu. Pripreme imao sa jednom grupom igraca, pa dosli novi nespremni ili umorni od EP, pa krenule povrede, pa dobijas derbi sa pola snage jer ovde nemas s kim da igras. I sta je rezultat? Pa ova realnost. Budzet a time i kvalitet je daleeekoo ispod LŠ. Pa Monakov je skoro 400 miliona i ima 100% strance u ekipi, Štutgart i PSv su isti taj rang, a da ne pricamo tek o Barsi i Interu. Ovo je vreme novca i sve veceg jaza izmedju zapada i istoka. Pa i izmedju njih se pravi jaz Real od 1milijarde i 300 miliona razbije 5:2 Borusiju od 500miliona!!!! Razmisljajte pre nego sto pljujete. Druga stvar su Terzine bajke i mazanje ociju i sposobnost Marina i Mrkele. Za to je najmanje kriv strucni stab i igraci
R

Retro

pre oko 1 mesec

Sto ne da ostavku onda ?
Č

Čičak traka

pre oko 1 mesec

Pa šta onda traži na klupi Zvezde? Kao nije mu jasno gde je došao posle Bahara? Kako su mogli iz kluba da odrade prelazni rok bez konsultovanja s Milojem, šta mu treba na kojoj poziciji, gde da se proredi, gde da se podeblja, na koje mlade da računa ozbiljno, itd. Ko se uopšte pita za te stvari u Zvezdi? Pola tima mu se hvata za zadnju ložu sinoć, jel to normalno? Završava meč bez jednog i grača i s jednim koji jedva stoji na nogama! Ko mu je nagomilao tolike strance u napadu i napravio gužvu u timu, ne zna se ko zaslužuje šansu pre koga, dve utakmice nije izveo isti sastav? Ko mu trenira golmane? Ilić kreće na šut sa 30m tek kad je lopta stigla do ivice peterca!? Glazer prima 2 gola iz slobodnjaka direkt šutevima u svoj ugao?! Igraš LŠ?! Tako se ne pravi tim za LŠ, tu treba bar 2-3 godine a ovu našu džezva ligu sa poluamaterskim timovima i unakaženim glavnim konkurentima bi morao da razvaljuje i to bez pomoći sudija, VAR-a i Arene koja ništa od spornih detalja na štetu Zvezdinih protivnika ne stavlja u hajlajtse, a znamo da većina ljudi danas nema vremena da gleda ceo meč. Pa evo i sad protiv Radničkog, postigli su golove ko na lakšem treningu maltene bez ikakvog otpora a Radnički tek na 5:0 počeo da igra i zadnjih pola sata bez većih problema stizao do gola, dali su samo jedan a mogli su još bar 3. Pa protiv Napretka lakat u glavu nema ni na snimku, nit je faul sviran, a kamoli karton ali VAR se odjednom budi kad treba igraču Napretka (opravdano!) da se da crveni. Svaki problem pred svojim golom zvezdini igrači rešavaju padom i jaukom uz faul. Zamisli, u Evropi se to ne svira!? Ajde! E zato se ovako prolazi u Evropi i prolaziće se sve dok se svi Zvezdaši ne osveste da je čitava ta 'mađija' uz potporu 'lebdećeg' bolesnika i čitave upregnute mašinerije samo na štetu Zvezde ali i našeg fudbala uopšte. Jer ko SME da izađe na teren u našoj ligi više i pokaže Zvezdi zube? Jel su to uradili Čuka i Voždovac prošle godine, pa Surdulica one tamo, gde su sad? A Čuka izvisila za Evropu, bilo bi malo mnogo da i oni odma ispadnu iz lige. Gde je Borac Ča, gde je Mačva..? povežite malo sami i biće vam jasno. Sve dok je tako - prolazićemo svi ovako, ne samo Zvezda.
B

Bnm

pre oko 1 mesec

OHOOGOHHOOO PUNI SAMO,, SVADBAAAAAA
B

Bnm

pre oko 1 mesec

5 KOMADA, 5 KOMADA...
B

Bnm

pre oko 1 mesec

A EL SPAJIC NIJE IMPRESIONIRAN MONAKOM???
B

Botovi

pre oko 1 mesec

Udaraju minuse na veoma blage i tačne kritike. Šta bi tek bilo da se novinar ispovraćao i po igračima (manje krivi) i po neznalici na klupi (najveći krivac)? A, o priučenom kondicionom “treneru”, tatinom sinu (za one koji ne znaju, Vujadin Savic), da i ne govorimo. Igrač se samopovređuje u 4. (ČETVRTOM) minutu utakmice.
P

Preža

pre oko 1 mesec

Kaže novinar, protiv Intera kiks, večeras nesreća? Kapiten jednostavno nema kvalitet, a kroz celu karijeru je bio kiks igrač. Jednostavno Spajić i Rodić nemaju kvalitet za ovu vrstu takmičenja. Muka mi je da ga gledam kako posle svake greške navlači dres preko glave kao, kako da mu se ovo desi?
s

svilenkonac

pre oko 1 mesec

samo gurajte i igrajte komentare uglavnom piču stručnjaci iz fotelja koji su fudbal igrali al na fizičkom još u školi. nije realna nijedna pobeda zvezde sa ovim ekipama još od izvlačenja rivala. poneki nerešen rezultat ako se dogodi. psv i jang bojs su u januaru kada je zvezdi pauza sta da očekujete i da je izvučen neko slab kao slovan bratislava na primer... da je zvezda u le ili lk bila ni druga priča osvajala bi bodove za srbiju i za sebe. ovako je nerealno svi se hvale parama od lš prodajom igrača itd ali šta navijač od toga ima ništa niti vidi niti će da oseti ni 20 ni 60miliona evra koje uđu u klub....samo se budale zamlaćuju ciframa od kojih ništa niti vide niti osete
O

O

pre oko 1 mesec

Kanga je dovoljno imao minuta da pokaze da on treba da bude starter
G

Gost Rider

pre oko 1 mesec

Miloje za ostavku,ne zbog sinoc,generalno on je sklapao tim,dozvolio je da opet nema levog beka,dozvolio Dalsia,doveo Radonju da sedi na klupi,Silas preglup i nezainteresovan igra a najskuplje pojacanje na klupi Milson,Spajica i Krunica forsira oni najgori igraci od pocetka sezone,njegova taktika,u domacem prvenstvu svakavutakmuca drugi sastav,muce se prvo poluvreme drugo malo bolje,spora,bezidejna igra.Sa sibom neka ppvede Roduca,Kangu,Kataia, i ostake
G

Grobar19991

pre oko 1 mesec

Sluzite za gol razliku, svako kod vas zaradi 2.1 miliona evra, brukate generacije sto su pred vas pravili rezultate u evropi, a ni mi nismo vise niko i nista! Zar treba da cekamo jos 10 god da bih se probudili, svi imamo isti problem, katastrofalnu domacu ligu!!!! Treba nam brze takmicenje sa manje timova…
g

gostic89

pre oko 1 mesec

ako je Zvezda prerasla kao sto su rekli Borjana, Kataija, i ostale, onda je definitivno prerasla i Milojevica. Od starih slava i rezultata se ne zivi. Vreme je.
u

uff

pre oko 1 mesec

Ti ces da nam kazes?
n

nema tebi pomoci

pre oko 1 mesec

auuu sta ti dete pises kakve tebe kompleksi cepaju
D

Da znas

pre oko 1 mesec

zvezda je prerasla navijace poput vas koji samo pljuju non stop i teraju trenera non stop
M

Madagaskar23

pre oko 1 mesec

Duh Piksija Stojkovica usao u Vladana Milojevica. Napadac na beku,bek na stoperu i 2 centarfora koji ne mogu zajedno. Tim koji je na vreme sklopljen, u oktobru nema ni glavu ni rep. Ne zna se ko pije ko placa. Zreo za otkaz,ali to se naravno nece desiti.
1

1980

pre oko 1 mesec

Nisam fan Milojevića ali bi Mađija i Mrkela prvi trebalo da odu.
D

Djooooooo

pre oko 1 mesec

Kaze komentator da zvezdini igraci nisu navikli na ovaj ritam brze igre! Da, u pravu je, jer kako terza kaze, njemu nije potrebna jaka liga ili Partizan… nego sto lakse u beton ligi do titule pa onda u evropi za gol razliku da sluzis…. Koja bruka, na 3 uzakmice svako zaradi na tebi a primas golove kao najveci amater… protiv Barcelona + 6.5
N

Nenad1246

pre oko 1 mesec

Pa ne može mi druge da guramo uzbrdo kad oni ne žele. Zvezda je napredovala svi ostalj stoje i kako je Zvezda tu kriva. Eto ti primer TSC i Čuka. Sve na tacni imali i ni promil želje da se pomere napred i sad je Zvezda kriva? Pa kako? Nikad više para nije ulazilo u sve klubove naše lige i opet je Zvezda kriva što to nije iskorišćeno za fudbalski iskorak. Zvezda je kriva što je Mornar nakanto Radnički koji ima nikad veći budžet i onda dovuče iz bosanske poluamaterske lige igrače i ispadnu od amatera i Zvezda kriva. Najlakše je druge kriviti za sopstvenu nesposobnost.
g

gost101

pre oko 1 mesec

Vjestacki tim kao i onaj stadion u Leskovcu, kao i banditi koji tosve vode
K

Kemp

pre oko 1 mesec

Naša realna liga je liga evrope, ovo nije naš nivo, odnosno nismo mi njihov nivo.... Neki igrači moraju da odu iz Zvezde, prosto to je to... Spajić, Rodić, Kanga, Katai, Olanjika, Degenek, Dalsio,.... Za Miloja ne mogu da napišem, ali možda je i njegovo znanje upitno.. pozz
P

Partiiiiii

pre oko 1 mesec

Zvezda: Sluze za gol razliku? Ne znaju dodati loptu? Ne znaju primiti loptu da ne odskoci? Ne znaju da trce jer non stop proklizavaju? Sluze za lake pare jer svako protiv njih zaradi 2.1 MEUR…
B

Best wishes

pre oko 1 mesec

Bio je penal 😭😭😭bio je penal 😭😭😭bio je penal 😭😭😭 bio je penal 😭😭😭 bio je penal 😭😭😭
H

Huhuhihi

pre oko 1 mesec

Da ali zato sledeci weekend kad pregaze surdulici ili koga vec, naslovi da su na rangu manchester utd….
У

Укусан сендвиЧ

pre oko 1 mesec

Што би рекли, шта тражиш, то и добијеш! Шта би са Редетом циганином ал најлепшим!? Колико сте га ковали у звезде.. Па није џабе најурен из Турске.. Остали исто. Ово је наша (српска лига) реалност.
M

Muuuuu

pre oko 1 mesec

Muljanje,nameštanje i bahatost na čelu sa doktorom za kriminal,u ligi Srbije,gde vam Pavle Ilić glavna maskota i gde vam se sviraju penali i dodeljuju crveni kartoni protivnicima po narudžbini.plaćate u Evropi.Kaže doktor koji ima starije unučiće od dece,jedna gromada bez moralnosti,da mu nije potrebno da Partizan bude jak,a nije svestan da će Partizan krenuti putem oporavka jednom ,a on će završiti u Južnoj Africi,žao mi je kao Srbinu što nam se ovo dešava,ali činjenica dokazuje da naš fudbal trenutno vode kriminalci počevši od FSS-pa sve do patos lige
З

Зоран Земун

pre oko 1 mesec

Под приватизацију, бато!!!
W

Www.

