Komentari na vest

Mijailović: Čak 2.000 ljudi bi da pomogne da vratimo poreski dug! Smejali su se kad je Panter postao kapiten

P

Popsi

pre preko 1 godinu

Da vraćaju ono što ste vi strpali u vaše džepove? Pa fenomenalno. Ili je to samo pranje para.
a

audemars piguet

pre preko 1 godinu

Prodaj kolekciju satova i eto vracenog duga ;)

cosicstanislav@gmail.com

pre preko 1 godinu

Tih 2000 ljudi(vecina vjerovatno u mutnim poslovima) bi bolje da saju te pare ljudima obolelih od teskih bolesti.Jutros na Prvoj gledam djevojku staru 21 godinu koja je oboljela od veoma rijetkog tumora na kicmi (1 od 3 takva slucaja u svijetu),kojoj su nasi ljekari vrlo brzo ustanovili dijagnozu i koja je na vrijeme operisana,ali za cije dalje lijecenje u inostranstvu je potrebno 400000 €.Djevojka je student,izuzetnointeligentni ,pozitivna i pored taki teske bolesti.Takvim ljudima*djecu( treba pomoci,a ne onima koji vec zaradjuju previse ,kao i klubovima koji ne placaju porez ,a dovode igrace i trenere ,kojima placaju za nase uslove nevjerivatne plate.
H

Ha

pre preko 1 godinu

Ovaj lik može sam da da sve pare, nafatirao se on državnih para!
S

Sale Kg

pre preko 1 godinu

Ajde Ostoja koliko si samo para uzeo od Rendzera koje si prodao za potrebe pljačke zvane “Oko sokolovo”. Suni to ne brukaj se, neće valjda Aca Nordeu(Sn)s morati da donira.
a

arnaut čečen

pre preko 1 godinu

Neka Vam plati Djoković . Au jes bre on navija za Zvezdu ! Više sreće drugi put !
b

bebs

pre preko 1 godinu

ne placa svoj a ne njihov, ako bi placao svakom klubu ciji je fan i koji voli i postuje malo bi mu bile pare od turnira i sponzora
O

Ognjen Drinski

pre preko 1 godinu

A da prodate još koju njivu?
a

aeiou

pre preko 1 godinu

Botina obična. Kratka forma, i pucanj u metu. Nije te sramota, bar malkice? Jedno te isto uvek. Tebi lično da Partizan duguje nešto već bi alalio. Mada, duguje ti i te kako, nesrećno detinjstvo, ali tu nema pomoći.
d

darkoppppp

pre preko 1 godinu

Racunica je laka, da kazemo da Partizan ima Pantera od 1.2 mil, Ledeja od 1 mil, exum 1mil, naneli 1 mil, papapetru 1 mil, Lesor 600k, ostali igraci nek imaju u proseku 500k dolazimo do cifre od 8.8 mil + zeljko 1 mil = 9.8 mil. Zarada je: 12 000 prodatih sezonskih, pojedinacnih karata prodato preko 150-200k , privatni sponzori. Onda zvezda tim podjednako skup ali zato 4 puta manje prodatih sezonskih i pojedinacnih karata, jedan privatni sponzor od skoro. Eto racunice kome drzava daje vise para.
S

Sale84

pre preko 1 godinu

Ahhaha koja racunica, a gde su ti porezi i doprinosi na plate...koji su o ovom slucaju veoma znacajna cifra, plus troskovi organizacije utakmica, plus troskovi putovanja itd da ne nabrajam dalje..znas li ti koliko ke ta cifra preko ovih 9.8 mil koje si ti sracunao?? Pojma nemas ocigledno...ali nema veze. Glavni i odgovorni izadje i kaze da je budzet vas prosle godine 4/5 bio pokriven od strane drzave ali naravno to nije istina. Sve su to privatne pare i ostojine njive hahahahah boze boze koliko ste vi smesni sa tim pricama majko sveta
G

Gost ето

pre preko 1 godinu

Ваш просек у ЕЛ 17,5хиљада,а Звездин 7,5 и то је четири пута мање. Не постоји гробар, а да није лажљив(на порталима), то је чињеница.
M

Mile Led

pre preko 1 godinu

Ma bez brige. To je samo 15000 prosečnih plata u Srbiji. Ili 40000 penzija. SITNICA.
S

Sitnica

pre preko 1 godinu

Ko Vildozina kirija za stan na vodi.
G

Gnjatić Paviljoni

pre preko 1 godinu

Ja sam spreman da dam 1000€ od svoje štednje, to su mi dva letovanja, na kojima samo budem pijan po ceo dan i potrosim pare na jeftine pljeskavice i vino iz tetrapaka. Ovako bi se svi radovali a ne samo ja.
x

xyzet

pre preko 1 godinu

Vidim da bi vam veoma odgovaralo da budemo zauvek taoci tog poreza. Ne valja ni da plate prijatelji kluba, ni navijači kao masa, ništa. Izgleda da je najbolje kada vaš trener izađe na KZN i revoltiran istrči pred rudu i kaže da mi znamo da će Zvezda da pobedi, javila mu ptičica. Ako nisam u pravu ne vidim čemu ovde služi vaša histerija oko unutar Partizanove stvari kako će da plati porez. Ne tiče se sportske strane, pa da vi imate bilo kakav interes ovde. Sve mi vas je teže razumeti, zaista.
G

Gost за х...

pre preko 1 godinu

Види, када сам играо фудбал, увек сам говорио како ћемо проћи. Једноставно, кад се разумеш у нешто, можеш то себи да приуштиш. На крају се види, да ли си био у праву, или си испао глуп.Шеки је некад знао да изађе на Теразије и јавно каже колико ће пута протерати кроз ноге, играчу који ће га чувати у дербију. Увек је то и испунио, зато је остао један и јединствен. Колико видим, не смета ти кад Смаилагић каже да ће играти на Ф4. Ево ја поштујем све што је рекао, мада сам мишљења да ће испасти на крају глуп.

Sliks17

pre preko 1 godinu

Deca se lece sms porukama a grebatorima i lopovima da se placaju troskovi. Sram vas bilo
Н

НАВИЈАЧИ

pre preko 1 godinu

АЈМО СА РЕЧИ НА ДЕЛА! ПОМОГНИМО ПАРТИЗАНУ ЈЕ СЕ ЊЕМУ ДУГОВИ НЕ БРИШУ. ИДЕМО СВИ.
M

MMXXIII

pre preko 1 godinu

Polako, treba to da se osmisli, da se vidi koliko bi se grobara odazvalo pozivu, treba da se otvori namenski račun, odredi trajanje akcije, da se sredi papirologija s državom oko toga i tako dalje. Da vidimo i koliko su tih 2000 prijatelja ozbiljni u nameri da pomognu. To su bogati ljudi i za njih 4 - 5.000€ nije nikakav novac. Svi će dati koliko mogu ako su sigurni da ide tamo gde treba. Razmišljam ovako: čak i ljubav košta, a ljubav grobara prema klubu je ogromna i verujem da možemo pomoći.
S

Sale UGRINOVCI

pre preko 1 godinu

Šta ih sprečava... ?
L

Lebovski

pre preko 1 godinu

Akcija da se zove "Nas milion po 10 evra"
M

MVPČAČAK

pre preko 1 godinu

Da, da, apsolutno se slažem.
P

Pazi

pre preko 1 godinu

Nadam se da nisi ozbiljan. Gde bre ima tolilo grobara?
p

pace

pre preko 1 godinu

za svakog navijaca 10 evra nije nista tako da sam zato da se akcija sprovede ostoja je to zasluzio preuzeo je klub kad niko nije hteo i doveo nas u top 8 plus vratio sva dugovanja bivsim igracima i trenerima pa mozeo i mi kao navijaci da pomognemo da se vec jednom plati porez
C

Cccc

pre preko 1 godinu

Šta je za za 7000 hiljada grobara po 1000€ i eto dugovi otplaceni. Ti samo reci koliko treba i oni će u banku i podići pare.
D

Djuradj

pre preko 1 godinu

Imas ljude u UO koji mogu sami da plate 7m da se skoro ne osete. Nije samo Ostoja tu pun love. Samo ova dva njegova potpresednika imaju verovatno milijardu evra na racunima (Bane Grujic i Nesa Roming). A gde su Babovic i vlasnici ostalih velikih firmi koji su clanovi UO. Uz pomoc navijaca i bivsih igraca, lako moze da se skupi novac. Samo ne znam sto bi se skupljao ako za druge ne vaze ista pravila. Zvezdi je otpisivano sve, a mi da placamo i kamate na kamatu. Nije korektno.
@

@Djuradj

pre preko 1 godinu

Brat moj, pa naš budo od one ture što mu je pala prošlo leto mož i od našeg FKa da napravi evropskog šampiona! Poenta je što niko od njih te pare nije stekao na pošten način, pa samim tim neće ni da ih troši na pošten način
R

Rasputin

pre preko 1 godinu

Super, ajde onda svi po 3500 evra i da platite tu iz udarca

Gradinaboys

pre preko 1 godinu

U ogromnom ste problemu i nisam siguran sa su navijači toga uopšte svjesni, jer (sa pravom) lebde u oblacima nakon ovih par mjeseci. Preskup je ovo projekat bez obzira ko ga finansirao i ne možete sebi dozvoliti luksuz da za dvije sezone ništa ne osvojite. Ovaj TOP 8 jeste solidan uspjeh, ali ako KKP ne uzme ABA ligu sve će se urušiti, jer će opet neko morati da im plati licencu, i finansira skup tim jer Žoc neće ostati bez tih uslova. Zato mislim da će ovaj plej of ABA lige za KKP biti od presudnog značaja za opstanak kluba. A problem je što se tu i Zvezda nešto pita.
Л

