Komentari na vest

Zvezdina serija stala na osam: Partizan Mozzart Bet dominirao kao nikada pre

Д

Деки

pre 1 dan

Теодосић је у одбрани ужас.Преко њега у другој четвртини губимо утакмицу.Пензија!!!
К

Кнез

pre 1 dan

Центра доведите већ једном!!!
F

FM

pre 1 dan

Partizan zasluzeno slavio, a mi da se zapitamo otkud ovako slab pristup igri i to protiv Partizana, isto kao protiv Zadra. Zato je i Zvezdina dosadasnja sezona puna neocekivanih poraza i pobeda, od Dubaia, Zadra do Fenerbahcea npr.
Р

Реално

pre 1 dan

Заслужено су нас добили. Одрећи се Добрића и Давидовца који барем дербије увек играју одлично је била тешка глупост. Гледао сам само друго пол. чим је прошло пар минута видело се да је то то. Крај треће и почетак четврте је била једина шанса за преокрет. Нудили нам се само тако али очајно одригано.
е

ехм...

pre 1 dan

Јој, ових..ко је кога надјачао на трибинама, шта причате? Нисте се два пута чули на утакмици и имате ли уопште појма да хиљаду људи у гостима није ни толико мало?! Боље да се захвалите што сте пуштени на утакмицу, то би урадили да имате имало манира, спортске културе и људског морала. А о мржњи причате, ви који имате комплекс Звезде као Хрвати од Срба, исти сте. С ким год да играте, уназад 15-20 година, вама је 50% репертоара пљување Звезде, да не говорим што као прави олоши прозивате жене, мајке итд. Једино је тачно да смо јуче расути као рижа. Како и зашто, ја не знам. Да ћете нешто направити у ЕЛ ове сезоне, тешко, мада с тим немам проблем, не дај боже комплекс од Партизана. Себе сам икс пута ухватио да ми је драго кад добијете Реал, Барсу итд, али ово што сам написао важи за бар 70% вас.
Т

Туга

pre 1 dan

Не могу песму да заврте о свом клубу генерално, све се своди на скандирање/вређање. Само Звезда то извлачи из њих и то је тако, док нас за њих генерално заболе.
b

banence

pre 1 dan

PUSTENI ILI NEPUSTENI VECERAS STE BILI RAZBIJENI..VAS BIVSI DIR. JE TRAZIO DOMACINSKI TEREN..U FUDBALU NECETE U REGIJU LER PRVI UZ OBJEKTIVNO SUDJENJE NEBISTE BILI NIKAD...TO OD VAS UVEK POCINJE...ALI DOLAZIVREME KADA CE SE MNOGO TOGA PROMENITI A VI CETE SE ZAPITATI STA STE RADILI I KOME STEVEROVALI...
B

Boban1

pre 1 dan

@banence,druze kakvo puštanje,odvalili ste nas pošteno i to je to.
S

SSSR

pre 1 dan

Potpuno zaslužena pobeda gosta,svi parametri OK-PUBLIKA,SUDIJE.ZVEZDA loša,a to je ono pravilo,igraš koliko ti protivnik dozvoli.Momci idemo dalje.
S

Samo pravda

pre 1 dan

Postoji mogucnost da smo pustili Partizan?Sta sve covek moze procitati,toliko gluposti i kombinacija samo mi Srbi mozemo izmisliti!!!!
P

Pantelejac

pre 1 dan

Da,slazem se da postoji mogucnost da smo pustili Partizan,bez zelje,bez borbe,Nedovic i Lazic direktno u ruke poklanjaju loptu gde smo poceli da ih stizemo na minus sest i nas napad,ne kazem 100% ali sumnjivo pred 20000 ljudi da se ne zalazee
L

Logitech

pre 1 dan

Ma pustili ste i Asvel, ali i Zalgiris, iako ste najvise kukali zbog poraza u Vilnusu.
@

@pantelejac

pre 1 dan

Ne daj Boze da je Partizan dobro odigrao i time uputio Zvezdu da losije odigra, nego je namesteno odmah :)
R

Rider Gost

pre 1 dan

Kad dovodis Dauma,Gilespija,Smarta,Dobrica koji nista nije pokazao u Virtusu,kad ostavljas Rokasa koji je ocajan onda shvatis da se mi navijaci nerviramo bez veze,oni gazde kluba nemaju nikakve ambicije!Sede u foteljama,primaju masne pare,biznismeni,tajkuni a mi obicni ljudi koji volimo Zvezdu deset puta vise sa svim svojim problemima privatnim ne mozemo da se uspavamo celu noc,o cemu se radi?Kakvo ke ono ponasanje sinoc?Poklanjamo im lopte u ruke direktno,kao da igramo orotiv Cikaga jbt!Mislim da je krajnje vreme da se opamete i da dovedu igrace zeljne
x

x12w

pre 1 dan

Doktorske disertacije limemkara kako je pusteno.Koji IQ,kao broj godina. A oni sto pohvale zasluzenu pobedu moraju da istaknu da imamo gomilu stranaca. Kakva udbaska maderaska istorijska mznja
1

149

pre 1 dan

Takav im dnk. Jbg
L

Lakmus

pre 1 dan

Pazi kad izmišljaju do sad neizmišljeno. Da ih nema, trebalo bi ih izmisliti. Ovamo slave kad ih Efes odvali prošle godine, a sad poklanjaju utakmice, hahahhahaha. A odradio ih Željko kao decu.
P

Poter

pre 1 dan

Ej razmazene drzavne pobegulje , sto ne napustite utakmicu u euroligi. Uz svu pomoc drzave i titule i 8:0 i metla 4:0 dodje vam 1000 grobara na vas teren i nadjacaju vas 20 hiljada razmazeni sendvicara. Sta bih tek bilo da je obrnuto.
Р

Реално

pre 1 dan

хахахахаха гробарска је туга и фрустрација преголема. То ваше навијање је више скандирање, песму не можете да завртите о свом клубу, само вам је Звезда у глави. Ово остало, то је већ ваша шизофренија!
b

banence

pre 1 dan

VI NIKAKO DA SHVATITE A TO JE OSNOV SVEGA DA SA PARTIZANOM NEMA POREDJENJA...OD EVROPE I U EVROPI NIKAD NISTA..DALI STE ZA 50 G0D POSTOJANJA OD 5 DO 10 IGRACA OVOJ I ONOJ REPREUENTACIJI..PARTIZAN NEMOZE DA IZBROJI...A PRI POMENU NAJACIH SAMO SU NJEGOVI KOS. I IGRALI..KAKO VAS BRE VISE NIJE SRAMOTA DA SE POREDITE SA KK PARTIZAN...OVA POBEDA JE CISTA KAO SUZA .OVO JE POCETAL PONIRANJA JEDNOG SKROMNOG KK KOJI JE SVE DOBIO I TO ISKLJUCIVO U DOM. TAK.ICENJU ZAHVALJUJUCI DRZAVI POLITICI...ZNATEVI TO VRLO DOBRO..POD DULETOM STE IMALI 14GOD TAMNICE..OTERASTE COVEKA JER VISE SE NIJE MOGLO..SADA OSECATE DA ABU GUBITE SIGURNO...STOCE RECI DA EVROPE NEMA..A O LICENCI SANJAJTE JER VAS EVROPA PO NICEMU NEPAMTI..ZASTA DA VAM DA LICENCU...NAJBOLJI PLASMAN OD 15 DO Q7..MESTA...MIR DELIJE. GROBARI U NAREDNIH 10 POSTENIH GOD.....OSECATE VI TO ..ZATO BOLI...I TREBA....
R

Radoznao

pre 1 dan

Ostaje da se vidi zasto Zvezdini igraci nisu bili ”mentalno spremni” za utakmicu i šte se to desilo da cela ekipa ne bude ”mentalno spremna” da igra. Radi mira u kuci bolje je ovako, bez tenzija i talasanja kojeg je previse u poslednje vreme.
B

Bida

pre 1 dan

Sta kaze gurrovic kalinic bolji od bonge xaxa vazi
B

Bida

pre 1 dan

Sledeci derbi iz kopa postavite zvucnike oko cele hale mozda se tada i cujete xaxa
B

Bida

pre 1 dan

Izadjite syetena teo i ekipo xaca pase vratite posle ponoci caxa damo tako mozete do pobedeee
S

SSSR

pre 1 dan

Ti si brate lider SRPSKE PISMENOSTI.
p

podesen

pre 1 dan

Zasto one tete u 1.redu dosle bez brusa na utakmicu.?
S

Sta kaze

pre 1 dan

Rada Nikolic Sport klub
J

Ja i ti

pre 1 dan

Vi Zvezdaši niste normalni a ni realni.. Pa mi smo izgubili toliko uzastopno utakmica od vas pa nikome nije otišla glava, vi pukli jednu i odmah drama. Kada je dolazio "Kenan i Mekintajer" bili su top igrači,odlepili ste za njima, doveli ste domaće igrače sve što valja na tržištu, osim Gudure. Mnogo realnih Zvezdaša upozoravalo je na Teodosića i divljaka Nedovića, već duže vreme. Mitrovića je neko ubio u pojam, sa Dobrićem nisu čista posla, centar Daum, Aba liga plafon.. Pisao sam za ovog koji je došao da se osveti Partizanu, da je to ozbiljan znak pitanja, posle jedne dobre sezone ti dovedeš igrača a da prethodnih 5 sezona je bio jedva prosek. Pa niko od velikih klubova ga nije hteo, bar ja nisam zapazio. Jbg, poraz pa šta.. Kalinić, Teodosić, poprilično izraubovani i matori igrači, Nedovića ima tek svake 5-6 utakmice, Plavšića sa Mitrovićem kod psihologa.. Daće bog da oba tima uđu u top 10,mada za Partizan ozbiljno sumnjam, minimalne šanse. Pozdrav.
8

8

pre 1 dan

Davljenik dobio veštačko disanje Ovo je sezona 1 za 1 Kome to nije jasno neka batali da prati sport
b

banence

pre 1 dan

VI STE TAJ POTREBNI KISEONIK?OVE GODINE DRUZE VI POLAKO IZLAZITE IZ KOSARKASKE KULTURE U KOJU STE SILOM USLI POSLE 14 GLADOVANJA POD D. VUJOSEVICEM..SVE VI TO DOBRO ZNATE..MALI KLUB NEMA NI SVOJE IME..KRIMI UPRAVA U KRIMI DRZAVI..I SKLEPASTE ABA LIGU SSMO KAKO VI ZNATE..PRI TOM NAM ODUZESTE 2 TROFEJA ..GOTOVA POD TRINKISOM..JEDNO PRVENSTBO I EVRO KUP NAVODNO KOVID SMETA..SA ZELJKOM JE POVRATAK KLUBA..A SADA SE RAZMISLJA O DESETOGODISNJEM TERORU GDE VAS NECE BITI...MALI DOM. SRPSKI KLUB KOJI EVROPU STALNO ZAOBILAZI..KAD URADITE NESTO KONKRETNO MOZE DISKUSIJA..MADA I ONDA NEMOZR USPREDBA JER SMO DALEKO SVETLOSNIM GODINAMA OD VAS.....TO JE REALNOST..
J

Jura1

pre 1 dan

Zvezdaš sam ali se mora priznati da su i Zvezda i Partizan ekipe iz donjeg dela tabele Eurolige. Partizan ce opet da nastavi da igra ovako ali to protiv Olija ili Panate nece proci. Zvezda ce da šeta tu oko 10.mesta kao i Partizan prosle sezone ali dali ce da se ugura u plej in to je veliko pitanje. A i da udje u plej in šta dalje, tu je kraj definitivno.
G

Gost123zec

pre 1 dan

Da bi mogli da rade u košarci to, što se radi u fudbalu, prvo su morali da sklone Čovića i postave njušku kao što je u partizanu.Da se razumemo, Partizan je morao da dobije! Ovakav Partizan je jedino mogao dobiti ako Zvezda odigra baš ovako! Zvezda koja se kidala sa Barselonom da nema herca pred 19k svojih navijača - nema šanse! Čuj daš im 1000 ulaznica???Haos i naopako sve.Oživljavaš one koji vređaju djecu i majke!Sram vas bilo sve, od uprave,igrača i navijača!
П

Паун

pre 1 dan

Ко је уклонио Човића?! Човече, КК Црвена Звезда је његов приватни клуб (сви знамо то, немојмо се правити блесави). Он може да постави његову тетку или стрину да званично воде клуб, али док је он жив, у ЦЗ неће смети да купе нови папир за штампач а да он то не одобри.
B

Baby dont hurt me

pre 1 dan

Ne lupaj... Losi ste.... Placi.
Z

Za tebe isto

pre 1 dan

Hahahahaha, kmeči jače, duva vetar ka Železniku, slabo se čuješ. Kao sinoć što se niste čuli.
P

Plaky

pre 1 dan

Tako, lažni moralisto, pokaži koliko nisko možeš da padneš. A tek kako te boli, ijaooo
B

Bibop

pre 1 dan

Čim nema ćoravog rovca,nema tenzije ili mozda zvezda bez nekakvih pritisaka sa strane ne moze sa Partizanom .
s

sve je

pre 1 dan

jasno kad je čovke tu, domaća liga, sudije, murija, svinjac, onda dobijate bez problema i skupljate trofeje Dejana Anđusa. Čim se igra normalni basket, odmah zavera.
G

Gosttttttt

pre 1 dan

Kmekmekmeeeee Nego majstore, sto si se lozio toliko pre meca, sta si ono rekao koliko imate vezanih pobeda?
O

Oponent

pre 1 dan

Gost123ZZec Covece i posle prospavane noci ti i dalje places i cmizdris i verujes u neke teorije zavere! Umesto da lepo priznas da vas je "ovakav Partizan" sasvim zasluzeno razbio pred "19000" navijaca koji toliko vole svoj klub da napustaju tribine 2 minuta pre kraja! Nikada isti biti necemo... Napred Partizan!
R

Rodoljub*

pre 1 dan

Ovaj Partizan uopste nije los kako ga ti predstavljas ! Mi smo sve utakmice izgubili na jednu loptu , nas niko nije nadigrao . Vi ste ovde bili nadigrani , niste imali odgovor na ovu postavku Obradovica . U svakom segmentu igre smo bili bolji , odbrana je bila fenomenalna i u poslednjih 3 minuta smo za razliku od proslih utakmica odigrali jako pametno . Osim protiv Barse i Fenera vi niste nista nigde pokazali . Pa jedan Obradovic je dobio otkaz zbog toga sto vas je pustio 🤷 .. Dobijes Monako a izgubis od Asvela aj i tako da gledamo .. ma vaziii 🤫🙄 .. Fali vam Bolomboj ali i pitanje je kakav ce vam se Bolomboj vratiti posle povrede koja nije bila nimalo naivna .
R

Realnost

pre 1 dan

Probudi se, otrezni....koji ti film zivis legendo?
k

kakva si ti bljuzga

pre 1 dan

Jesi realan? Pustili nas,e sta sve trpi net ...
a

antir

pre 1 dan

Baš ti je teško,a ?
O

Oponent

pre 1 dan

Gost123ZZec Covece i posle prospavane noci ti i dalje places i cmizdris i verujes u neke teorije zavere! Umesto da lepo priznas da vas je "ovakav Partizan" sasvim zasluzeno razbio pred "19000" navijaca koji toliko vole svoj klub da napustaju tribine 2 minuta pre kraja! Nikada isti biti necemo... Napred Partizan!
c

chicha 59

pre 1 dan

ne kaze se " djeca ", nego DECA... A ti iz preka, prati brate tvoje klubove..ostavi nas šumadince da pratimo svoje
M

Mrkivuk

pre 1 dan

Sve namestili kao i hapšenje Vesića . Ko oka dva.
g

gostinjo

pre 1 dan

vucic u jednom danu uhapsio balijagica i dao zocu mrvice kako bi bar malo skrenuo paznju sa NS.
U