pre oko 1 mesec

Bucmasti može samo da osvoji titulu gde nema konkurenciju.
B

Bl rs bih

pre oko 1 mesec

Rodić legenda kluba???
D

Delija penzioner

pre oko 1 mesec

Spajić kapiten 0
S

Son

pre oko 1 mesec

najmanje je kriv za poraz, ali mi toliko bode oci golman Ilic i to jos od pocetka sezone, uvijek je kratak na svakoj lopti, prenizak za golmana, a o centarsutevima da i ne pricam, jednostavno zakovan za liniju i to me strasno nervira. Dugo nismo imali nekvalitetnijeg golmana i ne znam iskreno ko ga je skautirao i odabrao, u sta je gledao. pa bolje puatiti malog iz omladinske skole neka brani, sigurno ne bi bio losiji jer ovaj prima gotovo sve sto ide u okvir gola
S

SeoB

pre oko 1 mesec

Zvezda ima vrhunskog mladog golmana Gutešu. Ko ga je i zašto skonio iz tima meni nije jasno
A

AcoAco3333

pre oko 1 mesec

Ali zato je Glazer DZIN... Losi su i jedan i drugi ali Glazer trenutno nije cist sa glavom i prima golove kao amater! Da su pustili Ilica stalno da brani mozda bi stekao vise samopouzdanja! U ovom timu Zvezde se svakako ne zna ni ko pije a ni ko placa tako da i nije bitno ko brani. Mozda sledeci mec bude branio i Sale Katai ili Silas, vise me nista ne iznenadjuje...
B

BogOtac

pre oko 1 mesec

Miloje odlazi! Terziću odreši kesu dovedi trenera za ligu šampiona a ne čoveka koji je gde god da je radio najuren. SEOL desni bek koji igra štopera ili leveg beka, Silas krilni napadač koji igra beka, Milson i Radonjić sede na klupi a igra Dalsio... Katastrofa, taktika i trener.
a

aman

pre oko 1 mesec

Ne slusamo vas grobarske botove
u

uff

pre oko 1 mesec

Sigurno vas botove necemo da slušamo
B

Boža Badovinac

pre oko 1 mesec

@BogOtac
e

eskobar

pre oko 1 mesec

liga bez briga
r

raaraa

pre oko 1 mesec

Znam da je glupo to reći na 1:5, ali Djiga je odigrao kao zmaj i nije fer da dobije 5, kao ni Šerif samo 6. Miloje jeste u pravu da je razlika u kvalitetu igrača i intenzitetu domaćih liga ogromna, ali uloga trenera (kao i uprave i na kraju samih igrača) je da svojim delovanjem tu razliku umanje. Ovde Miloju jeste najteže zbog silnih povreda, ali krajnje je vreme da zategne to da pokažemo nešto više. Uprava je napravila jadan prelazni rok. Svaka čast za Hvanga prošle godine, ali ako već znaš da 80% ide, traži prvo njemu zamenu umesto da dovodiš 3-4 pume koje posle ni ne igraju. I taj Krunić je bio last minute, a mogao je ni da se ne desi. I da se ignorišu Milojevi predlozi za kupovinu onih njegovih otpada iz pefkohorija. Kanjas, Žander, Ebisilio, Garsija... bilo ih je još i nadam se da je Dalsio poslednji
M

Mator

pre oko 1 mesec

Krš trener,krš igrači,krš tim.
N

Nekac035

pre oko 1 mesec

Najgori tim posle Barija! Uprava napolje!!!
C

Challange

pre oko 1 mesec

Mnogo smo lose izgledali, bez jedne sanse. Ocekivao sam poraz ali ne da budemo ovako losi. Definitivno iz ove nase slabe lige nema sta da se trazi u evropi...tu i tamo ako se desi neki incident poput Liverpula ali za kontinuitet potrebna je jaka Liga sto u ovako maloj I siromasnoj zemlji nikad nece biti moguce. Mislim da se prosecan zvezdas zasitio rezultata na domacoj sceni...osvajanje titule u prvenstvu gde nemas konkurenciju se vise I ne dozivljava kao uspeh a sa druge strane gledas kako si u evropi dzak za udaranje, srecan si ako osvojis bod.
У

Укусан сендвиЧ

pre oko 1 mesec

Па шта си мислио да уништавање конкуренције(Партизан) доприноси твом бољитку!? Док год је држава оваква и резултати неће бити бољи. Запамти то! Није битно који клуб игра у Европи, који клуб наш разбуца са 4,5,6 голова разлике, битно је да се мажу очи кроз домаће првенство и да се на рачун тога згрће лова! Крај приче.

Miloš Milovanović

pre oko 1 mesec

Manje-više, odlični! 🤣🤣🤣 Urušite konkurenciju u ligi još, da se baš osećate nadmoćno! I ima petice da padaju sledeće godine i u Ligi konferencija jer dalje od toga nećete...
P

Pedjast3

pre oko 1 mesec

Ma kakav Miloje,pokojni Kosan je tu bio mozak ekipe,ovo je obican dunster,koji je trebao da ima obraza da ostavku poslije sramne igre u Norveskoj,to sam tad pisao,ali ga neka luda sreca prati.Na zalost moracemo.ga trpiti jos.Iskreno mislim da je sa ovim trenerom i timom i svaki naredni mec unSLS upitan.Moje misljenje je da mi ovu LS batalimo,i da pokusamo odbraniti titulu.Gledam svaku nasu utakmicu,iskreno no Radnicki koji smo dobili 5:1,nismo.nadigrali,iskreno,ajmo Zvezdasi budimo iskreni!
h

hahahahahahah

pre oko 1 mesec

ti znas ko je bio mozak ekipe
R

Repac Plandište

pre oko 1 mesec

Budimo ljudi, budimo pošteni, nemoj da smo partizani pa da tražimo izgovore. Najveći krivac za sinocnu blamazu je trener Milojević. Da si uzeo dvadeset najboljih svetskih igraca i onako im podelio uloge izgubili bi. Ono ko da se deca igrala trenerskog posla, ko Jovana Jeremić da je pravila taktiku. Lepo jedan ovde napisa. Zuti karton za Miloja, sport ne poznaje stare zasluge , potrebno je dokazivanje iznova i iznova. Sa ovim su se složili..
G

GostP

pre oko 1 mesec

Xaxaxa kakav lik, kako plete kad pise komentare, nemoj da budemo kao partiaznovci, xaxaxa. kako si mocan Repane.......
I

Ivan...

pre oko 1 mesec

Ovaj Djilas, decko je neka prevara. Nije slucajno zavrsio u zvezdi.
I

Ivan!

pre oko 1 mesec

Milojeviću vreme je da se pozdravimo.Hvala za sve, ali ipak nisi za dalje.Bez obzira na situaciju, nedopustivo loše, ekipa u totalnom rasulu.Momci više neznaju gde, šta, kako...Iskreni zvezdaš.
G

Gost Djape

pre oko 1 mesec

Evo sad sam ponovo odgledao utakmicu, nas najveca greska je sto prepustimo loptu protivnickoj ekipi I onda igramo rovovku odbranu. Znaci nije do igraca nego do taktike. Kada ce mo vec jedno da pocnemo da igramo agresivan fudbal, a ne da to prepystamo drugima. Totalno lost postava za pocetak utakmice, ako nemas bekove ne eksperimentisi, stavi 4 stopera. Olaksaj modfilderima da otvore seeding terena, sa brzim krilima jedinom pametno 10tkom u timu I Ndiaejem u napadu. Siguran sam da bi rezultat bio drugaciji. Ovako sabil8 smo odbtanu, srednjinred nije znao da li su stoperi ili organizatori napada. Ajd u zdravlje, do kraja LS mozda prefinjeni ukapira. Sramota je reci da nije imao nikoga da stavi da igra osim Dalsija, neka sam malo razmisli sta je rekao.
P

Premudri

pre oko 1 mesec

Odgovor na tvoje "konstatacije" je vrlo prost: ne biste vi prepuštali loptu protivniku da možete da je zadržite...ovako-bunker,pa bunarenje na Šerifa-ako prođe-prođe
M

Marko1105

pre oko 1 mesec

Mozda ima smisla da u prvoj sledecoj utakmici u SLS vidimo Gutesu, Avdica, Degeneka, Lekovica, Sljivica, Jovanovica, Sremcevica, Makskimovica, Milosavljevica, Radonjica, Milsona...da se ove "zvezde" malo odmore i razmisle. Gutesa na gol Desnog beka Degenek Levog Avdic Stoperi Milosavljevic i Lekovic U veznom redu Sljivic, Maksimovic i ne znam ni sam ko. I napred Milson, Radonjic i Sremcevic Pa sta bude. Od ovih "zvezda" gori biti nece
P

Pod hitno redistribucija nasih fondova!

pre oko 1 mesec

Vas preplacuju od nasih poreza. Zabraniti fudbal u Srbiji, presaltovati pola para na kosarku, vaterpolo, tenis, sve ostale sportove u kojima smo konkurentni, pola para u parkove, skole, bolnice, igralista. Eventualno ostaviti fudbal u onmladinskom pogonu na saveznom nivou ali privatnim pogonima gde treniraju klinci koji su super talenti pa kad napune 18 prodaju ih za visoke svote para koje se reinvestiraju u omladinski pogon. Nama na putu stoji nas ego nazalost, pa se lozimo da smo bolji od svih jos od kad je zazivela ona prica da se jelo escajgom kod nas dok su u engleskoj jeli rukama...
N

Neca92

pre oko 1 mesec

Mislim da je besmisleno ocenjivati ekipu koja igra bez Ivanica i Mimovica koji skoro uvek prave razliku na svojim pozicijama.Rodic je mator,Silas,Dalsio i Krunic su bili igrac manje na svojim pozicijama.Sto se tice ostalih,ne mozemo da trazimo od nekog da bude fizicki dominantan ili brz kad to ne moze.Tu trpi posed,posle dolazi umor usled trcanja,pad kocentracije i odatle greske koje su pravile razliku sa Interom,pa tako i veceras.Sve sto Zvezda radi u prvenstvu,njoj rade u Ligi Sampiona.
s

srka

pre oko 1 mesec

Pre svega je tužno što iz godine u godinu, iz sezone u sezonu, gledamo istu sliku i ništa se apsolutno ne menja. Zvezda je dominantno prvak. Ulazi ovako, ili onako u Ligu šampiona i tu se svaka dalja priča završava. Počinju dabakli, apsolutna nemoć, jad i čemer, toga smo smo se ama baš nagledali i nema nikakvih izgleda da se na tom planu bilo šta promeni, tuga!
G

GostP

pre oko 1 mesec

Zasto ste dominantno prvaci? Kako ste tupavi, pa to sta radite uu ovom nasem fudbalu daje vam rezultat u evropi.....smesni ste
A

Auuu, uaaa

pre oko 1 mesec

Nikad vi necete napraviti ozbiljan tim vasim kupoprodajama
G

Grobarčina667

pre oko 1 mesec

Čisto da vas potkačim malo, jebi ga, i vi ste preterali s potkačivanjem nas. Sad se ložite, pljujte Partizan... ali ja se večeras sladim, za razliku od vas. Poy, Petarderi
T

Terzic u skolskom

pre oko 1 mesec

Jedina dobra stvar CZV je sto ce konacno da sjase sljam sa podignutom kragnicom Terzic sa svojim dizelaskim izjavama, koji se siri po skolskom. Samo zbog toga mi je drago, a i da se malo spuste manekencici
P