Ложач

pre preko 1 godinu

По свему судећи плеј оф АБА лиге неће значити ништа осим престижа јер су 99% оба клуба и догодине у ЕЛ! Онај ко изгуби платиче му власник живота и смрти у Србији дивљу карту и то је то! Питање је само да ли ће се ове године омогућити и ККЦЗ да има конкурентан ростер од пет микионских ЕЛ играча или ће опет бити натезања и крпљења током сезоне
M

MVPČAČAK

pre preko 1 godinu

Šta tačno državi Srbiji donosi titula u aba ligi. Partizanov TOP8EL više Srbiji donosi od titule u aba ligi, u svakom smislu. To što vi spinujete, plačete i ne priznajete PARTIZANOV USPEH, to je vaš golem problem.
D

Djuradj

pre preko 1 godinu

U ogromnom ste vi problemu ako ne osvojite ABA. Partizan i da ne uzme ABA, igrace sledece godine EL i imati pune hale navijaca. Moze ocekivati minimum 12 miliona evra cistog prihoda, da od drzave i drzavnih sponzora ne dobije 1 dinar, sto je sasvim dovoljno da se napravi konkuretan tim. Sa druge strane vi zavisite od te drzave, a sa EL ste u ratu. Porazom u finalu ABA, idete u EK. Ne sumnjam da cete imati jos veci budzet, jer ne zavisite od realnih prihoda vec od ljubavi jednog coveka, ali sa EL mozete da se pozdravite.
S

Saša_PFC

pre preko 1 godinu

Nikakav problem nece biti jer sam siguran da ce eventualno ako ne uspeju da naprave reprogam drzava Srbija uskociti i pomoci.Setimo se da je Srbija otpisala i vratila dug za tadasnju C.Zvezdu u iznosu od 14.mil.evra tako da ce i ovoga puta biti dug otpisan
@

@Ложач

pre preko 1 godinu

Kampaco ima platu kao Panter, Ledej i Eksum kad se se saberu. 1,8m za 5 meseci. Samo je Mirotic vise placen u celoj EL. A da ne pricam o obestecenju od 2,5m koje se misticno istopilo. Vildoza je prosle sezone u NBA zvanicno imao $3,542,789 platu, iako nije igrao. Sigurno nije dosao za kikiriki. Doveli dva igraca direktno iz NBA, plus Nedovica koji je jedan od najboljih bekova u EL, i od koga su na spoljnim pozicijama u reprezentaciji bolji jedino Bogdan i Micic. A gde je 15 ostalih igraca. Gde su Adamsi, Raduljice i slicni sto ne igraju, ali moraju da se plate. Mene bas zanima odakle Zvezdi toliki budzet kad joj je realan prihod 3-4m, a Partizanu 3 puta veci pa opet nema skuplji tim. Kad su Kampaca povezivali sa Partizanom, Zeljko je pitao novinare jel su normalni, da li znaju koliko kosta Kampaco. Ocito je za jeftin, za nekog kome drzava sipa iz vazduha.
m

merllin_pfc

pre preko 1 godinu

Ko ti je rekao da mi moramo ista osvojiti. Tako ste pricali da ce se sve radpasti i prosle godine ako se nesto ne osvoji. Nije se osvojilo jista i Partizan je ovu godinu jaci za 40% od prosle godine. Ako se nista ne osvoji ni ove godine a nemora zamisli kakav ce tim da to bude sa jos 2 ili 3 nova igraca. Zar stvarno mislis da bi Zeljko i Zoran dosli da se radi o nekom projektu za 2 godine. Sve price koje druga strana prica su po meni prikrivanje istine. Zeljko ostario i nije imao gdje da ode. Stranci neosjecaju klub itd itd. Ovaj Partizan i ova uprava ce da naprace cudo u Evropi u narednik godima. Zivi bili pa vidjeli. Partizan ce igrati euroleague da ne osviji nista ove godine. Zato jer je institucija.
a

ako su ruze, procvetace...

pre preko 1 godinu

o cemu pricas? Koliko para donosi osvajanje ABA lige? Sitnis u predjenju sa budzetima zvezde i partizana, 100k eura maksimalno. WildCard EL kosta 500k eura, to je nsita u predjenju za 4,5m eura koliko klub zaradi od prodaje karata. Partizanu osim prestiza trofej ABA nista ne donosi. EL je garantovana i iduce godine (top8 plus rusi se ne vracaju) bez obzira osvojio Partizan ABA ili ne. Pri tome, ovih dana je dosla informacija da i Partizan i Zvezda 99% igraju EL iduce sezone. Jedino sto to moze da poremeti je da Buducnost osvoji eurokup. Poreski dug se nece platiti odjednom, nego reprogram ili pozajmica na 3-5 godina. Ako je partizan i ovih godina placao 1.5m eura duga, mocice i sledecih toliko da placa za poresko dugovanje.

EL

pre preko 1 godinu

Koja li je to logika navijaca Zvezde da Partizan ako ne osvoji ni jedan trofej ove sezone sledi mu slom da mi je samo znati jel vredi nesto pehar Aba ili Kls takmicenja ,koliko se spominje reko bi da ti pehari vrede bogatstvo i resavaju sve probleme sa finansijama. Ipak sam ulazak u top 8 znaci nesto za klub to moze privuci i igrace i sponzore kojima nije stalo da dodju u klub koji osvaja trofeje nekih slabijih takmicenja koji oni ako su van Evrope nisu tacno sigurni ni gde se igraju.

Gradinaboys

pre preko 1 godinu

Krajnje dobronamjerno sam ovo komentarisao ne umanjujući uspjeh koji je KKP napravio ulaskom u TOP 8. Ne morate me učiti sve mi je jasno pratim ovu košarku još od 1990-te. Problem je što većina vas ovdje to prati od prije dvije sezone. U redu neka sve bude kako ste rekli, ali siguran sam ako se desi da Žoc izgubi u finalu ABA lige od Zvezde neće ga oprati ni da ide na F4. Pa sjetite se šta ste o tom čovjeku pisali u decembru na ovom istom mjestu.
Л

Ложач

pre preko 1 godinu

@Еl Слажем се да је трофеј АБА битан у мери само ако доноси медто у ЕЛ, у супротном је тотално небитан, али је зато домаћа титула итекако битна, јер кад прођу ове хистерије и вучићи и сипања лопатом пара, све што ће нам на крају остати су домаћи трофеји(клс и куп)
G

Gost за ђурађа

pre preko 1 godinu

12 милиона чистог прихода, да ли ти уопште знаш шта причаш? Да ли је уопште реално да постоји особа коју је неко уверио у такву небулозу? Ако си у тако нешто поверовао, ти си у јако великом проблему.
G

Gost218

pre preko 1 godinu

Znači ove godine računa da će da igra i KLS...
z

zarada?

pre preko 1 godinu

Jel zna neko kolike su zarade (sponzor, pobede ulaznice itkd.) u evro ligi? I plasman dalje?- ima valjda neke vajde?
P

Pobeda je resenje

pre preko 1 godinu

Neka plati gospodin Zeljko Obradovic covek je vise od trideset godina trener zaradio je u inostranstvu i Srbiji sigurno dobre pare.Ako ne on neka da Bogdan Bogdanovic Partizanovo dete koje je vec sest pet,sest sezona u Nba.Covek ima platu sa nedavnim povecanjem od 68 000 000 dolara sta je to za njega da plati porez Partizana od sedam miliona evra ili malo vise on to nece ni da oseti.Oduzi se tako i klubu i Srbiji kao drzavi i navijacima Partizana.Samo ga treba pozvati.Ne da navijaci placaju NE MOZE I NE TREBA TO prosto i jednostavno.
M

Mile Kontraš

pre preko 1 godinu

Sto ne prodas jos koju njivu Ostoja?
O

Ojsa

pre preko 1 godinu

Kakav spin i kakve lazi ali navikli smo od ovih sa druge strane,javaljaju se ljudi da plate porez,kako da ne,znamo svi da necete da platite porez i da ce drzava to da regulise,a pustaju se price kako ce to neki verni navijaci da plate,jaoo kako ce skupo sve ovo da vas kosta niste ni svesni!
D

Djuradj

pre preko 1 godinu

Preko 400.000 navijaca ove sezone x prosecna cena karte od 25 evra = 10 miliona evra. Na to dodaj sponzore, 1,5-2m od EL, TV prava, komercijalnu zaradu, navodnu pomoc drzave za koju sam ubedjen da je bar 3 puta manja nego vama.... I kad sve to saberes, ukapiras da Partizan ima 3-4 puta veci realni prihod od CZV, a Zvezda nema nista manji budzet, sto znaci da se drzava na koju kukate, otvorila daleko vise vama. Kuka na drzavu neko ko dovodi Kampaca, koji je posle Mirotica najskuplji igrac EL. Uz njega Nedovica (3-4 reprezentativac po kvalitetu), Vildozu i jos 15 igraca na platnom spisku.
B

Bida

pre preko 1 godinu

Nemoze od kokeze daje proda jel je on vesic vlahovic sve pokupovali za zarad cz
S

SSSR

pre preko 1 godinu

Djuradj@ima jedna dobra konstatacija za Srpski sport(ekipni),kada je u pitanju finansiranje,a da pritom nema državne sise,a to je: uzmi iz kluba sve što je VIŠAK,a dodaj iz svoga džepa sto je MANJAK.Samo nenormalni manjak postoji,zato što treba namiriti milion stvari te hteo ili ne hteo uvek sibu dubiozi.Da si bili kada prišao bolo kom sportu saznao bi surovost ovoga što ti pričam.Bio je Nikola Peković,žrtveno jagnje,jer je uzeo OGROMNE pare u NBA,ali kada je video koliko košta neprofitabilni sport pobegao je glavom bez obzira,a sigurno OBOŽAVA Kk Partizan,on ga je stvorio i on mu je omogućio da uzme tu lovu.Kada je u pitanju da se vrati,da se da iz svoga džepa tada nastaje problem,jer se džak enormno brzo prazni,što je Peković vrlo brzo shvatiobi pobegao,jer sportista nemav2 karijere i 2 uzimanja novca.Rezime:niko nije lud da daje svoju lovu,sve su ovo državni projekti na teret naroda.Dobro svi zapamtite,nije ovo lova ni Ostoje,ni Čovića,ni drugih,sve su ovo državne pare,od napaćenog naroda.Navijajte za svoj klub,bodrite ga Vaše pravo,ja navijam za svoj klub,gledajte svoje biznise i živote,a ljude DB ostavite da odrađuju prljav posao za službe.
@

