Komentari na vest

Pavkov izvukao Zvezdu iz problema, bleda partija i bitna pobeda crveno-belih pred derbi (VIDEO)

B

Banana bre

pre gotovo 3 godine

Ovo ninasta ne lici.Ako u derbiju ne budemo odigrali napadacki kao protiv Steaue ili Kairata na 4 ili 5:0 nista necemo uraditi.Stankovic ne moze da se sastavi.Pavkov ljudina i igracina trpio je Dionija,pre njega jos ko zna koga,sad Ohija,a ubedljivo najbolji centarfor u Zvezdi.Naravno da ce sujetni debeljko u derbiju opet staviti Ohija.
G

Goust

pre gotovo 3 godine

Nekako pobedili, a sad derbi.. Prethodnih 4-5 godina uvek nam je derbi dolazio posle Evropskih utakmica i uvek je izgovor bio na umoru. E sad imamo celu nedelju da se spremimo a glodari imaju evropski mec. Jednostavno ako ovaj derbi ne pobedimo i ne treba da osvojimo titulu. Imamo sve u svojim rukama, tako da ako smo kvalitetniji, kako tvrdimo, mora doci do izrazaja sledece nedelje..
z

zoegeGost

pre gotovo 3 godine

bravo zvezdo I deki samo pobedjujte napred zvezo
G

Goran k.

pre gotovo 3 godine

Mislim da je Pavkov napravio faul u napasu kod drugog gola.
N

Nexxx

pre gotovo 3 godine

Ti mislis?pitam se cime...
S

Sa 2 spica u derbiju

pre gotovo 3 godine

PAVKOV I OHI MORAJU ZAJEDNO U NAPAD U DERBIJU,SAMO TAKO MOZEMO DO POBEDE!
P

Pa@

pre gotovo 3 godine

Bravo Zvezdo! Gazimo dalje uprkos invaziji botova i sinhronizovanom napadu na Dekija! Deki vole te cigani!
b

bot ekspert

pre gotovo 3 godine

Ni ne znas sta znaci bot a pises kojesta. Bot je od Robot. U sport uslo preko politike i politicara koji su se infiltrirali u sport. Placaju ljude da ih brane i pisu hvalospeve misleci da ce time iskriviti istinu i sakriti se iza nje. Placati nekoga (bota) da pise protiv uprave rivalskog kluba ipak nije njihov primarni a ni sekundarni zadatak. Oni hvale i pisu hvalospeve onima kod koga su na platnom spisku. Toliko. Molio bih da objavite komentar zarad edukacije auditorijuma. Ne vredjam nikog. Hvala
V

VecaBgd 1971

pre gotovo 3 godine

Nema plana igre, povede se na vreme i onda kanal, ne razumem zbog cega. Ne bojimo se mi Proletera nego je manjak samopouzdanja u pitanju, nismo ekipa koja melje protivnika, postali smo ekipa koja cuva rezultat u NASOJ ligi, sramota. Stankovic ima isti princip protiv Brage i protiv Proletera, imas rezultat, cuvaj ga. Pa druze, nije ti Proleter isto sto i Braga. Ne moze tako, Zvezda nikad nije bila klub koji cuva rezultat narocito protiv slabijih, to nije mentalitet pobednika vec strah od sopstvenih mana i neznanja. Ja mogu da shvatim pritisak rezultata ali ne da ti dozvolis Proleteru da ti pravi sansu na 0-1. Kada deres takvu boraniju onda pravis pritisak na groblje, uterujes im strah a ovako kad nas vide kakvi smo jadni i bedni samo im dajes na samopouzdanju. Zvezdinu prolece nikad bledje, jesu to pobede ali mucne, TSC je bio dobar protiv nas, imali smo vise srece nego pameti, Radnicki u kupu isto, stoji da smo promasili gomilu sansi, Proleter danas mucenje, nece na dobro da izadje na derbiju. Volim Zvezdu vise od svega ali je stvarno muka gledati. Pozdrav
V

VecaBgd 1971

pre gotovo 3 godine

Izvinjavam se, greska, ne TSC , nego Čukarički
F

Firga

pre gotovo 3 godine

Ne tropaj.
R

RedStar91

pre gotovo 3 godine

Ima li posten i realan navijac Partizana,da mi odgovori na 2 pitanja?PRVO:Tvrdite da je Zvezda kroz istoriju vise favorizovana nego Partizan,da su joj sudije vise pomagale,da je vise namestala,da su se sklanjali pa je zato trofejnija.PITANJE:Zasto je onda Zvezda i u Evropi uspesnija od Partizana a Partizan i tamo losiji od Zvezde,pa tamo niko nikog nije gurao?Zvezda ima finale KES i kupa UEFA,3 polufinala KES,polufinale KSG i Kupa kupova a Partizan ima samo jedno finale KES i ni jedno polufinale!Zvezda je od top 10 izbacila Real,Barsu,Liverpul i Bajern a Partizan samo Mancester.Zvezda je osvojila i vise bodova i ima bolji prosek bodova po utakmici!DRUGO:Osporavate Zvezdine zadnje 4 titule.PITANJE:Zasto je onda Zvezda u Evropi dosla sa 209.na 35.mesto?Pobedila Liverpul,Olimpiakos,Gent,Bragu,Ludogorec,Kluz,Keln...Izbacila Jang Bojs,Salcburg,Kopenhagen...Igrala nereseno sa Milanom, Arsenalom,Napolijem a Partizan je dobio samo 1 od 10 prvenstvenih derbija u te 4 sezone!IMA LI VAS POSTENIH?
T

The Nightwalker

pre gotovo 3 godine

Pitanje za tebe: Da li stvarno, ali stvarno obracas paznju na ono sto oni pricaju i da li ti je zaista toliko vazno? Pa 90% njih bukvalno nema dve blage veze sa zivotom, a kamoli sportom? Najveci uspeh im je da dodju ovde i "zablistaju" svojom budalastinom nekom, jer im to pomaze da preguraju dan i osete se iole bitnim!
U

Uredu je mali

pre gotovo 3 godine

Upravu si sve, ali nema potrebe da sam sebi siluješ pluseve.
N

Nista neobicno

pre gotovo 3 godine

Italijnska liga ove godine mirise na premijer ligu. Pozdravljam ovakav razvoj situacije. A ko ce biti sampion licno za mene nije bitno. Trenutno klupski fudbal je na strani engleza.
G

Gossst

pre gotovo 3 godine

Pod hitno se rešiti ovoga na klupi...čovek jednostavno ništa ne zna.
K

Krastaman

pre gotovo 3 godine

Taj je još uvek vlasnik duple krune i prezimio je u Evropi
E

Eee Mister Mister

pre gotovo 3 godine

Tačno se vidi da je Mister amater početnik. Imamo ubedljivo najjači tim, a mučimo se u ligi, plus što igramo loš spor fudbal. Nedopustivo je da se osvoji JEDAN BOD u dve utakmice sa amaterima iz Sela zvanog Surdulica, u roku od mesec dana. Pribojavam se ovog derbija jer je Šamrok Stanoje iskusniji i namazaniji trener.
D

Djuradj

pre gotovo 3 godine

Ovaj Partizan je formiran da igra na kontre. Tvrdo defanizivno, a ispred brzi Mening, Markovic, Rikardo koji napadaju prazan prostor. Veza zna da posalje pas u prostor (Natho, Zdjelar, Jojic, Jevtovic). Zvezdi treba pobeda, a ne sme da se otvori protiv Partizana kome se inace tesko daju golovi. Moze svasta da se desi, ali ne bih bio preveliki optimista da sam navijac Zvezde. Cak i da nekako dobiju jedan derbi, dva dobiti vezano protiv Stanojevicevog Partizana kome odgovara bod, mislim da je sansa 1 prema 10.
G

Gostttt

pre gotovo 3 godine

kiks protiv sparte, kiks protiv zvezde, vrlo verovatno da moze jos jedan kiks da se desi jer ulazi voda u usi
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 3 godine

Milion puta sam rekao da je Dejan Stanković moj omiljeni igrač koji je izašao iz naše omladinske škole. Šta reći za njega kao trenera. Očigledno je da od kada je otišao Miloš Milojević, da mi nemamo igru. Dovoljno je uporediti Zvezdu sa Milošem i bez njega. Sa Milošem smo igrali fudbal, postavili rekorde po broju osvojenih bodova, i datih golova. Kada je Mister ostao sam, sve to deluje kilavo, mučenje, igra dosta tanka, da ne pričam o sramotnom čuvanju rezultata u našoj ligi. Ne kažem da neće biti dobar trener, ali sada je dosta tanak. Ono što sam siguran, ako ne pobedimo derbi, sve je gotovo.
@

@@

pre gotovo 3 godine

Stankovic nije iz vase omladinske skole nego iz Teleoptika
U

Uredu je mali

pre gotovo 3 godine

@@@ Stanković iz škole Teleoptika??? 😂😂😂 Bio je mesec dana, duže je Vlahović bio u Zvezdi nego Deki u Teleoptiku.
S