Posleizjavemiloja

pre oko 1 mesec

Samo sam se jos vise iznervirao. Struka je opet van domasaja odgovornosti
П

ПФК-БГД

pre oko 1 mesec

Питање за све цигане, не провоцирам! Шта имате да кажете на изјаву Терзе с почетка сезоне да је ово најача Звезда у историји, после Барија? Задовољство је набити најгори Партизан у историји и освајати ову полуаматерску лигу? Ово је брука и срамота бившег Европског и Светског шампиона, а ти мисли да те Гробар сад зајебава и провоцира!
4

4589

pre oko 1 mesec

Ovo mu nije prva izjava, kako je ovo najbolji tim jos od Barija. Teski demagog i mucak. Ima nas koji pamtimo Zvezdu pre Terzica i znamo za bar 2 generacije koje su bile ozbiljna evropska prica. Jedan je tim koji predvodio Rambo Petkovic, Kovacevic, Zivkovic, Dekijem i Pericom, Djorovic i Drulic, Pjanovic. Drugi je tim osovina Zigic i Pantelic, Bisevac, Basta, Jankovic Licno, Zvezda od 95 do 99 je imala najbolju post barijevsku generaciju. Ove Terziceve gluposti niko sa dva grama mozga ne uzima za ozbiljno. Katastrofalna liga, katastrofalna infrastruktura, nepostojeca konkurencija, korumpirani savez. Odbijanje privatizacije, monopol 2 kluba, mesanje politike u fudbalske klubove. Ovo je posledica svega toga.
D

Delija penzioner

pre oko 1 mesec

Ima pravo miloje kad kaže , oni su taj viši nivo fudbala , kod nas igrači i domaći i stani igraju sa slabijim trčanjem na utakmici , ovi ljudi treče 90 minuta , i atletski su spremni , i znaju više sa loptom od naših igrača , došli su tu ko deca sa školom na ekskurziju , ko je probao malo da trči brzo je zaradio povredu , mislim da nam ide loše , zato u ekipi najbolji na terenu treba da bude kapiten , da bi mogao da pokrene tim i kad gubi ovaj Spajić on čovek nije ni za prvih 11 , ozbiljan trener zadnju izmenu pravi na kraju utakmici , ne 15 minuta pre kraja jer pri povredi još nekog ostaje sa 10 igrača , moramo mnoge bolje i organizovanij . NAPRED ZVEZDA
P

Pedja108

pre oko 1 mesec

Zvezda nije imala srece na zrebu LS, ali je jos vise unistavaju povrede. Pored Mimovica i Ivanica, tu su Glazer, Drkusic, sada i Olajinka. Videcemo za Duartea i Dalsia. Rodic vise nije za ovakve utakmice. Spajic cim se oporavi Drkusic na klupu. Nije stvar jednog kiksa. Gresio je on protiv Intera ihaj, kao i veceras. Silasa i Krunica se resiti na zimu ako je moguce. Dosao kao jedan od vaznijih igraca Milana, Krunic nije za nasu orvu ligu, a ne LS. Silas takodje, on ni protiv Tekstilca ne bi napravio razliku. Njega na klupu do kraja pozajmice.
l

laznabarcelona

pre oko 1 mesec

Jel bila "hrabra " zvezda ?
g

gde su nase pare

pre oko 1 mesec

krunic podbacio ...dobro pa je prvi put haha ne bi valjalo da je cesto
в

вођена

pre oko 1 mesec

мудром тактиком педантног тренера.....
K

Kecman-ale

pre oko 1 mesec

Jeste bila je jako hrabra. Jos su osteceni od strane sudija :)))
S

Saša_PFC

pre oko 1 mesec

Vratio sam se posle dva sata na ovaj portal nebi lih procitao da je Arandjelovacki bunker napokon srusen u da je njegov tvorac trener Milojevic podneo ostavku...ali...?!?!?!Kod njega su ovakvi porazi izgleda potpuno normalna stvar...a vi nerealni zvezdasi i dalje verujte u price da Deda Mraz zaista postoji.
T

Tln

pre oko 1 mesec

Olajinka??? Svi ga hvale, smece od igraca.
ш

шуми

pre oko 1 mesec

код милоја би и Меси био смеће ,није Олијника неки играч али човече он је нападач а играо је левог па десног бека?????.Милоје ће да сроза цену свим играчима Звезде ,Максимовића сутра продати или ће и њега уништити
L

Ljupko Petrovic

pre oko 1 mesec

Miloje. Odlazi na Kipar !
f

frey

pre oko 1 mesec

Ni tamo ga neće, provalili ga da je biber.

Ујка Житко ПФК

pre oko 1 mesec

Sta je rekao trener Monaka Adolf Hiter kad je zatvorio Rome u gasnoj komori? Ide gas😂😂😂😂
N

Nikola7777777

pre oko 1 mesec

Gde igra partizan? Kako ide slavljenje igrača koji vam je na promociji rekao da su Srbi genocidni????? Prave vrednosti partizan čuva
P

Popsi

pre oko 1 mesec

Još nije dao otkaz?! Koliko bolesno! Da dozvoli sebi da mu ekipa njegovom greškom završi sa 10 igrača, da mu 5 igrača ne igra na svojoj poziciji, užas jedan.
S

SRETA NUMERA

pre oko 1 mesec

Ocena trenera Milojevića: 0000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000 Ocena njegovih izjava: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
l

lzr

pre oko 1 mesec

Miloje za selektora!
v

vzz

pre oko 1 mesec

Milojevic Vladan zuti karton!
V

Valter 2

pre oko 1 mesec

Mislim da je Zvezda trenutno jedina ekipa u Evropi gde odbrana ne iznosi loptu kod gol-auto, nego je golman ispucava. I to kako je ispucava? Tako da su Francuzi svaki put nakon tih ispucavanja imali polukontre, od kojih su dve realizovali u poslednjem minutu prvog i drugog poluvremena. Da li je moguće da je Milojević to sugerisao golmanu i igračima??? Pa to džokanje lopte više se ne radi ni u seoskim ligama. Tuga, čemer i jad.
ш

шуми

pre oko 1 mesec

јесте сугерисао ,седео сам укосо иза њега и видео како голману показује руком да испуцава ,милоје одлази незналице
S

SeoB

pre oko 1 mesec

Zvezda je tako igrala i protiv Radničkog iz Niša. NA MARAKANI. MILOJEVIĆ NAPOLJE
T

Trenercina

pre oko 1 mesec

Jako los prelazni rok,igraci dovedeni ovog leta sem Elsnika donekle ispod svakog kriterijuma .Bez ozbiljnog zadnjeg veznog kojeg niko i nepominje da treba Zvezdi.Bez bekova ,sa povredjenim Mimovicem,prestarim Rodicem i nesnadjenim Seulom.Sa bivsim igracem Krunicem koji je trebao da bude motor a pravi motor je prodat dva dana pred pocetak lige(Hvang).Pa pljujes po Bukariju nevalja mnogo promasuje a dovedes Silasa ,majstora fudbala hahahhah 10 miliona evra ,pazi bogati !!.Napravis Olajniku (sapletenka)na levog beka a Radonjica dovedes da trenira.Bomba prelaznog roka.I tako bi mogao da pisem i mracim ceo dan.Cudo jedno koliko su nas ukanalili.Mislim na nas Zvezdase koji gledamo ovo mucenje.Iskreno osecam se prevaren i pomalo tuzan cemu mi sluzimo u ovakvoj ligi.Terzic i kompanija bi trebalo da objasne neke stvari.Idemo nizbrdo i ne stajemo.Milojevic iskreno za mene razocarenje,mislio sam da se unapredio,nista alivbas nista Miloje ovo je previse skromno od ovog trenera,pa ja bi isto izgubio sve tri utakmice ali bi bar pokusao da igram.
A

Alex20

pre oko 1 mesec

Sve istina brate moj,nazadujemo ali kao sto rekoh 'seti se gde smo bili'😂😂😂,elem placeni sever je zadovoljan i to je bitno,lepo njima lepo madjiji.
S

Strelac svilajnac

pre oko 1 mesec

Najgora igra zvezde u poslednjih 50 god koliko pratim utakmice,zaista dali je moguce ovoliko losih igraca,ko ih je zvezdi ovo doveo????
и

имаш преко

pre oko 1 mesec

50 година и потписујеш се као Стрелац Свилајнац????Аууууу,шта је вама тамо Биџа направио у главама!!!!!
ш

шуми

pre oko 1 mesec

после Сасуола сигурно најгора и најгори тренер у историји Звезде после косановића
f

frey

pre oko 1 mesec

@sumi Nemoj čika Mišu da diraš. On sad ovako izlapeo i pijan je za ovog dunstera doktor. Bar matori ima muda da kaže kako stvari stoje u našem fudbalu.
D

DekiCZ

pre oko 1 mesec

Miloje teski amater na ovom nivou, iako je doktor za nasu ligu. Ako zelimo iskorak, treba nam top trener. Ima tu solidnih igraca, ali niti zna da ih uklopi niti da ih motivise, niti da ih samo postavi na pozicije koje igraju. Hvala na svemu Miloje ali red bi bio. Ocigledno ti ni igraci vise ne veruju.
ш

шуми

pre oko 1 mesec

верују му спајић родић канга катаји и остали пензионери којима је направио нови уговор и тако им се захвалио што су отерали бахара.У нашој лиги где бар 4 клуба играју за Звезду и где творзић уове судије сваки дан и ја би био првак а при томе нам је буџет већи од целе лиге заједно и ми намештамо.Зато тако и птолазимо у европи
D

DELİJA KG

pre oko 1 mesec

Dajte bre zFedju Dudica, em nas, em ima herca
N

Nikola7777777

pre oko 1 mesec

To nije "naš"... Takav u Zvezdu nikad neće zakoračiti...
S

SKAPA

pre oko 1 mesec

Samo vi verujte Terzi da je ovo najbolji tim od Barija...😂Sreca njegova pa sad Zvezdu prate deca od 20g i pisu komentare...pojma nemaju kakav fudbal i igraci bili nekad
х

хахахахаха

pre oko 1 mesec

Ко па њему верује!? Он нам то прича сваке године хахахахаха
g

gost127

pre oko 1 mesec

Znaci ovako: ako grobari imaju bombase onda mi imamo petardase, jel tako?? U svakom slucaju slazem se sa onima koji misle da je ovo period najveceg brukanja imena Crvene zvezde!!!
s

ssss555

pre oko 1 mesec

ostavka! hocemo modernog trenera koji zeli da igra fudbal.
m

medak |||

pre oko 1 mesec

darjan odlican 5
c

ceo sever sad ce da tuguje

pre oko 1 mesec

ovo je uvreda za sve nas koji smo prevalili toliki put doduse placen kao i karte i smestaj,klopa . Gospodin terzic da se pod hitno iskupi i da nam povisicu uz kutiju prskalica,baklji i transparenata
N

Nikbird

pre oko 1 mesec

Milojev poraz. Covek jednostavno ne zna da proceni kvalitet igraca. Kao u proslom periodu, kada su mu nezamenjivi bili igraci tipa Vukanovica, sada gledamo vezare tipa Spajica, Dalsija, Silasa. Sklonio je dva najkreativnija igraca na klupu jer su neki "fizicki spremniji". E sad, sto ovi "fizicki spremniji" igraci ne umeju da prime loptu, a kamoli da urade nesto sa njom je skroz druga stvar. Dalsio apsolutno beskoristan fudbaler. Silas drvo, tehnicki nula. A i od te njegove brzine nismo videli apsolutno nista. Mozda je brz na treningu, ali Bukari je za njega Konkord. Jos kad procitah da se razmisljaju da ga otkupe za 10 miliona. Ej, prijatelji i komsije, 10 miliona za Silasa :))) Saljite decka u Graficar odmah, pa po isteku pozajmice nazad Svabama da oni razmisljaju kako da ga se otarase.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD >>

pre oko 1 mesec

Aleksa Vukanović je bio bolji i neuporedivo korisniji igrač i od Silasa i od Duartea i od Krunića i od Dalsija .
P