@Djuradj

pre preko 1 godinu

Najjači argument ikada: 'ja sam ubeđen da je 3 puta manja'!!! HahahahahahHHHahahahaha
e

esex

pre preko 1 godinu

Meni je zanimljivo da je skoro 90 posto grobara pljuvalo obradovica pre par meseci a sad se kunu u njega..
r

reci brate

pre preko 1 godinu

kako ide prodaja njiva?
R

Realizam

pre preko 1 godinu

Neko nekad neko ni na f4 nikad.
C

Cerebro

pre preko 1 godinu

Ostoja krije svoj budzet a uporedjuje sa tudjim budzetima ahhahaha neverovatno, kada cemo saznati koliki je budzet vas ili je to tajna ?
M

Mop

pre preko 1 godinu

Ajde da se menjamo. Vi idite u Top8 ali ne davite više svaki dan.
m

matoriekspert

pre preko 1 godinu

Pa pošto znate budžete svih timova, izračunajte prosečan pa podelite sa tri! Nije teško ako se razumete u Exell kao vaš guru i gazda
M

Marko11 PFC

pre preko 1 godinu

Budzet je oko 12 ili 13 miliona. Partizan ima jedva 12 igraca od kojih samo Panter ima platu preko milion (1.1 milion). Jel ste stvarno toliko naivni da verujete da Partizan ima budzet preko 20m?
r

ranGo

pre preko 1 godinu

марко - ма знамо да нема али се питамо одакле је.... како нађете тренера и играче који играју за кликере....?
G

Gost999

pre preko 1 godinu

@Marko - Partizan zvanicno ima oko 25 miliona a Zvezda oko 8. Nezvanicno, to je sve za 50% vise. Nije tesko izguglati i saznati informacije.
M

Mop

pre preko 1 godinu

999 pa cekaj ovaj ti buraz rece da se ne zna. Aj dogovorite se vise. Normalan covek ne moze da vas povata posle Monaka a ni pre. 🤔

Statistics

pre preko 1 godinu

@Gost999 | Kod vas vecito losa resenja osnovnih matematickih operacija ako je Panter najskuplji i placen je 1,5 miliona koliko igraca sa tolikom ili nesto nizom platom treba biti u rosteru da bi se stiglo do 25 miliona?
G

Gost999

pre preko 1 godinu

@Statistics - nauci sta je budzet a sta troskovi plata
k

krklinec

pre preko 1 godinu

Bodiroga
G

Gost62bez

pre preko 1 godinu

to nije tvoj zasluga ako 2000ljufi vrati fug to su ljudi vratili ne pripisuje se upravi listo da se zna
a

aeiou

pre preko 1 godinu

E, pa pripisuje se, još i te kako. Ja sam siguran da on ne bi donirani novac strpao u svoj džep već bi ga prosledio za potrebe kluba, tamo gde treba. To se zove poverenje. Ako Partizan napravi neku širu akciju i pozove navijače da doniraju ja bih bio spreman dati svoj skromni prilog, šta znam, do 100 € npr. Ne bih se plašio za novac. Mijailović ima dosta veze s ovim uspehom Partizana. Mislite li da bi jedan Obradović uopšte sarađivao sa čovekom koji ne radi u interesu Partizana? On može da radi gde uperi prstom. To vam je tema za razmišljanje.
N

Nenad B.

pre preko 1 godinu

Budžet, budžet, budžet... Pa ljudi moji ne igraju budžeti već timovi. Koliko su puta veći budžeti Efesa i Armanija sa vrhunskim trenerima, pa ne uđoše ni među 8. To je dokaz da je ovogodišnja EL najjača od kako se igra ovaj format, gde ti ni 19 pobeda ne garantuje prolaz u Top 8. Zato je ovaj uspeh Željka i Partizana ogroman, sa kratkim rosterom od 13 igrača, praktično bez Koprivice cele sezone, dakle 12. Od toga 5 igrača evroligaškog renomea (Panter, Egzum, Naneli, Ledej i Papapetru) + Anđušić čija je uloga minorna, dva debitanta u EL (Avramović i Lesor, ona tri meseca u Makabiju glupo je računati) i 5 mladih igrača takođe debitanata (Trifa, Madar, Smajli, Tristan i Koprivica). Povratak posle 8 godina u EL i verovatno 20 pobeda u regularnom delu, deluje gotovo nestvarno, naročito posle skora od 4:9 na skoro pola sezone. O atmosferi u Areni, ali i na gostovanjima po Evropi (lično sam bio prisutan u Milanu), koju prave navijači je više bespredmetno i komentarisati, što bi rekla Stoja: "Ma kakva Evropa, na svetu nema to". NAPRED PARTIZAN !!!
G

Gost999

pre preko 1 godinu

Naravno, ne igraju budzeti vec ljudi. Ali kad imas veci budzet mozes da dovedes igrace koji su kvalitetniji, a to se na terenu i te kako oseti. Interesantno kako nekako po pravilu se poredjaju ekipe na kraju sezone kao da si ih po budzetu redjao. Anomalije skoro da ne postoje
G

Gosthjk

pre preko 1 godinu

@gost999- Spinujes opasno, ali ima nas kojima rade mozdane vijuge. Vidis sinak, budzeti su bitni, ali budzete imaju i Real, Barsa, Efes, Fener, Monako, Olimpijakos, Makabi, Baskonija, Armani i Virtus i svi imaju po 3, 4 a neki i 5,6 puta veci budzet od Partizana pa ne uzimaju svi svake godine titulu EL. Prevaga je rad sa najboljim trenerom svih vremena u Evropi, magicnim Zeljkom. P.S. Nije raspored na tabeli slika ko koliki budzet ima jer bi onda Zvezda bila treca a ne trinaesta, ili makar ispred Partizana jer imate 3x veci budzet ove sezone. Tako da sinak, idi na vesti o fudbalu, ovde si stranac ;)
@

@gost999

pre preko 1 godinu

Da budzet kreira raspored na tabeli Zvezda bi bila 3 ili 4 a Partizan 14ti. Ali nije sve u novcu dete :)
N

Nenad B.

pre preko 1 godinu

@Gost 999; Pa u komentaru sam već pomenuo Efes i Armani, a i Feneru "visi" plasman u Top 8, ekipe sa mnogo većim budžetima, vanserijskim igračima i vrhunskim trenerima (Ataman, Mesina, Itudis). Zato uspeh Partizana i jeste ogroman, biti ispred ovakvih aždaja sa realno mnogo slabijim i jeftinijim timom. Zvezda je takođe, ne trebala, nego morala biti ove sezone u Top 8, obzirom na širinu i kvalitet rostera, ali Zvezda ima "sistemsku grešku" na čelu kluba (da sam zlonameran rekao bih vlasnika kluba). Ne kažem da je Ostoja cvećka, ali sportsku priču u Partizanu sada vode Savić i Željko, tako da je on tu nebitan faktor.
@

@NenadB

pre preko 1 godinu

Partizan je na početku sezone po svim kladionicama bio 6 ili 7 kandidat za osvajanje EL sa kvotom 35, dok je Zvezda sa kvotom 80 bila 13, 14. EžDa smo imali Kampaca i Vildozu verujem da bi nas spustili na 50 i neko 9,10 mesto... Tako da, sem par anomalija, da itekako igraju budžeti...

Euroligue

pre preko 1 godinu

Sigurno je Efes bio bar medju prvih 5 ne samo zbog budzeta koji je visestruko veci od Partizanovog nego zato sto je dvostruki prvak i opet je ispao vise kola pre kraja iz sanse za prolaz dalje.
V

Vamos

pre preko 1 godinu

Samo nek klub pošalje instrukcije za uplatu i da krene... Da i taj problem skinemo sa grbače. Bez da nam iko išta oprašta kao pojedinim...
u

uplatice

pre preko 1 godinu

od plate clanovi Srpske Napredne Stranke, kada im narede iz staba. Savski venac organizovao 20 000 majica besplatno a da ne organizuju zaposlene, idi begaj
M

MATEMATIKA

pre preko 1 godinu

2.000 ljudi x 5 rata (maj, juni, juli, avgust, septembar) x 500 evra = 5 miliona evra. Pretpostavljam da neko može uplatiti 5 x 10 evra, a neko 5 x 2.000 evra, ali kada bi u proseku bilo 5 x 500 evra, onda bi to bilo 5 miliona, a mislim da bi bila velika stvar i da se skupi desetina tog iznosa.
d

dr. petar pan

pre preko 1 godinu

Barsa objavila da im je budzet 36 miliona eura i da ce morati da smanje za sl sezonu. Vas budzet je izmedju 20 i 30 miliona eura. Kako to moze biti 2 ili 3x veci budzet od vaseg?
a

asi

pre preko 1 godinu

Ti druze evro u zivotu nisi zaradio kad se tako frljas milionima. Znas li ti kolike su to pare i kakav tim moze od te love da se napravi? 15 igraca top kvaliteta,Partizan ima takvih igraca 4,5.
P

Pitam

pre preko 1 godinu

Se kako ti znaš koliki je naš
Z

Zabluda

pre preko 1 godinu

Partizan nikada nije osvojio Ulebovu EL, ovo što se sada igra, nego je osvojio Fibin kup šampiona. Dve skroz različite organizacije Uleb i Fiba, i ako je i to vreme postojao i Uleb. I sada da ne bi bila priča kako ni Zvezda nije osvojila LŠ nego KEŠ, Zvezda je osvojila KEŠ koji je tada bio UEFINO takmičenje koje je samo promenilo ime u LŠ. A Fibino takmičenje je ostalo Fibino takmičenje, nije promenilo ime u Uleb takmičenje. Dakle, Zvezda je osvojila isto ovo što se sada igra u fudbalu, a Pametan nije osvojio ovo što se sada igra u košarci.
r

realista2023

pre preko 1 godinu

KES je igran po kup sistemu,a danas se igra Liga sampiona.Kup i liga su sasvim razlicita takmicenja,posto se vec bavis Ulebom i Fibom cudo ti je to promaklo :)
B