Ultrakop sns

pre 1 dan

Ajde ajde, znamo svi ko ovde voli da krade, hahahahahah
L

Ledeni

pre 1 dan

1000 grobara nadjaca 20000 drzavnih sluzbenika

RealNo1

pre 1 dan

Кад?
6

626161

pre 1 dan

Teodosic trener otkaz odma !!!! ovo je bruka i sramota sta se radi alo bre jedan igrac da bude veci od trenera i kluba, teraj bre ovo !!!!
I

Immobile

pre 2 dana

Komično je terati trenera koji igra bez centra od oktobra meseca i koji je sa Smartom, Gilespijem i rekovalescentima dobio Partizan 6 puta zaredom, kombi ligu ne računam. Uzeo sva tri trofeja na tim koji nije selektirao, ove godine nema centra u Novembru mesecu i pitanje je šta će biti dalje... Nema sportski sektor nego politički instruirane ljude, kukavice i neznalice. Klub vode ljudi koji nisu struka, a na vitalnim funkcijama kluba(a to je sportski sektor) su neznalice i šlihtare. Motlija kontaktiraju i preko agenta buše da izađe iz ugovora zbog rata, vlasnik Hapoela ih raskrinka, oni se povuku i ne uzmu igrača. Nikada se tako ne dovodi igrača, već ako si išao tako pokvareno a to ne rade ozbiljni klubovi onda idi do kraja, ali prvobitno se porazgovara sa klubom. Ovako su napravili problem i igraču i agentu tog igrača, tako se ne radi posao, to je amaterski. Mnogo grešaka u selekciji poput Dauma koji je akvizicija Davora Ristovića kom je Čović učinio da uzme proviziju. On nije igrač za TOP 10 Evrolige i to je surova realnost. Unutrašnja linija Crvene zvezde je veliki problem i da nije Petrušev došao to bi tek bilo jezivo i kada se Bolomboj vrati, to su 2 igrača koja mogu da igraju unutra. A i Bolomboj je igrač koji donosi u skoku, preuzimanju, eventualno iskreiranim poenima od strane bekova, on nije igrač koji iz igre 1 na 1 licem ili leđima na postu može da pravi razliku, što je takođe za Crvenu zvezdu limit. Miler Mekintajer u kog je spucano 1,8 miliona evra. Plata 1,2M i 600K. On ne može da pravi razliku u igri ovakve Crvene zvezde koja se odlučila na sporiju košarku, on je igrač koji zavisi od tranzicije i igri u istoj. U pozicionom napadu je vrlo limitiran i zato je pretplaćen pogotovo za Crvenu zvezdu i njihovu košarkašku ideologiju. Kenan je skorer koji nije konstantan, takođe pretplaćen igrač. Nedović je danas igrao pod blokadama, na sve to CZ je dala Dobrića i Davidovca reprezentaciji što je i normalno jer to treba da bude naš najveći interes, koji su i ovako slabo iskorišćeni a mogu da donesu dosta jer imaju iskustvo igranja ovih utakmica. Nemoguće je da Davidovac koji je direktno rešio 2 derbija prošle godine ne može biti korisniji od Dauma, pogotovo u ovakvoj utakmici. Svi koji teraju ovog trenera nemoj nikako da zaborave 3-0 u finalu Aba lige sa onakvim razbucanim rosterom i nemoj da zaborave da su na jednu pobedu od plej ina i da čovek igra bez centra, ponavljam 15. put u Novembru mesecu i pitanje kada će igrati sa centrom. Plavšić ne računam, dečko zakucava u prvi obruč, on nije ovaj nivo košarke, zalutao je i to je realnost. Na sve to imale su i određene utakmice gde je Crvena zvezda oštećena, utakmice protiv Žalgirisa i Barselone gde su napravljene grube povrede pravila i gde je Evroliga priznala krivicu i suspendovala sudije, što sada ništa ne znači ali i to treba napomenuti da su Sferopulosu otete 2 potencijalne(sigurne) pobede. Pa čak je i ona utakmica protiv Asvela pogotovo poslednja 3 minuta te utakmice vrlo, vrlo tendenciozna. Ako neko misli da je ovaj derbi prekretnica sezone, on se grdno ali grdno vara ili ako je mislio da su ovi porazi Partizana kraj za njih. Sezona u Evroligi je toliko duga i toliko ima turbulencija da ne može da se predvidi šta će biti u narednih mesec dana, a ne 6 meseci. Bode u oči i to da navijači Crvene zvezde napuštaju halu na 5 minuta do kraja utakmice. To pravi navijači nikada ne rade, najviše iz poštovanja prema svom klubu, ostale stvari su nebitne. I da se gubi 50 razlike ostaje se do kraja ako si već došao u halu. Ako bojkotuješ iz nekog razloga što je legitimno i to je ok, ne treba da dolaziš, ali ako već dođe nemoj da ideš već ostani do kraja. Ja razumem da je muka gledati ko vodi klub, ali klub treba da se išpoštuje. Dolazili su ljudi 2011. kada se gubilo od Nymburka 20 razlike u Pioniru 6000 ljudi pa nisu izlazili nego su gledali do kraja. Navijači Crvene zvezde strastveni treba da gledaju i drugi stranu medalje i da budu srećni što je Željko Obradović tu gde jeste, jer oba kluba nikada ne bi dobila budžete koje sada imaju i koji su potpuno ekonomski neopravdani za bilo koju zemlju a naročito zemlju kao što je Srbija, da se Željko nije pojavio. To je takođe realnost. Partizan je danas bio bolji i pobedio pošteno i tako treba i reći. Problem KK Crvene zvezde u odnosu na KK Partizan(koji isto luta i pobrkano radi) je što u Partizanu samo struka sastavlja roster i taj sportski deo rade sportski direktor i trener. U Crvenoj zvezdi je to radio Čović, a sada pokušavaju to da rade dve marionete i šlihtare koje su ostale i u ovoj garnituri ali ne znaji da rade, ne samo što ne znaju da se ponašaju već nemaju obimno znanje da rade selekciju u Evroligi. Sferopulos je sugerisao i doveo Mekintajera, to je bila njegova želja i Kanana je odobrio, ovo ostalo je sve dovodio Čović. Pa šta reći o klubu koji od maja do novembra juri Filipa Petruševa, a nema bekap centra. Tu svaka logičnost prestaje. Ne bih da se bavim Mijailovićem i Drčelićem pošto vidim da se sada javljaju nove mantre i dimenzije, ne bih se njima bavio jer oni nisu ljudi košarke, već politički ubačeni elementi. I zato što je taj dvojac tu gde je predstavlja to što oredstavlja u ovim klubovima, a to su čelni ljudi, zato je ova država tu gde jeste i zato su ovoliki budžeti oba kluba, a ukupno je dato preko 40 miliona evra za budžete ova 2 kluba, što je takvo strovaljvanje novca jer nijedan ni drugi klub nisu uradili dobru selekciju, izmašili su najstrašnije. Bolje da su im smanji budžete za po 5 miliona i uložili u uslove u pravljenje trenažnih hala po Srbiji za košarku...
N

Nenad1246

pre 2 dana

Smorio si negde posle trećeg reda.
П

Паун

pre 1 dan

Изгулио си прсте пишући коментар, а не знаш да претплаћен и преплаћен није исто.

Marko L

pre 1 dan

Je l' ti stvarno mislis da ce neko da ti procita ovo?
P

Pikaso

pre 1 dan

Sabrana dela gluposti i neznanja!!!
D

Delija momcina

pre 1 dan

Cini mi se druze da ste vi zalutali prvo u kosarku a o EL da ne pricamo. Los ti Daum, Sferopulos itd. Pa najbolje da angazujete jos Sengeliju, Kalatesa, Motlija pa da probate da udjete vise u taj top 8 ili 10. Zbog vas ce EL da napravi top 16 samo da prodjete prvu fazu
V

View

pre 2 dana

Kladionice trljaju ruke. Podvalili kvote.... iskoristili cz optimizam.
е

ејјј

pre 2 dana

псссссссттттт....🤫
G

Gianfranco Zola

pre 2 dana

Odmah da se ogradim,nisam košarkaški stručnjak,ali nisam ni sportski naivan. Kada jedna ekipa u prvoj četvrtini šutne skoro 20 trojki,možemo da pričamo o svemu samo ne o dobroj pripremi utakmice. Divljanje,šutiranje trojki,potpuni haos na terenu kk Partizan. Govor tela domaćih,iskusnih igrača Crvene Zvezde neprepoznatljiv,a bilo je dana za odmor,te lagana utakmica sa Borcem za vikend. Zvezda potpuno bez agresije,želje i energije. Partizan bez Marinkovića,Nakića,Koprivice,te bez uloge za Vašingtona i Pokuševskog da rutinira Zvezdu pred njenim navijačima? Nisu rutinirali ni Zadra,niti Spartaka. Nešto je trulo u državi Srbije,nikako u Danskoj. Atipično mnogo faulova u napadu prilikom postavljanja blokova domaćih,iskusnih i upućenih u dešavanja igrača. Mnogo izgubljenih lopti,početničkih,Nedovića,Kalinića,Mitrovića,Lazića. Potpuno svečarska i drugarska atmosfera. Nije se čak vredjao ni predsednik države sa juga,niti je Željko Obradović bio na udaru navijača Crvene Zvezde. Skoro pa prijateljska utakmica,pomoć prijatelju u nezavidnoj situaciji. Veliki budžeti,velika pompa i očekivanja prate oba Beogradska kluba. Crvena Zvezda za ovaj sraman pristup(istorija će svedočiti) da li je tako "moralo" da bude će biti kažnjena na nekoj drugoj strani. U sportu karma nikad ne spava. Vidim neupućeni pričaju i pišu o doktorskoj disertaciji Željka Obradovića? Jedina ekipa u evro ligi koja je izgubila na domaćem terenu od oba posrnula Italijanska tima je gle čuda proigrao i pretvorio se u Boston Seltikse. Samo za naivne i lakoverne,da. Gde je nestala Zvezdina granitna odbrana,nadaleko čuvena u drugim poluvremenima? Gde je tenzija na terenu,na tribini,na klupi? Gde je jak faul uvek prateći element nekad čuvenog Beogradskog derbija. Da li se Nebojša Čović sklonio slučajno i baš u datom momentu? Nije! Da li postoji sukob njegove i ove druge struje koja formalno vodi klub? Postoji. Klupko će se odmotati,potpisaće Motli uskoro,ali će ostati gorak ukus. Da li će se struja predvodjena Željkom Drčelićem koji je blizak sa Zoran Savićem,Ostojom i Željkom Obradovićem osmeliti da smeni Nebojšinog trenera Janisa Sferopulosa!? Janis ne krije da je za njega najveći autoritet Nebojša Čović. Da li će imati hrabrosti da dovedu Sašu Obradovića i time pokažu svoju moć nad Nebojšom Čovićem koji je javno protiv povratka Saše Obradovića na klupu,zbog načina na koji su se rastali onomad. Lično mi je drag Saša Obradović,imao bi veliki motiv,osvedočeni je Zvezdaš,te ima energiju i znanje. Imao bi možda otpor 2 igrača koja su lojalna Nebojši,ali i to se da rešiti. Ovde je suštinsko pitanje postoji li i dalje uticaj Nebojše Čovića na dešavanja u klubu sa malog kalemegdana ili je zla ulica preuzela kontrolu!? Moje lično mišljenje jeste da je ovo drugo u pitanju. Čudan je tajming odlaska Gospodina Čovića,i on sigurno ne bi pristao da igra prijateljske utakmice u novembru. Suma sumarum,obe ekipe imaju dobre budžete,ostvarene trenere,navijače i pristojne rostere. Ni jedni,a ni drugi neće dohvatiti top 10 jer u sportu se sve vraća i sve se plaća. Zvezda se možda ugura u 10 jer dolaskom Motlija i oporavkom Bolomboja će imati veliki kvalitet. Možda se ugura u 10 jer je bila primorana da bude deo ove skandalozne noći,mnogi će reći da je morala. Nije morala,trebalo je hrabrosti odbiti poslušnost,jer samo se mora umreti. Sutra je novi dan,ovaj prethodni biće upisan crnim slovima u istoriji evro lige,gde su protagonisti bili dva kluba iz Srbije.
R

Rodman93

pre 1 dan

Da, da, posle 2 reda sam vidio da je ovo jedna od rijetkih budalaština koje počinjem čitati na netu.
H

Hcjdj

pre 1 dan

Jeste sine namesteno , jos samo da su Aliju uhapsili na derbiju bilo bi ko u zoni sumraka.
n

navikao

pre 1 dan

si ti na pp aparat i kese sa mokraćom, pa ti sad čudno.
D

Delija momcina

pre 1 dan

To sto preicas sve su gluposti. Da nije bio mec EL sve bi bilo isto kao i u ABA ligi nego ne smete da pravite gluposti u Evropi dovoljno ste vec gluposti napravili ovih godina izvan terena
O

Odg

pre 1 dan

Mora se i ziveti.potpuno zasluzena pobeda i cista kao suza.sve ostalo je kos alibi.da si pobedio,roman bi napisao,tako da dzabe kmecis,ali ko gubi ima pravo .........
N

Nebuloze

pre 1 dan

Kmeči jače, vetar duva ka Železniku, slabo se čuješ. Doduše, i sinoć ste se slabo čuli.
b

besna

pre 1 dan

sta pricas druze, kakve teorije zavere....odvalili smo vas.
S

Sledeći dan

pre 1 dan

Je l' i dalje pišeš?
I

Iskreno

pre 2 dana

Bili su bolji i to je to. Jaka su ekipa, manje vise svi igraci su im na broju, nama nisu, pogotovu Bolomboj fali. Nije Partizan toliko los koliko im treba vremena da se uigraju svi igraci, pritom 90% tima su im stranci. Dotle je doslo da grobari prave transparente na engleskom jer nemaju srpskog igraca u timu. Nije prozivka, vec cinjenica. Prosto veci budzet je ovaj put pobedio i to je to, treba ipak biti realan, ali sport je to, sledeci put mozda mi bas njih pobedimo u “gostima”. 5:6 je skor, nije to lose, secam se kada je bilo gore, a retko kada je bilo bolje.
D

Delija momcina

pre 1 dan

Veci budzet pobedio? Hehehehe
S

SUNĐER BOB

pre 2 dana

MОРА СЕ ПОХВАЛИТИ И ЛУКА МИТРОВИЋ ЈЕР НИЈЕ КАО ПО ОБИЧАЈУ ИМАО ТРАДИЦИОНАЛНО ГЛУП ЧЕЛЕНЏ + ГЛУП ФАУЛ У НАПАДУ НЕГО САМО ГЛУП ФАУЛ У НАПАДУ. ДИЖЕ СЕ ФОРМА. НЕ ТРЕБА ЦЕНТАР!
H

Haha

pre 2 dana

Eee da ste vi izasli pa se oko pola 2 nocas vratili,bila bi pobeda ko kuca,ovakoo MediMila Mekitaja
h

humaka pfc_pfc

pre 2 dana

Kao sto sam pisao na pocetku sezone, zvezda je uz Albu, Asvel najgori tim EL.. to i dalje tvrdim i ako imaju 5-5 do ove utakmice.. a kako imaju pa tako sto su kuci igrali sa Albom i Baskonijom(najgora ekipa u gostima) prvo kolo sa Parizom kome je to bila prva utakmica u EL, i sa fenerom bez pola tima.. Monako odigrao sa 30%snage jel ih niko ne svata ozbiljno i pobedili, onda dodje Asvel sa 100%.. Zvezda gubi od Bajerna i krece raspad, jel su matora ekipa, oni imaju 7 igraca od 32 do 37 god medju 12..zvezdu su hvalili isti oni koji teraju Obradovica, i ko nema tri blage sa kosarkom.. Partizan je atletski za 2 klase jaci, najmladja ekipa EL.. Osam poraza nije meriolo ovog tima, jel osim Fenera Partizan niko nije nadigrao, vec skoro u svim utakmicama imao sut za pobedu i pored velike kradje sudija Virtus, Monako.. onda ekipa kad gubi pada psihološki i mentalno.. Partizan igra bez 4 od pocetka i vidi se veceras sta znaci Mike i kako ce tek da igra kad stekne rutinu..
N