Sedujba Ljuma

pre gotovo 3 godine

Lazni mister mora dobiti derbi. U suprotnom gubi prvenstvo, sto je dovoljan razlog za otkaz. Direktor je takodje obecao da ce napustiti klub u tom slucaju. A derbi ce biti seckanje, faulova milion, sitne carke i provokacije, valjanje po terenu. Kao i uvek.
G

Gipsy King

pre gotovo 3 godine

Izgleda da je Zvezdanova "gol mašina" zaribala. A upitna je i ova MISTERiozna postavka igre. "Bog nas je pogledao" što bi rek'o naš "ciga" Đorđević, na pečalbi u NS-u.
S

SilverSurfer

pre gotovo 3 godine

Od tri zvanične utakmice od početka sezone ova u Novom Sadu bila je najbolja koju je Zvezda odigrala. Pre svega prvo poluvreme. Zvezdina igra je delovala brže nego u prethodnim utakmicama, pravili su dobre šanse ali se Ben proslavio promašajima što je na kraju prvog dela igre dovelo do toga da Zvezda ima samo gol prednosti. Iako je ovo bilo najboljih četrdesetpet minuta Zvezdina igra imala je i neke boljke koje, izgleda, ne može da prevaziđe. Pre svega besomučno davljenje lopte od strane Ivanića koje dodatno usporava igru i omogućava protivniku da postavi odbranu, jako slabo kretanje Zvezdinih igrača bez lopte a kada se to i desi onda ne dobijaju loptu u prostor. Deluje da su potrebne tri lopte kada su na terenu Ivanić, Katai i Kanga. Ivanić ili ne ide na reiki ili mu ta terpaija više ne odgovara pošto ne može da se sastavi. Katai uspešno popunjava broj pošto ni za šta više ne služi. Njegove dobre igre i umeće s loptom postoje na nivou priče, kao neka vrsta predanja. Kanga je divljina od igrača i nemoguće je predvideti kada će nekim nesmotrenim potezom uvesti ekipu u problem. Ukoliko Zvezda ne bude prilogađovala igru Ohiju pitanje je koliko će biti efikasan. Pićini uopšte nije loš a Ivaniću je pokazao kako se školski daje povratna lopta. Falku i Pićiniju lopta ne odskače prilikom prijema za razliku od drugih samozvanih vedeta. Najveći problem je što Zvezda ne deluje kao tim već skup pojedinaca. Stanković bi morao da radi na građenju timskog duha po cenu žrtvovanja pojednih "zvezda". Ne vidim šta bi toliko mogao da promeni za derbi, pre svega jer ne deluje kao neko ko je spreman da rizikuje, osim da umesto Bena stavi Falka. Uzimajući u obzir kako je Partizan igrao protiv Radničkog teško da nas čeka neki bog zna kako lep derbi. Ali, to je već postao standard.
M

Mecava

pre gotovo 3 godine

Ja uporno pišem da je Stankovic kao trener 0, igra je 0 a imamo sasvim solidne igrače.
M

Ma

pre gotovo 3 godine

Vidim i ti si kao nula,tesko da znas sta gledas.
M

Mecava

pre gotovo 3 godine

Pa ono što ja gledam, gledam očima realnog navijača. Ono što ti gledaš je ulepšavanje igre vatrenog navijača kao i slušanje bajki koje se stalno plasiraju. Jednostavno moje mišljenje je da Stankovic nije trener i da je zvezda preveliki zalogaj za njega. Dolazi nam derbi pa ćemo videti gde smo u odnosu na Partizan.
M

MopinjovTatko

pre gotovo 3 godine

Jedva cekam Proleter Partizan, cujemo se i posle derbija.
D

Dexiii

pre gotovo 3 godine

Ljudi moji meni ovo.slabo totalno nemozemo gola dati a imamo sansi nije da nemamo,al dobro,moje misljenje za derbi da moramo izaci u sledecem sastavu, Borjan-Rodic-Dragovic-Sanogo-Erakovic-Kanga-Krsticic-Katai-Ivanic-Ben-Pavkov, Erakovic samo zato sto neznam koji drugi bonus da igra a kako nam se sve svodi na ljevu stranu onda nek igra desno jer bojim se da smo.sa njim u paru sa Dragovicem tanki,nekako mi mesigurno to,mislim da je vec igrao na toj poziciji i nije bilo lose,e sad Krsticic ili Srnic,a ima i opcija sa dva napadaca ali onda Kanga zadnji vezni,neznam to.je bas ofanzivno onda ali ova prva varijanta pa ko god od ove dvojice u paru sa Kangom valjda nece biti toliko losi,neznam misljenje ostalih zvezdasa ali ja ne vidim drugacije
c

cccc

pre gotovo 3 godine

tim za derbi borjan, pankov, dragovic, rodic, gajic, stanic, sanogo, ivanic sredina, katai desno, motika levo i pavkov
V

VecaBgd

pre gotovo 3 godine

Cim je tebi Krsticic u prvih 11 sve mi je jasno
G

Gost11111

pre gotovo 3 godine

Druze, Grobar sam, ali cim sam procitao Krsticica u tvom sastavu, muka me uhvatila, zivota mi
V

Vhcb

pre gotovo 3 godine

Crveni na svakoj utakmici zvezdinom protivniku.
G

Gost Lalat

pre gotovo 3 godine

Pa i vama je bio crveni. A sto je jos zanimljivije na vas gol niko ne sme da šutne, pitaj Bjeku što je tako.
S

Sale UGRINOVCI

pre gotovo 3 godine

Ako Stanković što pre ne ode i ovog Ohija ima da unište. Od najboljeg strelca do čoveka koji ne moze postići gol .
S

Sb

pre gotovo 3 godine

Van Basten iz naj boljih dana da dodje bio bi promasaj,pa kako covek da da gol kad mi posle datog gola igramo bunker?
a

abc

pre gotovo 3 godine

C. zvezda: Borjan 7 - Stojković 7, Milunović 7, Babić 6,5, Rodić 7 - Jovičić 7 (od 73. Čaušić -), Jovančić 6,5 - Ben 7,5 (od 70. Vukanović 7), Marin 7 (od 90. Savić -), Ivanić 7,5 - Pavkov 7. Tim iz 160 derbija koji je lagano razvalio groblje. Pogledajte sadašnji tim i silu kreativaca Kanga, Katai, Ivanić a kreacije i timske igre nema ni na vidiku, discipline u igri ni blizu ovom timu.
G

Gadost

pre gotovo 3 godine

Nece je ni biti, ne postoji sredina terena a tu su potrebni fajteri njih jednostavno nema, Kanga, Katai, Ivanic na zalasku karijere organizam ih izdaje za ozbiljan fudbal, Ivanica mozda i ne ali on je jednostavno mekan igrac poput balerine i predugo je tu, jos kad pomislim da su ga potpisali na tri godine jasno mi je da boljitka biti nece.
h

humskapfc....

pre gotovo 3 godine

6 god dok nisu mogli da namestanju i da im se svira po 20 penala po sezoni nisu videli titulu, a od 14 derbija dobili su 3,a izgubili 8.. Onda dolazi era Kokeze gde se pravio koktel i slavlje kad je ustoličen i krece njihova era 150 utakmica 4 poraza, a u derbiju centar da predju, 20 penala po sezoni i to nepostojecih.. A ONDA DOLAZI VAR I ONI SE VRACAJU GDE CE BITI NAREDNIH 10 GOD, JER GDE NEMA KRADJE I NAMESTANJA NEMA STA DA TRAZE
B

BD

pre gotovo 3 godine

Koliko sam samo puta gledao velikane Evropskog fudbala na Marakani-Rajku:Milan,Bajern,Liverpul,ArsenalPsv,Dinamo Kijev,Barselona,Real,Atletiko........Malo mi i dosadilo.Evo cekam 25.02.i žreb i opet Barsa,Napoli,Sevilja... .
a

abc

pre gotovo 3 godine

70 godina ste bili iza leđa Zvezde i gutali prašinu, dok se igrao vrhunski fudbal u vrhunskoj ligi, zaostajali ste po 10 titula. O učinku u Evropi da ne pričam, tu ste posebno bili smešni, onda se desila kumovsko-burazerska liga gde je moguće namestiti skoro celo prvenstvo i tu ste procvetali, S.Ilić vam je najtrofejniji igrač, nije fudbal za vas nije nikad ni bio.
D

Dexiii

pre gotovo 3 godine

Sta pises covjece to,pa tih 6 godina sto pominjes vi niste nas dobili u derbijima a uvijek ste prvaci bili,pametnom dosta. Tole Karadzic
P