Bole1234

pre preko 1 godinu

Pitanje za tebe...sta je onda zvezda osvojila u fudbalu 1991?Ls ili Kes?
M

Mitros

pre preko 1 godinu

Hahaga pa sam Uleb priznaje te titule
Z

Zabluda

pre preko 1 godinu

@@@@@. Alo majstori, koga briga što se KEŠ igrao po kup sistemu a LŠ se igra po grupama. I tada i sada to je UEFINO TAKMIČENJE. Mi smo osvojili trofej iz iste organizacije. A vi ste osvojili trofej iz Fibine organizacije a ne iz Ulebove, i ako je u to vreme i Uleb uveliko postojao. Dakle, Zvezda je osvojila ovo što se sada igra, vi NISTE osvojili ovo što se sada igra. Ne umanjujem vaš uspeh, svaka čast, ali da ne mešamo babe i žabe, Fiba je Fiba, Uleb je Uleb, dve različite organizacije.
p

paulo

pre preko 1 godinu

Vazno je da si ti pametniji od Evrolige koja nam priznaje tu Evroligu iz 92 godine dalje nesto komentarisati na tu temu je smesno.
@

@Zabluda

pre preko 1 godinu

Pa vi ste osvojili Tojota kup koji nikakve veze nije imao sa Fifom pa ste 30 godina pričali da je to titula prvaka sveta a Fifa je tek pre 2-3 godine priznala te titule. Inače Uleb priznaje titule kupa šampiona baš kao što Fifa priznaje Tojota kup, dakle pojma nemaš.
h

hahaha 1

pre preko 1 godinu

I samo da dodamo za fudbal :te godine engleski i italijanski klubovi bili kaznjeni zbog Hejsela i nisu učestvovali, eto samo jedna sitnica kada se već praviš pametan.....
t

tante za mante

pre preko 1 godinu

Ni tvoja Zvezda nije osvojila LŠ, a nikad i neće. Osvojila je takmičenje po kup sistemu koje više ne postoji i u kom nisu igrali Englezi. Još lagite ovde neprekidno da ste bili svetski prvaci, a onaj inter kontinentalni kup u Japanu je bio običan sponzorski turnirčić. Vi bi osvojili nešto gde igraju po 4 tima iz liga petice? Marginalni ste i manite se vaše veličine. Ja sam u dosta komentara priznavao vaš uspeh bez ali, sada više neću. Malo, malo pa iskače po jedan koji osporava Partizanu titulu evropskog prvaka. Zvalo se kako se zvalo, igralo se kako se igralo, ali pobednik je bio evropski šampion za tu godinu i tačka. Da li su postojala možda dva takmičenja istog ranga u to vreme? Da li je neko drugi, u tom drugom takmičenju, bio Evropski šampion? Dosta više, aman. Stvarno uviđamo da je tačna ona uzrečica: dva Srbina tri mišljenja.
g

gostgg

pre preko 1 godinu

taman vas 2000 burzuja sto ste se obaogatili uz pomoc drzave skupite po 40.000 koliko vam u proseku kostaju gume za aute i problem resen
g

gost86

pre preko 1 godinu

Eh, da ih je samo 2000
p

paulo

pre preko 1 godinu

@lozite se Sine to da imate godinama unazad najmanji budzet u Evroligi je smesna prica ja ne pratim kosarku od juce jos uvek se secam sezone 2019-20 gde ste doveli Gista,Lorenca Brauna, Derika Brauna,Peperoglua,Berona,Kejsi Riversa da ne nabrajam dalje i ta ekipa je minimalno trebala da igra top 8. Porez,a da porez valjda o porezu treba neko da nam govori ko ga redovno izmiruje,a ne da im drzava oprasta ogromna dugovanja nemoj biti licemeran.
G

Gostgost

pre preko 1 godinu

Ti pocni da pratis zvanicne objave Evrolige, umesto sto izmisljas stvari
S

Sale84

pre preko 1 godinu

Jos jedan klasican spin sa vase strane, ali da idemo redom. Doveli Gista u 33 ili 34 godini koji vec par sezona pre toga nije bio na nekom zavidnom nivou, sto se i videlo u igrama koje je pruzio kod nas ( covek je imao platu u Zvezdi 500.000€ godisnje) znaci nikakav poseban luksuz. Perpeloglu, doveden u Zvezdu sa 35 godina na kraju karijere, posle Zvezde cini mi se i zavrsio profesionalnu karijeru. Za Bilija Berona, niko ziv nije cuo dok nije dosao u Zvezdu, dosao iz ekipe koja ja sezonu pre toga zavrsila skoro na dnu tabele turskog prvenstva. Derik Braun, lik celu sezonu pre dolaska u Zvezdu nije odigrao zbog kolena i niko ga drugi nije hteo jer je bio poluinvalid kad tako moram da kazem. Kod nas jedva spojio polusezonu i to vise nije igrao nego sto je igrao. Lorenco Braun, ajde budi iskren i kazi da li si znao koji je to igrac kad je dosao u Zvezdu? Tako da ovo sto vi uporedjujete je totalno spinovanje javnosti i nista vise. Vi ste bre covece imali budzet evroligasa kad ste igrali uleb kup. I tada ste doveli dve igraca iz ekipe sa fajnal fora evrolige i takav tim nadogradili sa 5 evroligaskih igraca. Dosta bre vise lazi i izmisljanja!!!
p

paulo

pre preko 1 godinu

Odgovor sale84 Kakav klasican spin o cemu ti pricas tih 500 000 evra sto ste placali Gista je danas kao milion pogledaj samo inflaciju sta si tad mogao da kupis za 500 000 to isto sad mozes da kupis za milion da ne pricam o osnovnim zivotnim namirnicama koliko je sve poskupelo pa kirije za stan pa cena kvadrata e ovo sto ti radis je spinovanje tadasnjih 500 000 nisi isti kao danasnjih 500 000 evra.
p

paulo

pre preko 1 godinu

I da koje vama kriv sto ispada da ste doveli po tvojoj prici krs igrace,a platili ih vrhunski moze samo da bude kriva uprava ili ti jedan covek zna se koji kad malo razmislis i pogledas sta si napisao to je crna sramota .

Rik

pre preko 1 godinu

Lepo je kad su pre dolaska u Zvezdu svi igraci bili leva smetala povredjeni ,dugo van forme ili van ritma sto bi rekao fudbalski majstor Stanoje ili van kluba a u Partizan svi dosli u zivotnoj najboljoj formi glavni igraci sta god. Nije Exum bio povredjen pa zbog toga rezerva u Barsi inace bi otisao u NBA i Naneli izmenjao klubove kroz karijeru.
d

d. g.

pre preko 1 godinu

2000 ljudi po 350 evra i to je to.
5

56789

pre preko 1 godinu

NEK UPLATI KOLIKO KO MOZE MAKAR 1€
@

@d. g

pre preko 1 godinu

Eeee matematiko. Bolje da si uzeo digitron, ne bi ispao ovako pametan. Njima treba 7 miliona evra za porez, a 2000 puta 350 je 700 hiljada. Njima treba 2000 puta 3500 evra Matematičaru.
p

paulo

pre preko 1 godinu

Cisto me zanima sta ce pricati komsije kad platimo porez , a da pricace o budzetu.
L

Lozite se

pre preko 1 godinu

Odakle dolazi budzet, a dugujes 10 milki sa kamatama istoj drzavi koja ti je dala budzet da dovedes igrace i najboljeg trenera evrope? Kapiras foru, ili se samo pravite blesavi vi navijaci “uspeha”? Kapiramo svi mi da je vama to normalno da se preko noci u vas slije 20+ miliona u sportu koji nije profitabilan, ali mi nije jasno kako mozete da gledate na Zvezdu koja od LS inkasira 100 miliona, ili Zvezdu u EL koja ima ubedljivo najmanji budzet godinama u nazad, vrlo javno, i da postavljate isto pitanje, onako kao naivne mlade? Sve je lako za proveriti, samo vi to spinerski, koliko vam odgovara. Ne brinemo se mi nista, na kraju osvajamo ABA ligu, bili prvi ili drugi na kraju osnovnog dela, jer u finalu sa nama nemate sanse. The trojka i cao zdravo, kao i uvek. Poz!
1

118-77

pre preko 1 godinu

Da platimo porez, i od tog poreza da nam se sagradi trenanzna hala obecana posle igranja F4 u Parizu i brendiranje drzave u Evropi i Americi igranjem sa NBA timovima.
M

Mangulica

pre preko 1 godinu

Rebic,Simonovic,Lazic,Stimac,Dobric,Micic i Dangubic kao klinci dovedeni iz Mege,Jovic kao klinac doveden iz Radnickog KG,Cirbes,Miler i Kinzi. Radonja je sa njima i ubedljivo najmanjim budzetom u evroligi usao u top osam. Dajte Obradovicu slican tim,da vidimo to znanje,umece i sve ostalo. Ovaj tim koji ima su Canak ili Filipovski mogli da predvode do top osam.Covek ima 23 miliona eura budzet sto ga stavlja na sesto mesto evrolige.
N

Naravno

pre preko 1 godinu

Dule je i sa duplo manjim budzetom od tog zvezdinog igrao F4.
p

paulo

pre preko 1 godinu

Tebi ce Obradovic da se dokazuje covek koji je osvojio 9 evroliga koliko samo nacinalnih prvenstava i kupova pre neki dan je pisalo da je 21 put igrao top 8, a koliko od toga samo fajnal forova molim te sledeci put kad nesto napises prvo razmisli i da covek se ovim poslom bavi 30 godina samo pogledaj brojke i bice te sramota od toga sto pises ako znas za sramotu.
M