Nenad1246

pre 1 dan

Ma idi begaj. Bili bi vi prvi al vas kradu. Sva sreća što si objektivan.
h

humaka pfc_pfc

pre 2 dana

Kao sto sam pisao na pocetku sezone, zvezda je uz Albu, Asvel najgori tim EL.. to i dalje tvrdim i ako imaju 5-5 do ove utakmice.. a kako imaju pa tako sto su kuci igrali sa Albom i Baskonijom(najgora ekipa u gostima) prvo kolo sa Parizom kome je to bila prva utakmica u EL, i sa fenerom bez pola tima.. Monako odigrao sa 30%snage jel ih niko ne svata ozbiljno i pobedili, onda dodje Asvel sa 100%.. Zvezda gubi od Bajerna i krece raspad, jel su matora ekipa, oni imaju 7 igraca od 32 do 37 god medju 12..zvezdu su hvalili isti oni koji teraju Obradovica, i ko nema tri blage sa kosarkom.. Partizan je atletski za 2 klase jaci, najmladja ekipa EL.. Osam poraza nije meriolo ovog tima, jel osim Fenera Partizan niko nije nadigrao, vec skoro u svim utakmicama imao sut za pobedu i pored velike kradje sudija Virtus, Monako.. onda ekipa kad gubi pada psihološki i mentalno.. Partizan igra bez 4 od pocetka i vidi se veceras sta znaci Mike i kako ce tek da igra kad stekne rutinu..
I

Igor27

pre 2 dana

Ova pobeda partizanu će biti nedovoljna ali dovoljna da ni zvezda ne dodje do plej ofa...
m

metalika moj dobar

pre 1 dan

to je i najbitnije, cisto da se predsednik pojede sto ne moze da ostvari san pa mozda se jedan dan i postide sto tolike godine bacaju pare u bunar
Z

Zvvvvzzzzdddaaaaaa

pre 2 dana

Drago mi je kad vidim da i oni neveruju kako su pobedili🤣🤣🤣 tako da mi je sve jasno🤣🤣🤣 ali dobro nemoj da oteram zoca jos…trebace nam😂😂😂
m

metalika moj dobar

pre 1 dan

smejes se smejes se smesjes se a plakaoooo biiiii
P

Pusten derbi

pre 2 dana

Srbija cela je znala danima u nazad da je doslo naredjenje iz samog vrha vlasti da Zvezda mora da Pusti ovaj derbi samo da bi rumenoglu ostao na klupi i dalje trener i da ne bi dobio otkaz nakon cak 6-7 vezanih poraza u EL,upravo zato su pod pritiskom pusteni Dobric i Deda pred sam derbi samo da se Zvezda sto vise oslabi da bi lakse izgubila,to je znala cela Srbija i pricalo se danima u nazad,sad vidimo da je bila istina!
J

Jxjxj

pre 1 dan

Zasto dan dva ranije nisi tako pisao vec se sad pravdate time kako je pusteno? Teodosicu naredjeno da igra onako, Kenanu i Milermekintajeru? Sto Petrusevu nije receno da je namesteno vec dade momce 20 poena.
d

dusko90

pre 1 dan

Haha kako kad god Partizan nakanta zvezdu u nekom sportu "Naredjeno da se pusti". Vredjas time one prave navijace, koji ne mogu da se kupe ( doduse malo ih je) i koji nisu marionete ove vlasti( i njih je malo)
m

makiš ada

pre 1 dan

blago tebi koliko si smešan.🤪
1

111111bbbddd

pre 2 dana

Pusti zoca da zivi🤣🤣
в

велики штрумф

pre 2 dana

И сад све оне теорије, глупости које изваљују разни теоретичари и аналитичари а у које смо већина нас веровали - пали су у воду! За сва времена! 1. Играчи Звезде играли су око 250 дербија укупно, Партизанови НУЛА. 2. У Звезди пуно српских играча, Звездаша, људи који знају шта је дерби и Звезда. У Партизану - један, коме ово први дерби. 3. Звезда у бољој форми и позицији на табели! 4. Играло се пред нашим навијачима. И сад ови који нису одиграли никедан дерби, нису никад играли у овој атмосфери, не осећају Партизан (који им је само посао) добију дерби врло лагано, тако да их ниједног тренутка нисмо угрозили! Ниједном нисмо спустили испод 8. Ајде сад да чујемо нове теорије вајних аналитичара! Све је то само кедно бесконачно лупетање. Важно је само оно што се догоди на терену!
Г

Гос'

pre 1 dan

Баш то, дошли људи да одиграју најбољу утакмицу што могу. Без неког притиска, дали махимум. Домаћин био лош, вероватно их и поценио мало. Све кад се сабере, спорт/кошарка је поново показала сву љепоту непредвидивиости..
1

1000

pre 2 dana

Grobara se culo jace od pune arene gana
J

Jelll

pre 2 dana

Ono bese Mekintajer ima nerasciscene racune sa Partizanom, pa dolazi da rascisti kako rece? Evo mu ga

Kalčopolista®

pre 2 dana

dzaba vam novci ive lole ribolovci
B

Bas

pre 2 dana

Kakva glasna tišina...
G

GostO

pre 2 dana

Predstava uspesno izvedena, ali mogla je bolja rezija da bude
b

bvb

pre 2 dana

6 poraz u poslednjih 8 utakmica. Izgubi li sledece nedelje od Bajerna eto nama Saleta Obradovica nazad.
T

Taktika

pre 2 dana

Ijao, pa vi zonu jedan dva dva ne umete da rešite...
I

Ijao

pre 2 dana

Jesi li hrabro izgubili?
Š

Šampon

pre 2 dana

Kakva kontrola utakmice, kakva dominacija na terenu i na tribinama.
G

Garagan

pre 2 dana

Je li se osvetio Kodi?
m

mx

pre 2 dana

Sferopulos celu tekmu razmiljao o Sasi Obradovicu
S

Samo za Čarlenku

pre 2 dana

MUTANT RAZVALJEN!!!
R

Realni Arth

pre 2 dana

Cestitke Partizanu na pobedi, bice bolje, idemo dalje. Moj utisak, Zvezda je prethodne derbije dobila na ledjima domacih igraca, ne zaboravite, da Davidovac/Dobric uvek su igrali derbije na ekstazi, i odbranu i napad, ali otom potom. Lepa slika poslata svetu, Mislim da Zvezda ima vece sanse nego Partizan za daljni plasman, mada, tesko ce da bude i jendima i drugima. Partizanov tim jos je nepoznanica, i bas ce da mu kostaju porazi protiv Virtusa i Milana, dok Zvzda ako dobije Bajern, ponovo mu se ukazuje sansa da se prikljuci gornjem delu tabele. Partizan ima bas paklen raspored Olimpijakos, Zalgiris i Panatikanikos, pa ko zna, mozda posle ovihh tri kola polako se kristalizuju prvih 10, znaci nije razlika kao prosle godine oad 13 mesta pa do 8 jedna ili dve pobede, ove godine bas su se odlepili, a tek ce, posle 3 -4 kola. Najiskrenije, poraz pece, jer je od Partizana, ali i protiv bilo kog drugog kluba da igras ovako ocajno, to bi isto peklo. Navikli smo na pobede u derbiju i nekako ocekivanja su bila da cemo dobiti, ali idemo dalje. Srecno Zvezdo u narednim tekmama.
R

Rebel

pre 1 dan

Nisam citao dalje od ledja domacih igraca… zapravo domacih sudija kojih juce nije bilo
1

149

pre 2 dana

Trebali ste da napustite parket a onda igrači Partizana odu kućama vi se vratite i proglasite pobedu 20-0.
M

Macannn

pre 2 dana

Mene samo jedna stvar interesuje. Da li se ceka da svi koji navijaju za Zvezdu shvate da Luka Mitrovic ima ozbiljan problem sa samopouzdanjem i da mora da razgovara sa nekim ko je strucan za to!? Neverovatna je cinjenica da je momak odjednom totalno zaboravio da igra kosarku, deluje kao pocetnik na terenu, a ne zaboravimo da je prosle godine bio jedan od bitnijih i boljih igraca Zvezde. Reagujte ljudi, ne moze se bez reakcije doci do rezultata.
J

Ja i ti

pre 1 dan

Ja kao Partizanovac ću se složiti sa tobom 100%.Šta mu se desilo, ne znam. Dobrića i Mitrovića bi uvek voleo da vidim u Partizanu.. Ali ova njegova nazadna igra, ove sezone je za neku užu specijalizaciju.. Prosto, da ne veruješ, da dođe do ovakvog, amaterskog nivoa. Nije nešto ni mnogo igrao ali psiha mu je u minusu, ozbiljnom.
D

Don Vito Corleone'

pre 2 dana

Ako se malo bolje razmisli, mi do sada imamo dosta dobar skor u EL, obzirom kakvu ekipu imamo, matoru i bez fizikalija. Kodi, Kenan, Nedović, Kalinić, Petrušev, Bolomboj, su ajde i djene djene za EL, svi ostali su nivoa EK, i to je pitanje. Baš sam se lepo primio kao mlad majmun da možemo ove sezone napokon do top 8, ali sam sve više mišljenja da nećemo ni u top 10. Neverovatna je stvar da mi godinama i godinama ne možemo da dovedemo dominantnu visoku tešku peticu .
D

Dripac iz Valjeva

pre 2 dana

Smesan je Teodosić sa svojim ponasanjem. Ne spori se njegov kvalitet da proigra, medjutim ima ozbiljan problem sa ponasanjem. Legitimno je da ne voli Partizan iako prelazi u patologiju, razumljivo je i da radi sve kako bi njegov tim pobedio, ali nije razumljivo da onako laže, folira, scenira, cima glavu i simulira faul, da trazi nesportski faul, provocira, skače na sudije. Ni drugi njegov čelendž nije bio za Zvezdu, ali su labilne sudije zbog pritiska dosudile. Nikada nije ni bio gospodin, ranije je bio samo mutav i u svom tripu, ne prilici u tim godinama takvo ponasanje, ali izgleda da je puko, jbg.
B

Boban1

pre 2 dana

Bili bolji,pobedili,čestitam i idemo dalje.
G

Gost Rider

pre 2 dana

Nista cudno,mi i jesmo zajedno sa njima,Albom,Asvelom..Ko nam igra i ovih 5-6 je nerealno,Gubimo i od Bajerna,da oni ladno nisu doveli zamenu za Bolomboja?!?To i dalje Covic upravlja i on se pita,ako i sl sezone ne podmlade tim i ostanu Dobric,Davidobac,Plavsic,Lazic,Nedovic,Teo,Daum ja prekidam da pratim kosarku definitivno,oni se bre raspadaju,ovi Crno beli puni energje,pucaju od mladosti ovi jedva stoje na nogama,Daum sta igra?Yago?Mitrovic?
%

%%%%

pre 2 dana

Oko cega se nervirate , oni svi dobiju toliko para , da vam je 5 zivota nemoze te pare zaraditi Koliko 😂
Љ

Љубиша

pre 2 dana

Сферопулос до јуче био Осмопулос,а сад га проглашавате незналицом и терате га?!
S

Sale Kg

pre 2 dana

Nije bio, zauvek će ostati jedan jedini, Osmopulos! A dokazaće i on i Žeks Bond 008 u narednim mečevima ko je ko, i da li je bilo neke muljaže u ovom meču.
m

mx

pre 2 dana

Trenutak istine ,prica o f4 napokon zavrsena.Hvala vam do neba
D

Dvc

pre 2 dana

Ako Zvezda izgubi i od Bajerna, eto ga Sale Obradović na klupi, sve mi na to miriše
S

Samuilo

pre 2 dana

Recikliranje u reziji profesora Obradovica
g

gost iz Grocke

pre 2 dana

Da dodje iz Monaka u Zvezdu da ocelavi
4

4:0 + 8:0

pre 2 dana

NE MOZE EL DA SE IGRA BEZ DOBROG CENTRA,DRCELIC I UPRAVA SU NA POTEZU...
s

sasa70

pre 2 dana

Valjda mislis COVIC je na potezu posto se on i dalje za SVE pita u zvezdi!
G

Gost1991

pre 2 dana

Dok god igraju raspali Teodosic, Mitrovic, Lazic, Plavsic, Daum, Miler itd mi smo dno dna.
1

1980

pre 2 dana

I još nešto pošto sam zaboravio. Teodosić KATASTROFA PONAŠANJE. Gledam na tv-u ne mogu da verujem skoro 4 banke ima nešto je nervozan stalno u nekoj diskusiji,sarkastični aplauzi sudijama. DA SE UPRISTOJI AKO MOŽE. A za ove što su najavljivali da će MEKINTAJER DA RAZNESE PARTIZAN VEČERAS nemojte košarku više da pratite.
S

Sudija

pre 2 dana

Plus čist floping njegov, kad je tražio nesportsku, u sledećem napadu čist faul nad Dejvisom mu ne sviraju. A on se buni. Ludilo.
p

podesen

pre 1 dan

Preksinoc ga pustili iz Drajzerove ostali promili po malo.
s

spiritus movens

pre 2 dana

Željko ostani? 🤣🤣🤣🤣 de mon ta ža!
P

Prodato

pre 2 dana

DRCELIC I UPRAVA JESU SAD PONOSNI STO SU PRODALI DERBI PUSTANJEM DOBRICA I DEDE U REPREZENTACIJU!
P

Phh svasta to da je prodato

pre 2 dana

Kao da bi Dobric i Deda nesto promenili? Dobric ne igra ni tri minuta kod Sferopulosa, a Deda nije atleta, ima mozga, ali ne bi znao da odgovori na vecerasnji Partizan koji je bio odlican.
r

ruska veza

pre 2 dana

ovo istinski govori kako je zvezda odradila prelazni rok
Љ

Љубиша

pre 2 dana

Требало је изаћи са терена и сачекати да се рашчисти гужва.
G

Grobarcina

pre 2 dana

Shvatite da smo kvalitetnija ekipa od zvezde jednostavno !!!
p

pes 13

pre 2 dana

Sferopulos mora da ide! prosto oseća se da kvalitet koji ekipa ima, ne zna d apretoči u rezultat
M

Maja-Bec

pre 2 dana

Prvo, ko je trener zvezde,Sferopulos ili Teodosic? Ko sme već jedanput da mu objasni da ne ludi na terenu( to mu je rekao i uradio Dule prošle godine,sklonio ga na stranu ,pa dobi čovek otkaz) Mitrovic,ne znam ni šta da napisem,čovek nas ubi u pojam,nije igrac ni za eurokup. Busamo se koliko imamo naših igraca,a ja pitam ,ko od njih ima kvalitet za nas, ( Teo,Mitrovic,Ilic,Plavsic,Davidovac, ) sigurno NE.I što nikako ne mogu da shvatim,kako je moguće da oko 1000 navijača,nadglasa skoro 20000hilj,to mi je stvarno ne jasno.
C

Cova ili Terza ?

pre 2 dana

🏀 8-0 vs ⚽️ 0-4 koja 🧹 vam vise pase?
G

Grobarcina

pre 2 dana

Plaky 😭😭😭🤣🤣🤣
S

Smislov

pre 2 dana

77-89.
G

Grr

pre 2 dana

Druga uzastoona sa -12.
m

makiš ada

pre 1 dan

7:1 ili. - 41+ šta kažeš koja TEBI više paše biraj pametnjakoviću
1

1980

pre 2 dana

Sve što sam danas pisao tako je i bilo. Mi u formi,domaćini,favoriti,puna dvorana sve se crtali da smo favoriti. ALI Partizan će igrati na nož. I tako je bilo. Zaslužena pobeda Partizana. Idemo dalje valjda je sa Bajernom naredna .