Popsi

pre oko 1 mesec

Kanga je doktor za ove!!!
ш

шуми

pre oko 1 mesec

силас је добар играч али за доброг тренера ,човек је играо десног па после левог бека а он је нападач којем треба лопта у простор а не у ноге.Имамо незналицу тренера који основне ствари не види
š

šibar 61

pre oko 1 mesec

onako neutralno,zvezda 11 gostovanja u LS,11 poraza gol razlika 5:39, e to vam je najbolji srpski tim,a bilo je tu i levih ekipa poput J.Bojsa i Olimpij.,mislim da je vreme da se napravi restart u srpskom fudbalu,da je ovo totalno ludilo,bacanje para,da nas prvak ima 4 puta veći budzet od norveškog ,a norveska 40 puta bogatija od nas,mi moramo poluamaterizovati fudbal,uvesti skandinavski model,i nista liosije rezultate u evropi ne bi imali,ovo plaćanje poluigrača po 1,5 mil,cisto ludilo,mi da plačamo i 5 mil.pravi veliki igrači neće doći,loša liga,ružni i prazni stadioni,može neki igrac kao Hvang da taluta,ali će odmah pobeći, mislim da je nas fudbal potpuno potonuo
N

Ne meze

pre oko 1 mesec

Se u lš a da ti bekove igraju krilni igraci Silas i Olajinka, realno amaterski tim za ovaj nivo takmicenja.
D

Djokovic Goat

pre oko 1 mesec

6:0 od Barselone u najavi.
G

Gile 88

pre oko 1 mesec

Šta si ti uigravao Milojeviću kad primiš gol iz ofsajd zamke i iz odbitka gde Spajić ne zna gde stoji već drugu utakmicu uzastopno a ovaj golman ne može da pruži ruku kao da ima Rahitis. Svaki prekid velika šansa za Monako jedino smo 4 . korner odbranili relativno dobro .I ono što je bilo u napadu donekle smo nešto i pokušavali zezne odbrana, samo Điga skače ovi drugi ne mogu da se odlepe od zemlje. Golman odbrani zicer onda primi gol sa 35 metara , a onda se zakuca u Seola kod poništenog gola. Krunića bolje da ne komentarišem. Videlo se i kod Monaka svaki tim ima ozbiljne bekove a kod nas od Baste nema beka i onda kad to igra Olainka kažu nije ništa pružio u napadu. Samo Điga i Maksimović i odigrali dobro. A onda Milojević nema izmena jer mu se 3 igrača povrede od po jednog udarca i primi peti gol . Nije ovo samo kvalitet protivnika ovo je izmotavanje na terenu naročito se to videlo u odbrani prekida i u defanzivnoj tranziciji.
N

Nenad B.

pre oko 1 mesec

Maksimović ??????
R

Realan 2

pre oko 1 mesec

Kad bi I'm se malo manje sklanjali ovde, bili bi konkurentniji napolju... Ilic veceras izgleda Kao drugoligaski igrac a za vikend prodje lagano pored pola ekipe protivnika... Pa gde je ta magija veceras?
B

Brat3..

pre oko 1 mesec

Partizan prso kao oblanda, tsc ne bi dobio ni albanskog vicesampiona.. Poenta je da ovde klubovi igraju u mehuru totalno odseceni od sveta... Pa nas drugi tim lige ne moze da odigra nereseno sa cetvrtim timom norveskog prvenstva
E

Elenor

pre oko 1 mesec

Ljudi, o cemu pricate vise, pa ajmo samo cinjenice, mi smo iz godine u godinu slabiji i slabiji, a Terza prodaje maglu i prodaje i prodaje maglu i prica kako smi jači.hehehe…. Pa cekaj, ode Dragovic menja ga Spajic koji nije minut mogao da igra u Evropi prosle god.. Ode Hvang najbolji igrac, prodas ga za 8 miliona i umesto njega kao pojacanje realno bi mogao doci neko od 10-12 miliona ali da se plati ne na pozajmicu ( jer taj onda ne vredi ), ne ti dovodis besplatnog Rada Krunica koji nema mesta u Feneru a bice nama pojacanje ? Kako ? Umesto Bukarija od 8 miliona dovodis besplatnog Silasa na pozajmicu koji realno je ispod vrednosti Bukarija. Umesto Stamenica od 5,5 miliona dovodis Dalsia za dzabe sa Kipra .. Umesto Nedeljkovica od 9 miliona igra ti besplatni Mimović lik iz omladinske skole.. I sta ocekujes ? Pa ko je tu budala ? Ako si prodao od januara igrace za 45 miliona ukupno, da bi bio jači bar 10 posto ti treba da dovedes igrace za 50 miliona na tim pozicijama, a ne da potrosis 6 i pricas kako si pojacao tim.. Pa da tako moze svi bi se pojacavali tako sa 10 puta jeftinijim igracima…Smesno ista prica svaki put, to su oslabljenja a ne pojacanja. Tacka !!!
m

metalika moj dobar

pre oko 1 mesec

lose vece definitivno ...eno i mursija vas ubi u kosarci 40 razlike
N

Nikola77777

pre oko 1 mesec

Pazi da se ne udaviš tim sendvičom diši malo tastatura mafijo
ш

шуми

pre oko 1 mesec

то што је бахар са својом сјајном игром прошле године у лиги шампиона успео да подигне цену играчима терзић и милојевић су сада све уништили а паре покрали и поделили са газдом
G

Gostgost

pre oko 1 mesec

Ilic nesiguran a opet solidan, nijedan gol ne ide njemu na dusu, sto je mogao da odbrani, odbranio je. Seol, ok, vidi se da nije stoper, imao par gresaka koje su prosle nekaznjeno a koje su posledica toga da prinudno igra poziciju koju ne zna. Djiga, jako dobar, jedan od retkih koji je bio na nivou utakmice. Spajic, sta reci, opet poklonio gol, imao par jako losih i par jako dobih reakcija, ali generalno, ovo je iznad njegovog nivoa. Olajinka, trudio se, zatvarao solidno, imao par losih paseva, ali realno slabo. Krunic, uglavnaom nevidljiv, solidan, nista posebno. Elsnik solidan. Silas katastrofalan, em sto je bio van pozicije pa je kiksirao za gol, em generalno los u svakom segmentu igre. Duarte, nista, odmah se povredio. Dalsio prilicno dobar, iako je igrao 3 pozicije koje nisu njegove. Maksimovic par dobrih poteza, ali prilicno ustopovan i ne tako dobar danas. Endiaje jako dobar u prvom poluvremenu, jedan od najboljih danas sa Djigom. Rodic ne zna gde se nalazi, nije on za LS, Kanga uneo mirnocu, zapravo odigrao sasvim solidno. Katai par kontakata sa loptom, nista posebno. Ilic, izgleda da mu je het-trik usao u glavu, kiks za gol, nekoliko puta ga mrzelo da potrci, a to je vec stvar zelje i karaktera. Milojevic imao dobru ideju, i to je sve funkcionisalo u prvom poluvremenu kad se cinilo da mozemo sa njima. Ocigledno da mora da radi na nekim smesnim detaljima i psihi ekipe, jer smo pali posle drugog i narocito treceg gola skroz, toliko da je delovalo kao da je neka druga ekipa izasla na teren u drufom poluvremenu. Mnogo toga su uslovile i povrede igraca, tako da je izvukao najvise sto je mogao iz ove ekipe, mada deluje da to moze jos malo bolje.
ш

шуми

pre oko 1 mesec

шта линси ти гледао?????,ако си гледао утакмицу звезда монако и ово написао престани да пратиш фудбал јер се не разумеш у основне поставке овог спорта
G

Gostgost

pre oko 1 mesec

@Sumi - Je l? A sta sam to toliko omasio?
G

Gotss

pre oko 1 mesec

Mi smo mala deca za LŠ.Ne mozes sklepati tim na leto i sa istim u Evropu.Max. liga Konferencija a i tamo ko zna šta bi bilo.Sad će pad i u prvenstvu sigurno jer nemamo snage hodati
d

dr finansija

pre oko 1 mesec

cestitao bih od srca dadoste gol , Kulibali ce uci u istoriju kao jedini strelac LS
L

Leao

pre oko 1 mesec

Al najjace mi je ovi znalci sa interneta pisu komentare hocemo borbu zadnji atom snage itd. Ili onaj jedan specijalac iz banja luke kaze moj se borac lavovski bori da bar zvezda tako radi. Prijatelju tvoj borac igra sa ferencvarosom, tu borba i moze malo da znaci al na ovom nivou, ili imas kvalitet ili nemas. Ovo je krem fudbala, ekipe koje te gaze tempom 90 minuta gde se najmanja greska kaznjava. Ovde si u problemu ako spic ne drzi poziciju a kamoli ostali igraci. Ako moze golf 5 da se bori i davanjem zadnjim atomom snage pobedi porse onda ok.
H

Hermano7

pre oko 1 mesec

Monako je u LS golf 5. Zamisli vi gde ste.
D

DDF

pre oko 1 mesec

Jedini cilj ulazka u LŠ za upravu C.Zvezde je bio novac i nista drugo,sportski deo je za upravu potpuno nebitan makar izgubili 0:7 uprava do kraja sezone u medijama"ispeglati"kako je C.Zvezda gigant na ovim prostorima,poput svih ostalih srpskih i klubova sa ovih prostora svi su"puvala za punjenje"medju njima C.Zvezda i Dinamo Zg.
G

Gosti hilti

pre oko 1 mesec

To si upravu za ekipe sa područja balkana maksimalno je da uzmu 3 do 5 bode sve preko toga je premija.A tu ubarjam i Cehe,Dance,Slovake,Poljake Skote ,Austrijance .U Ligi šampiona
T

Tralala

pre oko 1 mesec

Ali Dinamo ima 4 bodića a Zvezda NULU
V

Vasa S Tajčić

pre oko 1 mesec

Je l' Spajić sad impresioniran, zna li se šta?
N

Nebitan10

pre oko 1 mesec

Ako je Serif trapav i nesposoban ne znam koje bi reci upotrebio za Spajica i Rodica...
K

Kalabasas

pre oko 1 mesec

Ok poraz ali u LS sa rodom koji termin više ne može da igra, spajic sa sve trakom...sramota...katai,kanga oni mogu SLS da igraju još 8 godina,katai se sprda sa klincima 2006,2005 ..oni su za njih igrači...Ali LS ....crna braća lome kosti pet komada i pola tima u bolnicu...posle sat vremena tog intenziteta... Miloje ili bilo ko tu ne može baš ništa...sistem je truo, plati pa igraj od petlica.... I šta da radi sutra messi kad ga baciš među ove mašine, ne bi kao ni danas znao na koji gol da napada.
m

metalika moj dobar

pre oko 1 mesec

spajic odigrao dupli pas kod 3 gola asistirao njihovom strelcu haha fk raspad ,Roda pliva ,prcaka se po zemlji ko saran na suvom kod gola. Kaze zena veceras ajde da gledamo rijaliti ,kazem jok bre sedi tu i gledaj ovo . Kad se zavrsilo pita " kad je sledeca, ovo je bas cirkus" .Inace je sport ne zanima
S