Mangulica

pre preko 1 godinu

Koju je od tih brojki napravio a da je imao budzet ispod 30-40 miliona eura? To ti meni nabroj. Inace da,Vujosevic je napravio najveci uspeh.Mnogo veci sa onim timom nego da ga Zeljko osvoji sa ovim.
N

Naravno

pre preko 1 godinu

Napravio je 92,kada je kao igrac preuzeo da vodi Partizan i postao ŠAMPION EVROPE SA KLINCIMA OD 22 GODINE I IGRANJE U DRUGOJ ZEMLJI, ZBOG SANKCIJA NASOJ.
r

radonjic fan

pre preko 1 godinu

ma radonja je car kosarke..jednom u 10 godina usao u top 8, i to sa negativnim skorom..koji kvalitet lige..ali njegovo umece je na ceni..evo traze ga real, barsa, nakon sto je ukanalio panatu....sva vrata mu se otvorila...ej bre u istu recenicu radonjica i zeljka...bogohuljenje..
@

@ssss

pre preko 1 godinu

Te priče o budžetu su toliko nebulozne da to prosto boli.Najbolji treneri imaju najveće budžete,ne znam šta tu nije jasno?Upoređivati Radonju sa Željkom je kao kada bi upoređivao fiću sa svemirskom letelicom.A ta priča u kojoj upoređuješ Radonjin uspeh sa Željkovim je kao kada bi sada rekao da je trener Fulama bolji trener od Gvardiole jer je on sa Fulamom ove godine sa neuporedivo manjim budžetom bio bolji od Sitija u FA kupu.To je toliko nebulozno da mi nije jasno zašto uopšte i ulazim u ovakve vrste polemike?!
M

Mitros

pre preko 1 godinu

Pa te godine ste doveli i Sofoa, Rajana Tompsona i Gala Mekela pa ste ih otpustili i uredno isplatili po par stotina hiljada. Ili si to zaboravio? Izmenjali ste dve petroke dok niste uboli i to je sve što ste napravili za deset godina.
R

Repac Plandiste

pre preko 1 godinu

Od mene Sebastijan. Sa ovim su se složili...
S

Smehotres

pre preko 1 godinu

Smejemo se i dalje zato što vam kapiten ne zna srpski jezik.
m

matoriekspert

pre preko 1 godinu

Zato vaš kapiten ne zna košarku pa izađe na isto.
s

smej se smej uvek se

pre preko 1 godinu

smej, najvise volim osmeh tvoj... Raduljica sa kauca od 700 000 e godisnje se smeje najlepse..
N

Naravno

pre preko 1 godinu

Al ima Srpski pasos koje ste mu vi da li. HVALA.

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Da, Raduljica sa 35 godina i godinu dana bez kluba, povređen i sa jednom nogom u penziji, sigurno prima 700.000 evra. Taman koliko i Kampaco onih 116.9 miliona nedeljno.
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Ne zna košarku a najtrofejniji kapiten, razmisli prvo šta ćeš da tropaš o Laziću, čak ima više osvojenih trofeja od celokupnog Kamerunskog tima koji vam igra sada.
b

bingosale76@gmail.com

pre preko 1 godinu

Pa platite,sta se ceka...
A

Ahahahhaha

pre preko 1 godinu

Jeste sad ide kao ona tužna priča "sakupljamo pare ispred crkve" 😂 Ko još veruje u ovo? Daće država (on) kao i uvek.
m

matoriekspert

pre preko 1 godinu

Pa i treba da država da im da.Ona im je i uzimala jer da nije bilo ove i ovakve države Partizan bi odavno imao licencu u EL i stabilne sponzore. Obećavali su kule i gradove posle F4 2010. a onda su krenuli da guraju Čovićev privatni projekat da bi zataškali predhodni projekat tzv Evropska Zvezda kroz koji su Vesić i Pauk krali milione evra od Telekoma, Dunava i ostalih državnih firmi. Setimo se kako su reketirali par godina onog Grand kafu. A onda 2012.godine na vlast dolazi Severni huligan sa jednoj jedinom idejom - da uništi sve što je uspešnije od njega i njegove lopovske bratije. A toga je baš mnogo. Nikakav porez ja njima ne bih ni platio , te smo pare mi kao građani odavno već dali, da ih on rasipa kako mu se ćefne!
@

@matoriexpert

pre preko 1 godinu

vesic i pauk su bili u zvedi isto sto su sada VV u partizanu, pa ako ti je ovo evropski partizan i drzava ga gura i ono je bila evropska zvezda. cuj evropska zvezda, najvece pojacanje sezone milan milosevic, ako si cuo za coveka.
A

Ahahaha

pre preko 1 godinu

Neka da ali lepo da se kaže a ne ovako da se gluži nešto. Slažeš se?
g

gostimso

pre preko 1 godinu

jeste evropska zvezda dovela milosevica ali i rakocevica,gurovica,dozet,skuni pena i onaj drugi pik sa drafta morison trenera pesica sve su to dosli za kikiriki da igraju,nemojmo molim vas...10 godina muzu drzavu za jedan 1 top 8,najjaci tim kad su imali titulu im uzela Buducnost,projekti sa skorcijanidisom i raduljicom,jos mnogo mnogo toga sto je mr.dr Covkero napravio jos usput tutunuo sinu dva ugovora od drzavnih para...ako neko misli da ja sad odobravam partizanovo poslovanje uopste nije tako niko normalan ne moze da duguje 10 miliona drzavi i da kaze 2000 ljudi ce dati pare da pokrije dug nije to 200 eura ali ista bratija stoji iza jednih i drugih s tim sto partizan ima neki projekat i trenera a zvezda ima Covica koji ne voli trenere sa autoritetom nego neke priucene bez iskustva a takvi su bili svi do sad osim Ivanovica cak i Radonjic,sportski direktor ne postoji ako nije Misko koji im uvali jednog dobrog i dva skarta
B

Bingocka

pre preko 1 godinu

Kaze stvorili smo sistem. Drzava ga pustila da ne placa porez,ne placa arenu,dala mu 20+miliona eura budzeta....Dobar sistem,nema sta. U timu ima milionskog trenera i strucni stab,milionske igrace a prosi za porez. Pa kako igrace placas a nemas za porez?
j

jankoul754

pre preko 1 godinu

Stvorilo su sistem...koji njima odgovara. Celoj toj ekipi, sad što običnom narodu to ne odgovara to ih ne tangira preterano.
5

56789

pre preko 1 godinu

OD MENE 50€
E

E pazi

pre preko 1 godinu

Nemaš na šta pametnije da potrošiš. Njima će svakako država da da pare, a te tvoje koje daš pokupiće lopine iz uprave.
D

Dzi

pre preko 1 godinu

Patetika, covek od 14 firmi i drzavom kao sponzorom se predstavlja kao socijala pa jos uvijena za ljubav prema klubu, kao drugi blizanac doniraj dominiraj ... Jad i beda.
R

Realno četvrti

pre preko 1 godinu

Čak 2000 bi da pomogne a ti naravno nećeš da platiš, može ti se. I svi se prave blesavi.
a

ajsbsjs

pre preko 1 godinu

sta bi sa njivama u vojvodini???
b

bob.f

pre preko 1 godinu

Ja dajem 500e za svoj klub..Volim PARTIZAN..
m

madness

pre preko 1 godinu

Ali samo u komentarima
D

Djinobili

pre preko 1 godinu

Brže bolje sad da se proglasi uspeh sezone jer na kraju,kada se i rezimira cela seona opet nista osvojiti nećete..:))Kojih pola miliona to su sve isti ti kojima su poklonjene karte..pa na stadionu samo redari,valjda bi 5% od tih miliona ispratilo svoj klub iako nema rezultate čak šta više,treba da su tamo baš kad nema rezultata ako je to tolika ljubav...
i

igor978

pre preko 1 godinu

ajde da vidimo. Pametan ne trči pred rudu
M

Mandrda

pre preko 1 godinu

Nevezano za tekst, kakva atmosfera na tribinama kada igra Partizan, nesto nezapamceno!
@

@mandrda

pre preko 1 godinu

Mislis na slikanje telefonom i gledanje u isti tokom cele utakmice?
ц

црно

pre preko 1 godinu

Невероватно...скоро као у време док је Генерал водио екипу и долазило више од 9000 људи сваку утакмицу. Још се и тада видело да је Пионир "тесан"...највећи бренд Србије, поред Јокића и Ђоковића ,КК Партизан!
K

Kkpar

pre preko 1 godinu

KK Partizan najveći brend? Jel si bio nekad na Rajku pred 55k navijača? E mukice. Ali tešite se samo ne zameramo mi.
B

Bida

pre preko 1 godinu

Dali si normalan ostoja ma plati dva ipo posto dug poreza samo ko ćorke sto bi mi placali 7 milki
@

@ssss

pre preko 1 godinu

Lep i korektan intervju.Tako se relaksiraju odnosi između dva kluba.Nadam se da će i druga strana(čitaj Nebojša Čović)krenuti ovim putem.Nadam se da u njegovim intervjuima neće više biti žuči i zle krvi,već da će i on čestitati Partizanu na uspehu.Ovim putem želim da pohvalim i Zvezdin uspeh koji je takođe veliki.Zvezda nikada nije imala ovoliko pobeda u sezoni u Evroligi.Malo je nedostajalo da se nađu u osam.Isto tako se nadam da će sezona u ABA ligi proći do kraja na najbolji mogući način.I na kraju se nadam da će sledeće godine oba kluba igrati Evroligu jer bi se tako smanjile tenzije,a i navijači bi imali razloga da zezaju jedni druge na portalima poput ovog,ali bez vređanja i omalovažavanja.