Pozovite doktora

pre gotovo 3 godine

Za tvoju informaciju mi smo pobedili i to zamisli regularno i bez penala, a za vase varljive oci var nije potreban jer vam je svaka utakmica zavarena i pre pocetka.
b

bojank991

pre gotovo 3 godine

Od 14 derbija 8 nereseno, a dobijena samo 3? Majstore kojom matematikom se sluzis? Pa i Partizan je onda 3 dobio! Ne znam da li da se smejem ili da placem
9

91

pre gotovo 3 godine

Vreme je za novog trenera.
M

Ma

pre gotovo 3 godine

vidi se da se Proleter sklonio. Penal je sutiran namerno u golmana a onaj pada ispted Pavkova kao nije mogao.
G

Gost Djape

pre gotovo 3 godine

Nije on pao ispred pavkova sto je namesteno, nego sto je bezobrazan, i mislio je da ce gol biti ponisten i sviran faul za njih.
v

v1ad

pre gotovo 3 godine

Penal je promised jer ga je sutirao Ninkovic. Ciji on bese bivsi igrac?
V

Varela

pre gotovo 3 godine

Gledaj razmazene gojazne dece naviknute da im se protivnik sklanja pa im cudno kad neko zapne protiv njih u fazonu kako ih nije sramota da se bore protiv nas
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Нека запињу. То је смисао. Твој клуб игра бесмислене утакмице.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKADA.

pre gotovo 3 godine

Ljudi dodjite na derbi da damo podršku Gospodinu Terziću i Gospodinu Mrkeli, da nastave da nas vode u uspehe. GDE SMO BILI PRE TERZIĆA, A GDE SMO SADA. Idemo po 6tu titulu u nizu, igrali smo 2 LŠ i 4 LE. Apsolutna podrška za Gospodina Terzića U INAT DUŠMANIMA.
1

11 11 12

pre gotovo 3 godine

6.? Prvo, nece osvojiti, a drugo, i da osvojite, bice 5.u nizu. Daleko ste vi od 6.
O

Orao

pre gotovo 3 godine

Kad vidim da neko priča o zasićenosti zato sto tako izgleda, a nije tako! Već je taktike igre koja većini igrača ne odgovara… Igra se zasniva na amaterskim centarsutevims, pas igra ne postoji.. Stvaramo šanse, koje i nisu prave već kao iz očaja! Deki je izgubio konce to se vidi
P

Pojacanja

pre gotovo 3 godine

Desni spoljni i zadnji vezni.Ben je star i nemoze vise. ,falko, risairo nikad i nisu bili pojacanja. Ispod prosecni igraci. Nemamo brzinu po strani i to bas desno. A drugi problem je sporost Sanoga i nemoc da zaustavlja polukontre. Mora mlad igrac pod hitno, trkac i radilica.
G

Gost,

pre gotovo 3 godine

Veze ti baća nemaš.
1

1099

pre gotovo 3 godine

Dajte Bosku Djurovskom da vodi ovaj tim par utakmica,da vidite kako se razvaljuje.
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Мислиш како се растура.
c

cccc

pre gotovo 3 godine

potpisujem za ovo
G

Goust

pre gotovo 3 godine

Da li si ti ozbiljan?!?
L

Luja

pre gotovo 3 godine

Tragična igra Zvezde i još tragičnije vođenje. Stanković otkaz odmah. Mita i Terza se podrazumevaju po defaultu.
G

Gost997

pre gotovo 3 godine

Igramo lose nema sta, kilavo sporo, Partizan leprsavo sve redom melje. Ostaje samo jedna nedoumica. Kako je ovaj kilavi tim zavrsio prvi u grupi sa 4 timom Portugala i prvakom Danske i Bugarske, prethodno nadigrao nekoliko meseci ranije viceprvaka Italije i ispao zbog pravila gola u gostima, dok dominantni tim nase lige muku muci sa Santa Klarom, Socijem, gubi od tima iz Estonije, jedva zivu glavu izvlaci na domacem terenu gde je "dominantan" protiv tima sa Kipra. Ko imalo zna da sabira i oduzima nesto mu se ovde u krajnjem rezultatu ne uklapa.

ljubamilunovic1976@gmail.com

pre gotovo 3 godine

A kAko vi Taj Partizan niste dobili u derbiju nego vas sudija spavavao.Ili ti Flora Nas dobila a vi niste kAko ti lakse
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Прво и најважније су априлски избори. Мало равнотеже. Друго ко је на силу председник фсс. Флора и Кипрани не знају за то.
G

Gost 1234

pre gotovo 3 godine

Jel igrao Ohi Haland, pitam onako usput
o

odmarao

pre gotovo 3 godine

za sledeci vikend...
J

Jedno zapazanje

pre gotovo 3 godine

Gol zvezde u 85"! Onda proslava,pa koskanje,pa dvostruka izmena ... Sa centra se krece u 90+ min! Nadoknada,4!!!! ????????
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Као Звездаш се слажем да је надокнада морала да буде бар 6 минута. А ја сам навијао да Панков или Срнић дају аутогол.
B

Bre

pre gotovo 3 godine

A sad više nije Džigi Ninković? Sad je Nikola, jel'? Dok ste ga povezivali sa Partizanom bio je Džigi.
H

Hrvoje

pre gotovo 3 godine

Odavno ne gledam utakmica, nemam koga gledati. Oterajte trenera dok je još vreme. Uskoro će biti kasno.
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Први утисак је неефикасна и јалова игра Звезде. Други утисак је запињање Пролетера из петних жила. Трећи утисак је кукавичлук Станковића. Млади играчи греју клупу. Прича за себе су измене после вођства.
P

PoliticariSrb_815601700832759808@twitter.com

pre gotovo 3 godine

Najbolje da vas puste, navikli da ne zapinje niko protiv njih pa im čudno.
G

Gost999

pre gotovo 3 godine

Hahahaha kaze utisak je zapinjanje igraca... Zar vam je toliko neobicno da se protivnik trudi, pa vam je to poseban utisak..? Cim nece da se skloni, vi ili ne pobijedite ili jedvaaa.. Taj Proleter je Partizanu u BG uzeo bod.. Tako da cak i one teorije vase ne piju vode.
A

Aebre

pre gotovo 3 godine

Stvarno kako ih nije sramota da igraju i da se bore protiv zvezde bezobrazluk teski zar oni ne znaju kako se prethodne 4 godine igralo
O

Ok...

pre gotovo 3 godine

Brt, Zvezdaš sam. Ali ovo čudjenje zbog "zapinjanja iz petnih žila" mi nije jasno. Valjda je normalno da se ekipe trude na terenu, pogotovo protiv nas kada je i motiv veći...
M

Moglo

pre gotovo 3 godine

bi se reci da su igrali za Partizan da nekako okaju grehe za ono jesenas.
a

abc

pre gotovo 3 godine

Aebre@ Prethidne 4 sezone su igrani 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 večiti derbi u prvenstvu i partizan je dobio 1 derbi! I, da, dve LŠ, 3 tri LE, tri proleća u Evropi, dve pobede u ĹŠ...imao je i partizan do duše onaj dribling protiv MU, pa ti vidi ko se kome sklanja, ko je zasluženo bio na prvom mestu i kako su se vama Flora i Anartozis popi*kili na prvo mesto koje držite sad.
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Нормално је да се екипе труде али против свих противника. Ови гробари што се јављају знају на шта мислим. Екипе против њихове институције свашта раде да не буде неизвесности.
h

humskapfc...

pre gotovo 3 godine

Napisao si zapinjanje proletera iz petnih zila i dobio si 75 pluseva, umesto da ti daju svi minus..to samo govori ko ste sta ste dno dna.. Znam ja da ste navikli da vam se sklanjaju 4 god pa vam sad neobično.. da vas posetim Proleter je i Partizanu otkinuo bod..
V

Visente Del Boske

pre gotovo 3 godine

U derbiju izaci u formaciji 4-4-2 Borjan,Dragovic,Erakovic,Picini,Ivanic,Kanga,Sanogo,Katai,Ohi Pavkov,u drugom poluvremenu ubaciti Bena i Falka
R

Repac Plandiste

pre gotovo 3 godine

Slaze se.
L

Lalo

pre gotovo 3 godine

Slazem se ! Pokazalo se da su Pavkov i Ohi dobar tandem, a Falko i Ben su dobre alternative Kataiju i Ivanicu. Ali bojim se da ce Stankovic krenuti vrlo defanzivno jer nema petlju da igra napadacki.
S

SI0ba

pre gotovo 3 godine

Pa ne moramo baš sa 10oricom na njih :)
V

Vladan7777

pre gotovo 3 godine

Znas li brojati do 11?
G

Gost Lk

pre gotovo 3 godine

Pa Ben je ubedljivo najbolji i najopasniji igrač Zvezde,zar baš toliko ništa ne vidite?
v

v1ad

pre gotovo 3 godine

Katai i Ivanic ako ce da igraju kao danas neka se ni ne pojavljuju na derbiju. Falko za 20ak minuta napravio vise sansi nego njih dvojica za 70 zajedno.
K