Spajić

pre oko 1 mesec

Mene nisu impresionirali!
J

Jagodina navija za Zvezdu

pre oko 1 mesec

Ja sam ovo ipak drugačije video.. Ilić 4.5 Djiga 6 Spajić 4 Seul 5.5 Silas 4 Olajinka 5 Elšnik 5.5 Krunić 4.5 Maksimović 5 Endiaj 7.5 Duarte - neocenjen Dalsio 4.5 Luka Ilic 4.5 Rodić 0 Kanga - korektan, zadrzao par lopti Katai - neocenjen Sad malo o treneru, jer ipak ima i njegove krivice. Podržavam stav da se ne igra totalni bunker, vidi se ideja da hoćemo da uđemo pasom u igru, ali.. Silas je u ovoj formaciji mogao da igra samo na poziciji iza špica (nešto slično kao Bukari u Mančesteru) , Time bi desno na svojoj poziciji ostao Seul, a ne bi riskirao najbržeg igrača u timu na ving- beku koji to nikada nije igrao, sto se i videlo da u defanzivi ne ume da uđe u duel sa kvalitetnim krilnim igračima, pitanje je da li bi mogao da isprati i plej out krilo super lige.. Taj Leković sigurno nije toliko katastrofalan da mora da krpimo sa bekom Seulom na štoperu, ili drugim bekom Rodićem i preskacemo momka kome je to pozicija, i tu preveliki - našem treneru..
m

molim?

pre oko 1 mesec

Golman pogubljen. Glazer van forme, Ilić takođe. Nije kriv za golove ali kao da se predao još na početku utakmice. Điga standardno dobar, Spajić u LŠ standardno loš. Seol van svoje pozicije, baš kao i Olajinka, Silas. Njih trojica su bila očekivano loši. Maksimović je mlad, dobio šansu, ok, ali možda je mogao 15 minuta ranije da izađe. Elšnik nije nivo LŠ, to je realnost. Krunić i Dalsio očajni. Mislim da bi zaista bio red da obojica malo odmore, da se saberu. Ndijae me iznenadio, borio se kao lav. Rodić, Kanga i Katai, ljudi, pre 5 godina svakako, sad, nikako. Milojević je realno promašio sve. Postavku, taktiku, igrače. Na 3:1 kod njih u 54 minutu se predao. Uveo Ilića umesto Krunića i Rodića umesto Silasa, i to je poražavajuće a na klupi Milson i Radonjić. A sve ovo jer imamo 4 krilna igrača i 1 beka. To je već do uprave. Svaka čast, raste cena Maksimoviću, Đigi i Mimoviću, ali utisak je takođe bitan. Ništa nismo igrali, nismo imali ni ideju. Nikog nismo napali i probali presing. Ova ekipa nema lidera i nema muda, a na sve to još ne igraju na svojim pozicijama. Mnogo filozofije, taktike, i vidiš da ne ide, čemu onda i dalje takav pristup?
G

Gosti hilti

pre oko 1 mesec

Onaj mali golam Glutesa ci i mi se da se zove branio lepo na turniru u Rusiji i umesto da mu se da sansa da brani oni puste ovoga koji veze nema
X

XxTheOnexX1

pre oko 1 mesec

U pravu si brate, to je to kad igračima smisljas pozicije… isto ko stanoje u partizanu. Došao milosevic, poslozio ih po pozicijama i oni počeli da igraju i bede.. nije on Gvardiola pa da im izmišlja pozicije. Gvardiola pre nego sto izmisli nešto on to studira, trenira, testira, komunicira i onda pocinje da praktikuje. Ovi naši, danas igraš to i to, to ti je zadatak .. oni ko izgubljeni. 3-4-2-1… to se igra sa ofanzivnim bekovima, ili bekovima… a ne krilima. Dvoje u sredini su box2box igrači, osmice a ne 6-ice ko krunić i elsnik. I onda polutke stavlja maksimovica i duartea … špica na polutku. Jedina pozicija serifu pogodjena. Seul nije stoper, spajić ili djiga nisu centarhalfovi već stoperi … onaj dalsio je sestica a ne polutka. Danas je taktika i postava bila katastrofa .. stavi igrače kako su školovani da igraju a ne ubijas ih u glavu. Kad im postaviš taktiku koja u njima nije automatizovana kroz trening i utakmice da on ne mora puno da razmišlja nego da igra, onda su momci u glavi veoma u mislima šta i kako i onda ne mogu da se 100% fokusiraju na sebe i igru nego na taktiku. Uz to još tražiš da se lopta kroz igru iznosi … onaj komentator na rtsu kaže ulazi ilić, pun samopouzdanja. Dao 3 gola… ko je bre pun samopouzdanja. Das 3 gola i trener te opet zakuca na klupu, kako je to samopouzdanje. To je ubijanje u pojam. To je nepoverenje … znaci ne veruje ti trener. Danas je trebalo 4-2-3-1 da pocnemo.. ili 4–1-4-1… ova postava 3-4-2-1 sa ovim igračima jednostavno ne ide ..
f

frey

pre oko 1 mesec

@xx Burazeru, svaka čast. Ovaj komentar je razlog zašto uđem u komentare na vest, a ne oni klinački i botovski kakvih ima i previše
a

aliii kako

pre oko 1 mesec

Ste samo hvalili ovog Ilica posle 3 gola a evo danas blagi uzas... Najgore od svega sto i kad ekipe povuku rucnu i stanu mi ni tad ne mozemo nista koliko smo nespremni.
D

DS1989

pre oko 1 mesec

Jedno veliko bravo za ocene sve sem Serifa treba da bude sramota. Serif je pokazao kakav pristup treba da ima igrac koji zaradjuje lepe pare, to sto on ima manjak kvaliteta je druga stvar. Igrati sa onakvim bolom u k drugo poluvreme je sramota. Prazan stadion zasluzuju na sledecem mecu!!!
M

Marko1105

pre oko 1 mesec

Brukate grb, brukate dres, brukate ceo klub, grad, drzavu...! Ponekad mi prodju misli kroz glavu, kako bi bilo dobro da smo mogli...eh da smo mogli ili znali...da sacuvamo Bukarija, Dragovica, Hvanga, Nedeljkovica, Azarova...sto da ne i Borjana.... Borjan Nedeljkovic, Djiga, Dragovic, Azarov Elsnik, Hvang Ivanic Bukari, Serif, Radonjic i da smo naravno doveli stranca koji ne trpi mesanje u to ko ce igrati itd. Kondicione trenere strance...i da ne sme da bude zezanja..itd itd. Ali, nismo mi te srece... Ovako gledamo Rodica koji se vec 3 godine raspada. Spajica amatera posle teske povrede koju je imao, dvojicu golmana koji su ozbiljne kiksare, Olayinku koji osim borbenosti nema nista smisleno, ni lepo za videti...a uz to nije niti zna da igra beka...Krunica koji je inace odlican igrac ali je glavom vec u penziji, Silasa koji glavom i nije u Zvezdi, L.Ilica koji pravi razliku samo u domacem sampionatu i to ne protiv ekipa iz vrha lige, Maksimovica koji je jos zelen, a boga mi i talenat je upitan, Milsona drvo, Duartea koji ne zna i samo ga je ukenjalo na startu, Kangu i Kataia odavno bivse igrace...itd itd...
M

Mauro Tasoti

pre oko 1 mesec

Slušam ove stručnjake posle utakmice na RTS-u i Areni sport kako će Zvezda da se vadi u Beogradu na Barseloni,ma da.Inače ovaj rezultat je dobar,bez zezanja, jer je realno bilo da prime 7-8 komada.Gube 4:1, odugovlače i zakidaju vreme,gde ćeš dalje.Godinama unazad se Zvezda u LŠ raspada posle 55-60 minuta što znači da je tu zalutala i da joj je mera Liga Evrope ili LK.
P

Pedantni strucnjak

pre oko 1 mesec

Slovan nula bodova i gol razlika 1:11, a Zvezda nula bodova i 2:11 .....dobro je, nismo najgori.
A

Apolo3

pre oko 1 mesec

Ne mogu da verujem da se od prve lige šampiona do danas nije odmaklo ni pedlja ,ali ništa.Ondansmo barem bili disciplinovani a ovo ne znam kako bi izkomentariso a kad Teruic Kaze da je prelazni rok ziva stvar ne znam dal bi puco u njega Il u sebe....to kako mi iz godine u godinu pravimo kompletan nov tim to nepostoji u modernom fudbalu....
Л

Лорд Лукан

pre oko 1 mesec

То је зато што остали клубови не напредују, и самим тим лига стагнира цела!Нико не напредује,ни лига ни клубови!О разлозима нећу,то је плач Мајке Божије!
c

ceo sever sada se veseli

pre oko 1 mesec

@ apolo ..lepo si ti to napisao al znas sta je najcrnje ? sad ce za 2 nedelje plafon da vam proda par bajki, nov stadion, posluje u plusu,dolazi novi kulibali ...i vrti ovce na raznju i zgrci lovu
L

Lobos

pre oko 1 mesec

Dobrovoljno istupiti iz LŠ,neka svaka preostala utakmica bude registrovana sluzbenim rezultatom i svima ce biti dobro! Crvena Zvezda je trenutno plafon Liga konferencija,ma da bi i tamo bilo ozbiljne borbe...smejemo se Partizanu,a ni mi nismo nista bolji od njih!
d

draganplus

pre oko 1 mesec

Ilic zalutao i u Zvezdu i u Ligu Sampiona sve do januara...
d

draganplus

pre oko 1 mesec

Rodicu da se zahvalimo u januaru,Silas,Krunic Radonjic i Dalsio da odu takodje u istom mesecu.Ivanicu je vreme...Luka Ilic takodje.Potpuna rekonstrukcija tima.
A

Alexanderson

pre oko 1 mesec

Mi smo u ovoj situaciji zato sto se rekonstruisemo svake godine i ne cuvamo bitne igrace. I jos oces sve da menjas a od novih “pojacanja” me boli glava svake godine.
Г

Гост Зрењанин

pre oko 1 mesec

Чињеница је да се Звезда најбоље показала у ЛШ,кад су играли Звездаши. Стојковић,Савић,Крстичић,Павков,Дегенек,појачани са тек по којим странцем(Бен-најбољи икада)Тек се сад види каква је оно била сезона.
З