Veca1971BGD

pre 2 dana

Tek ce da sa Bajernom biti interesantna posle ovakvog izdanja
1

1980

pre 2 dana

@Veca1971BGD Bio sam 99% siguran da gubimo večeras. Zato sam i pisao jutros ono što sam pisao. E sad Bajern zaguljena ekipa poprilično.
I

Ivan...

pre 2 dana

Neka se ovo desilo na vreme. Tako je bilo i prosle sezone. Poceli su sa 4:0 u derbijima.. Ponavljali to i lozili se sve do kraj sezone, da ne ponavljam kakav je ishod bio na kraju...
V

Važi

pre 2 dana

Dobro je kad smo se mi ložili, Osmopulose...
D

Djukela

pre 2 dana

Pa šta je bilo, ispali smo 5 kola pre kraja regularnog dela sezone

Veca1971BGD

pre 2 dana

Ako uopste moze nesto korisno da se izvuce iz ovog poraza...mozda je dosao na vreme da se konacno razotkriju svi problemi u ovoj Zvezdinoj ekipi, posto smo se do sad pravili da je sve super i da nema potrebe za pojacanjima. Dovoljno je proslo vremena da se vidi kakvi su igraci koji su trenutno u rosteru, na koga moze da se ozbiljno racuna a sa kim se debelo omanulo. Sve ozbiljne ekipe EL menjaju igrace u toku prva 2...3 meseca takmicenja samo smo mi pametni i zadovoljni onim sto imamo, tu ukljucujem i trenersku poziciju naravno, posto je i on odgovoran za dovodjenje nekih igraca, ako ne i najodgovorniji. Nije ovo problem od juce, nema veze sa ovom utakmicom samo, mnogo je tu proseka, dosta starijih igraca a premalo atlecizma, snage, talenta i hrabrosti kod pojedinaca. Ne mozes sve utakmice da dobijas samo na iskustvo sto je najociglednije bilo danas, kad su nas daleko mladji igraci partizana, pojeli u svakom smislu, brzina, odbrana, napad, skok, gradjenje, izolacije, branili pik....ma sve. Nije ovaj poraz toliko strasan ako se izvuku prave pouke, videcemo. Cestitam grobarima a mi da se dobro zamislimo sta i kako dalje.
1

1980

pre 2 dana

Tako je. Pazi Sferopulos još radi odličan posao s obzirom s kim radi.
R

Rebel

pre 2 dana

Izvinjavamo se, nismo znali da je zvezdina publika najbolja u vasioni. Prvi put smo ovde, niko nam nije rekao...

Veca1971BGD

pre 2 dana

@ 1980 Pa sad, koliko radi odlican posao i nisam toliko siguran ali sam siguran da je imao veliki uticaj oko dovodjenja istih tih igraca tako da...?!?

Veca1971BGD

pre 2 dana

@ Rebel S'kim se ti svadjas druze, ko je pomenuo publiku !?
D

Doktor Zeljko

pre 2 dana

Dali je nekad u derbiju ekipa sa 12 novih igraca i to debitanata pobedila ekipu sa preko 30 derbija odigranih.

Veca1971BGD

pre 2 dana

30? pa samo Lazic ima skoro 100
g

gost iz Grocke

pre 2 dana

Kakav smo bre to narod naopak,kad se raspravljamo oko dva kluba i zavadjamo kao nacija.Ja msm da ovo nema nigde u svetu.Do juce Zvezdasi dizu u nebo trenera i ekipu,danas kad su pukli nista ne valja pljuvacina tako i Grobari.Zato sam ja navijac Dunavca iz Grocke.Koji je stariji i od Zvezde i Partizana.Ama prekinite vise sa hejtom
m

metalika moj dobar

pre 2 dana

i ja kazem ...najbitnije da se ljudi druze a ko ce pobediti ...nebi valjalo nedaj boze da nemas vise klub pa navijas za nekog drugog a sve ostalo je ok
Z

Zeljko nas

pre 2 dana

Ovo je doktorska disertacija Zeljka Obradovica. Klasicna pobeda sa klupe najboljeg u univerzumu. Isitina je da i je i Giros dobar trener. Oni zajedno imaju 9 titula EL
Z

Zocifer...

pre 2 dana

...zvani osvajam samo metle umesto trofeja!
T

Treba nam Centar

pre 2 dana

DOBAR CENTAR DA SE DOVEDE POD HITNO,MITROVIC I PLAVSIC NISU NI ZA CIBONU!
@

@ssss

pre 2 dana

Cibona je za vas institicija par ekselans!
V

Valdano

pre 2 dana

Ponavljam po ko zna koliko puta do sad- Zvezda nema pleja ,onaj ko je slektirao ekipu treba da bude najuren u roku od ODMA!Ovaj amerikanac sa vise imena ne da nije plej nego nije za kosarku ,Jago je smijesan igrac (pogledajte Sorca koji je nizi od njega- neka vidi kako se nadoknadjuje nedostatak visine),Teodosic moze da igra samo cetvrtinu! Evroliga ne moze da se igra bez dva pa i tri pleja,to je shvatio ove sezone i Obradovic pa je doveo Dzonsa,Lundberga i Nilikinu.Bolton iz Spartaka je klasa za Zvezdina dva pleja!Daum,Gedraitis,Kenan nisu pojacanja za Zvezdu!Dobric i Davidovac su zrtvovani,Lazic nema minutazu,to je sramota,takav odnos prema reprezentativcima koji su bili kljucni akteri svih Zvezdinih trofeja.Plavsica zapostavlja- da se sa njim malo radi bio bi broj jedan centar- sve ima! Grk nije trener za Zvezdu,ali nazalost to ce se kasnk shvatiti, Zvezdu moraju da vode treneneri kao sto je Pesic,Radonjic,Alimpijevic...Stranci izuzev Bolomboja, dakle svi su drugorazredni igraci tj. nisu za Zvezdu.Pored toliko nasih igraca dovode se stranci koji nisu ni za Evrokup ,a imamo Bobija,Gudurica,Jovica,Ristica,Simanica,Radanova,Micica (za novac koji su dobijali pojedinci i on bi se vratio),Raduljica je najbolji igrac Marusija,a kod Duska je bio na tribine,Simonovica smo otpisali a on u Tursku kod Deja Radonjica igra odlicno,Jaka Blazic konstsntan ....pa i Avramovic .....Neko ocigledno ili ne zna posao ili sabotira Zvezdin napredak!
d

dusko90

pre 2 dana

Pa taj lazic je za dva minuta napravio 10 gresaka!
d

dr finansija

pre 2 dana

treba vama zabraniti da dolazite , kad se pobedi igraci vam bolji od lebrona cim puknu menjaj istog
L

Luksi99

pre 2 dana

Napred Partizan!!!
0

09

pre 2 dana

Sta kazu ovi strucnjaci sto su terali Zeljka? Zna li se sta?
M

Mareska88

pre 2 dana

Kazu da ste na 3/8
s

sasa70

pre 2 dana

Jedna pobeda NISTA ne resava. Daj da vidimo za 8-10 utakmica, onda mozemo da analiziramo!
M

Ma

pre 2 dana

Vi ste u zamzivacu od 2011,a ne na 3-8🤣
K

Komisija

pre 2 dana

Kažu kad se ne igraju Čoki lige, 3-2 za Željka.
Ј

Јјјј

pre 2 dana

То је кад купујемо играче без резона, Даум одиграо само добро против нас ууу хајде да га доведемо, Коди одиграо једну сезону каријере после 10 година, хајде да га доведемо, Плавшић одиграо у тиму без резултатског значаја Хајмо и њега, осим Кенана и Калине остало дупло голо и плус Тео који је одавно за пензију, па мора мало спортским животом да се живи да би се играло добро у његовим годинама
O

Opojta

pre 2 dana

Zaslužena pobeda Partizana. Loša priprema igrača Zvezde za utakmicu, kao da su čekali da igrači Partizana sami sebe pobede,jer ih svi pobedjuju. Ajzea Majk konaćno dobio šansu i pokazao da će biti veliko pojačanje...Karlik Džons je dr. za košarku, tako mlad a igra toliko zrelo. Vidim ga u Olimpijakosu, Realu ili Panatinaikosu za koju godinu, biće otimačina za njega...Još kad popravi šut za tri poena, biće najbolji play Eurolige...Postaje sve zanimljivije...
g

gunnersi

pre 2 dana

Pratis li ti kosarku? Karlik Dzons tako mlad? Covek ima 27 godina.
M

Mesec

pre 2 dana

On je tako mlaaaaad...hahahahahah
D

Dadada123

pre 2 dana

Zvezda nece biti tim dokle god bude socijalna ustanova za igrace poput Mitrovica,Plavsica,Dobrica,Lazica,Nedovica,Davidovca,Kalinica,Teodosica.Ajde polovinu ovih nekako i da uguras ali svih 8 to stvarno nigde nema.

Veca1971BGD

pre 2 dana

Bravo...potpisujem
V

V88

pre 2 dana

Sramota Zvezde, svaka cast Partizanu i Grobarima. Ja samo ne znam jel neko pratio derbi sa manje vredjanja Partizana i Zeljka od strane Delija? Ostoja i Drcela za mir u svetu, sram bilo svakog clana velikog severa smradovi
B

Bnm

pre 2 dana

MA DA SEM SLIKE NA ZASTAVI I MALO ONO ZELJKO TURCINE... PA BILO NAJMANJE VREDJANJA JER STE NA POLA TEKME SHVATILI DA VAS GAZIMO I POCELI DA BEZITE IZ HALE, DRUGI DEO KO NA PARASTOSU...
h

humska pfc_pfc

pre 2 dana

Pa bila je god. Jagode gluperdo, zato se i nije vredjalo.. Čak su i grobari prestali da pevaju i cutali dok se odavala pocast za Jagodu.. Samo pavijani kao ti to nerazumeju
n

nele011

pre 2 dana

Ovo je 306. košarkaški derbi, Partizan je pobedio 156 puta, Zvezda 144,,,,od veceras je 157-144
m

ma

pre 2 dana

Naravno,kad ste svaki put kad ste bili slabiji napustili takmicenje.
B

Bnm

pre 2 dana

UBI VAS ZELJKO SA PROMENOM ODBRANE U POJAM!!!!
В

Воја

pre 2 dana

Дошло време да се преузме одговорност пријатељи. Јанису педала и центра довести најбоље јуче.То што Звезда скупља своју децу плус 33 године а од којих хлеба нема је такође брука!
C

Cigi

pre 2 dana

Jesu utisli ovi, jel moz' se vratimo sad po devetu?
C

Cokalija

pre 2 dana

Zeljko se izvinjava, slucajno je pritisnuo MUTE u Areni
i

izmena

pre 2 dana

Mozemo mi ovde da komentaisemo celu noc ali ono sto se veceras desilo je jedna velika sramota. Sve na nasoj strani pre pocetka pritisak na njima,mi domaćini, puna hala a igra ocaj kao da je bilo obrnuto. Energija 0 niko da povuce kad ne ide a oni bolji u svakom segmentu kosarkaske igre da ne nabrajam bzv. Jedan nazalost jako zasluzen poraz,i velika opomena i za domace i strane igrace da se za zvezdu daju krv, suze i znoj! Jer ovo je bilo bas bedno!
D

Don Vito Corleone'

pre 2 dana

Hoćemo u top 8 bez visokog centra razbijača??? Hoćemo u top 8 bez fizikalija u ekipi, bez atleta??? Hoće to ali malo morgen. I dalje se pravite ludi da nam ne treba još jedan teški centar, i dalje se pravite ludi da Daum može da bude dominantna četvorka, i dalje se pravite ludi pa dopuštajte Teodosiću da siluje igru. Taman misliš napokon smo krenuli u neku priču a oni ispadne sve po starom. Ni mi ni oni nećemo videti ni top 10.
B

Baby dont hurt me

pre 2 dana

Razbezase se ljudi.....
X

X

pre 2 dana

Ja samo da pitam... Gde su metla stikeri?
A

Alex20

pre 2 dana

Pa kod tebe brate,imas ih previse,sve smo potrosili 😀
A

Alex20

pre 2 dana

Imas ti 15 stikera od Duleta, i limenku u zamzivacu🤣
j

joca474747

pre 2 dana

Da ispravim,Zvezdina serija stala na 7,jedino ako računaju ono kao 8 pobedu🤣🤣🤣
Z

Zmajko

pre 2 dana

Naravno da racunaju. Posteno su to ukrali, to je sad njihovo
о

оно

pre 2 dana

кад замало.....😢🤣😘
Р

Расуло

pre 2 dana

Очај, немоћ, а ови стварно одиграли одбрану. Спомињу се тренер и сви играчи редом, само нико не спомиње очајног Калинића у задњих 5-6 кола. Катастрофа! Одучени од кошарке вечерас, хитно редом сви код психолога! Боје се отвореног шута, Коди од почетка ЕЛ, али вечерас и Јаго и Тео, маа...
f

f

pre 2 dana

Osveti se Miler Mcintaer, strašni...
R

Rajkov77

pre 2 dana

Iskljucivi krivac za izgubljenu utakmicu je Sferopulos. Zasto nije poslao igrace u svlacionicu kad se pevalo vesnici, pa da se izadje posle ponoci i proslavi pobeda. U obe utakmice je prednost Partizana u tom trenutku bila dvocifrena.
J

Jeli, jeli

pre 2 dana

Meda-meda rekao da je pritisak na Partizan, a oni se pogubili mogao da je hteo Zeljko i igraci veceras da ih otresu preko 20 razlike.
b

banence

pre 2 dana

SVOJE SAM JOS JUCE PROGNOZIRAO IBIO U PRAVU KAO I ZA GOTOVO SVE TEKME PART. I C.Z. U EVRO LIGI...SADA CE PASTI OLIMPIJAKOS I ZALGIRIS...TESKO ALI CE PASTI..ONDA IDE ASVEL TAMO...I MI SE POLAGANO PORAVNJAVAMO...ZOC JE TATA LJUDI KO NIJE SHVATIO SHVATICE....VREMENA TREBA TONIKO NE SPORI ..NI KVALITET NIJE NAJACI ALI ZOC KAD SKLAPA SKLOPICE...REKAO SAMSAMOPOLAKO..