Keket

pre gotovo 3 godine

Picini u derbiju? nemojmo se igrati
G

Gost1717

pre gotovo 3 godine

Grizu svi protiv Zvezde..polomiše se! Svaki mec po 20 i vise suteva na gol i jedva pobeda..a komsije igraju frendli meceve..daju jedan gol i uspavanka..10 suteva po tekmi, protivnik i ne pokusava da napadne..ali valjda neko gore vidi sve!!!
a

abc

pre gotovo 3 godine

Niko ne spori da oni igraju laganice, ali ovo što mi igramo je katastrofa, mislim na igru u celini. Mi ne markiramo protivnika na šesnaestercu, nema reakcije ni na petercu, čovek je imao bar tri dodira sa loptom pre nego je šutirao, sramota velika. Rupa na sredini se stvara konstantno od početka sezone, imamo tri kreativna fudbalera Kanga, Ivanić, Katai ali nemamo kreaciju, zato imamo mnogo nepokrivenog prostora. Neko mora napolje Kanga ili Katai, u protivnom izgubićemo još mnogo bodova, i mora još mnogo više discipline u igri da najbolji stoper lige Dragović ne bi izgledao onako nemoćno jer brani prostor koji treba da pokrivaju tri igrača.
G

Gost999

pre gotovo 3 godine

Paritsn Proleter 00, frendli. Proleter CZ 12, grizu, polomise se.. Pa gdje vam je obraz, ima li ga?
G

Gost-PP

pre gotovo 3 godine

Pa vi pobedite ako možete, pošto imate 10 puta skuplji tim, trebao bi Proleter da igra sa 40% snage protiv vas, još im fale igrači, pustili klince protiv vas i vi se još bunite. Protiv Niša Borjan izlazi metar sa linije a sudija kaže proleće je jbg. Ajde bre u rupu cigani, ćutite i pokrite se ušima. Evo danas za poluvreme smo spakovali 2 komada i posprdali se sa onim vašim trenerčićem koji nigde nikog ne može da trenira, jer je dunster isto ko i Stankela. Kme kmee kmeeeeee....
s

svasta

pre gotovo 3 godine

Proleter uzeo bod na JNA. Ajde sad u rupu iz koje si izmileo.4 godina namestate i tad je sve bilo ok

Cz

pre gotovo 3 godine

Da se ne ponavljam jer svi se slazemo da je jgra ocaj, da pas igra ne postoji, da su igraci koji su nekad bili nosioci zasiceni do maksimuma, da se Ohi trudi ali dugim loptama tesko da ce da napravi bilo sta itd… ono sto meni najvise smeta je to sto je trener usadio mentalitet- pobjeda pa na bilo koji nacin sto za rezultat ima primljen gol i mucenje u svakoj utakmici. Trener nema mentalitet pobjednika borca kakav je bio dok je bio igrac. Eeeeeeej, Proleter (uz svo duzno postovanje). Pa ako u ovim utakmicama ne theras igrace da ti daju drugi, treci, peti, stoti gol, kad ces ? Pa jedan Bajern koji Barseloni daje 5 komada grize dok nisu dali jos 3. A mi se povlacimo protiv ovih momaka. A sta ces u derbiju mister ? Pa uvaljace nam ga i oni na tvoju taktiku. I onda ode prvenstvo pa da opet ide puj pike ne vazi, evropa je mjerilo i tako u nedogled ? Bolje i nerijeseno i da ode titula ali da su momci gladni golova nego da su taoci trenerove “taktike” sa mentalitetom- evo smo ga dali aj sad moli Boga da ga ne primiMo. To nije Zvezda, tako se ne postaje sampion
@

@cz

pre gotovo 3 godine

Igrači i igraju u grču zbog "stručnjaka" poput tebe. Ne nabijajte im više pritisak, pustite ih da igraju fudbal.
S

Sasa 79

pre gotovo 3 godine

Ne znam do kada ce ovi samozvani pravi navijaci trpeti ovo rasulo od igre i dovodjenje pojacanja. Ako je Ohi vrhunski centarfor onda sam ja Kraljevic Marko, Pincinija necu ni da komenarisem. Trener je posebna prica. Sa ovakvom igrom mozemo da igeamo jos deset utakmica sa Partizanom ni jednu necemo dobiti. Tako da je prvenstvo vec reseno
G

Gost13

pre gotovo 3 godine

Za vrhunskog centafora treba i pomoć, tj. neko da doda loptu. A od Kataija tu leba nema, on sve sam igra, rođenoj majci loptu ne bi dao.
B

BokiUSA

pre gotovo 3 godine

Druze ajde oladi... Pavkov daje golove drvo.... Dioni nekada kostao 10mil drvo.... Ohi prvi strelac u Norveskom prvenstvu na pripremama svska utakmica gol zver, jedan mec ne postigne i odmah drvo..... igraci moraju da udju u formu u ritam. Istina ima igraca ne doraslih klubu ali daj malo optimizma.
B

Bari91

pre gotovo 3 godine

U sve tri zadnje utakmice Zvezda nije zaslužila da dodje do pobede, prizemljenje je počelo ali tresak o zemlju će biti bolan pošto agoniju ne vide oni koji bi trebali da je vide.
Y

YayaT

pre gotovo 3 godine

Hahaha..>Pa ko je zasluzio pobedu , protivnici koji jednom sutnu na gol i igraju bunker 90 min? Bravo za logiku,bagujes malo u mozgu
B

Bari91

pre gotovo 3 godine

U sve tri zadnje utakmice Zvezda nije zaslužila da dodje do pobede, prizemljenje je počelo ali tresak o zemlju će biti bolan pošto agoniju ne vide oni koji bi trebali da je vide.
F

FOČAK

pre gotovo 3 godine

Ja jesam Zvezdaš ali čist faul u napadu je Pavkov napravio prije postizanja gola. Tužna je ovakva igra u odbrani danas, Stanković da podnese ostavku ako obraza ima.
@

@Focak

pre gotovo 3 godine

Koji faul sine???? Koji si ti crni Zvezdas, ajde idi prati JSD...
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Јел постоји фаул без контакта?
L

Lee Addy

pre gotovo 3 godine

Ti jesi zvezdas isto koliko sam i ja marsovac.
G

Gost12345

pre gotovo 3 godine

Ti si Zvezdas koliko sam i ja Grobar
S

Ssl

pre gotovo 3 godine

Ali zapravo nije. Dva puta je veći i jači od čuvara, nije pravio faul u momentu kada je krenuo na loptu, nego je ovaj half koji ga je čuvao premoren i jednostavno se srozao. Da si ikada osetio intezitet fudbala a pogotovo centarfora od dva metra koji se zaleće znao bi o čemu pričam. A “navijač sam Zvezde ali…” znamo vas. Eno igraju ti ovi tvoji, direktan crveni za fenjeraša, da se ne umore pred derbi.
R

Repac Plandiste

pre gotovo 3 godine

Meni je Oni odlican, Pičini je takođe ok, navijači Zvezde ne treba da brinu. Motika je takođe vrh videcete. Ono sto Deki i igraci treba da shvate a sta su mnogi u svojim komentarima konstatovali je da ne smeju uci sa nerešenim rezultatom ili sa minimalnim vodjstvom u poslednjih 20 minuta meča. Mi smo za klasu kvalitetniji od svih i svakome mozemo dati bar tri gola.To vazi i za utakmicu sa Partizanima. Sa ovim su se složili...
G

Gostzorge

pre gotovo 3 godine

bravo zvezdo samo napred iz pobede u pobedu
o

okld

pre gotovo 3 godine

E kakvi su bili Ohi i Picini kako li se vec izgovara

Zelenooki

pre gotovo 3 godine

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem. Pa da li ste vi navijači Zvezde ili ljubitelji fudbala. Ako želite da gledate atomski fudbal bez nerviranja upalite TV i gledajte neku od lige petice. A ako hoćete da pomognete svom klubu da bude šampion ili dođite na stadion i navijajte ili prestanite da pišete ovakve komentare gde pljujete sve redom. Od trenera, preko igrača do igre.
L

LudiDejo

pre gotovo 3 godine

Jadno je da ZVEZDA sa takvim klubom jedva dobija utakmicu.. Šta će biti sutra ako izvuku Barcelonu/Napoli… Razočaran sam.. Nije to budjenje za borbu za titulu..
K

Keket

pre gotovo 3 godine

Sad je kasno da se ista menja ali, posle derbija, ja bi ih pustio ovako i ako nema presinga, trcanja, sledecu tekmu svi na klupu pa se setajte po parku
F

Familija

pre gotovo 3 godine

NAPRED ŠAMPIONI samo napred gazi familijo
S

Sedujba Ljuma

pre gotovo 3 godine

ok je prijatelju, odmori malo. Ili barem promeni ploču, ta ti se izlizala.
M

Mitt

pre gotovo 3 godine

Igra losa, ali bitni su bodovi. U nedelju agresivno i napadacki od starta. Mora se dobiti Partizan aBd!
Z