Зонз

pre oko 1 mesec

Шта се десило са Крунићем? Ужас од игре у сваком случају...
G

GostPa

pre oko 1 mesec

Ilić - katastrofa, linijaš, a uz to loš pas (ono što se traži od golmana u novije fudbalsko vreme). Posle Zvezde može najdalje da se proda negde na Balkanu, u stvari ne baš da se proda, nego da ode kad mu istekne ugovor. Seol - on je tehnički korektan, malo manje fizički dobar, ali igra pošteno. Danas je imao par grešaka u predaji lopte, nekarakteristično za njega, ali on bi bio bolji u boljoj ligi. Điga - upropastiše kvalitetnog štopera. Stojaće mu u statistici da je odbrana sa njim u timu bušna kao sir, a momak igra odlično. Spajić - večeras je bio siguran, ali nije imao sreće kod drugog gola, koju nije ni zaslužio. Kapiten mora da bude srčan, da bodri tim posle primljenog gola, da bude kao Leonida. Predaj traku ako nisi pravi kapiten. Olajinka - momak se bori, ali je limitiran. Isproban je na više pozicija i definitivno je najbolji kao levo krilo, kada ponekad i ubaci neku loptu u 16 m, ali sa druge strane dobro pomogne levom beku da se zatvori strana. Nije on nikakav krilni bek. Elšnik - mnogo bolje je izgledao u prve dve utakmice kada smo pokušali pasom da ugrozimo protivnika. Protiv Benfike smo imali više tačnih dodavanja, protiv Intera nismo mnogo zaostajali. Večeras smo se vratili na fudbal iz prvog Milojevog mandata, sa preskakanjem igre na sredini terena. U takvom fudbalu Timi se nije snašao. Mislim da bi trebalo da se teži razmeni pasova, da probamo da ličimo na evropske ekipe. Ovo večeras je bilo očajno. Krunić - u prvoj utakmici je pogrešio kada je mlako izbacio loptu, u drugoj utakmici (protiv Intera) iako izgleda da je napravio veću grešku, zapravo i nije. Naime, otvarao mu se samo Drkušić, koji je takođe bio u lošoj poziciji da primi loptu. Onda je Rade zadržao loptu predugo, ali ima više do kretanja saigrača. Večeras sa preskakanjem igre, njegov kvalitet da razmeni tačan pas nije ni došao do izražaja. Za to je ipak kriva taktika. Maksimović - momak je talentovan, ume da zadrži i prenese loptu. To je sve. Nije Foden, ali ima šansu da u nekom ozbiljnom timu gde se igra fudbal visokog inteziteta, nauči malo više fudbala. U Zvezdi se kali. Silas - boli ga uvo za Zvezdu. U Nemačkoj kad je davao golove radovao se kao da je osvojio Svetsko prvenstvo. U Srbiji kad postigne pogodak, baci kosku saigračima kao da igra rekreativni fudbal. Nije glavom u Zvezdi. Verujem da može mnogo više od ovog što prikazuje, ali je došao iz Nemačke lige, glumi superstara i razočarao se u život kada je video da mu je najveći konkurent Partizan kojeg Zvezda sa 60-70 % snage prebije sa 4;0. Danas je odigrao sa minimumom zalaganja. Mislim da bi se pre podigao kada bi Zvezda uspela nekom da otkine bod. Možda bude imao motiva protiv Barselone. Endiaje - momak ima želju da se proda i trudi se maksimalno. Nažalost, limitirani Šerif koga smo prozvali ,,Nedaje” je večeras bio ubedljivo najbolji. Duarte - premalo vremena na terenu da bi bio ocenjen. Opšti utisak je da on zna da igra fudbal i da je malo sporiji. Da ima brzinu, bio bi vrlo dobar fudbaler. Rodić - završio je sa iole ozbiljnim fudbalom. Toliko kikseva da je to strašno. Blamira Zvezdu i sebe. Jadna si Zvezdo kad on ipak nekako uđe u igru. Katai - čovek je izuzetno talentovan, u Nemačkoj bi od njega napravili fudbalera, a u Srbiji su napravili egzibicionistu. Njegov fudbal je kao kad gledaš ,,Harlemovce” kako igraju basket. Lepo za oko, ali ne za ozbiljan nivo. Ipak, ovakav kakav je, svakako je fudbaler za Dalsija i slične. Kanga - pot
f

frey

pre oko 1 mesec

Bravo i za ovaj komentar. Sve na mestu, uz naravno sarkastični humor. Top
S

Saša_PFC

pre oko 1 mesec

Kada procitamo ovakvu analizu zapitamo se zasto trener Monaka veceras nije podneo ostavku na mesto trenera jer je njegov tim dao samo 5.golova ovakvoj C.Zveedi.Nigde nismo culi odgovornost trenera Milojevica za ovakvo izdanje veceras njegovog tima.Fizicki su izgledali kao da su neki tamo tim iz Andore toliko inferiorni da su se cak 4.igraca veceras povredila a svaka ppvreda osim namernog udaranja protivnickog igraca posledica nedovoljno fizicke spreme.Videli smo veceras da C.Zvezda ima snage 45.min.da se nekako suprostavi protivniku i cak i tako kratak period su izgubili.Sve ovo se vec znalo i videlo vec protiv jedne ispod proseka ekipe Bode gde igraci C.Zvezde u 75.min.nisu imali snage za ozbiljniji šprint na tereneu.Vec tada sam pisao da je nekim slucajem rival umesto Bode bio neki tim nekog da kazemo Evropskog penroseka ili barem blizu toga C.Zvezda nebi usla u LŠ.Kako to da trener Miloje poznat pod nadimkom Arandjelovački bunker veceras nema predstavu cak nema ni sliku u glavi koju poziciju mu koji igrac igra...bekovi su bili stoperi,krila igrala bekove,a štoper jedini igrac koji je igrao na svojoj poziciji(Điga)skoro pa najbolji na terenu.Dakle zasto posle ovako ponizavajucih rezultata i poraza sa kompletiranim setovima 0:6-1:6-0:5-1:5 jedan Miloje nesnosi nikakvu odgovornost.Pazite da se razumemo...u ozbiljnijim timovima kada bi trener doziveo 3.poraza za redom bio bi smenjen ma ko bio i kako se zvao a da negovorimo da dozivi ovakve poraze...pa taj trener nebi dao izjavu na konferenciji za stampu posle utakmice a vec bi bio smenjen.Jedino Arandjelovacki bunkeras opstaje iako je u svim klubovima u kojima je radio osim u C.Zvezdi dobio otkaz zbog ovakvih rezultata.Jedna veoma bitna cinjenica je ta kako to najbolji sastav C.Zvezde u istoriji dozivljava ovako ponizavajuce poraze...imamo izjavu D.Savica i Pizona istinskih legendi kluba koji su izjavili da u njihovo vreme nije smelo da se desi da C.Zvezda izgubi 0:3.Ovde gledamo ponizavanja i onda slusamo izjavu trenera gde omalovazava svoje igrace i daje izjavu da igraci neznaju da namestqju stucne i da vezu pertle tako da uzimaju vreme i onda prime gol u nadoknadi.Miloje je trner za ekipa koje je vodio sa Kipra,Andore,UAE a nikako C.Zvezdu...
ш

шуми

pre oko 1 mesec

боде смо прошли на срећу ,у норвешкој смо требали 4 да приимо лагано
B

Brankoni84

pre oko 1 mesec

Onaj crnogorski pacov, zavući će se u svoju pacovsku rupu i ćutaće kao i svake sezone, a znamo sta je pričao pre mesec dana.😂 link: https://sportklub.n1info.rs/fudbal/champions-league/terzic-zvezda-ima-najbolji-tim-od-barija/
Z

Zabrinut

pre oko 1 mesec

ZVEZDA: Borjan - Stojković, Savić, Degenek, Rodić - Jovančić, Krstičić - Srnić, Ben, Marin - Pavkov.......ovo je tim koji je pobedio Liverpul,prebrojte strance!!!!!
S

Stary21

pre oko 1 mesec

5 komada
M

Maja- Bec

pre oko 1 mesec

O cemu ti pises, majke ti. Izgleda da si mnogo mlad pa se previše zanosis. I tada smo igrali samo bunkericu, durisali loptu, i igrali najruzniji fudbal u LS. Par god posle, igramo isto. Da,pobedili smo liverpul sa 2 srecna gola. A da te pitam,koliko smo u toj sezoni primili golova?Svi nas bre čoveče trpaju kako stignu. I ne zaboravi bitnu stvar,svi igraju sa nama ili sa DRUGIM TIMOM ili sa par juniora. Pusti te gluposti Borjan i ekipa. Borjan je imao više utakmica u zvezdi, nego što je imao u celoj karijeri dok nije došao kod nas. I pusti više te igrace 3kategorije i njihove glorofikovanje. Da su igrali 80-90 god ti igraci bi igrali 3-4 ligu,a mi od njih napravili neke "legende"
I

Igorgost

pre oko 1 mesec

10 Srba i Ben. To je tim koji je prošao 4 kola kvalifikacija za LŠ, uveo klub u grupnu fazu LŠ prvi put u istoriji, pobedio Liverpul i uzeo ukupno, za standarde sa ovih prostora, rekordna 4 boda u grupi.
t

tako je bre

pre oko 1 mesec

liverpul se jos ne oporavi od toga
@

@takojebre

pre oko 1 mesec

Mamar je prava pobeda od 2:0, a ne ko Partizanova 'pobeda' od 0:0 protiv Reala :)
г

гост 1312

pre oko 1 mesec

Спајић је најбољи противнички играч, друго коло за редом. Крунић у стелт моду, од почетка сезоне! Овај Илић можда може да брани у Текстилцу, мада је питање… Овај Силас дечко је играо бундес лигу пар сезона, буквално одавно нисам видео толико тактички неписменог играча, мистерија. Родића кад видиш како надувава образе и бори се за дах, некако је то слика и прилика екипе. Шта је са Радоњом, јел дечко доведен да води навијање или да игра? И на крају наша света крава, наш педантни стручњак… Да ли сме да се постави питање његове одговорности а да ме васколико звездаштво не нападне? Човек не зна где бије, иоле јачег противника не може да прочита, да му се прилагоди, фантазира са поставом, са тактиком. Битно да он игра шеву са играчима на тренингу, да су другари, да горе мреже… Узми бека од омладинаца друже, нека бек буде бек, само немој од шпицева и задњих везних да их правиш! Њему Канга и Катаи завршавају утакмице ЛШ, два бивша играча, срамотно је ово што се ради. Са оволиким новцем у клубу озбиљан менаџмент би направио чудо!
b

bg

pre oko 1 mesec

ko da citam outbike autobusa,tolke plate tolko para a 0
Z

Znasesvekojeko

pre oko 1 mesec

Ovaj samo tumba tim. Ko ce ga vise pohvatati. Imam utisak da se igraci ne poznaju,neuigrani. Kao nagrada klupa,pa gde to ima. Samo tatin sin mora da igra( cuj 20 mil 😅😅) Mi smo uzasni
Z

Zvezda!#!@

pre oko 1 mesec

Zavrsavamo utakmicu sa igracem manje, a nemamo crveni. To sam vidjao do sad u beton ligi samo. Da li je tu kriv trener ili uprava? Mogli ste da ocenite i upravu, posto njih hvalite kad god pobedimo nekog.
I

Igorgost

pre oko 1 mesec

Menadzerska vezara Laźni Mesi, koji je dao 0 golova do sada u sezoni, ništa posebno nije pokazao ni u jednom meču,od medija se tretira kao da je stvarno neki Jamal. I razočarenje je što je Miloje pristao na to i sada vezni red gradi oko igrača koji, barem trenutno, nema potreban kvalitet. Tim se dodatno ispretumbao tim i sprečeno je da se uigra vezni red.
1

1980

pre oko 1 mesec

Nismo za ovo takmičenje i to je to da se ne lažemo. Jednoga da možda sada ne. I ništa se neće promeniti. Naredne godine oko septembra Mađija će pričati kako je to najbolji tim od 91 i tako u krug.
Z

Zvezda!#!@

pre oko 1 mesec

Krunic i Spajic nisu za Zvezdu.
Д

Дддддд3344

pre oko 1 mesec

Голман Илић,Спајић, Родић,Сеол,Крунић,Силас,Мали Меси,Олајинка,Илић...10.метра дрва!
G

Gostinjko

pre oko 1 mesec

Krunic izlazi iz igre u 66. min tek sam onda primetio da je lik na terenu...kako je on covek napravio karijeru, to je misterija🤦🏻
P

Preterastegasada

pre oko 1 mesec

Koja glupost za Ilica. Koliko lopte vam je Maksimovic zadrzao? Koliko Dalsio? Sta ste ocekivali usao momak kad se ekipa raspala. Nerealni ste
P