Darkoki

pre preko 1 godinu

Upravo tako..Covic i Mijajlovic su ti koji uvek dizu tenzije..cestitke Partizanu na prolaz i nadam se da ce mo biti i sledece sezone u EL..to jest oba Srpska kluba.
m

mrkivuk

pre preko 1 godinu

Svake godine su neverovatne ekipe u Evroligi,samo ove godine nema sigirnih ucesnika iz Rusije,zbog kojih ste vi i igrali pomenuto takmicenje koje niste zasluzili na terenu.
T

Televizor

pre preko 1 godinu

Koja je razlika izmedju Zvezde i Partizana? Nema je, oba kluba na grbaci gradjana. Oba kluba su komunjarska od osnivanja, oba kluba petokraka u grbu, oba kluba bez onog jasnog sta predstavljaju. Za Lacio i Romu se zna, Lacio je oblast oko Rima, i za njih navijaju iz predgradja, Roma je gradski. Arsenal, Celsi i ostali Londonski klubovi su podeljeni po delovima grada. Atletiko i Real takodje jasna podela. Kakva je podela izmedju Zvezde i Partizana, nema je, dva potpuno ista ideoloska kluba, cak iz istog dela grada koji zavise od drzavnog novca i koliko ce politicari uticati ucenama na privatnike da sponzorisu klub. Privatizacija pa se snalazite. Za Zvezdu i Partizan model Hajduka iz Splita, e tu ce se videti koliko zaista ima pravih navijaca.
G

Gostgost

pre preko 1 godinu

Razlika ima mnogo, pre svega u profilu ljudi koji za te klubove navijaju
K

Kada ti

pre preko 1 godinu

Se klub zove Crvena Zvezda sta ti treba biti u grbu kluba mozda potret tvoje babe.
T

Televizor

pre preko 1 godinu

@Gostgost Nema jasne podele, nema, o tome se i radi, svi profili navijaca navijaju za oba kluba.
T

Televizor

pre preko 1 godinu

@Kada ti Pa oba kluba imaju petokraku u grbu i trebaju da je imaju osnovali su ih komunisti. Problem je sto navijaci oba kluba koketiraju sa cetnistvom, a veze sa tom ideologijom nemaju. Srbija je zemlja paradoksa.
@

@ssss

pre preko 1 godinu

Generalno za Zvezdu navijaju više nacionalistički nastrojeni navijači.Grobari su uvek bili otvoreniji.Mada se u moje vreme to nije tako gledalo.Meni su svi u familiji navijali za Partizan pa sam po inerciji i ja počeo da navijam za Partizan.Kada sam bio mali stariji likovi iz ulice su me ložili da navijam za Zvezdu.Imao sam sedam godina.Dođem ja kući i kažem ćaletu:”Ćale znaš šta ima novo?Od danas navijam za Zvezdu”,a ćale će na to:”Samo probaj pa te ubijem”. I tako ja ostao Partizanovac!Hvala ćaletu mom na tome!
G

Gost1987

pre preko 1 godinu

Taman njih 2000 po 1000 din ma idi begaj, ispatice ti se kao sto si od sezonskih napravio budzet za ovu sezonu, da te nema trebalo bi te izmisliti
T

Televizor

pre preko 1 godinu

Od tih 2000 ni njih 100 ne bi dalo novac. Zato lepo privatizacija Zvezde i Partizana, a ne vecito da se novac iz kase uzima
p

pakao

pre preko 1 godinu

Samo napred Ostoja, neka crknu dusmani, kada se bude platio porez opet ce nesto izmisliti da nas omalovazavaju. Cela Evropa a i komsije su videle sta je KK Partizan. Ovo ce ostati zapisano u istoriji kosarke. Bravo , veliko bravo za sve u klubu
P

Pristrasni posmatrač

pre preko 1 godinu

Ljudi, ovaj bukvalno zaje*ava svakog iole normalnog čoveka ovim izjavama. Čuj sistem, nego uletela država i dala nenormalne pare, eto sistema. A o ovih par hiljada koje zovu i mole da pomognu da se plati porez, mislim da ne treba trošiti reči... Da se razumemo, navijam za Zvezdu, ali sam 99,9% siguran da i Zvezda duguje državi za razne poreze (premda, ne ovoliko), niko ovde nije skroz čist i divan, ali ovaj se Ostoja bukvalno ceri u lice svima nama!
J

Joakim

pre preko 1 godinu

Kao da su siročad pa moli narod za pare, a koliko gladne dece po Srbiji hoda i živi to nije važno.. sad kad ste ušli u top 8 ko da ste ne znam šta uradili.. to je vest za 2 dana maksimum sutra se niko neće ni sjećati.. a pomozite deci, to će se pamtiti ceo život!!
3

33334444

pre preko 1 godinu

Ti ih nahrani i obuj mani se komentarisanja
T

Tako je

pre preko 1 godinu

Neka ih Vildoza primi u stan na vodi.
s

smehotres

pre preko 1 godinu

Ima li još koji tekst o partizanu. Daj još malo narodu da se zamlaćuje, malo je bilo 15 za 3 dana.
A

Ab

pre preko 1 godinu

Grobari zašto vas je sramota reći da vam je država pomogla (i neka je) oko pravljenja velikog budžeta, davanja Arene, i zašto non stop imate potrebu za glumljenjem žrtve, nemilosti i slično??? Nama država daje sve, a vi te neki donatori, te neke njive, te sad 2000 ljudi hahaha... jbg vi uživate u toj nekoj ulozi žrtve i pravite budale od sebe pričama za malu djecu...ako je romantike bilo u Vujoševićem Partizanu i 80% srpskih igrača, i 20% stranaca u ovom Partizanu nema trunke romantike i nikakve razlike u odnosu na neki Uniks, Zenit, i slične klubove koji su kupovali instant timove... Romantiku imate na tribinama jer ste NAVIJAČI, a još i željni velikih utakmica, i za to kapa dole... Za ostalo, i za neku paranoju, stvarno nema smisla...
p

pad morala

pre preko 1 godinu

Jeste li platili penale kkls za sramno odustajanje od prošle godine. Niste. I pustili su vas i u kupu da igrate bez plaćanja iste. Sramota i države i kkls.

Sakur

pre preko 1 godinu

Posto se toliko zahvaljujes doticnom na pomoci ajde nam reci koliko tacno si dobio od drzave a koliko od navijaca kroz sezonske i redovne karte,mogu da se opkladim da si od drzave dobio duplo manje nego od navijaca i sada trazis da navijaci opet placaju nekakve dugove ahahahahahhahahaha evo samo sto nismo
š

šta...

pre preko 1 godinu

duplo manje,ništa nije dobio od države sve su to sezonske karte platile.|.
@

@sakur

pre preko 1 godinu

Daj ne primaj se, koji crni prihod od navijaca kad su to sve za dz usli, karte podeljene jos na pocetku sezone za vecinu utakmica
m

mikac678

pre preko 1 godinu

Od navijača za sezonske i pojedinačne karte oko 6 miliona, na to treba dodati i novac za pobede kao i za plasman u top 8 sve ukupno oko 8 miliona, a od države 3 miliona i verovatno milion tokom sezone.
D

DS1989

pre preko 1 godinu

Ako ste vi navijaci glavni donatori zasto to niste uradili prethodnih godina? Nego se Zvezda izivljava nad Partizanom? Zasto vi navijaci glavni sponzori, donatori ste dopustili da Zvezda godinama unazad dominira? Naravno odgovora nema... Bez AV niste mogli da se sastavite al vam je tesko to da priznate kada vas neko direktno pita kao ja sada cutite kao mule niti objasnjenja niti nista. Te vase price su najobicnije bajke koje se raspadnu posle svakog direktnog pitanja...
d

def

pre preko 1 godinu

Druze ja evo recimo nisam bio bi na jednoj utakmici ,celu sezonu gledam za dz.Stoji to da mi svakako placamo te uspehe kroz poreze,tv pretplate itd ali smatram da klub treba pomoci jer je veci od Ostoje i treba i buduce generacije da gledaju nesto.Mogao je Ostoja da plati porez novcem od ovog nimalo jeftinog tima a da nam klub igra fiba evrocelendz sa rumunskim i bugarskim klubovima.Mozda ste u pravu vi koji ne zelite ali opet kazem koliko mi je sve ovo falilo u vezi evrolige ne zelim opet do da izgubim.
g

gostbre

pre preko 1 godinu

u zadnjih 12 g partizan ne moze da dodje do nasih mladih igraca jel sve sto valja drzi misko i sve ode u zvezdu...partizan je uzeo sto je mogao tkd ni ne moze da pravi nove igrace za rep....tkd znaci da zvezda pravi igrace za rep...a kako ih pravi vidi se po rez reprezentacije...dok je partizan pravio igrace za rep mi nismo silazili sa postolja
@

@gostbre

pre preko 1 godinu

tacno je da partizan vise ne moze da uzima igrace kako je hteo zbog miska ali ne moze ni zvezda, to je obicna laz. a nasa reprezentacija je sisla sa postolja za vreme partizanove dominacije a vratila se u zvezdino vreme. u duletovo vreme bi jokic i petrusev pravo u partizan, u zvezdino je petrusev dosao da opravlja karijeru, da je uspeo u efesu malo juce bi dosao.
N

Nema jace

pre preko 1 godinu

Od toga da se javljaju zeleznicari na temu o poreskom dugu a otpisano im 16 miliona evra duga 😂
M

Milos111

pre preko 1 godinu

Mijailovicu znamo da smo usli u top8, ali UOZBILJI SE, prvo kad si dosao trebao si da pricas o porezu, sta nam sad posle 6 godina pricas o porezu, gledaj malo kako se drugima sta otpisivalo pa idi i ti naj model otpisivanja.
G

Gost 1999

pre preko 1 godinu

Narod glup kao ovce pa možete da ih radite kako hoćete, plati ti sto si zadužio klub sa tolikim porezom.
Ј

Јосиф

pre preko 1 godinu

Жалгирис има буџет од 10 милиона евра, док монако има 18,значи то су мање од ваших 20! Ајде лепо тих 2000,по пар хиљада евра да платите порез, па после причај о успесима клуба, пошто је успех везан за новац и буџет свакако. Позз
А