Veca1971BGD

pre 2 dana

Evo Sveropulos kaze da smo previse zeleli da pobedimo ali da nas je pritisak pojeo. Cekaj bre, prvo zbog cega pritisak jer je sav pritisak bi na partizanu zbog rezultata ako nista drugo. Pa zato imas preiskusne igrace u ekipi, to sto su bas oni bili najgori, to je neka druga prica. Ja nisam video da smo mi previse zeleli pobedu, naprotiv. Jel smo gledali istu utakmicu ?!
B

Bau 1989

pre 2 dana

Pustila ih Zvezda
P

Prijatelji

pre 2 dana

Iz kog razloga?
z

zvezdas vr

pre 2 dana

odma teranje trenera,pola ekipe itd.pobedili nas ljudi,bili bolji u svemu al nije smak sveta.cestitajmo pobedu komsijama i teraj dalje
M

Marselo

pre 2 dana

Ali bez Sveprpalosa
b

banence

pre 2 dana

DOBAR I ZDRAV REZON.KAMOSRECE DA VECINA RAZMISLJA TAKO...
J

Jtd

pre 2 dana

Sta kaze moka, 4-1, kalinic bolji od bonge, e boze. Onda jos slusam i ova dva nesretna komentatora da je kalinic najbolji igrac zvezde, sta reci. Danas je bolji pobedio, ukratko
I

Istina i samo istina

pre 2 dana

Da je Kalinic dobar bio bi jos u BARSI.
R

Rodoljub*

pre 2 dana

Na 7 !!! 8 utakmica je prekinuta na +12 za Partizan , odlozena za sutra paa ipak nastavljena kad su ovi otisli kuci ..
Д

Дугоушко

pre 2 dana

Јеси сад поносан ?
M

Mirko 61

pre 2 dana

Moj glavni utisak,kao matorog grobara, sem sjajne igre naših igrača je korektno navijanje i fer igra i ponašanje igrača! Utisak su jedino pokvarili moji Grobari sa onim skandiranjem g. Vesni,zaista bespotrebno!
N

Nikola Kosanović bre

pre 2 dana

Sasa Obradović novi trener 🔴⚪
M

Menjate ih ko carape

pre 2 dana

A ko je posle njega
V

View

pre 2 dana

E Grujice šta ti napisa...
M

Mirsad nije lud

pre 2 dana

Mec dve ekipe koje imaju najvise poraza u zadnjim sekundama .laku su obe mogle biti u vrhu ali eto tako je.kao navijac partizana drago mi je naravno ali i dugo nisam losiju zvezdu gledao.pusteno ili ne nije na meni.ja ne mogu da verujem da derbi neko moze da pusti ali sve je moguce danas.ja zvezdi ne bi pustio ni u klikeranju a ne kosarci.sto se navijaca tice tuzno je bilo vidit vas velike delije da vam je tribina prazna 2 min pre kraja.sramota
y

yui

pre 2 dana

pustili nas za sta ,za skor 3-8 ...ili kao prosle godine protiv efesa sto nam pomogli..
B

Bole-bg

pre 2 dana

Idemo dalje pobedili smo Zvezdu, lepo, radosno. Ali idemo dalje ima jos da se igra.
R

R99owe

pre 2 dana

Na koliko je serija stala?
D

DrvoMama

pre 2 dana

Daum klima i dalje glavom Neda meca A zalizani se zenta mise Komedija od kluba
N

Nenad1246

pre 2 dana

Vamo se krljaš na koš sa svima pa i sudijama i sad dozvoliš da ti se ovi prošetaju.
O

Orao

pre 2 dana

Partizan bolji danas... razlika manja nego što je trebalo da bude. Ako uspemo posle prvog dela da budemo na 7-10 skoru imamo čemu da se nadamo u drugom delu sezone. Raduje povratak Majka, puno je značio danas. Što se tiče Zvezde, danas lošija, pogotovo govor tela igrača u drugom poluvremenu. Opet tvrdim da i pored svega Partizan ima veće šanse za top 10. Puno je igrača u Zvezdi koji imaju svoj limit. Kada ne ide šut jako tesko igraju, puno zavise od inspiracije i nisu konstantni, pre svega mislim na Teodosica, Nedovica i Kalinica.
g

gunnersi

pre 2 dana

Kalinic od kad se vratio nije imao nijedan mec gde je izdominirao. Vrlo los ove sezone.
g

gunnersi

pre 2 dana

Cestitke Partizanu na pobedi, veceras su je apsolutno zasluzili. Trudicu se da budem objektivan, iako sam i dalje bas nervozan zbog poraza. Zvezdina igra veceras je bila sramotna. Osim Petruseva deluje da u ovom timu zaista nema klase, nema igraca koji ce konstantno da bude na nivou, nego tu i tamo neki bljesak i to je sve. Centar nam fali to vidi i slep covek, ubise nas u skoku. Mitrovic, Lazic, Daum, Teo, Plavsic, pa i Kalinic…sramotne igre u poslednjih nekoliko meceva ne samo veceras. Kodi igrac bez trunke samopouzdanja, a ima sve predispozicije da bude odlican igrac. Ne umemo da odigramo akciju za Kenana vec nekoliko meceva. Da ne ispada da pljujem samo, ove momke sam hvalio za sve prethodni sto su uradili jer sam iskreno ocekivao da ce biti obrnuta situacija pre sezone, da cemo mi imati skor kao Partizan, a oni kao mi, tako da i ovo sto imamo sada mislim da je premija sa ovim istrosenim timom. Partizan veceras odigrao solidno i nista vise od toga. Zvezda je svojom uzasnom igrom prakticno poklonila pobedu. Mislio sam da ce ovaj tim Partizana biti ozbiljan takmac u EL, ali evo ovo je prvi mec da sam ih odgledao celu utakmicu, i pored toga sto su pobedili mislim da nema nista od nekog uspeha u EL ove sezone. Svaka ozbiljnija ekipa ce ih dobiti, kao i nas. Eto vec sledece nedelje Olimpijakos ih dobija, a vrlo verovatno i nas Bajern, iako bi to moralo da se dobije. Veceras je cvrsci i motivisaniji tim pobedio, to je neki zakljucak. Drago mi je samo da nije bilo puno uticaja sudija, da bar te prepirke preskocimo.
R

Rodman93

pre 2 dana

Prvi put si gledao Partizan cijeli meč, ali znaš da nemaju nikakve šanse. Ma bravo ti majstore. Eto ja sam efenpej gledao jedno 2 puta do večeras i mislio sam da igraju košarku za bar top 10, ali ako bi gledso večerašnji meč, nisu ni za prvih 15. Partizan sam gledao sve mečeve. Osim fenera i ajd i Barse jer su dopustili šta su dopustili, a Real ne računam da smo mogli dobiti, sve ostalo je izgubljeno, dobijeno. Partizan je trebao imati najmanje 6:4, prije derbija ali eto, i i dalje mislim da su nivo bar top 10.
V

Vaistinu

pre 2 dana

Hahahah, neka si ti nama analizirao...udavili smo vas večeras, nije vam skoro ništa prošlo. Šort rol nijedan, recimo, ni blizu niste bili da postavite, branili smo pik večeras doktorski. Odradio vas Željko rutinski, trebalo 20 razlike da bude, ali ok, ništa posebno. Plus to zaključuješ na osnovu jedne odgledane utakmice.
V

Vlax

pre 2 dana

Od prvog minuta smo znali šta hoćemo i šta su Zvezdine mane. Nadam se da su igrači najzad shvatili šta Obradović traži od njih. Sve ovo vreme nijedna utakmica koju smo izgubili nije bila loše spremljena. Glupe greške kad se lomi utakmica su nas koštale da imamo mnogo bolji skor. Večeras su prvi put odradili kako treba. A možda je ovo večeras bila utakmica dve prosećne EL ekipe, samo se i jedni i drugi ložimo da smo mnogo bolji nego što jesmo. Decembar će pokazati gde smo.
B

Bruce1ee.

pre 2 dana

Mislim da gresis prijatelju, Zvezda je usla u utakmicu vrlo lose, rastereceno, nije bila gladna, nije ni Partizan blistao, ali je apsolutno zasluzeno pobedio!
g

gunnersi

pre 2 dana

Ja mislim da je u pitanju ovo poslednje sto si napisao. Duel prosek ekipa koje ce na kraju biti plasirane od 10. do 16. mesta.
R

Reda11

pre 2 dana

Kao navijac Partizana moram da se izvinim Obradoviću sto sam pisao gluposti trazio njegovu ostavku, ispao sam glupav i naivan.

Veca1971BGD

pre 2 dana

Polako...teracete ga jos
K

Komedija

pre 2 dana

@Veca Sta si se primio 🤣🤣🤣, pa taj lik je Zvezdas a prestavlja se kao Partizanovac, ni jedan pravi Partizanovac nikad i nikada nece da tera ZEKJA OBRADOVIĆA.
Г

Гробар

pre 2 dana

Откуд ви на црвено слово
G

Gostina

pre 2 dana

Mozemo li da se setimo kako je krenula serija prosle sezone? 2 vezane pobede dok smo menjali trenera a posle..pa posle vise nije bilo one druge strane. Ne izuvaj se pre vode,samo toliko eto..ali dobro,slavite pobedu za koju sam ubedjen da je poklonjena! Uzivajte ali ne zadugo!
V

Vanecious

pre 2 dana

Druze na sta vi licite ..Kako ste uopste skrpili tih 5 pobeda treba vam cestitati.Ovo je ekipa za basket ispred zgrade.Matori ste i spori.Partizan ce se jos uigravati i mladi su pa ima mesta za napredak a zvezda be moze bolje od ovog,izgleda da su dostigli neki vrhunac.Realna prica je partizan zavrsava na 10 mestu a zvezda na 15
A

Ahahahahahah

pre 2 dana

Hahahhahaha, da vas nema, trebalo bi vas izmisliti, majke mi moje. Pa bre ukradete kad god možete, na minus 12 ste pobegli pa ukrali, vi ćete nekom nešto da poklanjate?! Od svih spinova, laži i gluposti koje sam do sad od vas čuo, ova je prva neočekivana. Bio poklon jeste, doduše. Željko vam poklonio čas košarke, Grobari vam poklonili čas navijanja.
K

Klemens Mor

pre 2 dana

Najgora dva igraca zvezde plavsic i mekintajer

Veca1971BGD

pre 2 dana

A sta cemo sa Mitrovicem druze moj...ima tu jos materijala
B

Bandalowski

pre 2 dana

Peticija da se posalju Teodosic i Mitrovic u FMP i Plavsica moze u Zdravlje iz Leskovca
M

Madrid

pre 2 dana

Idi navijaj za Partizan, oni igraju sa 5 stranaca na parketu. Ili izaberi neki strani klub bez Stba u ekipi kada ti je već svejedno, mani se Zvezde i Srbije
E

Ehej

pre 2 dana

Već su u FMP-u, druže...
6

66

pre 2 dana

Никад слабији Партизан и никад јача Звијезда. Крећемо од нуле опет.
Z

Zigmund

pre 2 dana

Partizan je ovu utakmicu dobio odlicnom timskom odbranom, odlicnim preuzimanjem i agresivnoscu na njihove bekove. Veoma retko je dolazilo do miskomunikacije pri preuzimanju. Sa druge strane veoma mali broj izgubljenih lopti u napadu, igra bez zurbe i trazenje saigraca u najboljoj poziciji. Sve to sa promasenih desetak 100% otvorenih suteva za 3p. Sa druge strane ocekivao sam jos agresivniju CZ. Ipak dva osnovna razloga losije partije su: 1. Garantovanje bezbednosti sudijama 2. I najvise odsustvo Milivoja Jovcuca. Ove sudije su jos na pocetku objasnile Lazicu da bodicek ima primenu samo u Pioniru i to ledenoj dvorani, a u nedostatku Jovcica Teo nije dobijao faulove za svako trzanje glavom i kad mu igrac pridje na 2m. Za kraj, a mozda i najvaznije, svaka cast igracima i navijacima oba tima.
V

Vanecious

pre 2 dana

Prvi put su odigrali odbranu u sve 4 cetvrtine! Mada ovakva zvezda nije merilo.Mnogo su mlitavi
F

Fakat

pre 2 dana

Miler i Kenan zajedno 6 poena, sramotno izdanje....
P

Pjer

pre 2 dana

Zasluženo su nas dobili grobari...igrali smo ko p...e.

Veca1971BGD

pre 2 dana

Kratko i jasno...apsolutno se slazem
M

Murke

pre 2 dana

Svaka čast Partizane..tako se igra..kad je najvažnije i najslađe
S

Somborac

pre 2 dana

Umesto da smo na centra doveli Kumandjea sa kojim je alba pre neki dan raskinula ugovor mi pustimo da decko ode u kinu,nije on nesto specijalno ubacuje 4 poena ali decko u proseku ima 8 skokova u el,ali ne mi imamo mitra i plavsu koji nemaju ni poene ni skokove.
M

Ma

pre 2 dana

Sta vas briga za KLS vam ne traba dace vam Partizan te ćupove🤣🤣🤣
M

Mirko55

pre 2 dana

Decko je dobio otkaz zbog nasilja nad devojkom, neka hvala ne treba nam takav igrac
S

Sladajac

pre 2 dana

Drčelić marš iz Zvezde...

Veca1971BGD

pre 2 dana

Stvarno mi ne pada na pamet da pricam o namestanju utakmice jer je meni nerealna takva prica. Realno se nisam nervirao od pocetka drugog poluvremenu jer sam video kako izgledaju igraci Zvezde, kao prebijeni i bez stava, kao i u prvom. Teodosic, Plavsic, Jago, Mitrovic...au Mitrovic, realno nemaju sta da traze u Zvezdi, da ne pominjem EL, ostalima moze da se nadje uloga uz neka pojacanja. Ekipa nam je ekstremno matora, to se najbolje videlo danas gde nikog nismo mogli da stignemo u oba pravca. Samo je Petrusev danas dosao na derbi, ali bukvalno, da li je to realno ?! Energija igraca Zvezde u derbiju je u najmanju ruku sramotna i upitna !! Imas Kalinu, Teodosica, Nedovica, Lazica, cigansture nevidjene i tako udjes u utakmicu. Sa druge strane, novi igraci partizana koji nikad nisu videli derbi niti znaju sta on znaci i imaju vecu zelju od tebe ?! Drugo, znam da je Lazic prodao loptu cim je usao, nestvarno stvarno, ali je morao da cuva Karlika Dzonsa kad je ovaj poceo da trpa, zasto Lazic ima samo 30 sekundi u derbiju je pitanje za Sveropulosa, pored onog...kako si izgubio na domacem terenu sa takvim igracima, zasto su oni imali vise energije od nas, koliko utakmica treba da izgubimo zbog skoka i drugog napada da bi se doveo krsteni centar ?!
M

Mile45

pre 2 dana

Mozda zato sto ovo nije ABA ili KLS da mozexda udara koliko hoce bez posledoca. Video je trener da sudoje sviraju svaki kontakt i da im je takav kriterijum i onda od odbrane Lazica nema nista. On samo zna da udara u pdbrani, 100 kontakta pa ako prodje prodje. Veceras nine proslo
z

zvezdas burazeru

pre 2 dana

Cestitke partizanu, bili ste bolji, zvezda ocajna, izgubljene lopte, ofanzivni skokovi, neimanje ideje u napadu, spora odbrana, veoma podbacili Mitrovic, Kodi, Plavsa, Kenan... U partizanu odlicna igra oba Dzonsa, I x faktor Mike.... Prevaga je bila u Zocovoj bolje sptemljenoj utakmici... Jos jednom postena pobeda, ali kao sto kazu ceracemo se mi jos duga je sezona....
N

Nexe

pre 2 dana

A baš me čudi za Mitrovića, Plavšića, Lazića, Davidovca, Dobrića i ove dvojice epizodiste Nedovića i Teodosića! Sedam bez korisnih igrača u ekipi! Malo li je!?
t

tako je @burazeru

pre 1 dan

Napokon, zdrava glava! Bili smo bolji (partizan) ali to nista ne znaci ako ne nastavimo kontinuotet. Jedna utakmica nista ne resava. Bravo za realnost.
s

sasa70

pre 2 dana

Zasto PREDSENIK KSS nije bio sa reprezentacijom u Danskoj nego bio da gleda derbi??? Pa to nema ni u CRTANOM FILMU!!!!!!
g

gost4

pre 1 dan

mora od necek da se zivi
H

Ha ha ha ....

pre 2 dana

Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
1

1970Partizane1970

pre 2 dana

a sta su sve pisale komsije, auu metla 9 0 jedva cekamo a bu a bu hahaha. Mi nikad grdji pobedimo u gostima
Z

Zaza Paculia

pre 2 dana

Cestitke komsijama na zasluzenoj pobedi. Svi do jednog potpuno podbacili, od starta problem sa skokom i organizacijom. Partizan odlicno pripremio mec, odsekao pik i sacuvao Kenana.
J

Jambb

pre 2 dana

Mitrovic pola covek pola faul u napadu
D

Don Vito Corleone'

pre 2 dana

Treba sve da vas bude sramota. Imali ste 2 utakmice da pobedite, Asvel i najslabiji partizan u poslednjih 4 godine, i da sa te 2 pobede odemo visoko gore, a vi ste sve to usrali. Obe utakmice ste odigrali tako da mi se povraća od toga. Celo leto pričam ovde, a i većina ljudi to isto priča, da ne može EL da se igra bez još jednog visokog teškog centra razbijača, a njih boli uvo za to. Pričao sam i da je Daum, Tobi 2. Sklapali smo ekipu kao za balet, bez fizikalija u ekipi osim Bolomboja. Bezobrazno loše ste odigrali poslednje 2 utakmice, pogotovo večeras. Sa ovakvom politikom starijih igrača, i pre svega fizički slabih igrača, nećemo još dugo videti top 8. Baš ste mi digli živac večeras.
у

управо сада

pre 2 dana

чита сверопулос и дрчела тј човке легендица ваша твој коментар и кажу да си управу
D

Don Vito Corleone'

pre 2 dana

@Upravo sada. Ćuti bre muko, celu jednu Deceniju nisi video titulu šampiona Srbije. Za 10 godina osvojili ste 1 Aba ligu i 3 domaća kupa od mogućih 30 trofeja.
E