PopovicKralj

pre oko 1 mesec

Slazem se. Ajde svalite na L.Ilica i opravdajte Jamala
C

Cume

pre oko 1 mesec

Cuj ovo, rodic legenda kluba... Oh krsna slavo i majko bozija...
G

Gost26

pre oko 1 mesec

Ja nisam mogao ni da gledam ovo blamiranje jos od Benfike. Tada skinu gace u prvom poluvremenu,kao rasturena banda su igrali..Ono protiv Intera da sam sebi dajes golove i licilo na namestaljku 4 gola sam sebi. Ovo sa Monakom slicno jer Monako nije Real i po govoru tela, pantomime i kretnje igraca krajnje sumljiv mec da se ne boris i pobijes ni za jednu loptu. A slusam ovog Milojevica zastarelog trenera koji ne zna gde udara i ko mu treba od igraca. Silas nije los igrac trvrdim,samo on ne zna sta ce sa njim i kako sta da kombinuje i na koji nacin da ulazi u sanse. Miloje kako vas nije sramota da stalno bre kukakte na fizicku spremu, a na takticku sto pojma nemate.., do kad mislite da se pripremite na fizickom planu 2056 godine? Nemate BEKOVE konji jedni. Krunic maneken. Spajic igra za klajdzu a i ovako nema pojma inace. On je Zvezdas kao ejjj? Sramota da vas bude da vas svako puni po 5 komada bedo jedna. Miloje zaostao u fudbalu koji se igrao 41 godine. On u igri ne vidi nista,ne oseca nista,taktika nista, slepo vodjenje ekipe sa klupe. Pa kako te nije sramota javno da pricas da ti igraci nisu fizicki spremi ???? To bi trebalo da se cuti u modernom fudbalu. Karabah 5 puta losiji tim od nas, ali izadji i izginu svi na svaku loptu i svakome zavuku gol i nikome nije lako sa njima. Mi igramo sa belom zastavicom u ruci,a u ligi se pobedjuje Tekstilac i kezi se. 21 prvi vek covek prica o kondiciji da mu igraci nisu fizicki spremni pa ti si legenda. Samo se brukamo i sprdaju se sa nama svi tamo. Gde je ono mi smo Zvezda bre ej???
D

Djiga

pre oko 1 mesec

Niska ocena za Djigu, treba bsr 6. Bio je prilicno dobar, puno opasnosti rascistio a nije imao neke greske.
a

auuubrt

pre oko 1 mesec

Pa primili su 5, dal si realan
R

Reci cu

pre oko 1 mesec

Bahar je Emeri za ovoga.od blata cete Baraka pravit
M

Mikili TB

pre oko 1 mesec

Dajete im petice kao da su na fakultetu, kečeve im poređajte kao u osnovnoj.
Ш

ШЉШЉШЉШЉШЉШЉ

pre oko 1 mesec

Милојевић из првом мандата и овај сад су небо и земља, један од разлога је Косановић које је доста радио на припреми утакмице, на припреми играча, ово сад је горе него код Бахара, а њега су отјерали јер је погубио конце. Ја сам звјездаш сто посто, нисам бот, партизановац и тако то, чисто због ових што ће кренути неће вам проћи да отјерате Милоја и те приче. Реално треба отјерати све од Мркеле, Милоја до играча. Докле Катаи и Канга да играју, а не могу, за нашу лигу су као ок, да нема пола утакмица затворенх ни ту не би могли играти, него сви намјештају, сви имају своје филијале, сами себи пуцамо у ноге и на крају дођемо до тога да само назадујемо и после свемирци криви, а ти народе јадни мало ти је животне муке него се још ждери и нервирај због спорта у коме те прво неосновано наложе па те хладним тушем дотуку.
j

jbt

pre oko 1 mesec

Moze li veca glupist od komentarisanja fudbalera,koji i ne igraju.
H

Hermano7

pre oko 1 mesec

Jos clanak, OCENE 😂😂😂. Trpaju ovi iz mozzarta
Н

Нико као ја

pre oko 1 mesec

Ваш наслов све говори, Милоје је овде највећи кривац. почев од тога да му голман брани коме после сваког корнера шутирају главом са три метра, који је уопште добио шансу али ИКАКО поред Глазера и Гутеше( који је фенооменално бранио на турниру у Русији 4 текме, грешка тренера што га је уопште скинуо са гола, голмани кад уђу у добру форму се не дирају без обзира на године), голман који буквално није ништа одбранио од када је у Звезди,. Крунић је злочин према сваком навијачу Звезде, а Милоје је кривац што га давно није преселио на клупу... исто важи и за Крунића они ако противника сваку утакмицу не часте бар по гол не могу да спавају, против Интера имамо егал утакмицу и дамо сами себи четири гола а тренер следећу текму не промени ништа, то није тренер за Звезду. Уз велико поштовање за Милојеву прошлост, у овој ситуацији што пре од боље и за њега и за нас, да нам остане у лепом сећању.
n

ne znam za vas

pre oko 1 mesec

ali mene ovaj monako nije nicim impresirao
P

Premudri

pre oko 1 mesec

...pa da...dali 5 komada,mogli još toliko...prosečna ekipa
g

gost222

pre oko 1 mesec

maksimovic zvani vazduh
C

Carovnjak

pre oko 1 mesec

Krunic i spajic sramota.. pod hitno na klupu, i nemaju sta da traze u ligi sampiona. Sad kad dodje spajicu jedan levandovski, decko ce ispast smesan pored.
c

cv

pre oko 1 mesec

Po meni Zvezda je igrala u LŠ bolje kad joj je trener bio Bahar. Nikad nije dozvolio Bahar da primi više 2-3 gola plus što je dosta golova dali a vec u 3 kola smo primili 11 golova...
m

madmix

pre oko 1 mesec

Bahar je top trener za evropu i igrali smo odlično,problem je što je on to pokušavao i u domaćem prvenstvu a to nikad biti neće .Nama bi idealna kombinacija bila Bahar u evropi,Miloje u domaćoj ligi ali ozbiljno...
f

fdsss

pre oko 1 mesec

Definitivno imamo trenera za lokalnu upotrebu. A doveden je iskljucivo jer je napravljena greska sa izborom prethodnog trenera. Treba nam nova uprava, ovi su dostigli svoj maksimum.
m

monsd86

pre oko 1 mesec

budite realni milojevic je trener samo za nasu ligu i tacka sve preko toga nemoguca misija sportski pozdrav
N

NenadGk

pre oko 1 mesec

Kruniću nije ovo za tebe, Sutjeska i paljba
P

Psihoza6

pre oko 1 mesec

Nemojte gubit nadu krcunovci..ostaje vam uvek to zadnje kolo i direktna borba za fenjer
Р

Реално

pre oko 1 mesec

Шта вама остаје? Испали сте беше летод из три такмичења а у дербију била четворка и одма кукњава државо спашавај хахахахсхаха
f

from

pre oko 1 mesec

Maksimović velika prevara. Menadžerski igrač, svi znamo i čiji.
G

Gostivar

pre oko 1 mesec

Barak Bahar makar nije dozivljavao ovakve traume
S

Srbija Majka

pre oko 1 mesec

Ovo su one utakmice gdje se igraci ne ocjenjuju...jer vecina danas nije ni igrala fudbala (cast izuzecima, Ndijaj i Djiga), vec su bili njemi posmatraci i slucajni ucesnici (statisti) u dogadjaju zvanom utakmica. Sve su im mane ogolili igraci Monaka...a mi zasljepljeni navijaci (zaludjenici fantazisti) smo vjerovali da smo veceras u prilici da se bas sa ovima nadigravamo...kako smo se grdno zavarali, i mislili da su oni porazi stvarno plod samo nasih gresaka, a ne ogromne razlike u kvalitetu.
P

Partymaker

pre oko 1 mesec

Jednostavno je, ova Zvezda jos uvek nije za LŠ. LE i LK je po meri i bilo bi sigurno boljih rezultata, ovako samo služimo za malo jači trening
Д

Дејв

pre oko 1 mesec

УПРАВА НАПОЉЕ!!!
G

GostP

pre oko 1 mesec

Hvala vam sto ste tu....puno nam znaci ovo sta radite i sto nam pricinjavate ....Hvala za jos jedno divno vece. Živeli!
F

Fabri

pre oko 1 mesec

Ne Milojevic je majstor svog zanata i sto opet ima svoje igrace koje dovodi sa Kipra i gura, nema veze sto smo sa Baharom igrali fudbal i nesto pokusavali, sto bi cekali i dali vremena za neki proces, najbitnije nam je nase prvenstvo.
Р

Раттатаа

pre oko 1 mesec

Али реакције Родића код 4-ог и 5-ог гола.Каква је оно поставка и пливање и како је стао у блок код 5ог гола. Осмех Минамина код пливање,и његово размишљање,где се ми знојимо,нема цену.... Да не причамо о физичкој неспремности. Дуарте,Олајинка и Паласио се повреде без лопте. Силас од 10 милиона. Ко скаутира ове леваке..
Г

Групни

pre oko 1 mesec

за све играче : чиста петица ! за Супермена чиста десетка !
B

Babura011

pre oko 1 mesec

Nisu losi igraci, los je trener i njegove zamisli!!!

Miki

pre oko 1 mesec

Loše stanje igračkog kadra (povređeni, prestareli, nedostatak određenih igrača) su posledica šibicarenja Terzića i Uprave. Ušli smo u LŠ, uzeli 20M, a dalje ćemo se već nekako snaći. I samo brukanje da ti se ogadi fudbal i CZ. Terziću nemoj na večeru već se bar malo zapitaj kako iz ovog gliba da se izađe!
j

jbt

pre oko 1 mesec

Oterati Popovica i dovesti Ilica,presli ste igricu.
n

nemanja1512

pre oko 1 mesec

zvezdi treba jaka liga ako oce da igra ovo, ne mozes da igras ovo ako igras protiv surdulice tekstilca i ostalih, monako ima svakog vikenda teske i jake utakmice,psz marsej lion nica lil itd. druga dimenzija
1

12345ss

pre oko 1 mesec

amaterizam Vladana Milojevića. Tačka
m

moni

pre oko 1 mesec

svi su podbacili...neorganizovanost, greške...Spajić ppnovo rupčaga...asistira protivniku za gol...sramota...
E

Elenor

pre oko 1 mesec

Sve sam vec napisao 3 septembra. “ Ne vracajte penzosa i splavara Radonju, ne vracajte penzosa Krunica, ne dovodite sumnjivog Silasa sa 5 utakimca od po 15 minuta u Stutgartu u 2024 ( za to ima neki razlog ) “ !! Pisao sam a to se secate svi na ovom sajtu da se dovede ako je moguce Berg iz Bodo Glimta zadnji vezni i krilo Hauge, i da se Hvangu da 4 miliona za 1 godinu ako treba jer bolje njemu jednom 4 nego Radetu, Radinji i Silasu 4 miliona zajedno a nemas nista !!! Dzaba sve !!!!!!! O Miloju treneru proslog veka sa idejama, koji je za 2 godine dobio 5 otkaza redom 2 u UAE, pa Aek, Ael i Apoel !!!! Dno dna !!!
v

vladabor79

pre oko 1 mesec

Sećam se teksta, svaka čast!
T

Tvrle

pre oko 1 mesec

Apsolutno niko osim Đige nije dostojan Zvezde. Terza odlazi i povedi Miloja!!!
P

Prcko33

pre oko 1 mesec

Sta cemo sa Serifom? Posle Panceva malo ko je bolji od njega , odigra i danas maestralno! Co'ek je odlican!
1