ZOKI 959

pre gotovo 3 godine

Cigani pa vi veze nemate , Jel stvarno mislite da možete da dobijete u derbiju sa ovom igrom po sistemu lako će mo . Kako mislite da probijete sredinu terena Partizana sa Zdjelarom, Fejsom i Jevtovićem , Partizan ima agresivnost i disciplinu u igri štose ne može reći za Zvezdu , sve se svodi na invidualni kvalitet Ivanića i Kataija u igri 1 na 1 a to može da bude nedovoljno za utakmice kakve su u derbiju i ono što može da bude presudno u ovakvim utakmicama a to je veća želja i htenje dabi se došlo do pobede , čini mi se da su tu igrači Partizana u prednosti , možda grešim videćemo !!!
P

Pa sad...

pre gotovo 3 godine

Nije da bas nisi u pravu ali naveo si 3 zadnja vezna. Jel vi to igrate protiv Reala pa morate da se branite sa 56 igraca? Jel vas nije imalo sramota da se branite od svake ekipe bukvalno, bilo ona slabija ili jaca od vas?
k

kimiki

pre gotovo 3 godine

Nije ovo dobro uopšte,loša igra,jeste početak drugog dela prvenstva ali to mora još jače i ubedljivije,Paki po ko zna koji put spasilac! Magiko se vuče standardno po terenu,nonšalantno..Italijan za sada bez pravog učinka,videćemo šta će biti na derbiju,biće dobar igrač ovaj mali Tomović iz Proletera,ne samo što je dao gol već se bori,šutira,dobra kretnja! Mi smo Zvezda i uvek tražimo maksimum,da ne ispada da ih stalno kritikujemo ali tražimo žar i borbu!Pozz za braću DELIJE!
G

Gost9

pre gotovo 3 godine

Obično derbi dobije ekipa koja je trenutno u losijoj formi, tako da....

Aleksandar Trajkovic

pre gotovo 3 godine

Mislim da je jasno da dobijamo derbi posle svega ovog.Bez dileme mada cemo za titulu da se ceramo jos previse partizan ima "lakih" utakmica gde ne prelaze pola timovi sa kojim igraju.
M

Molim

pre gotovo 3 godine

Vidi se bezvoljnist umisljenih zvezda nemaju snage nece niko nikog na terenu da pokriva . Sutnu loptu jednom pa se setkaju. Kataiju zabraniti ulazak u igru. Ubio je zelju ostalim igracima da se bore sve gnjavi loptu i zeli da neko za njega ore po terenu. I jos jednoobmanjuvanje javnosti od terzica je to da niti zvezdini igrace ako su u zvezdi preplaceni znaci da su kvalitetni vec igre na terenu a sve terziceve zvezde su nula. Pa njih niko ne zeli da angazuje i za upolamanju platu. Danas se videlo ovaj novi italijan kakva je rupa.
p

pfc barsa.

pre gotovo 3 godine

a sto leze na travu fudbaler proletera pored pavkova ahahahahahaha
д

д.г.

pre gotovo 3 godine

Па да би ти могао да поставиш глупо питање. То ни сам играч не зна.
P

Pfc flora

pre gotovo 3 godine

Video od ovih iz Nisa, kad su se vama sklanjali! A sto ga ne dade Rumenko iz penala, da ga je dao ti sad ne bi plakao...
G

Gost Lk

pre gotovo 3 godine

Ovaj Falko ako mora da udje,mora na levo krilo,dok on prebaci sa desne na levu za centaršut,protekne mnogo vode Dunavom.
G

GostPa

pre gotovo 3 godine

Vala bas. Svaki napad isto, povuce ka sredini pa centarsut levom ili u najlosijem slucaju jalov udarac sa 18 m. Da ga prebace na suprotno krilo, verovatno ne bi mogao nikoga da predribla ka gol aut liniji, jer je slab u duelu. Da li je moguce da u celoj Srbiji ne postoji neko ko zna da predribla, da je brz i da moze da centrira koristeci i levu i desnu nogu? Za sta sluze skole fudbala? Derbi mozemo da dobijemo sa 30 % vise trcanja i zeljom koju pokazuju Borjan, Rodic, Dragovic, Sanogo, Kanga i Pavkov. Ovi ostali pod hitno na neki reset. Znamo da mogu bolje, nadamo se da ce ih znacaj utakmice motivisati.
I

Ivan FCRS

pre gotovo 3 godine

Ovo je cist dragovicev gol. Igraca mozes ovako da ispratis kada je na 25-30 metara od gola, a ne kada ti udje u 10 metara, ti ga pratis bekovski ples. U tom delu nema cekanja, napadas direktno igraca, nema tu cekanja.
Г

Гос'

pre gotovo 3 godine

Кад је тешко...😉
M

Mrcina

pre gotovo 3 godine

Svaka čast Proleteru na borbi,odlično suđenje.Čist penal za Proleter,regularan gol pavkova.Zvezda nerealno loše igra,stanković igra bez ikakvog plana,daj loptu kataiu,ivaniću,pa ako prođu 3,4 igrača,eto šanse.Pićini je užas,Ohiju fali malo samopouzdanja,bitno je da ulazi u šanse.Rodić je ubedljivo najbolji igrač ove sezone,a najviše osporavan.Nadam se da će derbi konačno biti kvalitetan,realno obe ekipe imaju dobre pojedince.
O

Ogiczv

pre gotovo 3 godine

E moj, Dejane…
Z

Zvezdas VELIKI

pre gotovo 3 godine

Ova utakmica namestena vidite igrac bivsi zvezdin kako pada da ovaj da gol svasta od ovih zvezdasa i ja sma zvezdas ali iskreno namestena utakmica znaci stankovicu ti nemas pojma da budes trener kao i igrac bio si nula stanoje za tebe direktor.
B

BD

pre gotovo 3 godine

Zvezdaš veliki,a pismenost NULA.Tvoj komentar je na nivou specijalne škole.ZVEZDA.SAMO ZVEZDA..
3

32 titula

pre gotovo 3 godine

Nema smisla vise ovako,taman se ponadale komsije kad ono opet Pavkov. Pogrebnici gde je stajao Borjan jel mnogo izasao da li je trebalo da se ponovi penal?
Ј

Јосиф

pre gotovo 3 godine

Споро, досадно, грдо! Честита титула глодарима. У јуну да ради метла. Станковиќ, Мркела и 5-6 играча!
D

Dzo Black

pre gotovo 3 godine

Lepo rekoh ja cuvajte Pavkova on vam je najveca talija u poslednjih nekoliko godina ako ne i u istoriji kluba...😂
R

Raul Bobadilla

pre gotovo 3 godine

Svaka cast! Apsolutno se slazem...osporavali ga, terali ga, a njega jednostavno hoce gol...
B

Bekdzija

pre gotovo 3 godine

Dovedit Prodanovica da Rodic dusu moze odmoriti!
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD (ONAJ PRAVI)

pre gotovo 3 godine

- Prvo poluvreme dobro, solidno,,,, ne vrlo dobro, već dobro. -Drugo poluvreme, nije se znalo ni ko pije ni ko plaća, veoma veoma loše, ko ih je savetovao da ovako igraju, sačuvaj Bože. - Zvezdina igra je spora, bezidejna, osim Kange (koji izgleda ovde nema sa kim da igra) i uvek pouzdanog Rodića ostali (čak i Dragović) danas veoma slabi. Zvezda nema ni jednog brzog igrača, zato sporo ili dugim loptama igra. -Najgori utisak utakmice : Katai, Ivanić i Ohi,,,,,, apsolutno danas tri nule. I NAŽALOST : BILO JE TUŽNO GLEDATI KAKO ZVEZDA PROTIV JADNOG I NIKAKVOG PROLETERA KRADE POSLEDNJIH 5-6 MINUTA, BILO JE TUŽNO GLEDATI SA KAKVIM STRAHOM I BEZ TRUNKE SAMOPOUZDANJA IGRAČI ZVEZDE PANIČNO UDARAJU PO LOPTI.
I

Idemoooo

pre gotovo 3 godine

Proci cete protiv Stanoja kao bosi po trnju
F

FK Limited United

pre gotovo 3 godine

Polako sinak. Prvo vi prodjite Spartu iz Praga pa onda prodjite i nas. To će biti, ono što bi naš narod rekao, duplo golo.
G

Guza

pre gotovo 3 godine

A sto mu Zivkovic nije igrao ?
H

Hshshsh

pre gotovo 3 godine

Sa ovakvim zalaganjem, nema nista od titule, a da ne pricam o prolasku dalje u LE. Svi igraci bi da daju gol, a niko da asistira, svi idu u sredinu i centarsut ne posotoji, mozda dva dobra centarsuta i iz jednog smo dali gol, stvarno mi je cudno da pored dva visoka napadaca, koji su cisti gol igraci, ti ne ubacujes loptu. Al bar nesto pozitivno ukoliko ne osvojimo titulu, Don Terza obecao da ce da ide.