АБВГДЂ

pre preko 1 godinu

И свакако мањи од ваших 30 милиона..
P

Pa

pre preko 1 godinu

Vi imate budzet i vise nego Partizan samo uspeha nemate osim trosenja drzavni para.
9

999

pre preko 1 godinu

Zalgiris ima budzet kao Kampaco, Nedovic i Vildoza i opet bolji od vas.. Pa stvarno sramota, okanite se vi kosarke😂
m

matoriekspert

pre preko 1 godinu

Jesi li ti neki revizor pa imaš uvid u budžete? Koliki god da je budžet Partizana komšinicin je veći bar za Kampaca , tj, oko 7 miliona. Ali zato je napravljen pomak u odnosu na prošlu sezonu EL. Sa 11. mesta sada im se smeši i TOP 10. Isplatilo se do poslednjeg evra zar ne?
X

Xyz

pre preko 1 godinu

Covece, prvo plati porez
M

Motri

pre preko 1 godinu

Ne placam porez od danas,kada me tuze pozvacu se na to da je Partizanu to dozvoljeno,pa valjda smo svi isti sto se tice poreza pred drzavom,ili...........zatvaram radnju,pa neka me salju u zabelu ,tamo sam opet na teret drzave.
E

E

pre preko 1 godinu

Jesi smesan😂😂😂😂😂😂, ko dete od 7 godina😂😂😂😂😂😂😂
A

Aleksakg

pre preko 1 godinu

Imam bolju ideju za tebe... trazi da ti otpisu sve dugove koje imas (ne samo porez) i obecaj da ce nas ime svoje firme da dodas BG ili mesto u kojem ti je firma registrovana
N

NBGkkp

pre preko 1 godinu

Dragi moj Ostoja, islorosti svoje konekcije u vlasti da se klub transpfrmiše u akcionarsko društvo, pa oni koji ozdvajaju novac i ulažu u klub da mogu da dobiju akcije kluba, ili pravo u donošenju odluka (da budu članovi skupštine) Jedno je sponzorstvo, a drugo je bacanje para u bunar. Ima ljudi koji mogu da pomognu, imam biznis iz kojeg mogu da izdvojim neki novac za Partizan, ali moram da znam kome dajem, ko odlučuje i kako o raspodeli novca, i šta ja imam od davanja novca klubu ako ne dobijam reklamu. Besplatan novac ne postoji…Čović je godinama koristio svoju poziciju blisku vlasti za sopstenu korist i mahinacije, oprao Zvezdine stare dugove fomoznim UPPR a sada opet duguje preko miloon EUR poreza. Ko garantuje da KKP opet neće ući u problem, i ako sada očistimo dugove? Mora se promeniti sistem upravljanja sporatskim klubovima, mora se regulisati zakonom šta se može finansirati, kada, koliko i zbog čega, a ne u sted sezone uplaćivati iz budžeta kao fudbalskim klubovima, kada im zafali.
G

Gost999

pre preko 1 godinu

Ma naravno, vi toliko navijaca nemate, a ne da vam toliko ljudi nudi nesto za dug. Od 10 stvari koje izgovori, za 11 slaze.
N

NoName 1

pre preko 1 godinu

Da li je ovo realno? Lik ladno kaže da postoji mogućnost da mu se poreski dug reprogramira uz otpis 50%duga??? Zašto ja nemam tu mogućnost da 6 godina ne plaćam porez, pa da mi se taj dug odloži da ga ne plaćam i dalje uz oprost polovine duga? Zašto tu mogućnost nema ni npr Javor iz Ivanjice?
u

upravu si

pre preko 1 godinu

A jos bolja mogucnost ti je ko zvezdi bude izbrisani dugovi 100%,
0

015

pre preko 1 godinu

nije 50 % od 7 000 000 nego 50% kamate na ukupan dug sto nije vise od 1 000 000, prvo procitaj sta je covek rekao pa tek onda komentarisi.
n

neko drugi

pre preko 1 godinu

Naravno da imaš tu opciju, očigledno je da nisi nikada imao svoju firmu. Ako napraviš plan reprogama poreza i ispratiš ga bez zakašnjenja imaš pravo na povraćaj 50% kamate na taj dug.
g

gooxy

pre preko 1 godinu

Malo bolje procitaj pa bubaj onda.pise da postoji mogucnost da se otpise 50% KAMATEEE.dok je vama otpisano 17 miliona duga sve sa kamatama,doduse to vas je kostalo gasenja kluba
D

Drake

pre preko 1 godinu

Dok vi trpate pare u džepove, građani treba da pokrivaju i vaše poreske dugove. Gde mi živimo...
T

Tako je

pre preko 1 godinu

I jos treba da placamo razne Argentince i njihove kirije za stanove na vodi.
D

Drake

pre preko 1 godinu

I kao da nije dovoljno što plaćamo i te Argentince i Kamerunce, već moramo da plaćamo i porez za njih.

Bojank91

pre preko 1 godinu

Sramota
m

m@jstor

pre preko 1 godinu

Ostoja bolje prvo vidi sto ti NIS, Telekom i drugi glavni sponzori nisu uplatili pare koje su dogovorene..mani me vise probnih balona sa sezonskim i tih populistickih prica..
i

istina

pre preko 1 godinu

Cime se u ovim komentarima ljudi zamajavaju , boze sacuvaj. Da je po pravdi i zakonu odavno nebi bilo ni Partizana a Zvezde tek..... odavno sam postavio komentar da je 2000g drzava prvo trebala da proda sporcka drusta a ne industriju i poljoprivredu ali onda nebi bilo hleba i igara. Tako da manite se cifri i baljezganja uzivajte u igrama svojih timova .. sporci pozdrav i napred Partizan !!!!
C

Cirkus sa limarom

pre preko 1 godinu

Krije budzet svog kluba a onda govori koliki su budzeti drugih klubova, pa ovo nema nigde....
m

miki222

pre preko 1 godinu

Ovaj poceo od prodaje imanja u vojvodini pa sad do vracanja poreza... ne razumem sta tu ima da se prica neka plati porez a ne da stalno slusamo prazne price. Nego ako plati porez ili bar pola poreza nece imati da plati igrace tu je gvint... od el je smesna zarada i tu svi znaju da ne moze da se pokrije ni 30 posto budzeta, zato svezda godinama nema neke vece uspehe. To sto on radi to bi svi mogli da nikome nista ne placaju, jedino plate igracima i trenerima...
n

nolo

pre preko 1 godinu

Da plati porez ili necu ni ja placati porez jer sam partiJota.
p

prvo tvoj covke da

pre preko 1 godinu

vrati 17 miliona pa onda cemo i mi da platimi razumes mali 🤣🤣🤣
G

Gost Лк

pre preko 1 godinu

Ти мали што неког прозиваш и говориш кад ћете или нећете да платите, порашћеш једном па ћеш схватити. Кад А.В буде рекао да платите има у року од пола сата да буде плаћено или вас неће бити. Чуј ти ћеш да постављаш услове.
m

mosa pucko

pre preko 1 godinu

Kakvo lozenje ....alo bre koliko ste trofeja osvojili ????? Pali samo ljude drugo i nemas sta da radis a od trofeja dicicete znas vec sta .
ц

црно на бело

pre preko 1 godinu

Дићићете??????

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Ako nekoga zanima statistika, izvor su podaci sa sajta Evrolige. U sezoni Evrolige 2022/23, minuti provedeni na parketu košarkaša Partizana procentualno izgledaju ovako - strani igrači 82.12%, domaći 17.88%. Procenti su vrlo slični i kada su u pitanju postignuti poeni, stranci 83.26%, domaći 16.74%. Prvu petorku, kao i prve dve izmene, čine stranci, sa ekstremnom razlikom u odnosu na domaće. Primera radi, stranac sa najmanjom minutažom je Madar sa 424 minuta, dok je domaći igrač sa najvećom Anđušić sa 300. Mladi domaći igrači poput Koprivice i Vukčevića imaju statistički zanemarljivu minutažu, a jedina dva domaća mlada igrača koji dobijaju šansu na terenu su Trifunović i Smailagić, koji i tako jedva dobijaju upola minutaže koliko njihov vršnjak, stranac Madar. Prosečna starost na parketu je 28.79 godina. Tako da, od izgradnje nekog sistema ništa jer je dovedena četa skupih stranaca zarad ekspresnog rezultata, razvijanje domaćih igrača u obrisima, najmlađa ekipa u Evroligi - laž, a poreski dug od 7 miliona evra koji samo raste. Nemoj samo posle da vam đavo bude kriv.
g

gost978

pre preko 1 godinu

Ajde za dve godine se javi sa analizom, taman da malo porasteš. Sistem se ne pravi za 1 godinu, pametnjakoviću
9

999

pre preko 1 godinu

Jel to hoces reci da vi stvarate igrace za reprezentaciju i da imate neki sistem?😂😂 Ekipa koja jedinom kvalitetnom Srbinu ne da da igra za reprezentaciju? Svaka cast Srbendeee.. A o sistemu da ne pricamo, 2019/2020 imali 9 stranaca i naosvajali se ovih privatnih liga, to vam je bilo ok.. Mi ne trazimo nista preko toga, neka i nama svake godine bar 6-7 i mi zadovoljni, ne treba nam 9 kao vama niti da su placeni kao Kampaco..😂
ц

црно на бело

pre preko 1 godinu

И?Боли ТОП 8?
b

brat moj

pre preko 1 godinu

opusti se i uzivaj pusti statistiku,gledaj malo basket uzivaj u panteru 😍😍
D

Drvo

pre preko 1 godinu

Nema u košarci više benefita od guranja mladih igrača. Ti ih guraš, istekne im ugovor , ode kod nekog ko može da plati. Obeštećenje se retko izvuče. To im je samo bio izgovor za očajne rezultate prošle sezone. Partizan je skup, za naše prilike preskup tim, sastavljen od iskusnih evroliigaskih igrača, sa budžetom u prvih 5-6 EL i najskupljim trenerom. Tim pravljen za instant rezultat. Prošle sezone su omašili totalno, ove su u okviru plana s obzirom na budžet.
@