Ej bre

pre 2 dana

Nemojte da nervirate Don Vita, uleti mu...počeo čovek da frflja, peni, zadaviće se, bojim se.
J

Ja i ti

pre 1 dan

Niko više ne igra košarku sa teškim centrima, to je prošlo vreme. Ima po neki prosečan ali ništa ozbiljno. Sada su to moderne petice, skočne, koje mogu da pokrivaju i 4.. Takvih igrača je malo, nije lako to naći...
Z

Zoran 91

pre 2 dana

Komšije možete da mislite i ovo i ono, da sam razočaran zbog poraza i da kažem ovo, ne uopšte nisam ne za nosite se da ste sila i na kvalitet dobili. Ovakvu zvezdu bi dobio i ABA prvoligaš.Ali hajde da me demantuje te protiv Olimpija kosa, Zalgirisa i Paoa.
y

yui

pre 2 dana

nema tebe ko sta da demantuje ,imate ekipu do januara zbog matorih igraca...
D

Deliiijaa

pre 2 dana

Glavni utisak nalosiji mec Zvezde u sezoni , razbili nas potpuno , Zvezdini igraci djelovali kao da su juce igrali mec ili kao da smo vec u top 8 . Imamo poraze od Zalgirisa ,Asvela i Partizana koji ce vjerovatno biti u poslednje 4,5 ekipa .To ponistava sve ove sjajne pobjede u gostima portiv ekipa koje sigurno idu u Top 8 ,tako da mislim da cemo opet biti kao i inace 11 evenualno 12 ,daj Boze da grijesim . Mogao sam da razumijem to sto Dobric nije u rotaciji dok je sverooulos imao rezultat ali da covjek jednog Dobrica nema veceras koji je rijesio bar 10 derbija koji su mogli na obje strane da odu totalo nejasno . Trner kao da nije bio pripremljen za derbi kao da ne zna ko je godinama bio x faktor derbija i jos nesto ovo sa 3 beka na terenu izgleda uzasno i nadam se da nikad to vise necu vidjeti
T

Tabela

pre 2 dana

Kako misliš kao inače, prošle godine ste bili šesnaesti.
E

Ej komšije

pre 2 dana

Jel opet bila krađa sudija 😂😂😂😂😂
F

Fakat

pre 2 dana

Ovo je sramota da bez energije izadje ekipa na teren sastavljena od domacih igraca koji znaju sta je derbi, ovo moze da bude vrlo lako prekretnica sezone za njih u pozitivnom smislu i za Zvezdu u negativnom...
B

Bsi

pre 2 dana

Imam samo jednu veliku molbu za sve one navijače Zvezde koji i dalje slave ona 3 trofeja i 16-to mesto u Evroligi od prošle godine, osvojenih očajnom igrom protiv još goreg protivnika koji je imao narušene odnose i atmosferu u svojim redovima, da nam daju komentar večerašnjeg vodjenja, pripremu utakmice i taktike našeg trenera. Molim vas, kako vi ocenjujete igru našeg tima i čija je to odgovornost? Čekamo vas. Pošto mi ništa ne znamo, po malo smo i "Grobari" i ne radujemo se i dalje zbog onih 8-0, jer je to sad istorija. Hvala.
N

Nenad1246

pre 2 dana

Ocenićemo na kraju kao i prošlu.
D

Dskv

pre 2 dana

Cemu sluze Teodosic,Lazic,Mitrovic,Nedovic?
M

Mile deda

pre 2 dana

Ubi nas onaj sudanac... bukvalno nas dobio sam,nije sto ima sut,ali zna kad da uspori,kad ubrza,doda
W

Wade

pre 2 dana

Karlik Dzons iz Sinsinatija... Odlican basketas on je i prelomio utakmicu. I njihovih beskonacno skokova u napadu
N

Neda neda

pre 2 dana

Nece biti preokreta sto se tiče Partizana mislim da je dosta losiji nego prosle sezone. Zvezda mozda bude 10. Ali teško!
i

istina..

pre 2 dana

ali bilo jasno i pre nedelju dana....
S

Studen

pre 2 dana

Kodi prevara
s

samo

pre 2 dana

Hocete da igrate kosarku bez centra,e pa nece moci.
k

koolerski

pre 2 dana

Žao'm vas je...
T

TOPOLA

pre 2 dana

Čestitke ,odlična odbrana i to je ključ pobede. VOLIM PARTIZAN
M

Misterno3

pre 2 dana

Katastrofa od utakmice.partizanu svaka cast zasluzena pobeda. Kod nas podbacili svi, a najvise oni od kojih se ocekivalo najvise. Janis isto ocaj veceras ali ne shvatam ljude koji traze otkaz jeste vi maloumni?!? Jel treba trener stranac da sve nase igrace ( pod nase mislim Srbe) motivise da protiv grobosa das sve od sebe a ne ovako lezerno? Ne zna se ko je bio gori Neda, Teo, Kalina ( iako su ga zasekli sa 3 nikakva faul u prvom poluvremenu danas je bio los) Petrusev i pored svih poena previse zicera omasio...Odbrana misaona imenica danas...A o upravi tek nemam reci, da se slepci iz oly-ja nisu smilovali i da Filip nije iskukao ne bi ga ni pustili. Centra ne mogu da dovedu da im je pred ocima, cekaju vrv onog motlija i dalje kao Godoa..SRAMOTA!
z

zabar

pre 2 dana

petrusev mu dao 20 ali kakvih 20....Plus decko tek ulazi u rotaciju. Ono kucanje vredi mnogo vise od 2 poena...Ko se bavio sportom zna o cemu pricam....Eto neka Petrusev opet da 20 a Majk 14,Partizan da pobedi,ja se ne bunim.
g

grobari..

pre 2 dana

ni nama ne smeta, tako ce i biti..slavite poraz
q

qqzqq

pre 2 dana

Ajde ajde ako vas mi ne povadimo a ko ce?
V

Vuk gorski

pre 2 dana

Sto smo mi bogu zgrijesili da nam zalizani bude trener,covjek nas je unakazio,nikad veca prevara nije dolazila u zvezdu.
R

RS 89

pre 2 dana

Kad pisem ovde da je onaj Cmm komedija od igraca neke botine nase minuse cepaju..decko nije kosarkas
J

Japp

pre 2 dana

Jednostavno nemamo centra kako izgleda dok se Bolomboj vrati ode sezona.Mitrovic,Plavsic su igraci za FMP.Teodosic igra u u odbrani ocajna kao i kod vecine danas.Partizana je iso sut i to je to
S

Simić

pre 2 dana

Kako ih je išao šut kada su u jednom trenutku imali 4-16 za 3 poena? A rezultat u tom trenutku nerešen. Ovo je sramota kako smo mi igrali i izgledali na terenu. Skandal. Svi mi znamo ko je krivac i čija je odgovornost. Samo nemojte, molim vas, da mi pominjete onih 8:0.
M

Markk12

pre 2 dana

Isao sut Partizan? Sut za tri je 8/34 i to je tebi dobar sut? Idi spavaj
R

Realnost

pre 2 dana

Pišem ovde već mesecima Mitrović je rak rana ove ekipe. Pod hitno bre centra!!!!
X

Xyz

pre 2 dana

Bravo grobari. Sa prosecnom ekipom ste nas rutinirali. Zoc oducio Sfera od zivota. Sfero, gubis zavrsnice, gubis derbi kod kuce, gubis utakmice u Aba ligi. Ne znas sta ti je postava, a sam si doveo skoro sve ove sezone. Mislim da je vreme da se pozdravljamo. I da, povedi Lazica, Mitrovica, Plavsica, Tea i Davidovca sa sobom.
M

Ma

pre 2 dana

Racunajte im 9-0, da ne kmeče.

darkobabic930@gmail.com

pre 2 dana

8-1,dosta je i to
G

Gooxy

pre 2 dana

Daj kakva dogovorena utakmica,pobjeda i to??Partizan bolji veceras u svim segmentima.kod zvezde jedino petrusev rasturio al muski,svaka cast na partiji.velika je stvar jer je Partizan pobjedio kao gost.budite dobri jedni prema drugima ovo je samo sport.
P

Partizan Iznad Svega

pre 2 dana

Zeljko konacno izvlaci maksimum iz igraca i konacno smo videli na delu uigrane akcije posle mnogo vremena...Cestitke protivniku ali veceras smo bili mnogo bolji.Neka nam svaka sledeca bude jos bolja :)
N

Nije problem izgubiti

pre 2 dana

Problem je sto je zvezdin roster pravljan za balet,bez fizikalija,misica i agresivnosti.
s

samo

pre 2 dana

Goru Zvezdu ja nisam skoro gledao,izgubili bi kao od Efesa,da je neki jaci tim bio sa druge strane.
P

Pjer

pre 2 dana

I da ...pa dokle više Lazić...krpara od igrača
S

Stari Ganci

pre 2 dana

Zasluzena pobeda nema tu šta da se kaze , čestitke , nešto drugo me iritira kod Zvezde , a to je Teodosić nekim svojim silovanjem lopte , nervozom , diskusijom , nerezonskim šutevima itd Više je poznat po asistencijama i trebao bi više da se posveti tome
Ј

Јјјјј

pre 2 dana

Шта ћемо имају боље странце, довели играче који имају 5 пута више НБА утакмица од наших и играли са њима и без домаћих играча целу утакмицу
S

Sta bif

pre 2 dana

Vi imate samo igrace koji su odigrali koliko jddno 1000 utakmica u EL bar 10 puta vise od naših koliko puta u Barsi ,Efesu u Oliju na f4 ,i vecina igraca je u Zvezdi godinama neki i deceniju bilo kao povratnici ili konstantno i na to nemate trenera diletanta kao mi nego Osmopulosa.
S

Simić

pre 2 dana

Čitavo prvo poluvreme napad statičan, spor, bez kreacije. Plej tapka loptu 15 sekundi i onda završetak napada na silu. U napadu ti ofanzivnim skokom uzmu skoro duplo više lopti nego mi na drugoj strani. Posle 5 min ispucavanja, Partizan počinje da poentira uvek na isti način za dva. Krilni centar ili centar bukvalno izadje van terena ispod koša. Plej kao po pravilu bez otpora probije prvu liniju odbrane i onda centar napravi korak napred, dobije loptu i postigne lagane poene. I sad svaki stručnjak na klupi bi sve to prepoznao, jer zato i prima ogromne pare i bavi se tim poslom, i iskoristio pauzu izmedju poluvremena da tome stane na put, da predoči to igračima i nekim promenama spreči sve to. Kreće drugo poluvreme, a situacija i igra na terenu još lošija. I onda stručnjaci napišu "8:0" i ja bih kao zbog tog podatka u ovom trenutku trebao da budem srećan i da zaboravim ovu utakmicu. Kao i prošlu, koja je na isti način izgubljena. Samo napred...
x

xbxbdbbd

pre 2 dana

sferopulos jedna dobra utakmica pa 3 se pogubi.Dao si Davidovca i Dobrica u reprezentaciju umjesto Plavsica i Mitrovica dva neopjevana drveta,koliko je iznenadjenje pozitivno Mitrovic bio prosle sezone ove je razocarenje spor kao da se ne pitavsa rukama i nogama.Uz to oni neartikulisani sutevi Nedovica,Kenana i Tea koji se ponavljaju iz meca u mec na kraju pokusavaju zonu da igraju a kao bambi na ledu.Partizan je kontrolisao utakmicu od nekog 13 minuta potpuno dozirao je napade nijedna izgubljena za poluvrijeme na kraju 4 su bile sto je san svakog trenera.Ono sto kod partizana brine je mnogo veliki broj sutnutih trojki ali skok u napadu je odradio ogroman posao bar 7,8 drugih napada,kad malo nadodju vasington,majk pa i marinkovic mislim da ce to biti ok mada mnogo kasne u Evroligi ali isto tako mnogo ekipa igra toplo hladno da imam osjecaj da nece biti cudno i ako negativan skor pobjeda bude dovoljan za plej in
S

Seja

pre 2 dana

Posle ovakvog pristupa utakmici neko mora da odgovara
Г

Гробар54

pre 2 dana

Честитке играчима Партизана и тренеру Жоцу, што су заједно успели, да спремни одиграју дерби и победе!Веома добра игра Ајзее Мајка,који је на овој утакмици изненађење!
P

Pixy

pre 2 dana

Sramotan pristup zvezdinih igrača utakmici. Jednog dana kad im karijere budu gotove da se ne čude što neće biti zapisani kao igračine. Nikad da odskočimo kad imamo šansu za to.
K

Kup

pre 2 dana

A Kodi...koji je to reću miš, ako napišem pacov možda mi stopiraju komentar... Došao da završi nešto što mu je ostalo..i te slične izjave, atleta...džaba sve kada nemaš m... da šutneš...
G

Gostinjko

pre 2 dana

Coveka dve sezone za redom ispadao iz lige, prosle sezone imao srecu da igra sa Hauardom koji nije mogao nista da omasi i izlozio se da je ozbiljan kosarkas.
R

Realno87

pre 2 dana

Otkaz za Sveropulosa se trebao desiti posle prvog poraza u aba ligi. Sada je već kasno da se nešto ispravi. Možda i ponajbolje dase smanje ulaganja u večite… opet nijedna neće ući u top 10
P

Pjer

pre 2 dana

Teodosić je zreo za penziju,sto u jednom meču donese to u naredna tri odnese i tako od kada je došao...
J

Jajajsn

pre 2 dana

Ali mitrovic zivi od kosarke..neverovatno..
N

Nakejjw

pre 2 dana

Zivim za dan kad ce da ode iz zvezde.
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre 2 dana

Sledeći put ponesite m...a kada krenete iz svlačionice, ako ih imate uopšte. Batalite izgovore tipa prodana utakmica. Jedino šta je ovde prodano smo mi od strane naših igrača. Sram vas bilo. Ne za poraz, već za pristup.
V

Visente Del Boske

pre 2 dana

Nadam se da ovaj grcki cirkuzant odlazi vec veceras jer smo upravo zbog njega i izgubili,ubaci Lazica da igra koji vise nije za kosarku,a Dobrica i Davidovca koji su uvek ginuli u derbijima i cesto ih resavali posalje u reprezentaciju,nadam se povratku Saleta Obradovica ili Duska Ivanovica.
p

podesen

pre 2 dana

9-0 ja tako racunam.
B

Blade123

pre 2 dana

Stvarno je neko mislio da će država pustiti da joj u ambis ode KK Državni projekat u koji je spucala 50 milki i da završi sezonu posle 11 kola?!Ako jeste onda taj nije normalan...Ovakvo puštanje se ne viđa ni da roditelji puštaju dete u nečemu a kamoli kod profi sportista...
V

Vlax

pre 2 dana

Samo se ti teši.
j

jbg

pre 2 dana

Samo sto smo sad sa El zavrsili i jedni i drugi.
S

Slobo_S

pre 2 dana

Lično mi je drago što je na tebe ova demonstracija sile od strane Partizana ostavila utisak kao da je Zvezda pustila utakmicu. To dovoljno govori.
N

Napomenite

pre 2 dana

Da je ovo istorijski derbi gde su Partizanovi debitanti pobedili Zvezdu.
K

Konobar u penziji

pre 2 dana

Pazi, grobosima svaka čast, izašli su sa kompletnim timom koji do sada nije imao nije derbi u karijeri, i rutinirali nas u Areni kao gosti. Boli poraz, ali svaka čast za ovo večeras.
g

gostVP

pre 2 dana

imao sam informacije da je Zvezda morala da da ovu utakmicu da se umire navijaci partizana. Sad koliko je tacno nemam pojma. isto kako vesic, daje izajve a uhapsen?
K

Kukuuuu

pre 2 dana

i koliko si miliona zgrnuo danas? Jesi i kuću uložio pored auta na dojavu plus uzeo na kamatu da i to uložiš? Ne prdi. Pre bi crkli i jedni i drugi nego da puste utakmicu. Uostalom koliko je zvezdi bitna pobeda videlo se na prethodnoj utakmici kad su se vratili na teren, još se i hvale tom pobedom!
Ј

Јјјј

pre 2 dana

Звезда и зона, ако је зона оставити 5 играча саме на шуту за 3 онда сви могу да је играју
O

OGREJAĆE, OBASJAĆE SUNCE IZNAD…

pre 2 dana

PREOKREĆE SE SEZONA BRAĆO, OVO JE TA POBEDA, OVO NAM JE TREBALO, KAKVA DOMINACIJA NA TERENU I NA TRIBINAMA SA 1000 GROBARA !!!! PROFESOR DOKTOR KOŠARKE GOSPODIN ŽELJKO OBRADOVIĆ!!!!!!!
F

Ff

pre 2 dana

Ma kakvi i jedni i drugi od 12 do 15 mesta, sportski pozdrav

Jo Mo

pre 2 dana

Pobeda sasvim ok, ali najupecatljiviji utisak na utakmici je TRANSPARENT grobara! POCELI NA ENGLESKOM DA ISTICU PAROLE, hahahaha pitam li se pitam STO?
Ј

Јјјј

pre 2 dana

Срамотна игра, прво правимо се паметни и пуштамо гостујуће навијаче који су на крају показали која су стока, а ми од почетка нервозно машимо зовете, ништа не можемо да заградимо још сферопулос да ми је знати шта ради са петоркама, колико играча изгледа катастрофално, 3 плеја, 2 центра, Даум,не зна се ко је гори, задњих 6 минута убаци петорку која се зна да не може ништа да одбрани и ни 0.1 % није било тада шанси да победимо, они са 8 играча играли нико није имао 5 а ми као и сваки пут морамо са 12 и имали 2 играча са 5, овако лоши нисмо били ни у Сплиту а од почетка говорим да Сферопулос није за нас , уништава самопоуздање играча , игра са петоркама где се из авиона види да ништа не могу да одбране и он тврдоглаво гура,због њега смо изгубили бар 3 утакмице у Евролиги
I

Iz sljivika

pre 2 dana

Teodosić i Mitrović sahranjuju klub. Od stranaca Daum i Gedraidis ne zaslužuju da budu u klubu. Kome još uvek nije jasno da je Teodosić trener i da se pita za sve taj bolje nek batali košarku. Užas. Nije čudo što ga je Pešić izbacio iz repke.
H

Harakiri

pre 2 dana

Milina je bilo vidjeti kako se prazni Arena na minut i po do kraja. Mi nikada to sebi ne bismo dozvolili.