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Nemamo igru,ili da preformulisem,igramo dosta slabije od nasih mogucnosti,od onoga sto mozemo.Nije prvi put da na vodjstvo od 1:0 mi strepimo.Deki ne zna da napravi igru,citave sezone ovako,a evo i u drugom delu nista bolje.Kad se setim da smo davali i po 3-4-5 komada po mecu,kad smo na kraju prvenstva imali 100+ golova.Danas i nije bilo bas toliko lose,bilo je sansi,ali nedovoljno dobro.Problem je u Dekiju.Pojedinci van forme,i dalje bez dzokera na sredini(nekog ko bi usao kad ne ide).Sad u Derbiju na sve ili nista,da pokazemo inat,karakter,da proigramo.Bice tesko,jer ce "gromada" igrati na nulu,iza lopte,destruktivno,ali,nema opravdanja,moramo dobiti Derbi.Cestitke Pankovu za kraj,kad mu se igra,odlican,problem je taj njegov mentalitet,ni on sam ne zna kad mu se igra.
G

Gost63636

pre gotovo 3 godine

Zamislite komentare navijaca partizana da je zvezdi sviran onakav penal kao proleteru, zamislite da zvezdin igrac igra rukom a da se uopšte Var ne reaguje... I to je ok Stankovicu? Sudjenje mu je super očigledno... Za mnogo manje je hajka bila protiv Radnickog a upravo je i tu zvezda ostecena , ali svejedno je bila hajka na zvezdu i ne oseća nepravdu zbog toga?
G

Gost999

pre gotovo 3 godine

Samo pogledaj penal protiv Surdulice sto je sviran, apsolutno isto, mozda i blaze. Jesi se tad bunio? Jel bilo regularno?
P

Popppppaa

pre gotovo 3 godine

Užas, mi nemamo šta da tražimo u derbiju. Golove teško dajemo, ali ih zato primamo na svakoj utakmici. Pićini ako bude igrao potpisujem poraz, napadaće sa njegove strane.
U

U zvezdinjoj ligi...

pre gotovo 3 godine

I zvezdinoj ligi i limeni bi mogo biti trener!! Najveci krinal odkad postoji fudbal,pogledajte samo zadnje dve utakmice sve nesto neki pokloni🤣
n

nadrealnooo

pre gotovo 3 godine

I u sred te i takve lige kao sto kazes ima tim koji vidis bezi 5 poena toj istoj Zvezdi, i koji nmz da izgubi mec u zadnjih 47 meceva, kao Frankov Real u svoj zenit... Hahahaha hahahahahaha hahahaha hahahahah hahahaha hahahahah hahahaha
G

Gost 976

pre gotovo 3 godine

A koliko zvezda nije gubila, prva sezona u zadnjih 5 kad se igra pošteno i muški protiv mezimice i odmah kmečite
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 3 godine

Svi na "Rajka" da se napravi atmosfera kao nikada do sada, kao da je finale LŠ. Da pobedimo derbi, imamo kvalitetniji tim od JSDa. Ako se ne pobedi derbi, sve je gotovo. Onda će Madjioničar morati da ispuni obećanje koje je javno dao i da spakuje kofere.
G

Goust

pre gotovo 3 godine

Ne pamtim da neko za 45 minuta, leza 20 minuta na travi. Pa kako da ae igra fudbal.
G

Gostmiki1234

pre gotovo 3 godine

Ovako se igraju utakmice koje se ne namestaju, plus jos sudija vas inisti nepostojeci penal, ofsajd koji ne postoji ne deljenje zutih kartona igracima koji su to zasluzili... na stranu to, nas najveci problem su ivanic i katai koji su totalno van forme...
D

Deda11

pre gotovo 3 godine

Katai je majstor i mnogo je toga uradio za nas, al poslednjih nekoliko utakmica je stvarno teret za ekipu, prespor, previse nepotrebnih dodira, kad napadaju imamo igraca manje, danas se vratio mozda 2-3 puta nazad, sve u svemu jako lose. Generalno su nam krila impotentna.
k

kostas mitroglu

pre gotovo 3 godine

jbg nismo mi sila kao partizan pa da samaramo protivnike po 4-5 golova razlike, nego daj ti ovo jadno i bedno po 1 razlike do kraja sve ja prihvatam odma...a oni neka dobijaju i po 11:0
W

Www

pre gotovo 3 godine

Pavkov nijedan gol nije dao a da pre toga nije skršio igrača, nijedan...var opet nije radio
h

horor

pre gotovo 3 godine

Od tima, horor od utakmice, horor od sudjenja.. da je ostalo 1:1 do 90og sudija bi produzio bar 6-7min a on batica produzio 4 samo za cirkus posle drugog gola nije uracunao ni izmene ni valjanja.. a za ove druge sta reci osim amaterski proleter iz slane bare. Trener ima povoljan rezultat i od 70og minuta se predaje i uvodi maloletne igrace koji ne umeju da trce kontru, hodaju, dodaju loptu.. pakao kako druge ekipe nemaju ambicije protiv zvezde. Nema pomoci ovoj ligi ccc
g

gost11

pre gotovo 3 godine

Je l to kao ono kad produzi 10 minuta protiv napretka pa kad srpski bajern da gol onda se smanji na 5?
G

Gostkiki333

pre gotovo 3 godine

Sram te bilo samo toliko mogu da kazem... znas kada bi sudija protiv vas sudio ovakav penal... da ne pominjem ostale greske od sudjenja nepostojeceg ofsajda do zutih kartona koje nije davao proleteru... ali ti si avamgarda xaxaxa
m

mislis penal za zuti

pre gotovo 3 godine

Zbog lakta u glavu? Cak i da sudija ne bi hteo da dosudi tako ocigledan penal var bi ga opomenuo. I sram tebe bilo, svaku od proslih sezona smo bili ubedljivo najbolji tim u zemlji ali bas zbog tih sudija za koje kazes da ne bi nista sudili protiv nas smo svake sezone ostajali bez bodova a vama poklanjali titulu u julu mesecu bruko!
J

Joj što me nasmeja

pre gotovo 3 godine

@misliš penal za žuti I šta kažeš? U svakoj od prethodne četiri godine ste bili najbolji tim u ligi? Pa zato što ste najbolji zato ćete i ove godine osvojiti ono što vam je ona simpatična kuca isporučila pred Anortozis.
S

Sone 2

pre gotovo 3 godine

Dve utakmice 40 suteva prema golu,jedva dva gola...al ce zato protiv partizana jedan sut biti zlata vredan, živi bili pa videli
S

Sashki85

pre gotovo 3 godine

Džaba mi dovodimo pojačanja kad stil igre ostaje isti. Umesto da se igra prilagodi pojačanjima, mister traži da oni promene svoju igru. Zato srnic I igra centralnog beka kad nema kange. 🤦🏻‍♂️
а

армата

pre gotovo 3 godine

Станковићу, они играју са дјечацима, ти не можеш Радуловића или неког да убациш. Друго, овај Меси и Роналдо (Катаи и Иванић) ДОКЛЕ. Иванића бар стави десно, то је играо у Борисову.

Zlatko m

pre gotovo 3 godine

Sto onaj pade kod drugog gola?!
G

Gost42222

pre gotovo 3 godine

Ajde Stankovicu budi jednom hrabar i spomeni sudjenje na ovoj utakmici , ne budi kukavica ili ti odgovara medijska hajka i ostalo , sramotno je sto cutis
a

abc

pre gotovo 3 godine

Stanković se pogubio, ne može onako da se igra bez ikakve odgovornosti, bez obavezne igre, bez kompaktnosti...Naša odbrana se ne pomera brzo napred kad oduzmemo loptu ispred našeg gola, napad se ne vraća brzo kad izgubimo loptu napred, u obe situacije stedina visi, gubi se homogenost tima, linije ostaju razvucene...Ponovo užasno branimo prostor na 20-30 metara ispred našeg gola, ljudi su se ušetali na peterac jer se čeka reakcije nekog drugog, niko ne startuje! Stanković mora da ostavi na klupi Kangu ili Katajia, u protivnom uvek ćemo imati rupu oko šesnaesterca jer Sanogo ne može sve da pokriva, tako smo primili gol protiv Mitjilanda u gostima, u derbiju, danas...to je ono čega mogu da se setim.
R

RUMENIge

pre gotovo 3 godine

Ako Bog da danas Lalat uzima bod na tiganju !