149

pre oko 1 mesec

Sve je ovo drage moje Osmanlije posledica vašeg nameštanja po Srbistanu.
S

Sale1

pre oko 1 mesec

krunic prvi put dodirnuo loptu u 27 minutu. Strasno ,od njega se ocekivalo d aigra ne da glumi manekena . Spajic 0, sredina 0 j!!!edino serif sto je igrao
2

2305

pre oko 1 mesec

nije murinjo od juce u fudbalu
P

Pedantni stručnjak

pre oko 1 mesec

"Veliki, veliki zalogaj što se tiče samog nivoa i LEVELA igre"
1

1980

pre oko 1 mesec

Ispao od Veleža sa Aekom u kvalifikacijama za LE. Treba ba nam trener kalibra IVAN JOVANOVIĆ
M

Miror

pre oko 1 mesec

Realno, Zvezda nema sta da trazi protiv klubova kao sto su Barselona, Ineter, Monako, Milan i Benfika, jel to su klubovi koji trdicionalno pripadaju LS, klubovi po kvalitetu 1 i 2 sesira LS. Zvezdine jedine sanse da uzme bodove su klubovi koji su zalutali u LS poput Stutgarta koji je prosecan nemacki klub sa sredine tabele, a nekad i ispadne u drugu ligu, zatim PSV koji po tradiciji iskljucivo igra LE, i naravno YB koji varira izmedju LE i LK.
C

CaleB pravi

pre oko 1 mesec

Nije ti jos uvek jasno da ce i oni da nas rasrafe ?? Osvesti se.
d

ducci. 82

pre oko 1 mesec

E i taj Psv i taj Stutgart "drze nulu" u gostima protiv Psž i Juventusa ... prejaki su i oni za ovakvu Zvezdu na zalost. Tim neizbalansiran sa prosecnim i uglavnom nezainteresovanim strancima, Krunicem i Ilicem koji nisu za LŠ, bez golmana, bekova. . . jedino Djiga i Šerif opravdavaju ucesce jer su fizicki snazni i imaju zelju da odigraju maksimalno
v

vlada1951

pre oko 1 mesec

Ja bih ovde dodao ocenu za gospodu Marka Vasiljevića, Nikolu Todorića, Nikolu Perišića i Ivana Vučetića a ocena bi bila -10. Ne znate ko su pomenuta gospoda? Pa to su gospoda kondicioni treneri koji primaju platu da se brinu o formi i kondiciji fudbalera Crvene zvezde, a njima igrač padne povređen od prvog sprinta, većini ekipe treba inhalacija na poluvremenu, a poslednjih pola sata nema potrebe ni da pominjem... Ništa lično protiv pomenute gospode, ali mislim da oni nisu sposobni da obavljaju ovaj posao na niveo ozbiljnog evropskog fudbala i da bi ujutru svi trebalo da dobiju otkaze. sportski pozdrav
E

Eseks

pre oko 1 mesec

To nije toliko do trenera koliko do ocajne lige,losih terena i jos losijih protivnika.Intezitet nase lige je brzina kornjace.Ne branim igrace niti te trenere al cinjenice su takve kakve su.
i

ip

pre oko 1 mesec

Mogu biti savrseni strucnjaci od datog materijala nemogu napravit bas nista.
M

Mek

pre oko 1 mesec

Sta mislis kome je u interesu da ligu igraju Tekstilac, IMT, Pancevo, Ub, povampireni Ofk... Dajte narodu hleba i igara.
P

Psihozza6

pre oko 1 mesec

Pa kakve veze ima naša liga i njen kvalitet sa vašom nemoći! Ne treba zvezdi jak Partizan nit joj treba jaka domaća liga da bi ona bila jaka rece Terzić pre par godina! I ne treba vam mnogo ste jaki!
C

Czz

pre oko 1 mesec

Problem zadnjih 10 godina. Toliko smo kondiciono nedorasli osrednjim evropskim ekipama da je tuzno. Da ne pricam o top ekipama. Jedino ovaj decko Hvan koji nije nazadovao kod nas ali svojom upornoscu sigurno. Ostali ne mogu ni da prismrde ozbiljnom fudbalu i evropi imaju slobodan pad
2

2305

pre oko 1 mesec

imamo vise trenera u steucnom stabu nego igraca pocevsi od vujadina niko nema kvalitet da radi u zvezdi svi su neke kombinacije i to jedva prolazi u prvenstvu gde takodje nemamo igru u evropi do kraja tskmicenje necemo skupiti 10 suteva
S

Srbija 1999

pre oko 1 mesec

Oni su pojačanja kao sto bih ja bio pojacanje u Rusku mornaricku flotu.
L

Lalo

pre oko 1 mesec

Na sta je Zvezda spala dovoljno govori izraz koji je novinar upotrebio za Rodica, "legenda kluba". Krivac za dva gola, kod poslednjeg posrce i saplice se po drugi put kao da je pijan. Jos od pre tri sezone je zreo za penziju, odavno to vise nije igrac za profesionalni fudbal a kamoli LS. Ne krivim Milojevica toliko kao ostali, covek je imao samo jednog beka, igrao je bez rezervnog spica i rezervnog stopera, nema iole pristojnog veznjaka a ni neko solidno krilo poput Bukarija. Krs tim koji je lose skautiran. Jedan bod u ovoj LS je puna kapa.
P

Prcko33

pre oko 1 mesec

Pa da gledas da ti igra letargicni Seul a ti na klupi , dobro nije infarkt doziveo a kamoli co'eku da je do igre ! Tako da ne budi smijesan, i naivan!
P

PETARDINJO

pre oko 1 mesec

Bruka za srpski sport se nastavlja.Tolko love potrosene a rezultata nigde.
v

vlada1951

pre oko 1 mesec

oglašavaju se pristalice jedinog kluba u Evropi koji je uspeo da veže tri eliminacije za sva tri evropska takmičenja...
G

Gostinjo

pre oko 1 mesec

“Glazera od prošle sezone” jel ste vi zaboravili kako Glazer prima prvi gol protiv Sitija. Nažalost mi trenutno nemamo golmana, a Borjana nismo zamenili sa boljim. Borjanu je bilo vreme da ide, ali smo morali nekoga boljeg od Glazera.
H

Hannibal

pre oko 1 mesec

Konačno se sa ocenama slažem 100%! Niko sem Šerifa nije zaslužio prelaznu ocenu, a posebno katastrofalni bili su pre svih kapiten Spajić, a potom i jezivi Krunić i potpuno nedorasli golman Ilić. Ipak, večeras je najgori bio Vladan Milojević, koji je ekipu vodio najblaže rečeno amaterski. Nije poenta u sastavljanju tima samo da bi se u bližoj perspektivi zaradilo na određenim igračima. Na ovaj način, Maksimović će prosto pregoreti. a reč je o darovitom momku. On ovde treba da bude džoker, neko ko ulazi u igru da stiče iskustvo i da pokuša nešto da uradi na mladost i inspiraciju. Sa njim kao starterom i Zvezda i on su samo na gubitku. Koliko god matori i spori bili, Zvezda je bolje i smislenije izgledala sa Kangom i Kataijem nego sa užasnim Krunićem i neiskusnim Maksimovićem, i to su prosto činjenice. Takođe, Dalsio, Seol i Luka Ilić nisu igrači za Ligu Šampiona, tako da ih treba koristiti u prvenstvu i to je to...
z

zzuuik

pre oko 1 mesec

Milan Rodić legenda kluba xD
Z

Zvezda 91

pre oko 1 mesec

Pravi amaterizam.
I

Inzaghi

pre oko 1 mesec

Mnogo bolje je bilo igrati LE, ovde su se ljudi ložili, govorili na Marakani ce će pasti veliki, a realnost je 5+ svako gostovanje, a u BG još niko pao nije niti će.
M

Mejkapic

pre oko 1 mesec

Ne branim Silasa, ali njemu treba kontinuitet......... Koliko je igrao u nasoj ligi?! Sa Baharom smo bar na svakoj utakmici imali par stopostotnih sansi...
F

Fakerica

pre oko 1 mesec

Kako Dortmund protiv Reala moze a Zvezda protiv Monaka ne moze...??? Zvezda je prvo poluvreme bila toliko ocajna da se i Monaco pogubio...
G

Goooost

pre oko 1 mesec

Kakva fora,hahahahhahah!Pa Dortmundov jedan iz veznog reda vredi kao svi ovi panjevi večeras.
З

Звезда падалица

pre oko 1 mesec

Како може Даласио да игра пре Канге? Како може Кореанац да игра штопера, док се мучени Родић и даље форсира као бек. Максимовић тренутно може да игра последњих петнаест минута, ово што се он форсира од почетка је дегутантно.
b

bosko2020

pre oko 1 mesec

Bukari za Silasa je tata.
P

Popsi

pre oko 1 mesec

Šugava taktika "vrati loptu golmanu". Odlazi čoveče, ne znaš!
P

Prcko33

pre oko 1 mesec

Gobeljic je za Seula Javier Zanetti, bruka i sramota je da ovakav igrac uzima mjesto nekom Zvezdinom klincu ... Kosta Nedeljkovic je bio klinac , a srpski je fudbaler pa se mogao istrpiti ali Seul, duplo gori od Koste !
A

Alex20

pre oko 1 mesec

Gde je onaj sto je smarao ovde za Luku Ilica da mora da igra😂😂😂
M

Mladjan Šilobad

pre oko 1 mesec

Rodic pod stare dane, lik ima 33 godine!
d

dejang12

pre oko 1 mesec

U sredini nijedan igrac em sto ne sme nego sto i ne ume da primi loptu i da proba neki krsten pas da odigra, bolje Kanga da igra , on ce pogrešiti al ce bar probati. Serif uz Djigu jedini fizicki moze da igra ligu sampiona , i Silas moze ali očigledno neki problem postoji. Forsiranje Olajinke postaje odvratno , jos na gol da ga stavi i da obrne ceo krug . Luka Ilic cirkuzant Sto se ne proba sa Milson , Radonjicem bar 20min pitam se. Odlazak Hvanga i povreda Ivanica su pokazatelji da ovi dunsteri nemaju t od tehnike.
C

CaleB pravi

pre oko 1 mesec

Silas i Krunic ??? Koji to behu ?? Nisam primetio - jesu li bili u sastavu veceras ??
K

Knjazbob

pre oko 1 mesec

Zasto RTS u udarnom terminu prenosi neki trening?
P

PiksiTerzin

pre oko 1 mesec

Spajica vidim kao lidera i kapitena reprezentacije, Maksimovic Mesiju Jamalu dati desetku i oterati SMSa i Vlahovica manekene!
1

123x

pre oko 1 mesec

a ludabe
D

Deminaur

pre oko 1 mesec

Ugasili ste Partizan. Ligu napravili amaterskom, skroz je podredili vama, pa šta očekujete onda..
7

777

pre oko 1 mesec

cuj mi ugasili .. koji mi ? ja dinara nisam dobio
A

Alex20

pre oko 1 mesec

Aj bre ne rise majke ti,al ste glupi kolektivno svi ponavljate jedno te isto Kakav partizan,sami ste se ugasili,inace cvetale su ruze kad smo se mi gasili.
F

Fakerica

pre oko 1 mesec

Verovatno Pavkov Dan u svakom kolu... Samo... Prvi Uslov da uopste Bude Pavkov Dan u Ligi Sampiona Nije da Terza Bude Direktor nego da Pavkov Bude na terenu🍻🍻🍻