Petar Petrovic

pre 2 dana

Komšije pričajte šta hoćete za Dobrića i Davidovca, ali ovaj dvojac vam je falio samo tako danas. Niste imali igrača da se pobedijete sa našima koji su ovaj put želeli više pobedu. Retki su oni koji će na taj način da se bacaju i skaču na svaku loptu, ni mi, ni vi necenimo dovoljno takvu požrtvovanost. Zato se i mi prošle sezone neslavno oprostismo od jednog Avramovića. Oni su naprosto stvoreni za taj derbi i uvek ga odigraju van granica svojih mogućnosti, samo što se to toliko ne vidi, mada nije ni da su poenterski oskudevali. Uglavnom forma nam nije sjajna, mada opet je bila skroz korektna utakmica. Meni ništa lepše kada odgledaš jedan takmičarski derbi, bez nekih prekida i ostalih sranja. Pa ko pobedi, pobedi...
D

Dušan011

pre 2 dana

Bitno je da su njih dvojica morali da igraju protiv nikad jače Danske, a Grobari "žrtvovali" Koprivicu koji im ni ne ulazi u EL. Nasamarili ih Pešić i Čović. Sad možemo da slavimo pobedu protiv Danske.
D

Dadada123

pre 2 dana

Iskreno polako ali sigurno se nakupio materijal za otkaz Sferopulosu.Ocajna igra u Abu svaku utakmicu skoro,porazi na 1 loptu vecinom na njegovu dusu.Izbacuje igrace koji su u ritmu predugo drzi one koji ne mogu da se sastave luta sa petorkama itd itd.
N

Neda neda

pre 2 dana

Zvezda nema drugog pleja za ozbiljno takmicenje. Drugo glupo sto kazem da se Nedovic nije povredio imali bi skor kao partizan
c

cccc

pre 2 dana

Stranci dobiše Zvezdu, pitam Nedovica, Kalinića, Teodosica, Lazića, Plavšića, Mitrovica jel ih imalo sramota da bez da se oznoje podigli belu zastavu. Ne pominjem ove nase strance boli njih K za Zvezdu njih konto interesuje.
j

juu

pre 2 dana

Vidi ga naslov sto vadi kao Zvezdu hahahahah ugazio vas je PARTIZAN

Jo Mo

pre 2 dana

Polako sa tim gazenjem posle 8 poraza ti pises o gazenju, nego mozes to na ENGLESKOM? Vidim nema transparenta na Srpskom !
V

Vesić2

pre 2 dana

Poklonjena pobeda partizanu,zarad mira u Srbiji,i nista vìše,sve je jasno !čestitke partizanu na fer i korektnoj igri .
r

realan navijac

pre 2 dana

a vi ste barselona pa poklanjate vi imate skor toliko dobar da vam netreba pobeda..nemojte srati i muski priznajte poraz

❤❤❤❤

pre 2 dana

Najlosija Zvezdina utakmica ove sezone u evroligi. Obija nam se o glavu to sto nismo doveli pojacanje na centru kada se Bolomboj povredio. Izgubljena utakmica u prvom poluvremenu na skoku.Mitrovic i Plavsic nisu vise ni za evrokup a ne za neku borbu za vrh evrolige. Greska sto je pusten Dobrić u reprezentaciju. Igrač koji uvek dobro odigrati derbi olako pusten u reprezentaciju, nedostajao i u odbrani i u napadu. Kalinic, Kenan,jako losi veceras. Sferopulos Katastrofalna priprema ekipe i mentalna i takticka, i loše vodjena utakmica. Ali Boze moj idemo dalje neces se svet srusiti niži bi da smo pobedili, idemo dalje podrška ekipi , ali centar ozbiljan mora da dodje sto pre!
j

jsjs

pre 2 dana

Svaka ke ovakva Zvezdi kad protivnik zaigra odbranu, i Fener i Monako da su hteli da se oznoje dobili bi, nego su bili u fazonu lakocemo dok situacija nije izmakla kontroli, da su igrali kao Asvel i Partizan i oni bi dobili glatko.

❤❤❤❤

pre 2 dana

@jsjs Koja odbrana?! Cela utakmica zonski presing i zona, pa da je Zvezda pogodila barem pola otvorenih suteva za tri koje je imala ta odbrana se ne bi bas dobro pokazala. Ali svaka čast na pobedi i pre svega na motivaciju i želji. To je ono sto je meni ne shvatljivo da su strani igrači u partizanu bili motivisaniji i vise zelje pokazali na terenu od ovih nasih koji su odrasli uz taj derbi i znaju sta to znaci. Kako god ,Zvezda ne moze da igra ozbiljnu kosarku bez jos jednog jakog centra .

neno-bresta@hotmail.com

pre 2 dana

Sram da vas bude!!!
s

ssssda

pre 2 dana

ahhahahahaha mozzart vadi kestenje iz vatre naslovima HAHAHAH
T

Ti si moj bol

pre 2 dana

Bukvalno sam 2 dana pre utakmice znao da gubimo. Dogovorena tekma.
N

Nickcdn

pre 2 dana

Браво видовњака!
H

Haha

pre 2 dana

Ajdeee hehehe
P

Pjer

pre 2 dana

Jel si uzeo pare na kladži, ful kvota na grobare bilaaaa
4

4S

pre 2 dana

Koliko miliona si uzeo Mozzartu, Balkan Betu, Sokeru i ostalim kladionicama??? OBRADOVIC ZELJKOOOO.
A

Amida Brajma

pre 2 dana

Zeljko majstore!
н

небих да вређам никога

pre 2 dana

ал цигани моји док год будете вирили иза тараба и ругали се комшији и његовом дворишту како је неуредно и вријеђали великог комшију (знате на кога мислим)....прво почистите своје двориште очистите говна своја па тек онда коментаришите комшију свога. Жељко хвала ти на овој побједи и на спуштању цигана на земљу полетјели су високо ал је ту жоц да скрати крила...е да јел звезда била домаћин ја на крају само моје гробаре видјех и чух са пјесмом....зивео Партизан и мајка Србија
I

Ivan..

pre 2 dana

Ko leti visoko? Nalozili se na derbi jednu utakmicu, zadnji ste na tabeli. Vi ste leteli visoko pre nego sto je pocela sezona. Nemoj da spinujes. I opet cete nastaviti sa porazima, jer ovo nije realna slika, nego dali 150 posto mogucnosti puko ih adrenalin kao da igraju na zivot i smrt.
G

Gile 88

pre 2 dana

Sramota je kako igramo prvo poluvreme 10 ofanzivnih skokova iz tih napada 3 trojke lopta koja Dzonsu ispada iz obruca niko ne zagradi i iz toga se primi trojka Petrusev dva zicera promasio pod tablom prva cetvrtina 4 primljene trojkedruga dve promaseno slobodno bacanje Yaga. Nedovic gubi loptu u driblingu od Danca i pritom primimo 45 poena za poluvreme.Prva lopta u drugom poluvremenu Mekintajer i Nedovic sami sebe pogode u nogu iz tog napada se primi trojka na 63 -55 covek baca dve lopte u ruku prvo Dzonsu pa onda Braunu. Dzabe ja odrah grlo da nemamo centra ovi Bolomboja cekaju 7 nedelja ko da se oporavlja od ne znam kakve povrede . Mene je sramota na sta lici Luka Mitrovic onako bezvoljna igra pre svega u odbrani nije vidjena jos iz vremena Mihajla Uvalina Sveropulos koliko veceras mora da bude bivsi trener po cenu da ne dovedemo centra zbog isplate ugovora do kraja sezone . Sasa Obradovic spremno ceka 52 sata je vec u Beogradu ako sad ne dodje do smene trenera ne znam kad ce dozvolili smo 10 skokova ispod naseg obruca za 18 minuta igre , Hoce da igra play off gubi od Asvela i Partizana ma vazi treneru.
B

B.C

pre 2 dana

Plavšić, Mitrović, Teodosić katastrofa nad katastrofama! A i ostali su katastrofa! .... sram vas bilo!
O

Optimus Prime

pre 2 dana

Slomili im metlu i sada placu kao deca lol

Lemi

pre 2 dana

BRAVO ZELIMIRE!!! MOZES DA OSTANES JOS MESEC DANA, JA TE CASTIM. POZDRAV OD VELIKOG GROBARA!
B

Be Like

pre 2 dana

Isiaha Mike
G

Grobarijus

pre 2 dana

Nisam verovao moram da priznam,nakon svih poraza pre ovog,misslio sam jos jedan po istom scenariju... Zvezda bila uzasna, a ni mi nismo u napadu blistavi,sut katastrofa..odbrana i branjenje trojki njihovihm igraca konačno vrhunsko.....ispalo da smo ih rutinski dobili,najlaganije od svih do sada..opet ja na s ne vidim za top 10 a i Zvezda je pokazala da je truba nakon Asvela i derbija veceras,i jedni i drugi smo pf...daleko od necega ozbiljnog
M

M.N 33

pre 2 dana

Trener Partizana, dobio utakmicu zonskim presingom i zonom, koju skupoceni milionski placeni igraci Zvezde i trener, nisu mogli da probiju i isto se uci u juniorskoj kosarci, nista od Top10 ni ove godine.
Z

Zvezda 91

pre 2 dana

Vreme je da se vrati Sale Obradovic !
Ž

Žocov X faktor

pre 2 dana

Isiaha Mike
K

Komedija

pre 2 dana

Oni i dalje racunaju 8 utakmicu koji su dobili tako sto pobegli, pa se vratili, daj racunajte i ovu nije problem nikakvi 🤣

darkobabic930@gmail.com

pre 2 dana

Neka bude i 7,ne mora 8,opet je 7-1
S

Srbija Majka

pre 2 dana

Zveda odigrala ispod svakog nivoa ovakvu utakmicu...na stranu los sut i skok, ali odigrati bez energije i bez mu.a je ne oprostivo. Nevjerovatno koliko nesigurnosti i straha je igrala vecina igraca, a oni najiskusniji su apsolutno podbacili i razocarali. Sa ovakvim pristupom je bilo nemoguce pobjediti bilo koga, a kamoli derbi.
M

Monteroo

pre 2 dana

Vidim 2.85 na partizan ,stavim 4K neka ide ni prve ni zadnje,bez ikakvog valjanog razloga sem ko ce kome ako nece svoj svome,ipak je ovo krajnje neprofitabilno takmicenje,mislim da veceras u bg u niko nije tuzan,vodjstva klubova najmanje... Ove nebuloze o smeni sveropulosa koji je vrhunski trener ,prozivanje tea...nemojte ljudi.
G

Grobarijus

pre 2 dana

Nisam verovao moram da priznam,nakon svih poraza pre ovog,misslio sam jos jedan po istom scenariju... Zvezda bila uzasna, a ni mi nismo u napadu blistavi,sut katastrofa..odbrana i branjenje trojki njihovihm igraca konačno vrhunsko.....ispalo da smo ih rutinski dobili,najlaganije od svih do sada..opet ja na s ne vidim za top 10 a o Zvezda je pokazala da je truba nakon Asvela i derbijae vecerasz,i jedni i drugi smo pf...daleko od necga ozbiljnog
P

Princip

pre 2 dana

Ovo je kraj sezone za kkcz…a i za mene. Dosta mi je nerviranja. kakav crni top 10 sa ovim trenerom bez plana i ovim banditima iz uprave. Niko u el ne igra sa jednim centrom. Svi imaju dva pa i 3. mi ni jednog.
R

Repac iz Plandišta

pre 2 dana

Sa ovim smo se složili...
z

zabar

pre 2 dana

Dzaba ste psovali,vestacki dizali temperaturu na terenu,ovi novi momci u Partizanu su barabe. Salu na stranu,rekao sam jos pre da ovaj tim Partizana ima kvalitet. Vecinu utakmica sem Fenera gubili smo na loptu ili dve. Pored pobede moj utisak je Majk. Svaka cast momku,bio sam od onih koji su pricali da je sjajan igrac pa sam rekao da ne znam sta se desava kada je izasao iz povrede nista bukvalno nije pokazao. I evo polako ulazi u rotaciju,pojeo je Petruseva. pozz
H

Hanter

pre 2 dana

A Petrusev mu dao 20

darkobabic930@gmail.com

pre 2 dana

a kad se vrati Bolomboj videcemo da li ce njega da pojede,i nemojte da se primate i palite,Zvezda je odigrala ocajno veceras
S

Sima Arauho

pre 2 dana

Jel došla Rada na konferenciju?!
J

JONES ZAKUCIVATOR

pre 2 dana

PLAVSICU NEMOJ VISE POKUSAVATI KUCANJA …HAHAHAHAHA

Ујка Житко ПФК

pre 2 dana

Otkazala vam je metla!!!!😂😂😂😂
х

хахаххахах

pre 2 dana

а краља јачи коментар нисам прочито.....😅😅😅😅
В

Вили Вонка

pre 2 dana

Је л' жив Дон Вито Корлеоне?????
L

Lepi mica1

pre 2 dana

Trenutno na aparatima😆😆😆
p

pa dobro šta

pre 2 dana

Dominacija fizičke sile. Jooor diiiifeeenssss iz teriiifaaaj!!!
V

Vamos

pre 2 dana

Jao kakvo gaženje!
D

DD94

pre 2 dana

Ja kao Grobar kazem da je velika budalastina sto Dobric nije bio u sastavu,tj trener ne racuna na njega ozbiljno. Kao sto mislim da se ogresio Obradovic o Avramovica,Dobric je tata mata za ovakve utakmice,cist idiotizam da ti ne igra on. Mekintajer je provala veka,lik je smesan igrac,kako nekad u Partizanu tako sada i u Zvezdi. Racunas na njega,na Dobrica ne,vazi. Isto vazi i za Obradovica,Smailagic otisao dosao ti Dejvis,lik ne zna gde je levo,gde desno. Ko ne zna da ceni,ima ko zna. Pesic ne nabija pritisak pomenutim i zato dominiraju u reprezentaciji,posebno mislim na Avramovica.
S

Sima Arauho

pre 2 dana

Jel sad 8:1?!
P

Prknoo

pre 2 dana

A prosle sezone prva dva derbija dobio Partizan..
Б

Бакица

pre 2 dana

Још једна победа АВ! Какав смо ми јадан народ. Сад је сигурно добар?!
R

Realno istina

pre 2 dana

Zasluzen poraz. Bez odbrane reketa, cesto bez ideje u napadu. Idemo dalje.
A

Arena

pre 2 dana

Muk i praznina u poslednoj deonici
У

Укусан сендвиЧ

pre 2 dana

Ајд више нека су пустили Партизан да добије, таман да нико не да отказ у влади. Баш се залетио свевишњи, 15 дана касније! А и друга ствар, неће бити балавурдије са неким метлама по коментарима јер су добили дршку по гузи!
1

123хоп

pre 2 dana

Јесте, пред 20000 домаћих навијача...