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Vise je lavor,Tiganj je Fenenordov u Roterdamu.Ovo je lavor.Vojni.
m

marios

pre gotovo 3 godine

samo sanjaj
j

jel uzeo

pre gotovo 3 godine

Lalat bod nesreco? Ili je opet samo plakao..
G

Gost334

pre gotovo 3 godine

Ajde Stankovicu budi jednom hrabar i spomeni sudjenje na ovoj utakmici , ne budi kukavica ili ti odgovara medijska hajka i ostalo
S

Sashki85

pre gotovo 3 godine

Kretnja bez lopte nula! Svaka njihova ispucana lopta 80% ide za protivnika. Kad se samo setim igre protiv Milana sa 10 igrača.
a

abc

pre gotovo 3 godine

Da, tada nije bilo Katajia, tim je imao kompaktnost znalo se šta ko igra, u kom prostoru se kreće...Danas tri puta tim se pokrene napred, Kataji traži neku egzibiciju, izgubi loptu lagano i sve se sruši a on klaj klaj
D

Deka PG

pre gotovo 3 godine

Hvala Džigiju Ninkoviću, velikom Zvezdašu i igraču u mlađim kategorijama Zvezde, što je onako nonšalantno pucao penal
G

Guza

pre gotovo 3 godine

A je li ovaj preponosan ?
Z

Zahvalite se

pre gotovo 3 godine

Posebna zahvalnica Nebojši Skopljaku, bivšem polazniku Zvezdinih mlađih kategorija, što je onako "slučajno" pao na zadnjicu i pustio Pavkova da postigne gol, bez toga Zvezda bi juče odnela tri boda iz Novog Sada...
v

v1ad

pre gotovo 3 godine

Da, bas Skopljak, koji, da nije FMa ne bi ni znao da je bio u omladincima Zvezde pre 10 godina, ima neku lojalnost prema istoj.
S

Spiritus movens

pre gotovo 3 godine

Sta bi tek pisao da je Ninkovic bivsi Zvezdin igrac koji je promasio penal. Svi ponekad kiksnu ili tesko izvojevaju pobedu (Man. Siti, Milan, Juventus, itd.) samo Partizan lagano osvaja bodove.
a

abc

pre gotovo 3 godine

Sine, golman metalca dribla centarfora partizana, Damjanac daje loptu u noge centarforu partizana, još tri takve situacije su bili samo u prvom delu prvenstva.
D

Ddddd

pre gotovo 3 godine

Nije slucajno, ovaj ga otresao, ali nema veze, ne vazi se taj kontakt po misljenju sudije, no big deal
M

Mrcina

pre gotovo 3 godine

Skopljak odigrao utakmicu života,pojeo je ohija,ne pričaj gluposti.
@

@Zahvalite se

pre gotovo 3 godine

A zasto se vi ne zahvalite Rumenku? Da je on dao gol iz penala, ti sada ne bi pravio teorije zavere, i ne bi lio suze...
K

Keket

pre gotovo 3 godine

pa od kad su dali gol padali su na dve sekunde u proseku, u jednom trenutku cak cetvorica proletera je lezalo na travi, na kraju im se obilo o glavu, kao sto to obicno i bude sa takvim ekipama
V

Vuc

pre gotovo 3 godine

Pozdravio te Rajkovic iz TSC-a.
P

Partizanus ispadus

pre gotovo 3 godine

:) Jadan si Ali si se bar potrudio da nađeš neki detalj, daj malo i sudiju ubaci uvrediće se čovek
D

Deka PG

pre gotovo 3 godine

Hvala Džigiju Ninkoviću, prije svega, dokazano velikom Zvezdašu
G

Gost Pele

pre gotovo 3 godine

Šta kaže Mister, nešto tipa pokazali smo karakter?
G

Gost12345

pre gotovo 3 godine

Zvezda je bolji tim, i ocekivana pobeda. Ali ono sto bode oci je cuvanje glupavih 1:0. Aman bre, ne igrate protiv PSGa pa da cuvate 1:0. Igrate protiv Proletera! Pa dajte im 3 komada pa onda cuvajte rezultat! A ne ovakvo g***o od igre jer kao cuvamo jedan gol razlike. I u skoro svakoj utakmici primimo gol kad to radimo. Pa prestanite to da radite, vec idite na sledeci gol!!! Pa onda sledeci! Pa sledeci! Pa i da primite jedan, nije problem, dali ste 3-4!!! Ako cemo zbog neceg da ne osvojimo titulu (sem naravno zatvorenih utakmica ovih iz komsiluka) to je to cuvanje rezultata. Proleteru svaka cast na borbi, njihov golman se naravno razbranio cim su izjednacili. I realizacija mora da se popravi, toliko suteva a jedva damo gol ili dva! Poslednje dve utakmice 25+ suteva u okvir i cela 2 data gola. Neka nas krene u derbiju!
E

ET-1

pre gotovo 3 godine

Ovo ne izgleda dobro jer se Crvena Zvezda muči u svakoj utakmici. Igra je očajna ne znam šta se može promijeniti do derbija, ali sa ovakvom igrom nemamo šta tražiti protiv Partizana.
G

Gost Kraguj MS

pre gotovo 3 godine

Da te utešim-pa oni su za klasu slabiji i od ovakve(bledolike)Zvezde!
m

mr.wolf

pre gotovo 3 godine

Inace Partizan briljira....

Zelenooki

pre gotovo 3 godine

A taj Partizan briljira kako igra, jel ti gledaš njihove utakmice ili samo čitaš vesti.

gemathegreat

pre gotovo 3 godine

Jesi li kojim slučajem prebrojao koliko pari nogu je u svakom trenutku zvezdinog napada u šesnaestercu. Pri tom je Proleter dao gol slučajno.

gemathegreat

pre gotovo 3 godine

Pa recimo da izađe na teren neka ekipa koja hoće da igra fudbal a ne da polaže za vozača autobusa i to harmonike. Verujem da bi utisci bili bolji.
S

Sashki85

pre gotovo 3 godine

A kad izađu na megdan partizanu onda se šetaju po terenu. Svaki protivnik je dao 100% protiv zvezde, a crnima se pomeraju kad zagusti.
N

Nenad B.

pre gotovo 3 godine

O čemu ti dečko pričaš? Uzeli nam dva boda na našem terenu, još Petrić odbranio penal Rikardu. Zahvalite vi Borjanu i trapavom Ninkoviću, jer lako ste mogli ostati bez ijednog boda danas.
B

Bahahaha

pre gotovo 3 godine

I Proleter šeta isto jel? Nemojte odmah tražiti izgovore za lošu igru najboljeg tima od Barija. Bolje se zapitajte zašto vaš stručnjak pri vođstvu od 1-2 sa igračem više izvodi špica i uvodi štopera, kao da igra protiv Madridskog Reala.
D

Dzo Black

pre gotovo 3 godine

@Sashki Vidis kako je nama bilo proteklih godina sve se vraca se placa...
G

Gostwhahhah

pre gotovo 3 godine

pa isti ovaj proleter otkinuo partizanu bodove u humskoj, 0:0 ako si zaboravio
H

Hermano7

pre gotovo 3 godine

Pa naravno, mora mi da osvojimo titulu, mucite se puknite
M

Milan Bg

pre gotovo 3 godine

Decko, o cemu ti pricas? Uzeli su na bod na nasem stadionu. Dokle ide vasa zaludjenost to je neverovatno...
D

Delija 75

pre gotovo 3 godine

Partizan na aparatima....danas prvi kiks...što volim ovako kad dobijamo...ove izuvamo iz pameti....napred Zvezdi do nove titule..
L

Laufer

pre gotovo 3 godine

Izgleda da samo tebi nije jasno da Zvezda ove godine ostaje bez titule.
G

Gost3334

pre gotovo 3 godine

jel florijan presrećan sa ovim sudjenjem? nema Vara za igranje rukom igraca proletera???
r

rs 1989

pre gotovo 3 godine

Nista ovo ne valja,ako ovako budemo iggrali pisi propalo za titulu a i derbi cemo tesko ovom igrom dobiti,oni sa lavora su zatvorili sve utakmice samo gledajte,moramo sve da dobijamo..Stankovic duduk klasican,sto pre ode to bolje......