@999

pre preko 1 godinu

Pa ima i tu razlike. Zvezda imala strance, a vi imate preskupe strance. Evo, dovedite i vi 9 stranaca sledece sezone, ali sa budzetom koji je Zvezda imala u toj sezoni koju spominjes. Moze?
p

pozdravii

pre preko 1 godinu

Zvezda kao ima naše igrače a nijednog igrača za repku nije napravila, a Partizan ima Smajlagića tako da dođemo na isto, aima još par mladih domaćih dok Zvezda nema
9

999

pre preko 1 godinu

A kako onda osvojiste sve te silne Aba lige i kupove kad ste imali tako slabe i lose placene strance? Niste imali budzeta,sudjenje uvijek protiv vas, nemate drzavu iza sebe, ali se ljudi naosvajase titula kao nikad.. Tu nesto ne stima. Naravno ne aludiram da vi lazete, znam da ste apsolutno iskreni😌

ValensijaKK

pre preko 1 godinu

Ja sam samo izneo fakte kojima svako može da pristupi. Odnosno, vi niste u svađi sa mnom, nego sa istinom i samim sobom. Ako vas zanima šta Zvezda radi po pitanju razvoja mladih domaćih igrača za reprezentaciju, reći ću da je Petrušev, koji je isto godište kao i vaši mladi Trifunović, Smailagić i Koprivica, u Evroligi ove sezone sakupio 736 minuta, dok pomenuta trojica zajedno imaju samo 535. Reprezentativci Srbije u dresu Zvezde u ovoj sezoni Evrolige dobili su 2560 minuta, dok su u dresu Partizana igrali samo 820. Dakle, tri puta veći doprinos domaćoj košarci i reprezentaciji. I, ponavljam, ovo su fakti kojima svako može vrlo jednostavno i besplatno da pristupi, vaš je problem što vam smeta istina.
@

@999

pre preko 1 godinu

Pa osvojili smo jer smo bili bolji od ostalih. Ja ti lepo kazem, posto vec pricate kako je Zvezdin budzet veliki, uzmite vi Zvezdin budzet, pa dovedite i 10 stranaca. Ali znate i vi da za te pare ne moze da se napravi ekipa kao sto moze za ove koje ste sad dobili, i da biste sa Zvezdinim budzetom bili poslednji u EL. Zvezda nije placala obestecenja za igrace, nije dovodila igrace iz F4 ekipa a da su imali glavnu ulogu u timu, MVPjeve, nije dovodila NBA igrace, nije jurila reprezentativce, preskupe trenere. Zasto nije? Pa nije imala para za njih. Svakako nije dovodila gro takvih u jednoj sezoni. Zasto vi to radite? Jer imate para. Prosto i jednostavno. I ne znam zasto vam je toliko strasno da priznate nesto sto se zna, vidi, sto je realnost, a to je da ste dobili mnogo vise para. Koga lazete? Nas sigurno ne, mozda samo sebe lazete.
9

999

pre preko 1 godinu

A koji su to reprezentavici? Nedovicu ne date da igra, Petrusev sam se pokajao sto je dolazio ikako i rekao da je bolje na odmor da je isao.. Koga tu jos racunas? Lazica? Dobrica? Dva lika koja samo u Zvezdi mogu igrati.. Doduse imas pravo, otkad vi ovako "pravite" igrace za Srbiju, od tad nam je i plasman na neko takmicenje uspjeh.. Uostalom, evo objasni nam sistem, koji to sistem pravi Zvezda i sta se nadalje moze ocekivati..?
M

Mek

pre preko 1 godinu

Care, Koprivica celu sezonu propustio zbog povreda. Smailagic propustio pocetak, a evo sad kako sezona odmice ima sve bitniju ulogu. Avramovic isto bio povredjen, nakon toga resio par utakmica, izmedju ostalog i ovu poslednju kojom smo otisli medju 8 najboljih u Evropi (sto je za vas misaona imenica). Trifunovic igrac zadatka koji moze da odigra dobro i u napadu i siguran sam da ce uz rad sa Zeljkom to jos vise unaprediti. Tristan u Aba ligi ima sasvim dobre brojke za svoje godine, u Evroligi prosto jos uvek ne moze da se nosi sa jacim cetvorkama. Petrusev je recimo prosle godine u Efesu imao istu minutazu kao Tristan sada. Jedino Andjusic nikako da klikne. Prijatno i dovidjenja!
M

Majstori, majstori

pre preko 1 godinu

Prvo odluci za koga navijas...Za Valensiju ili mezimicu? U svakom slucaju ni jedan tvoj tim nece videti top 8.

Gosthjk. . .

pre preko 1 godinu

Au brate, pa gde cinjenicama po njima? Ne vole oni to. Oni ce da te izvredjaju, prozivaju, izlupavaju se svojim informacijama iz paralelne realnosti, ali ti nista argumentovano nece reci. Ne vole oni cinjenice, oni vise vole svoju mitomaniju, to im je jedina istina. To i sta Zeks o Tegi kazu.
J

Jeli Mijailoviću

pre preko 1 godinu

Mi da placamo, a ovima da se otpisuju dugovi i da dovode pojacanja i u fudbalu i kosarci.

Sakur

pre preko 1 godinu

I jos na kraju da se zahvaljuje kako mu doticni pomaze ahahahahahahah samo budala ce da daje svoje pare
L

Ludilo mozga

pre preko 1 godinu

Opet trebaju na navijači da pomognu ili da država nekako olakša sve to. Nešto mi to liči na FK samo drugačije umotano. Sledeće sezone komšije spremaju paklenu ekipu a mi treba da gatamo dal cemo uopšte imati budžet i biti konkurentni kao ove sezone. Inače, sva pažnja prebačena na jednu sezonu u košarci dok se ceo JSD raspada, pa i KK
g

gigh

pre preko 1 godinu

Kakvi pregovori sa poreskom oko poreza, ljudi u normalnim drzavama toga nema, sto neki ugostiteljski objekat kada ne plati porez ide zatvaranje, sram vas bilo!
N

Naravno

pre preko 1 godinu

Trebao je na vreme da plaća porez, a ne sad kad nakalemio porez, a ovi jedva docekali i nabijaju mu na nos svaki dan, plati porez, plati porez, nek se snadje da plati kako zna, mi navijaci da placamo porez, a drugima da se otpisuje.
h

helo

pre preko 1 godinu

Naravno da nije tačno da će se ugostiteljski objekat zatvoriti ako ne plati porez. Postoje zakonski rokovi i regulative za te stvari, al lako je trabunjati na internetu.
G

Gost345⁷

pre preko 1 godinu

A koliko ti je drzava i grad Beograd dali para ni slovo da kazes.Koliki ti je dug prema Areni a jos ni Pionir nisi isplatio ni slovo da kazes.Slobodno kazi koliko ti je drzava dala nije te valjda sramota.Navikli smo mi na vasu bahatost i alavost.

Sakur

pre preko 1 godinu

I da covic kaze koliko mu je dala drzava pa da vidimo da ste i ove godine dobili vise od drzave ali vbas sijemo sa sezonskim kartama za nekoliko miliona,tako da tisina
ц

црно на бело

pre preko 1 godinu

И Човић да пријави колико је добио пара преко ФМП 1, ФМП 2...
P

PartizanPFK

pre preko 1 godinu

Bravo! Partizan familija! Institucija!
C

Cirkus....

pre preko 1 godinu

Celo leto nam objasnjavali da nece da ucestvuju u KLS zbog FMP-a sada ipak ucestvuju??? Pa jel umete vi nekad da stojite iza recenog ili morate stalno da lazete???
D

Da, da

pre preko 1 godinu

Kao sto vi stojite kad ste rekli da necete da igrate kup, pa dosli, mi smo rekli da necemo da igramo prvenstvo nismo ni igrali, vidi se ko koliko laze i ima obraza.
@

@ da, da

pre preko 1 godinu

Mislim, sve su ovo glupa prepucavanja, ali Zvezda je rekla da razmišlja da ne dođe na kup, ali nikad nije donela odluku da ne ođe. Ne vidim potrebu za sitnim lažima u sekciji komentara sportskog portala.
g

gost 123457

pre preko 1 godinu

Ovde je reč o Partizanu a ti pišeš komentar o fmp_u. Kada ćete opet zaigrati u kupu. Ups pa vi slagali kao i obično. Drugačije na funkcionišete.
M

Mandrda

pre preko 1 godinu

Gledajte kako ighra velikan, gromada institucija, nosen najboljom kosarkaskom publikom na svetu. Partizan je neverovatan tim!!

Sakur

pre preko 1 godinu

Znaci jednima ce drzava da placa dugove a drugima ce navijaci da placaju dugove jel tako ostoja,i onda ces da izadjes i pricas kako nam drzava pomaze isto kao i ovim drugima ma vazi evo sve trcim da platim
D

Državaaa

pre preko 1 godinu

Platiće država ne sekiraj se.
O

Ovo nema nigde

pre preko 1 godinu

7 miliona duga, ahahahha znaci potpisace reprogram reprograma,
O

Ovo ima ovde

pre preko 1 godinu

Ima ima, jedan klub je dugovao 17 miliona evra jednoj banci kkoja mu je rekla ej neka ne treba da nam vracate tih 17 miliona. Ajmo smeh? ahahahahahaha to samo moze ovde jel da aahahahahahahaah? Nije ti vise tako smesno iznajmljeni? :)
f

ff

pre preko 1 godinu

7 miliona plus kamata, to je preko 8 miliona, kakvih crnih 7.
p

porez

pre preko 1 godinu

Pa ni ti ne placas porez. Hahahahhahahahahahahahhahaha. Hajde smeh.