Ујка Житко ПФК

pre 2 dana

Alo,pa dje vam je ta 9-0????😂😂😂😂
H

Hanter

pre 2 dana

Bice...
B

BicuSlobodan

pre 2 dana

Zaslužena pobeda Partizana. Moraš da poštuješ igru da bi ti se to vratilo. Zvezda večeras bleda do bola. Partizan od početka znao šta hoće. I sa igrom koja nije na maksimumu nas dobio.
A

Armija navijaca

pre 2 dana

PARTIZAN OD 1 do 10 igrao za sedmicu (7). I toliko je bilo dovoljno . IDEMO DALJE !
C

CRNO BELA ARENA.

pre 2 dana

1000 GROBARA GLASNIJI OD CELE ARENE…MISLIM DA SMO SVE OVO OVDE UGASILI !!!!
-

-45-

pre 2 dana

Haahhaah 100%
Х

ХуЗ

pre 2 dana

Ајде и то. Оповргаваће ту причу већ за 3 дана. Него што је пола дворане било празно за 2 минута до краја!? Љубав према клубу? Ко је већи комплексаш и ко се радује више туђим проблемима, сад се још једном показало!
D

DjoleNbg

pre 1 dan

Navija samo kop i to je to…
D

Djape45||

pre 2 dana

Prvo čestitke komšijama, zaslužena pobeda. Ono što mene boli je zalaganje našeg tima posebno u 2/4 koja je na kraju i rešila utakmicu, sramota. Kako god već za 5 dana je novi meč pa bi im bilo bolje da dodju sebi.
E

E

pre 2 dana

Hvala, hvala morace Teo, Nedović, Kalenić da pocnu da se ponasaju prvo,nije problem da se izgubi izgubio je bio Partizan 8 utakmica za redom, ali ono jurenje i busanje sudija od ne moci sto se gubi mislim da se takvi igraci ponizavaju pred kraj karijere.
D

Djape45||

pre 2 dana

Samo nemojte vi o ponašanju.
K

Kopre Nedri

pre 2 dana

Napisao sam ovdje prije Asvela da cemo tesko dobiti partizan. I eto razbise nas ljudi. Tim pojedinaca sa jednim Srbinom koji je ukupno igrao 6 minuta. Ovo je sve osim derbi. Svaka im cast na pobjedi ljudi su nas ubilj u skoku, cak nam je Davis dao 9 poena. 😂
S

Seja

pre 2 dana

Nekako mi se cini prelaka pobeda partizana?!?Cuva li to Zvezda neciji posao???
G

Gostinjko

pre 2 dana

Jeste matori, zvezda ga cak i placa, posto je Partizan u problemu sa lovom, hvala vam, tako ste daroviti
k

kme kme

pre 2 dana

Jedva si otkucao kometar od mokrog ekrana i suzica koje po njemu kapaju …
E

E bravo kralju

pre 2 dana

Ovaj tvoj komentar treba pazljivo da procitaju i da shvate sta se desilo zato sto je to pravo u centar rečeno!
K

Kup

pre 2 dana

Pitao bi autora teksta...nikada dominantniji Partizan, majstore poslednji derbi Partizan je dominirao vodio 12+ i posle bezanije i titule u hodniku...dominacija traje, kao što lopovluk vaš dominira...

darkobabic930@gmail.com

pre 2 dana

cekaj druze,jel pre toga 7-0 isto Partizan dominirao?,i da ste povedili tu jednu sta mislis da biste bilo sta osvojili,trece,za vreme Tadica ko je krao,varao,gasio Zvezdu,tad vam je bilo super,mnogo ste vi nesto zaboravni,a i junu ce opet da kukate,polakooo
v

vzz

pre 2 dana

Ma ZELJKO JE KRIV NATEEEE AJDE SADA BOTUJTE HAHAHAHHAH, ZELJKO GROBARCINOOOO!!!
T

Trebinje

pre 2 dana

Kakvo čišćenje u areni. Opet se pokazalo ko je najveća INSTITUCIJA ! Hiljadu navijača se više čulo od 19 hiljada. Obradović Željko!
O

Ovo da im napravimo

pre 2 dana

I to tek što su promenili grb hehe
7

7

pre 2 dana

Plavšć Mitrović i Lazić nisu igrači za El Daum oće a ne zna Kenan hoće zna i sme ali čitavu karijeru je nekonstanran Kodi je miš koji se boji da šutne
G

Gostinjko

pre 2 dana

Kodi se osvetio! 💪

Ујка Житко ПФК

pre 2 dana

Ostade metla u Drajzerovu!😂😂😂😂

Gradinaboys

pre 2 dana

Nema šta pročitao nas Željko kao niko ove sezone i čestitke Partizanu za ovu pobjedu. Samo ne mogu da shvatim da smo pred onoliko navijača mogli odigrati nekako bez volje i kao da nam je svejedno. Nema šta dok nam se ne vrati Bolomboj definitivno ćemo gledati ovu patnju u napadu kod igre unutra i građenju reketa kad naš protivnik promaši šut. Previše drugih šansi za KKP posebno u prvom poluvremenu je odlučilo ovu utakmicu. Dobrić i Davidovac moraju imati više prostora. Lazić i Plavšić definitivno nisu za ovaj nivo košarke.
P

Princip

pre 2 dana

A sta ako se opet povredi… amatersks uprava
P

Pedja1976

pre 2 dana

Zaboravio si Mitrovica i Dauma…Mitrovicu kos opet lupio bananu…kriminal sta je radio.Daum na kraju meča se upisao od sreće sto vidi Dzonsa,umesto da je popisan kako je odigrao.Kodi ili kod psihologa ili teraj to…play bez onih stvari nam ne treba.Rumeni nam pročitao sve kretnje pošto stalno sve isto igramo,postavio odbranu i uništio nas.Kos niko da zagradi.Ma ovo je blagi uzas veceras.Dobric narocito a verovatno i Davidovac su morali veceras da budu u timu.Lazic vise nema snage tako da ga teeba prebaciti u upravu,
I

Ivan..

pre 2 dana

Onakve faulove na isteku napada u 4/4 da se sude domacoj ekipi, to ne postoji u EL ni u jednoj hali osim kada je Zvezda domacin. Svaku naznaku vracanja zvezde, oni su ponistili slobodnim bacanjima za njih,.
@

@

pre 2 dana

Tad kad je Plavšić počeo da iskaljuje frustraciju utakmica je već uveliko bila rešena
M

Mesina

pre 2 dana

Dete pusti čike da pričaju o sportu.
G

Giljotina

pre 2 dana

Idemooo. Ko ide na fajbal for!!!!
L

Lago di Como

pre 2 dana

MANGUPI U TUĐEM DVORIŠTU 💪🏼🖤🤍
J

Ja i ti

pre 2 dana

Ok, dobili smo ih i to je to. Nikakav spektakl. Da smo izgubili bila bi baš bruka, toliko poraza. Ni sada nije mnogo bolje. Zvezda je ovu mogla da izgubi, mi nikako, mada se nisam ničemu nadao. Iskreno.
G

Grobar 995

pre 2 dana

Miler Mekintajer: Dosao sam da ispravim neke stvari, 2 poena!!!
J

Jajajjw

pre 2 dana

Sasa obradovic slobodan..samo kazem..
S

Srbobrtaele

pre 2 dana

Pali se masina...

Sakur

pre 2 dana

Jel se seca neko izjave kodija kada je dolazio hahahaha al si nam se osvetio druze ali boli te patka 2 milke su 2 milke
@

@Sakur

pre 2 dana

Pojavio si se ti nakon 2 meseca, falio nam je tvoj kompleks :)
A

Aranđel

pre 2 dana

Sad se bas videlo koliko fali centar,a i kada sut stane.Partizan koga je svako pobedio, veceras je bio bolji.Ovaj poraz za Zvezdu korak unazad za Partizan lazna nada
N

Nsnnsnsns

pre 2 dana

Odluceno jos pre 7 dana,zvezda morala da izgubi,steta samo sto ke bilo ovako providno..
A

Ahahahaha

pre 2 dana

🤣🤣🤣🤣, ma sigurno eno dogovoreno i Pariz sto pobedio Efes u gostima, razvalio Barsu.
G

Gostino

pre 2 dana

Dulo majstore, pobeda je za tebe!
C

Ceo grad zna

pre 2 dana

Fudbalskim recnikom 3 za 3

Ујка Житко ПФК

pre 2 dana

Alo dje vam je metla?AHAHAHAAHAHAHA😂😂😂😂
d

dt

pre 2 dana

druze umjesto sto komentarises svaku utakmicu i Zvezde i Partizana svaki sekund bolje otidji nekad na utakmicu ne ovde da kenjas
Ž

ŽOC DOKTOR GINEKOLOG

pre 2 dana

ŠTO JA VOLIM TAJ S.. !!!!!!
6

616166q

pre 2 dana

sad se grobari kunu u zoca hahahahahha a delije teraju sferu hahahah
D

Djape45||

pre 2 dana

Delije/Zvezdaši ne teraju Sferopulosa, kvazi navijači teraju. Nije Janis kriv što u jednom trenutku Partizan ima više uhvaćenih lopti ispod našeg koša nego mi.
Z

Zzzp

pre 2 dana

Zvezda je napravila prekretnicu u ovoj sezoni - ali ne sebi nego Partizanu.
P

POWERHOUSE

pre 2 dana

Hvala joj na tome.
S

Sky888

pre 2 dana

Hoce neko da pocne da prica o smeni Janisa?! Dozvolio je da mu Teodosic vodi ekipu i donosi odluke na parketu,izgubio je autoritet kao trener! Sam je sastavljao ekipu,imao dovoljno vremena a mi izgledamo ko rasturena banda!!! Mislim da treba da se razmislja u pravcu promene trenera i zahvalnice Teodosicu koji je licno izgubio 2 utakmice u EL zbog svoje bahatosti!!!!
@

@Sky888

pre 1 dan

Da li ti ISKRENO mislis da je Janis taj koji odlucuje ko ce da igra, koga ce da dovedu itd?? Pa SVI znaju ko se pitao i koga se jos uvek pita za SVE u zvezdi. Da ti pomognem, pita se PREDSEDNIK KSS!!!!!!!!!
u

uuuuuuuuuu

pre 2 dana

Kao sto sam i rekao i pisem vec par dana prodali smo utakmicu.Prvo dogovor da se da 1000 karata, onda kao neko smirivanje strasti kao i prijem Mijata u FSS sve u istom danu.Uz to nasi igraci nisu ni pokusavali da stignu, dodavali lopte u ruke, pustili skok itd
G

Gostino

pre 2 dana

Ne rise druže! Prihvati poraz i kraj priče..
G

Gostinjko

pre 2 dana

Tebra zasto puna arena ako znate da je namesteno? Podrzavate to,a? Pa sto lovu nista uzeli na kladzi? Bila dobra kvota na 2.
h

hahahaha22

pre 2 dana

Ko kaze da nismo uzeli na kladionici? :D
Z

Zakazala medicina

pre 2 dana

Kmeči jače, duva vetar ka Železniku
a

ajde bre

pre 2 dana

nista strasno
г

гост

pre 2 dana

Изгубише Срби... Поново се показало да црнци играју боље кошарку од белаца...
r

rsczz

pre 2 dana

Prodana utakmica da dodje jos gori trener od trenutnog (Obradovic). Ocajno sta se radi od nas i naseg sporta ovo je necuveno.

Fear The Beard

pre 2 dana

Cestitke grobarima na pobedi.Da se pokrijemo usima,cutimo i trpimo prozivke do sledeceg Naravno da nasa serija Derbi pobeda nije mogla doveka da traje,ali niko nije ocekivao prekid bas veceras.Sve je bilo na nasoj strani,pogubljen rival,mi u boljem staju, kuci igramo.Ali,dzaba,katastrofalna utakmica,verovatno najgora u nekoj blizoj proslosti.Svi su bili uzasni,u svim segmentima,u svim aspektima.Sramota.Problem sa centrom ne vredi vise ni pominjati.Uzasno vece,totalno odsustvo bilo cega veceras.
D

DD94

pre 2 dana

Ajde da se ne lazemo,tu smo gde smo i mi i vi godinama unazad,gube se neke utakmice koje ne smeju da se izgube i kao sto sam vec rekao,tu smo gde jesmo.
G

Grupa JNA

pre 2 dana

.
S

Smouth

pre 2 dana

Nista, neka izadju za 2 sata sami na parket i neka upisu pobedu...ne bi im bilo prvi put 🤣🤣 jos bezobrazluka to broje kao uspeh.
A

Alo Železnik

pre 2 dana

Nije im ovo ABA.
П

Пристрасни посматрач

pre 2 dana

Партизан нас поштено "изударао", одбрану одиграли као да им је Радоњић тренер, надскочили нас, бољи проценат шута за 2 поена, више изгубљених лопти, Звезда бар 4 или 5 промашених зицера, неколико нерезонских потеза и шутева... Кумулативно, треба бити поштен и рећи да смо заслужили пораз, а да играче и тренера Звезде апсолутно треба да буде срамота због овакве игре и приступа!
V

Vasilis

pre 2 dana

Zvezda ima ocajan tim, Partizan ima ocajan tim. Nece ni jedni ni drugi prebaciti 14 pobeda u EL.

Duško Ivanović

pre 2 dana

Srećne vam rane junaci!
G

Grupa JNA

pre 2 dana

Ćutimo?
N

Nennsnsn

pre 2 dana

Cestitamo izbijanje na predzadnju poziciju i zasluzenu pobedu u derbiju.
7

73932929

pre 2 dana

Докторска дисертација најбољег европског тренера...
в

велики штрумф

pre 2 dana

Јанис одмах да пакује кофере! Али одмах! А са њим моментално и Плавшић и Митровић. Каква два бедна центра, две некоординисане раге! Коди, Кенан и Даум - каква јадна појачања! Нуле! Ма вечерас су сви играли без теунке енергије, као бедници!
G

Guh

pre 2 dana

A U ŽELEZNIKU MUK
Z

Znik

pre 2 dana

@U Tem Denveru, pozdrav za mog kolegu ❤️
U

U Tem Denveru

pre 2 dana

Mislio si verovatno da se necu javiti, al ja nemam tih problema. Zasluzena pobeda bolje ekipe veceras, cestitam
M

Mile g

pre 2 dana

Svako ko je sumnjao i uzeo u usta gospodina Željka Obradovića neka mu se spusti dole. Hvala Željko na ovome. Najlepši mogući način za prekretnicu sezone.
N

Nema

pre 2 dana

Nikakve prekretnice
S

Seja

pre 2 dana

Niti je ovo prekretnica,niti je pobeda Obradovica.Ovo je samo kukavicka igra Nedovica,KMM,Kenana,svih osim Petruseva
J

Junker

pre 2 dana

Bukvalno sam od reci do reci napisao kako ce izgledati, a ovde me vredjali i ismevali kao vidovit sam. Karlik neresiv za odbranu, 50 bacanja (bilo 49), ruzna utakmica, Kodi uplasen. Prihvatite da neko zaista razume ovaj sport.