PsyhoDelija

pre gotovo 3 godine

PROLETER NA NOŽ !! STA SAD NEMAMO SKLANJALICE JEL? VOZDOVAC,PROLETER,SURDULICA,VOŠA (NAŠA TAKOZVANA FILIJALA I NAŠ TRENER)...MOLIM ?
Š

Škripi negde

pre gotovo 3 godine

Na penale u Kupu, pobeda na mišiće protiv Proletera koji ima drugi najlošiji napad Linglong Lige...Treba to da ide mnogo uverljivije.
N

Nikola021

pre gotovo 3 godine

Nista bez Pavkova.Ohi go k...c.Los trener i ocajna igra.Ovo ne lici ni nasta.Picini isto nula.Ni jedno pojacanje.
N

Nemaš pojma

pre gotovo 3 godine

Idi gledaj kriket!

gemathegreat

pre gotovo 3 godine

Grobose evo počela ti utakmica.
o

opet ja

pre gotovo 3 godine

mi doveli ovog polunorvezanina a mali birmacevic dade 3 gola za pet minuta za malme.
f

fusbaler

pre gotovo 3 godine

sve ovo je mnogo bledo, ako ovako bude i na derbiju ide ona scena dragi moji...
б

бартендер

pre gotovo 3 godine

Сад ће да се јаве наложени клинци и ултра мега гига навијачи да нам објасне како је ово све ОК и како ми који критикујемо немамо појма. Деки је цар, Терза доктор, играмо атомски фудбал, Катаи је Меси лично и тако… Тужно! Игра, организација, залагање, систем! Не може бити тужније!
D

Dddd

pre gotovo 3 godine

A tebe nista nevalja ???? Ajmo da teramo sve iz kluba ...nikad gori rezultati ???? Sta je uslo u ljude da im nista nije dobro i samo bi nekoga da pljuju ...
@

@barmen

pre gotovo 3 godine

Ne brate, vi sto pljujete ste najbolji! Znas, ono kad navijas za neki klub ti treba samo da pljujes! I trenera i svakog igraca ponaosob, i sve iz uprave, ali najvise trenera i igrace! Jer tako se navija za klub! Sta, mi smo svi slepi samo nam vi otvarate oci? Pa svi vidimo sta je i kako je, znas da svaku igramo i protiv vrlo motivisanih protivnika a cesto i protiv sudija, znas da je Partizan zatvorio sve, samim tim je peitisak na nasim igracima da moraju da pobede i da ne smeju da kiksnu nenormalan! I onda im ti dajes podrsku kako? Tako sto ces da ih pljujes? Pa bravo navijacu! Tako se navija za klub koji volis! I zato u inat svim pljuvacima, bravo majstori, svi, od Terze, preko Mite, Stankovica, svakog ograca, pa do tetkica i ekonoma! Bravo majstori samo nastavite! Gazite sve, borite se najbolje sto znate, pravi navijaci su uz vas!!!
J

Junker

pre gotovo 3 godine

Nije stimalo danas bas, ali golman je branio ludacki, kao onaj mali u kupu sa Radnickim. Za derbi je svakako svejedno, da smo danas pobedili 7:0 ili ovako, derbi je uvek prica za sebe.
G

Goran 223

pre gotovo 3 godine

U pravu si, ali sa ovako lošim trenerom, to je to. Sve se svodi na individualni kvalitet. Mi nemamo tim.
б

бартендер

pre gotovo 3 godine

Види матори, разлика између нормалних навијача и наложених клинаца је управо у овоме што причаш! Ја не пљујем, критикујем! Играмо очајно, страх код Станковића је толики да игра са 11 истих играча и тврдоглаво инсистира на томе и ако је голим оком видљиво да не штима. Прича се о будућности а клинци су нам на клупи и трибинама, без наговјештаја да ће заиграти, пас игра, било каква смислена акција, брза транзиција, то не постоји! Катаи… Хвала на свему, али дечко игра рекреативан фудбал за ниво ком ми тежимо. Америка је за њега идеална мера, није могао да успе ни у доњем дому шпанског фудбала! Објашњаваш ти мени како у инат свима браво управи и тренеру, како против нас сви играју на нож а против оних се склњају. Ја оне пратим два пута годишње, кад играју против нас, а нас пратим 365 дана у години. И да ти кажем нешто што ће да боли све, кад после следећег викенда и даље будемо на -5 или -8, ја ћу причати исто, а нисам сигуран да ћеш ти рећи браво Деки, браво Терзо! Нећете да гледате истони у очи, битна је победа па док траје… Само се деси нека рендом Сурдулица па онда шта би! Па би то што не ваља и мора да исплива пре или касније!
Z

Zeljeznik

pre gotovo 3 godine

Sudija umesto da produži utakmicu minimalno 5-6 minuta (zbog one nazovi tuče, koškanja i ostalog), produži je 4. Od tih 4. efektivno se igralo minut ipo maksimalno. Gajić izvodi aut, brojao sam 50 sekundi, ovaj ni da ga opomene. I opet ponavljam, OVAKVE Zvezde Partizan treba da se plaši? Ne.....
S

Stevica Čvarkov

pre gotovo 3 godine

A kog partizana treba zvezda da se plaši velikog pobednika protiv sparte koja nikad nikog nije izbacila iz ove naše smejurije od lige i još treba revanš da igra jasno nam je svima šta nas čeka kasapin zdjelar i veliki povratnik jevtović umesto drugog kasapina šćekića će lomiti svaku kreaciju i to je to partizan može da pobedi zvezdu samo ako rikardo individualno nešto izmisli jer koga da se plašimo markovića? koji ne pravi razliku ni ovde jojića? Menig pristojan al prosečan... Po čemu je to partizan bolji zvezdu muči realizacija ali ima 20 šuteva na gol.... Al prvo vi i lalat

rty

pre gotovo 3 godine

Treba da se plasi zato sto ono sto igra Partizan je jos gore.
@

@Laktasi

pre gotovo 3 godine

A bilo ti je lepo kad su igraci Proletera ukrali 3-4 minuta svojim valjanjem po terenu? I da je bilo 1:1 u devedesetom minutu, da li bi se bunio sto je sudija produzio samo 4 minuta ili bi tad rekao da je trebalo da produzi 7-8 minuta zbog valjanja igraca Proletera? Znam, rekao bi da je i 4 minuta mnogo. Licemeri ste samo takvi...
g

gost 1

pre gotovo 3 godine

druga posla i nemas, to se vidi, cim brojis sekunde
G

Gost1971

pre gotovo 3 godine

Samo ti nastavi da brojis koliko se izvodi aut....Pa zar nemas pametnijeg posla
G

Gostijonaaaa

pre gotovo 3 godine

oce sudije da nas uniste!!! iz aviona se vidi da partizan mora da uzme titulu ove sezone!!! Meni trofej stvarno ne trebaaa da te volim jaaaa!!!!
G

Gost123

pre gotovo 3 godine

Onaj ko gleda i Zvezdu i partizan vidi koliko je kriterijum suđenja na stranu partizana i to najviše u pogledu grubosti i kada se karton daje da se zaštite naši igrači. Kada sudija dozvoljava onako prljavu igru i ne sankcioniše onda i ne može da se razvije tempo. Onaj crveni treba biti još pola sata ranije. Pritom onakav penal partizanu nikada ne bi svirali.
M

Marlonnn

pre gotovo 3 godine

Jel to opet nije radio VAR....

Sakur

pre gotovo 3 godine

Jel gledate vi sa kojom oni tenzijom igraju svaku utakmicu,sve hoce nesto na silu stalno na ivici tuce,stalno provokacije od brojana kange,zamislite sta ce tek u derbiju da rade
K

Koj Moj

pre gotovo 3 godine

U derbiju ima da vas razbucaju skroz na skroz.
3

32 titula

pre gotovo 3 godine

Prosto divim ti se sa koliko zara pratis Zvezdu,bravo decko.

gemathegreat

pre gotovo 3 godine

Da vas okrvave pa vi igrajte fudbal koliko budete mogli.
B

Bshhehd

pre gotovo 3 godine

E moj Dzigi
H

Hej

pre gotovo 3 godine

Dzigi dzigule, vrati se u kondure
Č

Čika Ćoki

pre gotovo 3 godine

Cele sezone se muce i imaju srece,ako nije var onda je nesto drugo, cirkus Kolorado..
m

mora

pre gotovo 3 godine

Zvezda pobediti
A

Alooo

pre gotovo 3 godine

Jadno
S

Santi

pre gotovo 3 godine

3 utakmice na prolece i 3 cirkusa, Pavkom moze da samara protivnicke igrace dok ne postigne gol, sve je dozvoljeno. Nastavlja se kriminal, ali Duh nece jos dugo da lebdi, gotovo je...

PsyhoDelija

pre gotovo 3 godine

Kad duh padne,pada i partizan sine..Sad vas gura kao i u kosarci,nepobedivi partizam igra sklanjalice..A u kosarci gura novac...U Srbiji je opozicija cela ozbiljni zvezdaši..Bolje da duh ostane
B

BokiUSA

pre gotovo 3 godine

To slusamo 8god... bolje da se vrati doba Toleta Dzombe i druzine. Kada ste u Evropi imali 30 meceva 27 poraza 2 neresene i jednu pobedu... daleko bilo i ne ponovilo se. Vi ste tu gde treba da budete...
P

Polivač

pre gotovo 3 godine

Tako je amerikanac...Tu smo gde treba da budemo - mesto broj 1 na tabeli. Ni Aca precednik Ultras vam ne može pomoći.
a

aleksa101

pre gotovo 3 godine

Jadni mi kad se onoliko veselimo drugom golu ..
z

zlodol

pre gotovo 3 godine

Nego cemu da se radujemo ?
B

BokiUSA

pre gotovo 3 godine

Zasto da se ne veselimo? Nije lako svakoga pobediti po 3 ili 4 gola ko gromada.